ÖLJYJEN TOIMITUS AJAT

palaa se

oletteko huomanneet sellaisen asian että,kun asuu öljylämmitteisessä talossa niinkuin minä ja tilasin jo viikkoja sitten teboililta lisää tavaraa niin sitä ei sitten alkanut tulemaan.kyselin asiaa ja ilmeni etteivät ehdi toimittamaan ja toimituksissa on viikkojen jonot.
no tietysti minua alkoi huolettamaan koska säiliö varastossa oli aika tyhjä ja soitin sitten neste oilille ja auto pentele kävi seuraavana päivänä tuomassa tavaran ja taas tarkenee.
peruin tilauksen teboilille.kuulostaa olevan muillakin öljy yhtiöillä sama ongelma ainakin täällä pohjoisemmassa suomessa.että ainoastaan nesteen miehet tuovat tavaran ajallaan
SUOSITTELEN

13

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi suositella

      itse öljyn huonon laadun takia, eikä muitakaan firmoja jotka tuovat öljyn suoraan jalostamolta. Parempi jos kuljetusfirma hakisi polttoaineet jostakin välivarastosta jossa öljy on ehtinyt vähän rauhoittua ja pahin sakka laskeutua pohjalle. Tässä on Teboil käytännön kokemuksen perusteella selkeästi paras.
      Olisi tietysti hyvä jos Neste parantaisi koko bisnestään niin olisi noista osakkeistakin jotain hyötyä.

    • sdfsdfsdf

      Tässä sitä odotellaan toista viikkoa öljyä St1:ltä eivätkä he osaa edes antaa arviota, milloin suvaitsevat öljyn toimittaa. Pitäisi varmaan perua tilaus ja tilata Nesteeltä, jos sieltä saisi nopeammin. Ei muuten tulisi päivän hinnalla edes kalliimmaksi, verotuksen muutoksesta huolimatta.

      • ... eivät kai ole "kiveen hakattuja" mutta Neste näkyy netissä kertovan tilanteen alueittain. Itse tilasin Nesteeltä torstaiaamuna ja öljy tuli tiistaina anivarhain. Melko varmasti järjestelevät saman alueen ajoja nippuun ja säkällä voi saada seuraavana päivänä. (Viimeksi katsoen oli kaikilla alueilla "1-7 päivää"

        (btw: Nesteen hinnoittelu on "tarkka", kokeilepa eri postinumeroin eri litramääriä. Toinen ääripää on eräällä jolla hinta on sama postinumerosta ja litramäärästä riippumatta)


      • fghjjbh
        as77 kirjoitti:

        ... eivät kai ole "kiveen hakattuja" mutta Neste näkyy netissä kertovan tilanteen alueittain. Itse tilasin Nesteeltä torstaiaamuna ja öljy tuli tiistaina anivarhain. Melko varmasti järjestelevät saman alueen ajoja nippuun ja säkällä voi saada seuraavana päivänä. (Viimeksi katsoen oli kaikilla alueilla "1-7 päivää"

        (btw: Nesteen hinnoittelu on "tarkka", kokeilepa eri postinumeroin eri litramääriä. Toinen ääripää on eräällä jolla hinta on sama postinumerosta ja litramäärästä riippumatta)

        Mä olen saanut aina tietää etukäteen parin päivän tarkkuudella koska tuodaan ja jos ei ihan heti niin voin valita toimituspäivän. Ostan lämmitysoljyn yksityisfirmasta joka myy öljynsä lähialueelle ja toimitukset pelaa satavarmasti Nesteen tavaraa, jos tilaa suoraan Nesteeltä niin kuljetukset eivät pelaa niin hyvin kuormat sekoittuu suurelle alueelle ja toimitus kestää enempi aikaa.


    • 9ilmannnnn

      Miksi öljytilaus pitää jättää aina viimetippaan? Itse alan jo syksyllä seuraamaan hintoja ja tilaan kun sopiva tilaisuus tulee. Nyt porukat paniikissa kun öljy maksaa maltaita ja tankki tyhjänä, mutta ei voi syyttää kuin itseään tilanteesta. Tilaamalla esim marraskuussa olisi saanut jopa yli 20 centtiä halvemmalla litrahinnalla muutaman päivän toimitusajalla.

      • sdfsdfsd

        Itselläni syynä on pieni säiliö. Ei voi varastoida halpaa öljyä vaan pitää tilata aika lailla kulutuksen mukaan.


    • tilapäisiä

      Niin ongelmat ovat johtuneet veromuutoksesta. Nestettä ei taas kukaan tilaa, jos ostaa hintatietoisesti. Kallein mahdollinen öljyn toimittaja.

    • jaksan odotella

      Nesteeltä en ole ostanut kymmeneen vuoteen hinnan takia

      • nesteen aine

        Itse tilasin 31.12 ainetta niin nyt ollaan 8.1 niin ei ole autoa näkynyt vieläkään.


      • äyjlö
        nesteen aine kirjoitti:

        Itse tilasin 31.12 ainetta niin nyt ollaan 8.1 niin ei ole autoa näkynyt vieläkään.

        Kun on pienisäiliö niin joutuu tilaukset tekemään 1000 - 1200 litran välimailla ja etenkin talvella kun on kovat pakkaset ei juuri pelivaraa ole kuin 1 - 2 viikkoa.
        Mitä mahtaa olla Liplastin 1500 litran säiliön "sakkavara"?
        Joku kuski joskus sanoi, että säiliöön menee n. 1300 l. jos se on "tyhjä"
        Hyvin tuon kanssa olen 22 vuotta pärjännyt, öljyä on tuotu 1 - 4 päivän kuluessa. Pisin toimituaika oli nyt joulukuussa 10 päivää ja sekin ilmotettiin tilatessa.


      • makaa säiliön
        äyjlö kirjoitti:

        Kun on pienisäiliö niin joutuu tilaukset tekemään 1000 - 1200 litran välimailla ja etenkin talvella kun on kovat pakkaset ei juuri pelivaraa ole kuin 1 - 2 viikkoa.
        Mitä mahtaa olla Liplastin 1500 litran säiliön "sakkavara"?
        Joku kuski joskus sanoi, että säiliöön menee n. 1300 l. jos se on "tyhjä"
        Hyvin tuon kanssa olen 22 vuotta pärjännyt, öljyä on tuotu 1 - 4 päivän kuluessa. Pisin toimituaika oli nyt joulukuussa 10 päivää ja sekin ilmotettiin tilatessa.

        pohjassa jos ei kukaan ole älynnyt sitä lyhentää. Letkun päässä on alkujaan muovinen tähtimäinen kappale jonka tarkoitus olisi pitää letku parin sentin korkeudella pohjasta. Kumiletkun pehmetessä ja haurastuessa käy usein niin että tyhjää säiliötä täytettäessä täyttövirtaus irrottaa tuon tähtimäisen kappaleen ja sen jälkee letku imee aivan säiliön pohjalta.


      • gjhgbn
        makaa säiliön kirjoitti:

        pohjassa jos ei kukaan ole älynnyt sitä lyhentää. Letkun päässä on alkujaan muovinen tähtimäinen kappale jonka tarkoitus olisi pitää letku parin sentin korkeudella pohjasta. Kumiletkun pehmetessä ja haurastuessa käy usein niin että tyhjää säiliötä täytettäessä täyttövirtaus irrottaa tuon tähtimäisen kappaleen ja sen jälkee letku imee aivan säiliön pohjalta.

        Tilaan 5000 litraa kerralla halvalla, en mitään 1000 litran liruja.


      • äyjlö kirjoitti:

        Kun on pienisäiliö niin joutuu tilaukset tekemään 1000 - 1200 litran välimailla ja etenkin talvella kun on kovat pakkaset ei juuri pelivaraa ole kuin 1 - 2 viikkoa.
        Mitä mahtaa olla Liplastin 1500 litran säiliön "sakkavara"?
        Joku kuski joskus sanoi, että säiliöön menee n. 1300 l. jos se on "tyhjä"
        Hyvin tuon kanssa olen 22 vuotta pärjännyt, öljyä on tuotu 1 - 4 päivän kuluessa. Pisin toimituaika oli nyt joulukuussa 10 päivää ja sekin ilmotettiin tilatessa.

        > Kun on pienisäiliö niin joutuu tilaukset tekemään 1000 - 1200 litran välimailla

        ei maailma kaadu jos muutaman päivän joutuu lämmittämään sähköllä. Minulla yleissähkö maksaa uusimpien korotusten (1.11.2010) jälkeen veroineen 9,6 snt/kWh. Juuri nyt öljy taitaa maksaa aika tasan euron eli öljylämpö pakkasella jotain 11 snt/kWh. (Lauhemmalla sitten kattilan seisontahäviöiden osuus kasvaa ja hyötysuhteet huonenevat)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe