Heeijs!
Kaipaan ainakin näin aluksi meseen juttuseuraa 16-20vuotiaista pojista. Jos mesessä tuntuu sujuvan hyvin ja asutaan suhkot lähekkäin niin ehkä tapaaminenkin onnistuu :'> Ja tapaaminen myös kauempana asuvan kanssa onnistuu, reissailen kuitenkin melko tiiviisti pitkin poikin Suomea!
Itse olen 17-vuotias naisen alku Itä-Suomen suunnalta. Rakastan musiikkia ja uusiin ihmisiin tutustumista! Olen luotettava, mukava, huumorintajuinen ja noh, kait sitä on myönnettävä, että tuota kaksmielisyyttäkin löytyy aika kiitettävästi :'D
Jos yhtään kiinnostaa, niin pistäkää ihmeessä mesenne niin lisäilen! ;>
16-20v jätkät! ;>
17
1188
Vastaukset
- steeler
- LISÄÄ
[email protected] (täällä 19v poika)
- pokpokpk
- suosii
- tsumbula
[email protected] heips 17v jätkä täällä :D
- Jep91
No ainahan uusiin ihmisiin voi tutustuu, varsinki naispuolisiin ;) [email protected]
- NAISIA_NAISIA
Jos etsit seuraa tule ihmeessä tutustumaan:
http://www.fi.sex-sms-contacts.com/landing?conv_id=493830
........................................ - xdfhadhdhfdhd
- H.
Olen Kuopiosta, eli ilmeisesti aika läheltä :) Jos haluat lisäillä niin [email protected] on sähköposti/messengeri :D Ei mikään pakko jos sulla on jo tarpeeks kavereita mut ajattelin kun oon tästä jostain läheltä niin ois varmaan kiva tutustua :)
- 19v poitsu
- andeeee
- andeeee
- asdadadwfw
- mesemese
[email protected] laitatko tonne meseosottees ku en viiti sitä tähän kaikille julkisesti ilmottaa :D
- andeee2
- tddy
[email protected] morr :D juu lisäile tämäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi6910209Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?756966Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit256956Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1006230Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k965753Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?445298Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh765050Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset184537Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus344531Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja474172