Hei! Minä oon tällänen kohta 15v suht. nätti ja ihan kiva tyttö Turusta ja tahtoisin tutustua johonkuhun mukavaan poikaan täältä päin, jonka kanssa vois sitte tulla jotain enemmänkin. Ulkonäöstäni voisin sanoa sen verran, että oon ihan normaalipainoinen, lyhyehkö, mulla on puolipitkät ruskeat hiukset ja vaaleampia raitoja niissä ja siniset silmät, voin pistää kuvaa sitten mesessä tulemaan (mulla on myös web). Sun ulkonäöllä ei ole väliä, mutta olisi erittäin kiva jos asuisit Varsinais-Suomessa. Joku 14-16v poika olisi ideaali, eli jos nyt edes vähän kiinnostaa niin pistä meseosoitteesi ja lisään! :)
PS. Iso plussa jos tykkäät käärmeistä, olet nimittäin tutustumassa yhden mitä rakastettavimman pytonlapsosen äitiin! :D
Turun seudulta poikaystävää?
tyttööfdsgfg96
5
450
Vastaukset
- :)
mesee??
- ----
En viittis tähä meseä laittaa mut voitko lähettää omas [email protected]?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jaa vois kiinostaakki missä päin turkua? Asun itte Raisiossa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nii toho äskeseen oon 16v
- jaken
[email protected] turusta, 18v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 571006
- 111005
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8982- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775