Hei! Minä oon tällänen kohta 15v suht. nätti ja ihan kiva tyttö Turusta ja tahtoisin tutustua johonkuhun mukavaan poikaan täältä päin, jonka kanssa vois sitte tulla jotain enemmänkin. Ulkonäöstäni voisin sanoa sen verran, että oon ihan normaalipainoinen, lyhyehkö, mulla on puolipitkät ruskeat hiukset ja vaaleampia raitoja niissä ja siniset silmät, voin pistää kuvaa sitten mesessä tulemaan (mulla on myös web). Sun ulkonäöllä ei ole väliä, mutta olisi erittäin kiva jos asuisit Varsinais-Suomessa. Joku 14-16v poika olisi ideaali, eli jos nyt edes vähän kiinnostaa niin pistä meseosoitteesi ja lisään! :)
PS. Iso plussa jos tykkäät käärmeistä, olet nimittäin tutustumassa yhden mitä rakastettavimman pytonlapsosen äitiin! :D
Turun seudulta poikaystävää?
tyttööfdsgfg96
5
403
Vastaukset
- :)
mesee??
- ----
En viittis tähä meseä laittaa mut voitko lähettää omas [email protected]?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jaa vois kiinostaakki missä päin turkua? Asun itte Raisiossa.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
nii toho äskeseen oon 16v
- jaken
[email protected] turusta, 18v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764