Paiston loppusuoralla olen tehnyt pussiin reiän, koska pussukka muistuttaa räjähtämäisillään olevaa ilmapalloa. Oletteko tehneet reikiä? Kuivuuko paistikkaat?
Ja vielä kysymys: vaihtelevia reseptejä odotellaan, jotta saadaan kaikki pussit käytetyksi. Hiihtolomalla ainakin otetaan reissuun mukaan maustepussi ja otetaan koekaniineiksi serkkulan väki.
ilmapallo
3
209
Vastaukset
- alchemilla77
Eiköhän siihen pussiin kannata pikku reikä tehdä, että ylimääräset höyryt pääsee pihalle.
- pia.sillanpaa
Kyllä mä ainakin tein pienen reiän pussin sulkijan alapuolelle, jotta liiat höyryt pääsee ulos. Pienestä reiästä ei ainakaan meillä aiheutunut ruuan kuivumista, mut varmaan juuri se reiän koko on siinä se juttu :)
Kirjoittelinkin tuossa jo topicin karjalanpaistikokeilusta ja sitä voin lämmöllä suositella kokeilemaan. Seuraavaksi ajattelin tehdä uunipataa, johon tulee possua, porkkanaa, sipulia, lanttua ja kaalia. Jännä nähdä mitä siitä syntyykään, mutta ei varmaan ollenkaan huonoa :) - piknik
Reikä pussiin kannattaa tehdä. Olen aina tehnyt pienen pihinä puhkaisun, eikä ruoka ole kuivunut. Joskus otan liemen talteen juuri avatusta kulmasta. Liemestä saan mukavan kastikkeen joko sellaisenaan tai muunneltuna.Todella hyvä kun paistoastiakin pysyy helposti puhtaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172545Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217995Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855