Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
On todella hassua
74
1327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet pukenut pöksyt varmaan väärin päin siitä pieni epävarmuus. Huomenna kaikki voi olla toisin.
- Anonyymi00002
Oot mun silmissä kunnon s*xbombberssi.
- Anonyymi00003
En kyllä ole 😅
- Anonyymi00009
Ajatteletko noin todella?
- Anonyymi00015
On vaikea ajatella olevansa erityisen haluttava
- Anonyymi00004
Mies on laavaa, just hän 🫣
- Anonyymi00005
Eikö se yksi kehujenkerjäämisaloitus jo riittänyt. Mikset ap kirjoittanut aloitukseen ytimekkäästi, että Kehu minua!
- Anonyymi00008
En halua kehuja. Ihmettelen vain että miten tämmöinen kulahtanut on sexy
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Missä olet kuullut kaivattusi sinua kehuvan? Anna joku vinkki, niin oikea osaa vastata.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Et sä kyllä ole kulahtanut mun silmissä vaan täydellinen💕. Sitä on varmaan vaikea uskoa kun ikäeroakin ❤️😘
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Et sä kyllä ole kulahtanut mun silmissä vaan täydellinen💕. Sitä on varmaan vaikea uskoa kun ikäeroakin ❤️😘
En usko oikeasti että pidät tai ajattelisit noin
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En usko oikeasti että pidät tai ajattelisit noin
Miksi et uskoisi? En mä muuten suhun ois ihastunut jos sä et mielyttäisi mun silmää. Tämä vetovoima on myös suurta 🔥❤️😍
Mitå sä tunnet mua kohtaan ? - Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi et uskoisi? En mä muuten suhun ois ihastunut jos sä et mielyttäisi mun silmää. Tämä vetovoima on myös suurta 🔥❤️😍
Mitå sä tunnet mua kohtaan ?Mä en muista sua enää kunnolla 😔
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitå sä tunnet mua kohtaan ?Vaikea vaan uskoa että voisi olla niin haluttava kun ei niin nuori ole
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaikea vaan uskoa että voisi olla niin haluttava kun ei niin nuori ole
Uskoppa vaan.... muru ❤️❤️❤️😘😘😘
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Uskoppa vaan.... muru ❤️❤️❤️😘😘😘
Kahden naisen keskustelu ....
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vaikea vaan uskoa että voisi olla niin haluttava kun ei niin nuori ole
Sä et vieläkään vastannut mun kysymykseen...
Mitä sä tunnet vai tunnetko mitään,olenko yksin tunteitteni kanssa ? - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kahden naisen keskustelu ....
👩❤️👩❤️💕😉
- Anonyymi00052
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sä et vieläkään vastannut mun kysymykseen...
Mitä sä tunnet vai tunnetko mitään,olenko yksin tunteitteni kanssa ?En tiedä mitä tunnen
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tiedä mitä tunnen
Ei ollut minulta mieheltä tämä keskustelu. En tunne sinua kohtaan mitään. Olet kuin kuka tahansa muu. Täysin neutraali minulle. Kuin ilmaa. Sanoin vain rämän, että voit osaltasi lopettaa turhan haihattelun.
M>N - Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tiedä mitä tunnen
Ei ollut minulta mieheltä tämä keskustelu. En tunne sinua kohtaan mitään. Olet kuin kuka tahansa muu. Täysin neutraali minulle. Kuin ilmaa. Sanoin vain rämän, että voit osaltasi lopettaa turhan haihattelun.
M>N - Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
M>NEn minäkän eksääni ikävöi.
- Anonyymi00061
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitå sä tunnet mua kohtaan ?Taasko täällä esiinnytään vanhempana naisena. Älkää sotkeko muita teidän ongelmiinne.
- Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
M>NHän ei kirjoita tuolla tyylillä. Ohi
- Anonyymi00064
Anonyymi00052 kirjoitti:
En tiedä mitä tunnen
Miksi et tiedä ?
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Miksi et tiedä ?
Kun etäännyn.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
M>NVoi susihukkasta.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kun etäännyn.
Miksi haluat etääntyå?
- Anonyymi00006
hän on hella hot
- Anonyymi00007
Taidat trollata. Jos et, niin olethan nyt tällä kertaa nainen kalastelemassa kehuja😁
- Anonyymi00058
Eiköhän tuo ole se lyhyiden aloitusten mies.
- Anonyymi00010
En varmaan ole ainut jota tosissaan alkaa kypsyttää nämä kehujen kalastelemiset palstalla.
- Anonyymi00021
Jep, on aika säälittävää.. myötähäpeä.
- Anonyymi00029
Joo, et todellakaan ole ainoa. Säälittävintä tästä tekee sen, että kehujat eivät kehu tätä aloittajaa, vaan jotain toista henkilöä, joka heillä on mielessään, mutta ap omii kaikki kehut ja hekumoi, kuinka joku mies pitää häntä hottina.
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Joo, et todellakaan ole ainoa. Säälittävintä tästä tekee sen, että kehujat eivät kehu tätä aloittajaa, vaan jotain toista henkilöä, joka heillä on mielessään, mutta ap omii kaikki kehut ja hekumoi, kuinka joku mies pitää häntä hottina.
Tai ap on jälleen kerran mies...Ja omii sekä miesten että naisten kehut.
- Anonyymi00018
Tanssiessa kätemme koskettelevat toisiamme vahingossa sieltä täältä. Puhallat välillä korvaani. Olemme kuumia, emme sanoa mitään, tunnen kosteutesi lisääntyvän, nuuhkaisen kaulaasi, sieltä tulvahtaa vieno hieno hajuveden tuoksu, seassa on kuitenkin sinua, sinun tuoksuasi. Käteni eksyy vahingossa reisiesi väliin, lukitset sen vaistomaisesti sinne. Vain kaksi sekuntia ja olemme kuin yhtyneet.
- Anonyymi00019
Olet himojesi vallassa
- Anonyymi00020
No nyt on kuumaa. Olisin valmis milloin vaam 🔥🔥🔥
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olet himojesi vallassa
Hienoa, eikö olekin❣️
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No nyt on kuumaa. Olisin valmis milloin vaam 🔥🔥🔥
Tottakai minäkin, ei tule vaan alettua ❤️
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tottakai minäkin, ei tule vaan alettua ❤️
Mitä pelkäät ?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä pelkäät ?
Myönnän et tilaisuuksia on ollut, ehkä liikaa, pitäisi osata reagoida uudella, molemmin puolin järkevällä tavalla. Jos jotain asiaa tekee monta kertaa samalla tavalla, sitä samaa toistaa helposti uudestaan, ellei tule joku heräte tehdä se eri tavalla.
- Anonyymi00040
Miten voi tanssiessa käsi mennä vahingossa naisen reisien väliin?🤔Pitkä nainen ja lyhyt mies? Pää samalla vahingossa tissien väliin?🤭
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miten voi tanssiessa käsi mennä vahingossa naisen reisien väliin?🤔Pitkä nainen ja lyhyt mies? Pää samalla vahingossa tissien väliin?🤭
Jos kyseessä on kaksi eri pituista naista?😁
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jos kyseessä on kaksi eri pituista naista?😁
Ei meillä kyllä hirveäesti ole pituuseroa jos oikein muistan 🤔
- Anonyymi00044
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tuota noin, onko teidän liikkuvuus jotenkin heikohkoa. Minun käteni voi sujahtaa vaikka alle sekunnissa, vahingossakin ja olen mies, en kai ole tottunut jäykkyyteen tai tuollaisiin rajotteisiin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tuota noin, onko teidän liikkuvuus jotenkin heikohkoa. Minun käteni voi sujahtaa vaikka alle sekunnissa, vahingossakin ja olen mies, en kai ole tottunut jäykkyyteen tai tuollaisiin rajotteisiin.
Olemme koskaan tanssineet yhdessä?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olemme koskaan tanssineet yhdessä?
Riippuen miten kaukaa tilanteita haetaan. Viime aikoina olen tähän mennessä tanssinut paljon yksin, muutaman kerran tanssiotteella lähekkäin, pari kertaa tanssietäisyydellä jopa hipaisten. Enhän tietenkää voi sinusta tietää kuka olet. Mies olen siis ja naisen kanssa tanssin jos tanssin.
- Anonyymi00047
Ai vahingossa eksyy, joo varmaan 😂
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Riippuen miten kaukaa tilanteita haetaan. Viime aikoina olen tähän mennessä tanssinut paljon yksin, muutaman kerran tanssiotteella lähekkäin, pari kertaa tanssietäisyydellä jopa hipaisten. Enhän tietenkää voi sinusta tietää kuka olet. Mies olen siis ja naisen kanssa tanssin jos tanssin.
Ok, et ole hän😄Emme ole muistaakseni koskaan tanssineet yhdessä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00026 kirjoitti:
Myönnän et tilaisuuksia on ollut, ehkä liikaa, pitäisi osata reagoida uudella, molemmin puolin järkevällä tavalla. Jos jotain asiaa tekee monta kertaa samalla tavalla, sitä samaa toistaa helposti uudestaan, ellei tule joku heräte tehdä se eri tavalla.
Nyt en ymmärrä
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ok, et ole hän😄Emme ole muistaakseni koskaan tanssineet yhdessä.
Ok, ei se tarkoita että olisi voinut olla joskus lähellä, mutta eihän tuollaista voi tietää.
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ai vahingossa eksyy, joo varmaan 😂
Kuule, käsi kysyy helposti rinnan yläosan päälle, ei tarvitse tulla kun vähän lähemmäksi juttelemaan. Toisaalta jos on vetovoimaa molemmin puolin, olisiko eksyvät sormet jokin maailman ihme, paremminkin luonnollisesti, ilman taka-ajatuksia, aidosti, avoimesti yhdessä ymmärtäen, enemmänkin omia etu-ajatuksia.
- Anonyymi00025
Miksi en pitäisi? Olethan sievä ja älykäs tyttö.
- Anonyymi00027
Mutta mikä tekee seksikkääksi?
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mutta mikä tekee seksikkääksi?
Kokonaisuus...
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kokonaisuus...
Tyttö?
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tyttö?
Häh 🤣🤣🤣
- Anonyymi00028
Kuuma puuma. Minkä ikänen?
- Anonyymi00063
Ei ollut puumalta. Ei se tee aloituksia.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ei ollut puumalta. Ei se tee aloituksia.
näin justiin kulti
- Anonyymi00043
Ei kai sun tarvi laittaa kuin kädet puuskaan, kun sun ne..
- Anonyymi00053
Ei pidä hellyydestä vaan kovemmista otteista.
- Anonyymi00059
Kasvosi uurteet kertoivat, että se oli kova isku, energinen.
- Anonyymi00060
Totiseksi vetää ku tommonen tulee näköpiiriin. Jää aina ns. monttu auki 🫦...
- Anonyymi00066
näkisippä hänet miehen 🤣 siinä jo moni tavan tallukka meidän jalkoihi
- Anonyymi00067
jää***
- Anonyymi00069UUSI
Taas se aika 😅 ajatus käsiesi vaeltamisesta
- Anonyymi00073UUSI
Rinnoillasi, lanteillasi, vatsalla ja vielä alempana... Reiden sisäosaa hyväillen, suudellen jne.🫂❤️🔥
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Rinnoillasi, lanteillasi, vatsalla ja vielä alempana... Reiden sisäosaa hyväillen, suudellen jne.🫂❤️🔥
🔥🔥🔥
- Anonyymi00071UUSI
- Anonyymi00076UUSI
Voi härregyyd, sexiest ever!
- Anonyymi00077UUSI
Kuka ketä
- Anonyymi00078UUSI
Kuka ketä kaikesta muusta mulla on antaa esimerkki paitsi naisesta jolla on terve itsetunto tyttäreni kun ei ole minulle nainen vaan ensisijaisesti lapseni
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327163KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4176891Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693493Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521333078Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092644Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442221- 1251914
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211777Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327