Pahin mahdollinen helvetti

nimi merkki

Minusta pahin mahdollinen helvetti minkä voin edes kuvitella, olisi joutua viättämään iäisyys
Jaakobin, Hannan, Savonarolan, Eskon, jumalanhullun, H.H:n, Räsäskän ja muiden kaltaistensa
maailman vastenmielisimpien paskiaisten seurassa.

Minä valitsen koska tahansa ennemmin sen tulijärven tai ikuisen kadotuksen.

47

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta pahin helvetti on itse iänkaikkisuus, ajattele ny iänkaikkisesti, ei mahdollisuutta kuolla pois, koskaan, ei miljardiin potenssiin miljardiin vuoteen, ja sekin olis iänkaikkisuudessa vain silmänräpäys.

• nimi merkki

On totta että kaikenlaista sontaa ja keljuutta kestää oman aikansa kun vain ajattelee,
        että no väliaikaistahan tämä kaikki on vaan.

Mutta aatteles pelkästään sellasta ajatusta, että jäisit edellä mainitun porukan kanssa
        jumiin kerrosten väliin jämähtäneeseen hissiin koko viikonlopuksi. Siitä saisi jo aika
        karmean kauhuelokuvan aikaiseksi.

• Olen joskus kysellyt että mitä kivaa siellä taivaassa sitten on? Vastauksena on tullut jotain tämän tapaista että siellä saa kiittää ja ylistää herraa. Yhtäkkiä luulisi että tuo iankaikkinen ylistäminen alkaisi kyllä nyppimään jossain vaiheessa.

• weccu kirjoitti:

Olen joskus kysellyt että mitä kivaa siellä taivaassa sitten on? Vastauksena on tullut jotain tämän tapaista että siellä saa kiittää ja ylistää herraa. Yhtäkkiä luulisi että tuo iankaikkinen ylistäminen alkaisi kyllä nyppimään jossain vaiheessa.

Mä olen viis kertaa nähny Slayerin, ja voin kertoo että pidän siitä, mutta se on mulle tarpeeks "palvomista" millekkään objektille:) Yhteiskesto reilu viistuntia.

• O'ou

HELVETTI

Minä heräsin silkkityynyjen päältä,
        salit hohteli kullasta,
        loisteli jäältä,
        ja naisia,
        paljaita sieltä täältä,
        minun vuoteeni tanssien ympäröi,
        ja nurkassa piru pianoa löi.
        Luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
        "Mikä paikka tää, ei tunnu tää elämältä, ei myöskään ikävältä,
        onko naisia nää ?"
        "On naisia on", piru rähinöi ja mielettömästi pianoa löi.

Minun mainen haluni heräsi silloin,
        sitä tuntenut olin jo monin illoin,
        ja piru-herralta kysyin:
        "Näitä lempiä saako?"
        "saa, lempiä saa", piru rähinöi ja aivan hurjasti pianoa löi.

Vein naisista kauneimman vuoteellein,
        kädet kauniit kiertyivät kaulallein,

Minä kääntelin ja vääntelin naista sitä,
        mutta arvatkaas veljet mitä?
        sillä ei ollutkaan sitä.
        Minun ruumiini himosta kihelmöi,
        luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
        "Kuinka olla näin voikaan?"
        -"Ei helvetti tää muuten oiskaan!"
        piru rähinöi ja kuin mieletön hyppi ja pianoa löi.

Uuno Kailas

• ..,
        weccu kirjoitti:

Olen joskus kysellyt että mitä kivaa siellä taivaassa sitten on? Vastauksena on tullut jotain tämän tapaista että siellä saa kiittää ja ylistää herraa. Yhtäkkiä luulisi että tuo iankaikkinen ylistäminen alkaisi kyllä nyppimään jossain vaiheessa.

luulisi moisen nuoleskelun nyppivän itse kohdetta. Kuka perkele moista jaksaisi kuunnella ja katsoa...Ikuisesti?

• TodellinenUuuno
        O'ou kirjoitti:

HELVETTI

salit hohteli kullasta,
        loisteli jäältä,
        ja naisia,
        paljaita sieltä täältä,
        onko naisia nää ?"

ja piru-herralta kysyin:
        "Näitä lempiä saako?"

sillä ei ollutkaan sitä.

Uuno Kailas

Uuno Kailas taisi olla aika turvelo naisten kanssa, tuosta ei naisetkaan pidä.

Vai oliko niin ettei noilla naisilla ollut käsiä eikä suuta? -ei hätää, rinnoilla ja jaloillakin onnistuu, vaan jos nuokin puuttuu niin siinäpä onkin jo ihmettelemistä ;)DDDD

• ai kauhee
        .., kirjoitti:

luulisi moisen nuoleskelun nyppivän itse kohdetta. Kuka perkele moista jaksaisi kuunnella ja katsoa...Ikuisesti?

Todellisuudesta ulkona olevat hihhulit höpöttävät usein siitä "julmalan suuresta suunnitelmasta".
        Kun heiltä sitten kysyy, että no mikä tämä suuri suunnitelma sitten on, niin joko ei tule mitään
        vastauksia tyyliin "se on salainen" tai "ihmisjärki ei voi sitä ymmärtää" (no ei tosiaankaan voi...).
        Tai sitten tulee juuri tuollaista kuraa, jossa olemassaolon ainoa tarkoitus on vain palvoa ja ylistää
        julmalaa ikuisesti. Mikä ihmeen tarkoitus se sellainen on ja mihin tai miksi kaikkivaltias julmala
        tarvitsee mitättömien ihmisten taukoamatonta iankaikkista palvontaa ja ylistystä? Taivaassa
        ei siis tehdä koskaan mitään muuta kuin tauotta palvotaan ja ylistetään julmalaa, iankaikkisesti.
        Kuulostaa kylläkin enemmän helvetiltä kuin taivaalta...

• Kössönöm
        nimi merkki kirjoitti:

On totta että kaikenlaista sontaa ja keljuutta kestää oman aikansa kun vain ajattelee,
        että no väliaikaistahan tämä kaikki on vaan.

Mutta aatteles pelkästään sellasta ajatusta, että jäisit edellä mainitun porukan kanssa
        jumiin kerrosten väliin jämähtäneeseen hissiin koko viikonlopuksi. Siitä saisi jo aika
        karmean kauhuelokuvan aikaiseksi.

"On totta että kaikenlaista sontaa ja keljuutta kestää oman aikansa kun vain ajattelee,
        että no väliaikaistahan tämä kaikki on vaan."

http://www.youtube.com/watch?v=b1wyVR3yssY

• Come backinen
        O'ou kirjoitti:

HELVETTI

salit hohteli kullasta,
        loisteli jäältä,
        ja naisia,
        paljaita sieltä täältä,
        onko naisia nää ?"

ja piru-herralta kysyin:
        "Näitä lempiä saako?"

sillä ei ollutkaan sitä.

Uuno Kailas

Paskantaako nuo naiset? Miten voi naida paskovaa naista, en ymmärrä.

• Taivas?

"mutta pahin helvetti on itse iänkaikkisuus, ajattele ny iänkaikkisesti, ei mahdollisuutta kuolla pois"

Tuo ei pidä paikkaansa. Olit Jumalan luona, mutta koska rakkaus perustuu vapaaehtoisuuteen niin sinä ja minä valitsimme että nyt minä keskipisteenä, ei Jumala.

No täällä meitä ajaa lukemattomat erilaiset toiveet kehosta toiseen, elämä toisensa jälkeen.

Jos, palattuamme Jumalan rakkauteen, jälleen haluamme itsenäisyyttä, voimme tulla tänne uudestaan syntymään ja kuolemaan. Elävän olennon toive on Jumalan laki.

Siksi sinä saat olla täällä, koska iankaikkinen elämä on sinulle vielä kauhistuksien kauhistus. Tämä asenteesi iankaikkisuutta kohtaan paljastaa kenties myös sen että elämässäsi ei ole todellista onnellisuutta, jonka soisi jatkuvan mahdollisimman pitkään?

PS tulee mieleen että eräässä aasian maassa suurin herkku on se kun kuolleita rottia yms. heitetään tynnyriin ja annetaan muuttua mustaksi töhnäksi ajan myötä. Länsimaiselle tulee oksennus tuosta hajusta, mutta näille itämaisille tuo on suurin nektari!

• Kullakin?
        ai kauhee kirjoitti:

Todellisuudesta ulkona olevat hihhulit höpöttävät usein siitä "julmalan suuresta suunnitelmasta".
        Kun heiltä sitten kysyy, että no mikä tämä suuri suunnitelma sitten on, niin joko ei tule mitään
        vastauksia tyyliin "se on salainen" tai "ihmisjärki ei voi sitä ymmärtää" (no ei tosiaankaan voi...).
        Tai sitten tulee juuri tuollaista kuraa, jossa olemassaolon ainoa tarkoitus on vain palvoa ja ylistää
        julmalaa ikuisesti. Mikä ihmeen tarkoitus se sellainen on ja mihin tai miksi kaikkivaltias julmala
        tarvitsee mitättömien ihmisten taukoamatonta iankaikkista palvontaa ja ylistystä? Taivaassa
        ei siis tehdä koskaan mitään muuta kuin tauotta palvotaan ja ylistetään julmalaa, iankaikkisesti.
        Kuulostaa kylläkin enemmän helvetiltä kuin taivaalta...

"Tai sitten tulee juuri tuollaista kuraa, jossa olemassaolon ainoa tarkoitus on vain palvoa ja ylistää
        julmalaa ikuisesti."

Noh, mitä valitat? Sinä ja minä olemme tässä maailmassa juuri siksi että haluamme itse olla kaiken napa Jumalan sijaan.

Nyt meille itsekkäille (joilta puuttuu rakkaus) on luotu tämä maailma jossa saamme yrittää olla onnellisia tyydyttämällä itseämme. Noh, kuinka hyvin onnistumme? Tyydyttääkö rakkauden korvikkeet, siis aistinautinto, perhe-elämä, sosiaalinen asema sekä raha, maine ja valta, meidät ihan oikeasti? Miksi on niin paljon ihmisiä joilla "on jo kaikki", ja silti he tekevät itsareita ja kertovat tyhjyydestä sisimmässään? Miksi suomenkin kansasta jo 30% käyttää mielialapillereitä, ja melkein kaikki loput käyttävät mm. alkoholia

Sairaus, vanhuus, kuolema. Nämä häiritsevät. Ja koska muutkin täällä olevat ovat itsekkäitä, niin aina on eripuraa ihmisten ja kansojen välillä. Mitä enemmän meillä on, sitä todennäköisemmin läheiset vainoavat jotta saisivat ryöstää meiltä. Itsekkyyteen perustuva onnellisuus on utopiaa, mutta meidän täytyy kai oppia se kantapään kautta ennenkuin menee jakeluun?

Sitten jos mentaliteettisi muuttuu, ja huomaat että oletkin pienen pieni osa todellisuutta jonka tehtävä on palvella kokonaisuutta rakkaudella, niin sitten voit mennä rakkauden maailmaan jossa jokainen askel on kuin tanssi, ja jokainen sana on kuin laulu.

Se tietoisuuden ihana puhtaus, ystävyys, huumorintaju, rakkaus, lojaalisuus, myötätunto, ympäristön täydellinen, alati muuttuva viehättävyys sekä hurmiollisuus joka ikuisessa maailmassa on, siitä saamme vain pieniä aavistuksia täällä itsekkyyden piirissä. Ja niistä aavistuksista koostuu melkein koko tämän maailman kaunokirjallisuus.

• 21321
        Kullakin? kirjoitti:

"Tai sitten tulee juuri tuollaista kuraa, jossa olemassaolon ainoa tarkoitus on vain palvoa ja ylistää
        julmalaa ikuisesti."

Noh, mitä valitat? Sinä ja minä olemme tässä maailmassa juuri siksi että haluamme itse olla kaiken napa Jumalan sijaan.

Nyt meille itsekkäille (joilta puuttuu rakkaus) on luotu tämä maailma jossa saamme yrittää olla onnellisia tyydyttämällä itseämme. Noh, kuinka hyvin onnistumme? Tyydyttääkö rakkauden korvikkeet, siis aistinautinto, perhe-elämä, sosiaalinen asema sekä raha, maine ja valta, meidät ihan oikeasti? Miksi on niin paljon ihmisiä joilla "on jo kaikki", ja silti he tekevät itsareita ja kertovat tyhjyydestä sisimmässään? Miksi suomenkin kansasta jo 30% käyttää mielialapillereitä, ja melkein kaikki loput käyttävät mm. alkoholia

Sairaus, vanhuus, kuolema. Nämä häiritsevät. Ja koska muutkin täällä olevat ovat itsekkäitä, niin aina on eripuraa ihmisten ja kansojen välillä. Mitä enemmän meillä on, sitä todennäköisemmin läheiset vainoavat jotta saisivat ryöstää meiltä. Itsekkyyteen perustuva onnellisuus on utopiaa, mutta meidän täytyy kai oppia se kantapään kautta ennenkuin menee jakeluun?

Sitten jos mentaliteettisi muuttuu, ja huomaat että oletkin pienen pieni osa todellisuutta jonka tehtävä on palvella kokonaisuutta rakkaudella, niin sitten voit mennä rakkauden maailmaan jossa jokainen askel on kuin tanssi, ja jokainen sana on kuin laulu.

Se tietoisuuden ihana puhtaus, ystävyys, huumorintaju, rakkaus, lojaalisuus, myötätunto, ympäristön täydellinen, alati muuttuva viehättävyys sekä hurmiollisuus joka ikuisessa maailmassa on, siitä saamme vain pieniä aavistuksia täällä itsekkyyden piirissä. Ja niistä aavistuksista koostuu melkein koko tämän maailman kaunokirjallisuus.

Perustelisitko vielä, mitä tekemistä keskenään on rakkaudella ja kristittyjen taivaalla/jumalalla, josta tässä ketjussa oli pääasiallisesti kyse.

• älkää kirotko itse

(toivottavasti ette kuitenkaan) tulette varmaan toisiin aatoksiin. Ymmärrän että kieltäjien jotka vihaavat pyhää Hnekeä on vastenmileistä olla uskovaisten seurassa. Raamatun mukaan olemme kuoleman tuoksu niille, jotka kadotukseen joutuvat.

• Palautteesta
        21321 kirjoitti:

Perustelisitko vielä, mitä tekemistä keskenään on rakkaudella ja kristittyjen taivaalla/jumalalla, josta tässä ketjussa oli pääasiallisesti kyse.

"Perustelisitko vielä, mitä tekemistä keskenään on rakkaudella ja kristittyjen taivaalla/jumalalla, josta tässä ketjussa oli pääasiallisesti kyse."

Jos tarkoitat inkvisaattoreiden kuvaa Jumalasta narsistisena petona joka tuomitsee kokonaisten Kiinan kaupunkien kaikki asukkaat ikuiseen helvettiin koska lähetys-saarnaaja jäi kiinni maan rajalla raamattuineen, niin ollaan samaa mieltä.

Minä tarkoitan kuitenkin Absoluuttista Totuutta, johon meillä kaikilla on ikuinen suhde. Meillä on aina vapaus valita rakastammeko itseämme vaiko Jumalaa eniten. Muuten ei olisi kyse rakkaudesta. Myönnetään että itse olen tässä maailmassa koska rakastan itseäni enemmän kuin Jumalaa. Mikä tittelini sitten on jos haluan asiantilaan muutoksen? Uskovainen, totuuden etsijä, ajattelija vai mikä?

Hyökkäätkö pilkkaavilla sanoilla, vai jollain aikuisemmalla tekstillä, sen päätät itse.

• Kantapää
        älkää kirotko itse kirjoitti:

(toivottavasti ette kuitenkaan) tulette varmaan toisiin aatoksiin. Ymmärrän että kieltäjien jotka vihaavat pyhää Hnekeä on vastenmileistä olla uskovaisten seurassa. Raamatun mukaan olemme kuoleman tuoksu niille, jotka kadotukseen joutuvat.

"Raamatun mukaan olemme kuoleman tuoksu niille, jotka kadotukseen joutuvat."

Ei teidän hajussanne mitään ongelmaa ole, vaan meistä suurintaosaa eittämättä ärsyttää enemmän se kuinka saamarin ylimielistä sakkia suurinosa teikäläisistä on ja kuinka rehvastelette tietävänne kaikkia muita paremmin miten maailma makaa, vaikkette yleensä edes yritä ajatella omin avuin saati ymmärtää niitä asioita joista puhutte.
        Saatte ainakin minun puolestani aivan rauhassa uskoa ihan mihin lystäätte, mutta sillä edellytyksellä että soisitte saman oikeuden myös muille, ettekä olisi aina mälkyttämässä ihmisille kuinka oma uskonne on se ainoa oikea..

• imin ikkrem

synneist maan
      Sut kohta ylöstembaistaan
      Siis vyösi pidä tiukassa
      Et´ seuraa housut matkassa
      Sä Jahven vieres´ yksin istut
      Ja poissa ovat alla mainitut

( Jaakob, Hanna, Savonarola, Esko, jumalanhullu, H.H:, Räsäskä jne. )

• _valkokaapu

Nyt Pyhä Pietari luoksesi saapuu
        Hän pukee sut valkoiseen kaapuun
        Paikkasi kuorossa valkokaapujen
        Hän näyttää sormella osoittaen
        Näin ylistysvirsi Jahvelle alkaa
        Ikuisuuteen se virsi sointuaan jatkaa
        Amen

• ditiri

Pahin mahdollinen helvetti olisi, että ruumiini kuollessa tietoisuuteni ladattaisin tietoverkkoon, joka olisi täynnä tämmöisiä palstoja. Ikuinen elämä, ikuinen väittely ja vänkäys.

• Philip. K. Dick lue hänen kirjojaan niin, kohtaat samankaltaisen ajatusmaailman.

• iridit

väittely rangaistus ois
        Se elämän suola nääs olla vois
        Vaan ikuinen ylistys Jahvelle
        Se pirusti kävisi luonnolle

• iridit kirjoitti:

väittely rangaistus ois

No onneks ne kuollaan vaan, ja vain sekopäät haluais tän jatkuvan ikuisesti. Se tässä naturalistisessa maailmankuvassa onkin niin hienoo. Elämä on mitä se on, ja sitten se loppuu:)

• A.Mikkonen kirjoitti:

No onneks ne kuollaan vaan, ja vain sekopäät haluais tän jatkuvan ikuisesti. Se tässä naturalistisessa maailmankuvassa onkin niin hienoo. Elämä on mitä se on, ja sitten se loppuu:)

Toivottavasti mun penskat ei peri mun lukihäiriööni.

• ditiri
        iridit kirjoitti:

väittely rangaistus ois

Mutta mitä jos tekis hirveesti mieli juoda kaljaa, mutta ei olisi ruumista? Olisi vain tietoisuutena verkossa. Ei kaljaa.

• Loppuu..
        A.Mikkonen kirjoitti:

..ja sitten alkaa seuraava elämä. Vaellamme isän spermassa munasoluun ja ympärillemme rakentuu seuraava keho...

Tuossa todistetta reinkarnaatiosta, yksi todella monista:

http://www.reversespins.com/proofofreincarnation.html

• uskova ei voi menett
        A.Mikkonen kirjoitti:

Voi vastata tai mieti itseksesi.
        Heitän sinulle ajatusleikin.

Minä olen fanaattinen uskovainen, olen onnellinen ja kaiken elämsääsni täyttää Jumalan valtakunnan edistäminen ja voin tietysti nauttia muustakin kivasta kaiken keskellä. Sitten odotan kulkiessani ajallisten päivieni loppua kohti iankaikkisen autuuden avautumista.
        Sitten sinä ateisti, elät ilmeisesti ihan mukavaa ja onnellista eloa maan päällä uskoen, että kun sitten potkaiset tyhjää kaikki on ohi ja sinua ei ole sitten enää. Ei ole taivasta, ei helvettiä.

Siis me olemme tässä molemmat onnellisia omassa vakaumuksessa. Entäpäs sitten kun kuolemme, minä koen päässeeni autuuteeni, mutta sinä havahdut olevasikin iankaikkisessa helvetissä. Ja leikitään vielä. Kaikki olisikin niin kuin ateistina uskot, ei mitään kuoleman jälkeen. Sinä et enää tiedostaisi olleesi ateisti, mutta minäkään en olemattomana enää voisi kokea pettymystä, että elin elämäni onnellisessa harhassa mutta vietin kuitenkin ihanan rikkaan olemassaolon täällä.

Jokatauksessa minä en menettäsi yhtään mitään jos olisin uskonut turhaan, mutta sinä olisit todella luuseri jos heräisit sittenkin helvetissä.

En epäile, mutta ateistilla on suuri riski vakumuksessaan.

• nimi merkki
        uskova ei voi menett kirjoitti:

Voi vastata tai mieti itseksesi.
        Heitän sinulle ajatusleikin.

Minä olen fanaattinen uskovainen, olen onnellinen ja kaiken elämsääsni täyttää Jumalan valtakunnan edistäminen ja voin tietysti nauttia muustakin kivasta kaiken keskellä. Sitten odotan kulkiessani ajallisten päivieni loppua kohti iankaikkisen autuuden avautumista.
        Sitten sinä ateisti, elät ilmeisesti ihan mukavaa ja onnellista eloa maan päällä uskoen, että kun sitten potkaiset tyhjää kaikki on ohi ja sinua ei ole sitten enää. Ei ole taivasta, ei helvettiä.

Siis me olemme tässä molemmat onnellisia omassa vakaumuksessa. Entäpäs sitten kun kuolemme, minä koen päässeeni autuuteeni, mutta sinä havahdut olevasikin iankaikkisessa helvetissä. Ja leikitään vielä. Kaikki olisikin niin kuin ateistina uskot, ei mitään kuoleman jälkeen. Sinä et enää tiedostaisi olleesi ateisti, mutta minäkään en olemattomana enää voisi kokea pettymystä, että elin elämäni onnellisessa harhassa mutta vietin kuitenkin ihanan rikkaan olemassaolon täällä.

Jokatauksessa minä en menettäsi yhtään mitään jos olisin uskonut turhaan, mutta sinä olisit todella luuseri jos heräisit sittenkin helvetissä.

En epäile, mutta ateistilla on suuri riski vakumuksessaan.

Tuo Pascalin vaakana tunnettu peluriveikkaus esitettiin jo 1600-luvulla ja todetiin jo silloin tarkemmassa kritiikissä moraaliltaan kestämättömäksi. Eikä se ole tässä vuosisatojen aikana siitä parantunut.

Minä en ota yhtään sen suurempaa riskiä kuin mitä sinä otat, kun et usko Allahiin etkä Brahmaniin.

Jos haluaisi varmistaa taivaspaikkansa, olettaen nyt vastoin mitään todisteita että sellainen olisi todellakin olemassa, niin pitäisi varmuuden vuoksi uskoa kaikkiin ihmiskunnan ikinä palvomiin tuhansiin jumaliin. Siinäpä sitä sitten uskomista riittäisikin. Ja toisekseen voi myös kysyä, että jos jumala todellakin olisi olemassa, niin kumpaahan hän mahtaisi enemmän arvostaa - sitäkö että joku on uskovinaan häneen ihan vain varmuuden vuoksi täydellisen itsekkäistä syistä, ainoana motiivina pelkästään se ikioma napansa,
        vaiko avointa ja ehdottoman rehellistä uskonnottomuutta.

• sitenmakaamitenpetaa

-"Jaakobin, Hannan, Savonarolan, Eskon, jumalanhullun, H.H:n, Räsäskän ja muiden kaltaistensa
      maailman vastenmielisimpien paskiaisten seurassa."

• ja vieläkö löytyy?

Ainakin Jussi Niemelän kokemana!

• faktahomma

Pahin helvetti: paperityöt.

• Tuo taivasosio on niin fiktiivine, etten saa siihen oikeen otetta. Jaakob:n seurassa voisin vielä asua, kunhan ei alkaisi armonsanomaansa paasata. Räsäskän kanssa joutuisin Varmasti riitoihin ja ikuisessa taivaassa saatettaisiin tarvita arkkienkeleitä iso liuta irroittamaan minut sen kaulasta.
        Tuo ikuisesti ikuinen taivas tuntuu karmaisevalta, varsinkin koskapa siellä saisi armonsanomaa kuulla toisenkin tovin.
        Ei helvetti ja No Thank´s!

• O'ou
        ikiateisti kirjoitti:

Tuo taivasosio on niin fiktiivine, etten saa siihen oikeen otetta. Jaakob:n seurassa voisin vielä asua, kunhan ei alkaisi armonsanomaansa paasata. Räsäskän kanssa joutuisin Varmasti riitoihin ja ikuisessa taivaassa saatettaisiin tarvita arkkienkeleitä iso liuta irroittamaan minut sen kaulasta.
        Tuo ikuisesti ikuinen taivas tuntuu karmaisevalta, varsinkin koskapa siellä saisi armonsanomaa kuulla toisenkin tovin.
        Ei helvetti ja No Thank´s!

Pahin helvetti tietoiselle olennolle olisi varmankin tuo ikuinen olemassaolo. Kaikki mielekäs tekeminen olisi ajat sitten tehty ja mikään ei olisi enää uutta ja kiinnostavaa.

Jos leikittäisiin, että kristinuskon ikuinen Jumala olisi totta, niin tätä taustaa vasten ei olisi mikään ihme, että hän on sellainen psykopaatti, kuin raamatussa on.

Keksii itselleen viihdykettä epätoivoisesti, vaikkapa sitten luomalla toisen tietoisen olennon, ihmisen ja leikkimällä sillä.

Luomalla sille ympäristön, jossa ei ole mitään viitteitä luojasta, ja antamalla oikean tiedon itsestään jollekin paimentolaiskansalle. Sitten määräämällä säännön, jonka mukaan vain ne pelastuu kidutukselta, jotka saavat tämän tiedon paimentolaisilta ja uskovat sen eläen tiettyjen tarkoin määriteltyjen oppien mukaan.

Seuraa siinä sitten huvikseen, miten valtaosa luoduista tietoisista olennoista joutuu ikuiseen kidutukseen…

No, kaikenlaisia huveja täytyy kehittää, kun ikuisuudessa ikävystyy niin.

• O'ou kirjoitti:

Pahin helvetti tietoiselle olennolle olisi varmankin tuo ikuinen olemassaolo. Kaikki mielekäs tekeminen olisi ajat sitten tehty ja mikään ei olisi enää uutta ja kiinnostavaa.

Jos leikittäisiin, että kristinuskon ikuinen Jumala olisi totta, niin tätä taustaa vasten ei olisi mikään ihme, että hän on sellainen psykopaatti, kuin raamatussa on.

Keksii itselleen viihdykettä epätoivoisesti, vaikkapa sitten luomalla toisen tietoisen olennon, ihmisen ja leikkimällä sillä.

Luomalla sille ympäristön, jossa ei ole mitään viitteitä luojasta, ja antamalla oikean tiedon itsestään jollekin paimentolaiskansalle. Sitten määräämällä säännön, jonka mukaan vain ne pelastuu kidutukselta, jotka saavat tämän tiedon paimentolaisilta ja uskovat sen eläen tiettyjen tarkoin määriteltyjen oppien mukaan.

Seuraa siinä sitten huvikseen, miten valtaosa luoduista tietoisista olennoista joutuu ikuiseen kidutukseen…

>>>Pahin helvetti tietoiselle olennolle olisi varmankin tuo ikuinen olemassaolo.

• 21

• Narsistinen?
        O'ou kirjoitti:

"Seuraa siinä sitten huvikseen, miten valtaosa luoduista tietoisista olennoista joutuu ikuiseen kidutukseen…"

En usko näihin kiduttaja-inkvisaattoreiden satuihin narsistisesta Jumalasta.

Mitä kylvää sitä niittää. Tuohon ei mahdu että muutaman minuutin teot tuottavat peruuttamattoman kitumisen ikuisesti. Vielä vähemmän ne mahtuvat rakkauteen ja armoon?

Entä ne jotka kituvat muka ikuisesti koska lähetys-saarnaajalle tuli vatsatauti tai miliisi löysi, eikä saapunut viidakon läpi kiinalaiseen kylään?

Reinkarnaatio ja Karman laki mahtuvat armoon ja rakkauteen. Ei loputon julmuus ja piina.

• Rakkaus?
        O'ou kirjoitti:

"Pahin helvetti tietoiselle olennolle olisi varmankin tuo ikuinen olemassaolo. Kaikki mielekäs tekeminen olisi ajat sitten tehty ja mikään ei olisi enää uutta ja kiinnostavaa."

Tuo paljastaa ett sinulla ei ole lapsia? Kysy keneltä tahansa vanhemmalta joka rakastaa lapsiaan että haluaisitko elää heidän kanssaan ikuisesti, tehden useimmiten samoja asioita yhdessä päivästä toiseen, niin vastaus olisi raikuva KYLLÄ!

Muinais-Intian veda-tekstit kuvailevatkin että äidin-rakkaus on lähimpänä Jumalanrakkautta mitä tältä planeetalta löytyy.

Toinen asia on että Jumalaa kiinnostaa olla meidän kanssa. Sitä hän ei ole ollut ainakaan pitkään aikaan, ehkä jopa sataan miljardiin vuoteen. Kun palaamme takaisin Jumalan luo, on se suurenmoisen rakkauden ja juhlan hetki ikuisessa maailmassa.

• Tosimies.

Räsäsen tyttären kanssa voisi viettää ikuisuuden, hänellä on sentään kivat tutit.

• Eskoo

että en puhuisi sinulle mitään. Monet muutkin ihmiset käyttäytyivät samalla tavalla vaikeassa tilanteessa.
      Onko hiljaisuus sinulle pahinta mahdollista helvettiä?

• -

seurassa hiljaisuuskin on pidemmän päälle kidutusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2512
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      33
      1702
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1582
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1478
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1174
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      66
      1094
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1025
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      889
    10. 122
      861
    Aihe