Kuka? Feikkisosiaalinen, tekopirteä, sarkastinen, kaakaoaddiktoitunut, sinisilmäinen, hellyydenkipeä, fiksuhko, mutta verbaalisesti pahvilaatikon tasoa oleva perfektionistisia taipumuksia omaava 16-vuotias lukiolaisneiti.
Mitä? Etsin uusia kavereita, jopa ystäviä, jakamaan kanssani elämän suuria ja pieniä iloja ja angsteja. Mikään asia ei ole liian vähäinen kerrottavaksi! En kaipaa kahden sanan 'hyvää kuuluu' -tuttavuuksia vaan ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita kuuntelemaan ja jakamaan asioitaan. En ehkä ole kaikkein kiinnostavin persoona, mutta siitä voit tehdä omat päätelmäsi.
Miten? Meseen, mailailuun tai perinteiseen kirjeenvaihtoon, pallo on sinulla. En ole turhan tarkka minkään kriteerien suhteen. Kokeilemalla ei menetä mitään. Pidetään lippu korkealla ja vastauskynnys matalalla, yhteydenottojanne innolla odotellen! ;)
Psst! Kerro myös heti aluksi jotain itsestäsi, älä vain ilmoita, että hei, tässä olen, vastaa minulle!
[email protected]
Kaveria vailla?
Neitinen.
4
431
Vastaukset
- Neitinen.
Niin, ja ihan sen verran vaan, että älkää meseen yrittäkö tuota lisäillä, ei onnistu. Heittäkää ensin mailia. :)
- boooitsuuu
Ikähaarukkaa?
- poshhhh
olen kiinnostunut! :)
- Neitinen.
Tosiaan, yhä voimassa jos jotakuta kiinnostaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821609- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu86942Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 53845
- 61842
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54774- 37768
- 33759