Kavereita Vaasasta ? (16-20 vuotiaat) :)

Poika_19vuotta:)

Hei, olen 19-vuotias poika Itä-Suomesta päin ja muutan ensi syksynä Vaasaan, ja olisi erittäin mukava saada uusia kavereita. Olen luonteeltani avoin, rehellinen, ystävällinen ja iloinen :) Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, hiihto sekä kesäisin tenniksen ja sulkapallon pelaaminen. En käytä päihteitä, ne eivät ole minun elämässäni tärkeitä juttuja minulle :/ Jos jotakin kiinnostaa, niin laittaa vaan rohkeestii viestiä tämän viestin alapuolelle, katsotaan sitten tarkemmin :)

7

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusia tuttavuuksia

      Moi!

      Onko sukupuolella väliä? Olen myöskin 19-vuotias urheiluhenkinen tyttö ja Vaasaan ollaan kans muuttamassa. :)

      • Poika_19vuotta:)

        ei todellakaan ole :) oletko tulossa myös opiskelemaan vai ?


    • Tyttö_19vee

      Joo, opiskelujen ja mahdollisten kesätöiden perässä mennään. Vaasa on tullut jo onneksi melko tutuksi siellä asuvien tuttavien ansiosta. Niitä ei kuitenkaan siellä aivan mahdottoman paljon asu, joten olis mukava tutustua uusiin ihmisiin.

      • Poika_19vuotta:)

    • Poika_18w

      Hoi!
      Tääl ois 18v, jo vaasalainen, lenkkeilevä ja monin puolin monipuolinen poika :P. Uudet kaverit ei ois mullekaan pahitteeksi.

    • Tytteli_

      Tää on kyl jo aika vanha juttu, mut oon tullu just vaasaa ja ois kiva tavata uusii ihmisii tääl.. :)

    • Poika_19 vuotta

      mevittuuuhoroo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe