Ihoakatemia?

Ja äkkiä olen vanhus

Hei, onko kokemuksia Ihoakatemian hoidoista? Olen viisikymppinen ja kauneus kadonnut viimeisen puolenvuoden aikana, etenkin silmäluomet roikkuu ja ajattelin, että botuliini voisi tässä vaiheessa vielä niitä nostattaa. Vai?

49

11517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rupsahdin yks kaks

      kannattaa miettiä onko botox ainut vaihtoehto..toki jos haluaa nopeaa muutosta.Kannattaa leikkauttaa luomet niin tulos on pysyvämpi:) Mä menen myöhemmin leikkauttamaan silmäluomet ja otan laseria nassuun tai kohotuksen..

      • simpple as that

        Botox ehkäisee rupsahtamista


      • ygyt

        ryryt vain lisääntyy.


    • iho hekeäks.

      Botox tuskin on oikea hoito nostaa laskeutuneita silmäluomia, mutta kerron omat kokemukseni Ihoakatemiasta.

      Jos ei jaksa uskoa ihmeitä tekeviin -tekemättömiin) kalliisiin ihorasvapurnukoihin, voi säästää senttinsä ihan oikeesti ihon kuntoa parantaviin hoitoihin.

      Minun väsähtäneet "ryppyilevät" kasvoni ihot.lääkäri Marge Uibu on hoitanut hehkeiksi Matrix radiofrekvenssi-hoidoilla! Hoito on toimenpiteenä hallitumpi kuin kemiallinen kuorinta ja ihonpinta tervehtyy nopeammin, kuin laserhoidoissa, joten ihmisten ilmoille voi mennä nopeammin.

      Ensin kasvoille levitetettiin puudutegeeli. Sen jälkeen Marge Uibu kävi kasvot kohta kohdalta läpi painelemalla pienellä laitteella (tuntuu hieman tylppänä pistelynä, mutta on ihan siedettävää.) Painelupinta on noin sentti kertaa sentti ja kesti noin vartin, vähän yli.

      Matrix-radiofrekvenssi-systeemi on muuten FDA:n hyväksymä ja täyttää siten erittäin tarkat turvallisuuskriteerit!

      Paikkana Ihotautiakatemia hoitajineen on mukava! Ja Marge Uibu on ysvävällinen ja mutkaton ja hyvin pätevöitynyt lääketieteellisen ihonhoidon alueella. Ja se mikä oli kivaa, että kun menin vastaanotolle kyselemään eri hoitomuodoista, hän kertoi eri vaihtoehtojen hyödyt haitat ja realistiset odotukset, eikä vain suositellut "yhtä ja kalleinta".

      Ps. toivoin iholleni uutta hehkua mutta ekstrana tuli vielä ihon napakoitumista, eli kiintytymistä :)

    • 67-vuotias täti

      Mitä tämä Matrix radiofrekvenssi-hoito maksaa ja missä sitä on? Asun Kanarialla, eikä ole mainoksia tästä.

      • Anonyymi

        Aivan höpö-höpö hoito, turhaa maksaa


    • qwq

      Hei!

      Tehtiinkö sinulle Matrix radiofrekvenssi-hoito vain kerran vaiko useampi kerta ja millä aika välillä?

      • iho hehkeäks.

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.


      • iho hehkeäks.

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.


      • iho hehkeäks.
        iho hehkeäks. kirjoitti:

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.

        ps. Ihoakatemian nettisivuilla on paremmin tietoa hoidosta ja video, jossa näkyy myös pätkä hoidosta.
        Youtubessa voi olla myös ulkomaisia videopätkiä eMatrix radiofrequency treatment´eistä.

        Itsekin googlasin kaiken saatavan tiedon mm. kokemuksista ja turvallisuudesta, ennen kuin uskalsin kokeilla.


      • nuoruuteni sal...
        iho hehkeäks. kirjoitti:

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.

        Tallinassa kävin laserhoidossa ja hinta sovittuna 190e..


      • En menisi
        iho hehkeäks. kirjoitti:

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.

        Tuollehan kertyy hintaa ihan hirveästi, n. 1000e (800 200) kerta ja oni kolmen kerran satsi aina n. kuukauden välein! Kävin Uibulla Ihoakatemiassa vuosi sitten kyselemässä tästä "ihon nuorennusrullauksesta" Intracel -hoidosta ja silloin selvisi että kyseistä hoitoa pitää jatkaa "loputtomasti" eli tulokset eivät ole pysyviä. Eli ei korvaa "perinteisellä" veitsellä tehtäviä kohotuksia. En halunnut alkaa investoimaan tuhansia ja taas tuhansia euroja loputtomasti.


      • 2013
        iho hehkeäks. kirjoitti:

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.

        Onko hinnat nousseet ?


      • Anonyymi
        iho hehkeäks. kirjoitti:

        Hoitoja tehdään minulle kolmen sarja, aina neljän viikon välein. Nyt olen käynyt kahdesti ja ihon laatu on huomattavasti parantunut. Jopa niin, että ystävät, jotka eivät tiedä käyneeni hoidoissa, ovat huomauttaneet muutoksesta. Kun kävin tavaratalossa, amerikkalainen meikkitaitelija sanoi, että ihoni on hämmästyttävän hyvässä kunnossa. Ei tuntenut radiofrekvenssihoitoa, mutta kemiallisen kuorinnan mainitsi.

        Hinta on 800 e /kerta. Jos haluaa hoidon samalla esim. kaulan tai dekolte´n tai vaikkapa käsien alueelle, tulee lisähintaa vain 200 e.

        Heti hoidon jälkeen pitää käyttää rauhoittavaa ja paranemista edistävää voidetta useita kertoja päivässä.

        Voi olla, Matrixia tai eMatrixia, kuten netissä joillakin sivuilla hoitoa nimitetään, ei löydy vielä Kanarialta. Olisiko sitten Espanjan mantereen puolella?

        Suomessakin eMatrix radiofrekenssihoito on otettu ensimmäisenä käyttöön Ihoakatemiassa, jossa annetaan myös perinteisempiä ihoa uudistavia hoitoja kuten kemiallisia kuorintoja ja laserhoitoja.

        Lasehoitoa mietin ensin itsekin, mutta päädyin radiofrekvenssiin siksi, että ihon pinta säästyy hieman paremmin ja ihon toipuminen käsittelystä on nopeampaa, kuin laserhoidossa, joka varmaankin on myös hyvä ja tarkka toimenpide.

        Höpö-höpö hoito ja turhaa maksaa, kuukauden kuluttua sarjahoidosta kaikki ennallaan


    • Meeri_

      Onko jo tullut uusia kokemuksia tästä radiofrekvenssihoidosta ryppyjen siloituksessa? En halua kovia laaserhoitoja, mutta tällainen kevyempi vaihtoehto voisi olla hyvä. Vai onko tämä kevyempi? Myös toipumisaika kiinnostaa.

    • Jänskättää

      Olen varannut ajan Marge Uibulle ja täyteaine Filogralle. Onko kellään kokemusta kyseisestä aineesta???

      • ainoa mik merkitsee

        Vastaako tulokset hintoja?


      • Tyytyväinentuloksiin

        Laitatin reilu puoli vuotta sitten Filorga täyteainetta huuliin ja suun alueen juonteisiin. Pistoshoidon jälkeen huulissa ei tuntunut lainkaan muhkuraisuutta vaan ne olivat heti pehmeät. Ihme ja kumma kyllä, Filorga täyteaine on pysynyt yllättävän pitkään, huulet ovat suht täyteläiset vieläkin. Olen seuraavaksi harkinnut meneväni Intracel kiinteytykseen ja mesoterapiaan kun olen lukenut näistä sen verran paljon positiivista kirjoittelua.


    • Akatemia?

      En menisi ainakaan Ihoakatemiaan. Toiminnassa painottuu kaupallisuus.Luovat mielikuvaa, että olisivat jotenkin muita parempia. Katsokaa esimerkiksi heidän fb-sivujaan; Eivät tykkää mistään muusta kuin omasta toiminnastaan! No Kauneus ja Terveys-lehdestä tykkäävät, mainostavat siellä omaa toimintaansa ihotautilääkärinsä kautta! Ihmettelen, miten lehti hyväksyy sellaisen.

      • Tatuli

        Minä leikkasin vuosia sitten Hesarista ARTIKKELIN ihotautilääkäri Marge Uibusta, joka aikoi perustaa oman klinikan, joka ei olisi kauneusklinikka. Ihmettelin kovasti, miksi Hesari häntä mainosti..Uibu painotti, ettei ole perustamassa kauneusklinikkaa!


      • sus sinakkoon
        Tatuli kirjoitti:

        Minä leikkasin vuosia sitten Hesarista ARTIKKELIN ihotautilääkäri Marge Uibusta, joka aikoi perustaa oman klinikan, joka ei olisi kauneusklinikka. Ihmettelin kovasti, miksi Hesari häntä mainosti..Uibu painotti, ettei ole perustamassa kauneusklinikkaa!

        Kun katsoo ihoakatemian historiaa. tuhansia hoidettuja potilaita, mutta missä ja koska
        ihoakatemia on perustettu vuonna 2012 joten ei kyllä vajaaseen kahteen vuoteen nämä kaikki mahdu. Lääkärit pää-osin virolaisia. Maksettuja juttuja mainoksiahan saa kaikkiin lehtiin kun maksaa mainoksen. Ei ihoakatemia ole yhtään muita klinikoita parempi eikä mikään maailmaa mullistava laitos. Kunhan nyt itsestään halutaan tehdä jokin verran parempia. mutta totuus on monta kertaa toinen.


    • Olen ns. Ihoakatemian vanha asiakas. Olen käynyt kasvo sekä vartalohoidoissa sairaanhoitajalla sekä kosmetologilla. Molemmat aivan ihania! Kerran kävin myös Marge Uibun vastaanotolla mutta en halunut jatkaa hänen kanssaan vaikka hän vaikutti ihan perusystävälliseltä lääkäriltä. Jotain hänessä kuitenkin oli mistä en pitänyt. Soitin syyskuussa varatakseni aikaa sairaanhoitajalle ja minulle kerrottiin että hän on lähtenyt opiskelemaan ja minulle tarjottiin aikaa Marge Uibulle. En halunut kuitenkaan mennä hänelle joten jätin hoitoon menemättä. Kuulin nyt kautta rantain ettei hän opiskelujen takia ole irtisanoutunut, minulle siis valehdeltiin ajanvarauksessa. Kuulin muutama päivä sitten että myös kosmetologi on irtisanoutunut. Ja virolainen lääkäri!! Mitä ihmettä siellä talossa oikein tapahtuu????? Kyseenalaistan tämän yrityksen toiminnan jatkossa. Toivottavasti löydän tytöt jostain vastaavista yrityksistä ja voin jatkaa hoitoja heidän hyvissä käsissä.

    • hm................

      Taas yksi palsta pilalla. Hävetkää !

      • sulta

        Kupla puhkeaa ....


    • kokenut2015

      Ihoakatemia on hyvä paikka. Siellä on päteviä lääkäreitä ja huippukirurgeja, joiden työtä monet kiittävät. Joku kirjoittaa täällä, että Ihoakatemia perustettiin 2012. Se ei pidä paikkaansa. Toimintaa on ollut paljon kauemmin. Tarkka tieto löytyy kyllä netistä.
      Taitaa olla alalla nykyisin niin paljon kilpailua, että tännekin sivustolle tullaan mollaamaan turhaan alan ammattilaisia. Sinne vaan rauhallisin mielin. Hyvin Ihoakatemiassa hoidetaan.

    • polstikov

      Ihoakatemiassa ei ole ollut 2014 syksyn jälkeen muita lääkäreitä kuin Marge Uibu ja Kai Lassila vaikka nettisivut muuta väittääkin.

      • Älkää_menkö_sinne

        Juuri näin. Siellä on tasan Marge Uibu ja Kai Lassila ja yksi sairaanhoitaja, joka on aika tyly eikä tee kunnolla työtään. Hosuu ja kunhan sinne päin tekee. Marge Uibu on rahanahne. Yli kallis paikka, jossa vain ajatellaan rahaa. Vänän kuin Rolf Norströmin ajatusmalli siinä paikassa "Vain me osaamme ja vain meillä on hyvät laitteet, tuotteet ja hoidot. Fakta on se, että ihminen, joka joutuu itse itseään kehumaan ja on ylevä - on tosiasiassa vain kupla. Tiedän mistä puhun. Ilmapiiri paikassa on todella kireä. Marge Uibu ei tule ihmisten kanssa toimeen pidemmän päälle. Asiakkaille hymyilee väkinäisesti ja teeskentelee, mutta siinä kaikki. Näkee heti vastaanottovirkailijastakin kuinka se inhoaa koko paikkaa.

        Marge Uibu on myös kova suosittelemaan aina vain lisää ja lisää OMIA hoitojaan. Ei lopu ikinä tarpeen, jos häneltä kysytään. Varmasti ihan hyvät hoidot, ainakin jotkut niistä, mutta muualta saa yhtä hyviä, mutta puolet halvemmalla. Marge Uibu myös valehtee ihan mennen tullen.


      • Turhat_haukut

        Mulla EI pahaa sanottavaa!


    • eikii

      On kokemusta ja en mene siihen paikkaan toista kertaa. Hinnat on aivan hirveät, ei kannata maksaa koska tulokset ovat olemattomat. Kävin taannoin kaksi kertaa kasvojen laser hoidossa, jonka teki sairaanhoitajat, kaksi eri ihmistä. Kumpikin kyllä käytti laitettan mutta epävarmasti, he eivät puhuneet eivätkä kertoneet miten hoito menee ja eikä mitään ohjeita ei suullisia eikä kirjallisia hoidon jälkeen eikä aluksikaan. Lieko tulo kasvot kunnolla edes käsitellyksikään ja oikeilla laser vahvuuksilla ? Lisäksi kumpikin hoitaja oli suttuinen ulkoasultaan ja ulkomuoto laittamaton. He olivat "mukamas" kiireisiä...jokin jäännitteisyys leimasi ilmapiiriä ja mykkyys ja puhumattomuus...Paikan hinnat on niin korkeat että sillä hinnalla saa kolme vastaavaa hoitoa muualta ! Rahastusta siellä tehdään naisilla....

    • aknearvet

      Sairaanhoitajat tekivät teille hoidot? Minulle sanottiin, että laserhoidot suorittaa lääkäri. Voisitko kertoa enemmän paikan laserhoidosta? Onko muita paikassa käyneitä?

      • eiolehyväei

        laser ? se vain kestää n.6-8kk


    • polstikov

      Kaksi sairaanhoitajaa? Eihän siellä käsittääkseni ole töissä kuin yksi sairaanhoitaja ja yksi kosmetologi?????

    • Michael_Jackson

      Kuulin, että jollain olisi irronnut nenä hoitojen seurauksena...huhhuh

    • libbyyy

      Mieluusti kuulen lisää kokemuksia ko paikasta.

      Laser kiinnostaisi aknearpiin, mutta osalla on vahva laserointi näemmä sulattanut kasvoista rasvakudosta pois. Haluan lääkärille joka kertoo rehellisesti mitä iholleni kannattaisi tehdä, eikä vain suosittele hoitoja joista saa itse rahaa. Osa hoidoista ei vaikuta ihan viimeisen päälle tutkituilta ja tehokkailta, ja hinnat tosiaan kovat. Ja joo kyllä se virolaisuus minuakin mietityttää...

    • Expl

      Kyllä normaaliin keskusteluun tottunut on aika ymmällään tästä nyky meiningistä. Ilman faktaa mielipiteen antaminen on se käytäntö. Oma subjektiivinen tuntuma jostain hoitopaikasta on tosiaan subjektiivinen, eikä sitä pidä liioittelemalla korostaa.
      Itse tunnen kyseiset henkilöt ja heidän ammattitaitonsa. En hetkeäkään epäilisi mennä sinne. Yleensäkin on hyvä itse tietää mitä muutosta ulkonäköönsä haluaa ja antaa hoidon suunnittelu ammattilaisille. Tärkeintä on tietää ,että hoitava lääkäri ymmärsi mitä haluan. Jos epäilyttää, on paras ottaa aikalisä, uusi vastaanotto tai vaihtaa lääkäriä. Se pätee jokaisessa hoitopaikassa.
      Tänä päivänä, kun kilpailu on kovaa, on paljon eritasoisia yrittäjiä ja meillä Suomessa on 24% alv, joka potilaalta peritään, lisää yrittäjän tuskaa. On selvää, että yrittäjän täytyy myydä toimintaansa agressiivisesti. Se ei tarkoita, etteikö hän kuitenkin toimisin potilaansa parhaaksi ja valitsisi hänen kannaltaan sopivimman hoitomenetelmän.
      Kun menet Ihoakatemiaan asiaasi hoitamaan, siellä on myös vastaanotolla kokeneita plastiikkakirurgeja, jotka voivat tehdä sinulle hoitosuunnitelman. He tuntevat tämän hetken hoitomahdollisuudet ja ohjaavat hoitoon, joka on sinun etusi mukaista.

    • rypytön

      Kävin kesäkuussa vuonna 2016 Ihoakatemiassa Marge Uibulla otattamassa botoxit otsaryppyihin. Tulos oli luonnollisen oloinen ja -näköinen ja vaikutus kestänyt yli puoli vuotta. Minusta hän on asiantunteva ja ystävällinen lääkäri ja uskaltaisin jatkossakin mennä hoidattamaan kasvojani hänen vastaanotolleen. Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa hänestä. Hän on hyvin ammattitaitoinen. Ainoastaan vastaanottovirkailijalla oli tyly käytös asioidessani hänen kanssaan. No, kaikillahan meistä on joskus huonot päivänsä . Mitä hintoihin tulee, erihintaisia paikkoja riittää jokaiselle valittavaksi ja jaloillaan voi kukin äänestää, kilpailu asiakkaista on kovaa tänä päivänä.

    • HyväOn

      Uskoisin, että osa näistä kirjoituksista on keksittyjä. Olen ollut asiakkaana 5 vuotta ja pääosin Marge on tehnyt kaikki hoidot. Hän on todella rehellinen, ystävällinen ja äärimmäisen ammattitaitoinen.
      Minun kasvot olivat juuri aloittaneet romahduksen 45-vuotiaana. Nyt kasvot ovat luonnollisella tavalla samanlaiset kuin n. 35-vuotiaalla. Iho on kirkas ja terveen näköinen. Se on napakka eikä leuan alla olevaa löysää pussukkaakaan enää ole. Käyn säännöllisesti meso hoidoissa.
      Olen todella hämmästynyt jos joku on siellä saanut tylyä tai huonoa palvelua? Menin itsekin suosituksilla tänne ja voin suositella lämpimästi Ihoakatemiaa.

    • ei_toiste

      Hei,
      valitettavasti maksoin Margen konsultaatiosta, josta ei ollut mitään hyötyä.
      Hän ei keskittynyt asiaan, vaan juoksi muissa huoneissa, eikä kirjoittanut mitään ylös,
      tai antanut minkäänlaista suullistakaan yhteenvetoa. Puhui ympäri pyöreitä, myi kaikkia heidän palveluitaan ja tuotteitaan. Aivan turha käynti.
      Rahat meni hukkaan.

    • Expl

      Eikö sen luulisi olevan selvää, että ihotautilääkärille mennään iho-ongelmien takia. Marge on erittäin kokenut ihotautiilääkäri. Esteettinen kirurgia ja esteettinen hoito on Plastiikkakirurgian ja kosmetologian alaa. Niitäkin löytyy ko. laitoksesta. Mutta vastuu on aina kuulijalla kuten Savossa. Jos valitset väärän henkilön, ota aikalisä ja mieti, mene toisen tietäjän puheille, jospa hänellä on paremmat ajatukset. Tärkeintä on että tiedät mitä haluat ja että lääkärisi ymmärsi sen. En usko, että Suomessa kukaan haluaa suoranaisesti pettää, jos on tarkoitus olla pysyvästi markkinoilla. Eri asia on kun menet ...

    • Lasivilla

      Minä kävin 43 vuotiaana 2x intracel hoidossa, 3 v sitten.
      Olin todella tyytyväinen tulokseen ( kohotusta, napakkuutta ja kadonneet suurentuneet ihohuokoset)
      Mesoterapioissa olen myös käynyt ihoakatemiassa aiemmin. Ne ovat nyt olleet vuoden tauolla kun niistä en niin koe hyötyväni.
      Tänään kävin kolmen vuoden tauon jälkeen intracel lisä. Suositushan on 1 x vuosi mutta minulla tuntui hyvä tulos kestävän ainakin 2 v, sitten esim ihohuokoset alkoivat taas suurentua ja posket roikkua.

      Minusta on päivän selvää,ettei tulos ole pysyvä vaan vaatii ylläpitoa. Mielelläni pistän rahani tähän, muu tuntuisi tuhlaukselta. En ostele enää ihmevoiteita tai ravaa kosmetologilla kiinteyttävä naamioita ottamassa. Säästän ne rahat ja sijoitan tuloksellisimmalla tietämälläni tavalla.
      Leikelty naama on minulle ehdoton ei. Pelottaa liikaa riskit, niin paljon epäonnistuneita leikkauksia näkyy maailmalla . Lisäksi kiristetty naama jossa iho on huono ei vaan minusta juuri kaunista ketään. Tai täyteaineilla pumpattu , ilmeetön botox naama.

      Ihoakatemiassa ei ilmeisesti tosiaan ole ihan huippu työilmapiiri , väki vaihtuu tiuhaan . Kaikki sairaanhoitajat joita olen tavannut ovat olleet mukavia ja päteviä. Tämänhetkinen varsinkin tosi ihana ja ammattitaitoinen.
      Kosmetologeissa ollut outojakin tyyppejä ja ammattitaidossa parantamisen varaa. Osa taas heistäkin hyviä ja kivoja.
      Margen olen tavannut kerran . Kiireinen ja nopea. Mutta ei kukaan voi kyllä väittää ettei osaisi hommansa , huippuammattilainen .

    • Anonyymi

      Onko viimeaikaisia kokemuksia.?

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin intracel hoitoa kolme kertaa joku vuosi sitten. Siitä seurauksena silmien alustat ovat kuihtuneet normaalista rasvasta, joka niissä oli. Nyt alueella tosiaan mustat juormut ns. Mustat silmänaluset, ikäänkuin meikit olisi levinnyt. Tämä on täysin ilmeinen seuraus minulla. Meitä on neljä sisarta, vain minulla, kauneushoitoa ottaneella on mustat silmän aluset.
      Hoito oli mahdollisesti liiankin tehokasta eli sulatti rasvaa. Parannusta ei myöskään tapahtunut juonteisiin. Minun ikäisellä ei (50 ) tapahdu enää mitään positiivista, (lue; kollagenin kasvua) näiden hoitojen avulla. Turhaa, täysin turhaa.

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin intracel hoitoa kolme kertaa joku vuosi sitten. Siitä seurauksena silmien alustat ovat kuihtuneet normaalista rasvasta, joka niissä oli. Nyt alueella tosiaan mustat juormut ns. Mustat silmänaluset, ikäänkuin meikit olisi levinnyt. Tämä on täysin ilmeinen seuraus minulla. Meitä on neljä sisarta, vain minulla, kauneushoitoa ottaneella on mustat silmän aluset.
      Hoito oli mahdollisesti liiankin tehokasta eli sulatti rasvaa. Parannusta ei myöskään tapahtunut juonteisiin. Minun ikäisellä ei (50 ) tapahdu enää mitään positiivista, (lue; kollagenin kasvua) näiden hoitojen avulla. Turhaa, täysin turhaa.

    • Anonyymi

      Minulle tehtiin intracel hoitoa kolme kertaa joku vuosi sitten. Siitä seurauksena silmien alustat ovat kuihtuneet normaalista rasvasta, joka niissä oli. Nyt alueella tosiaan mustat juormut ns. Mustat silmänaluset, ikäänkuin meikit olisi levinnyt. Tämä on täysin ilmeinen seuraus minulla. Meitä on neljä sisarta, vain minulla, kauneushoitoa ottaneella on mustat silmän aluset.
      Hoito oli mahdollisesti liiankin tehokasta eli sulatti rasvaa. Parannusta ei myöskään tapahtunut juonteisiin. Minun ikäisellä ei (50 ) tapahdu enää mitään positiivista, (lue; kollagenin kasvua) näiden hoitojen avulla. Turhaa, täysin turhaa.

    • Anonyymi

      Hei!

      Leikkautin ylä- ja alaluomet Ihoakatemiassa jo 10 vuotta sitten. Olen ollut tyytyväinen. Ei paina luomet eikä ole enää silmänaluspusseja.

    • Anonyymi

      Varokaa lääkäri Uippua, hän ei ole ammattilainen eikä ota mitään vastuuta virheistään! Ystävällä pahat hengitys vaikeudet väärin tehdystä toimenpiteestä ja ulkonäkö pilattu. :,(

    • Anonyymi

      Hei Botox hoito ei voi antaa sairaanhoitaja !!!! ilman että lääkäri seiso vieressä ja ennen tätä tutki asiakkaasta

    • Anonyymi

      Kallis paikka. Ennen oli enemmän henkilökuntaa, nyt vain Marge. Mistähän väen vähentäminen johtui. Johtamisongelmia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe