Eli olis kiva saada uusii kavereita, jotka olis 16 tai vanhempia, ite oon tyttö -92. Ei oo välii ootko tyttö vai poika, mutta toivon sinulta suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan, koska itse en kuuluu tavismassaan. Ois ihan kiva jos oisit bi/homo/lesbo/muuta, koska ite oon pan, niin ois kiva jos et itekää kuuluis normiheteromassaan. Ei siis heteroissa mitää pahaa oo :DD Ja olisi kiva jos juttelisit mesessä muutakin kuin moi mitä kuuluu. Ja vaikka haluaisin sanoa, että voidaan puhua melkeinpä mistä vain, niin minua ei kiinosta joka keskustelussa käydä läpi sun känniseikkailuja tai naisten/miestenvaihtoa, eli olisi kiva jos sulla olis jonkinasteista arvokkuutta...
Tykkään kuunnella musaa, kattoo leffoja, musamaku on tosi laaja, pukeudun enimmäkseen mustaan, musta wnbpörrötukka joka ei ikinä pysy kunnolla pörrössä (lol) ja juu, tykkään japanista ja animesta, mut sun ei oo pakko :D
Kauhee selostus, muthei, pistättekö meseossianne tähän, niin lisäisin teidän mesee, ja sit sen viestin voi poistaa? Ku en haluis laittaa omaa näkyvii ainiaaks tähän
+16v!!
asdfgh_92
4
299
Vastaukset
- niko75659
- AtteNatteNappula
- ^LI
heteromassaa.. :o
Onko se vaan muodikasta nykyään olla homo tai lesbo? :s - asdfgh_92
ei oo muodikasta olla homo, mutta (yleistäen) homojen kanssa tulee paremmin toimeen ja homot ovat (omasta mielestäni9 jännempää porukkaa, persoonallisempia. eivät toki kaikki, tiedän myös homoja jotka ovat täysi kusipäitä, ja heteroita jotka ovat tosi jänniä persoonia, mutta omasta kokemuksestani seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ovat mielenkiintoisempaa seuraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525260- 793816
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212248Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661902Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171778Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain541332Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172