itse oon 17-vuotias lukiolainen joka kaipais meseen naisseuraa ;) iällä ei niin kauheesti väliä kuhan nyt suunnilleen tän ikänen :D laittakaa mese ossia niin lisäilen :)
tytöistä meseseuraa
13
361
Vastaukset
- niinnnnpä
voisin laittaa ossan mutten tiiä alatko tyrkyttää ittees vai haetko ihan vaan kavereita :D
- anonyymi:D
niin minkälaista naisseuraa ? ;)
- princessgirl69
mä voin lisää sun mesen jos annat sen ;D
- st
oon19 v;) vastaa tähän jos kiinnostaa! :)
- mituzca
- arvaa mitä?
treffi sivu on sun naisias varten..
- AtteNatteNappula
- millamaria__
- saijaijaijaijaijaaaa
[email protected]
tytöt saa lisätä :) - tyttönainen
[email protected]
saa lisätä:) - mesepoju-
Mulla elikkäs siis ketjun aloittajalla unohtui kyllä nyt yks tärkee juttu sanoo joten aattelin vielä jatkaa elikkäs etsisin sitä seuraa poijista koska olen homoseksuaali eikä mua tytöt kiinnosta...joten osotteita poijjat! jokainenhan on vähän homo
- nodaaaaa
mix alus sit lukee et NAISSEURAA ? xDDD
- homonainen :D
nodaaaaa kirjoitti:
mix alus sit lukee et NAISSEURAA ? xDDD
No jos jokainen meistä on vähän homo niin kai jokainen on sitten vähän nainenkin? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 571006
- 111005
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8982- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775