Trolleille pitäisi kyllä saada oma palsta, jossa trollit voisivat vaihtaa mielipiteitä trollauksesta ja mahdollisesti kehittää tekniikoitaan.
Tällä hetkellä Suomi24:ssa on se ikävä tilanne, että trollit voivat vain trollailla epäjärjestyneesti siellä sun täällä, ja keskustella trollaamisesti vain satunnaisesti.
Sitä paitsi, jos joku haluaa keskustella trolleista ja trollaamisesta yleensä, niin missä muualla se voi tapahtua ilman että se olisi off-topicia?
Monia tuntuu kiinnostavan filosofiset kysymykset trolleista ja trollaamisesta. Miksi trollit trollaavat? Mikä on trollin ja peelon ero? Mitkä ovat trollaamisen riittävät määritelmät? Missä on raja ns. asiallisen provosoivan kirjoittamisen ja trollaamisen välillä? Missä vaiheessa kirjoittajaa voidaan pitää trollina.
Trolleille oma palsta
6
163
Vastaukset
- 69trollface
Tommi ja mä kaupungilla taas illat trollaillaaaaaaaan
- trololololl
niillehän oli aikoinaan huuhaa-palsta, mutta siellä on nykyään ylikova kuri hehehe.
Hei,
Se on totta, että trollit ovat levittäytyneet tehokkaasti ympäriinsä. Mutta siinä kai lieneekin yksi trollaamisen idea? Ajatuksesi on mielenkiintoinen, huomioimme sen kehittäessämme palvelua.
Terkuin,
Elina
Suomi24- Problem?
aaaa yayayaaaaaaa yayayaayaayaayaa ohohohohoooooo hoohoohoohoohoohoohoohoohoo yeyeyeyeye ohohohohohoooo lolololollolololl ohohohohooo trolololollollololol.
- vera, seppo, mikke
Kiitoksia jo etukäteen. Me henkisesti sairaat ja menetetyt tapaukset olemme sitä jo odotelleet.
- eilif
Erinomainen idea!
Itsekkin odottelisin mielelläni tätä uudistusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312713Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232140Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4202113- 791799
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201739Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281322
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221207Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 581048