Poikaystävää? (=

raqastunut

Eli olen 12v (toukokuus 13) Mulla on hyvä huumorin taju. Etsin 12v-14v poikaa meseen tai txt / soittelu. Ei mitään LAITAWEB tai NÄYTÄTISSIT tyyppejä. Lisään sut mesee tai jos sulla ei oo mesee ni sit vaikka lähetän sähköpostii voisit vaikka laittaa mese/s,posti osottees tähän alle ni lisäilen sut sit (=.

19

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiinnosta lisäil

      kiitti vaa mut ei kiinnosta

    • noniin noin ja näin

      Oothan tarkkana ja varmistat kenen kanssa oot tekemisissä. Netti on täys idiootteja. Et nää ennen ku tiedät nimen, numeron ja osotteen ja oot nähny kuvan ja kuullu äänen ja näätte julkisella paikalla.

    • kaikille parempi!!!

      Hitto. tääki palsta pitäs kieltää alle 15vuotiailta!!!!!

    • 1000000000000000000%

      ^ samaa mieltä

    • 15+11

      kurjaa jos poikaystäväkään ei nää toisen tissejä :(

    • TeuvoTHEMAN
      • ....................

        Totta kai


      • adduuu

        oon kiinnostunu teuvotheman, susta. lähetin sulle jo sähköppostii, käy kattoo.


    • vai oikein söpö

      "Tääl olis yks innokas söpö 13v poju. Sähköposti: [email protected]"


      Söpö poika vai? Oletko alkanut oikein meikkaamaankin? Mitenköhän ne armeijassa suhtautuu kaltaisiisi homoihin?
      otatko suihinkin ?

    • 23+56

      13v ja syntyny 1969 hmmm................................................................................................................................................................................................................
      NETTIVINKATTU!

      • LOL TYHMÄ LOL TYHMÄ

        Facepalm, vittu et voi olla tosissas. Taidat olla 25-50v täti ihminen? Et voi ihan oikeesti luulla, että toi viesti oli tosissaan kirjotettu.....


    • Streettaaja
    • menkää ny hoitoo

      Haistakaa vittu t:alottaja

      • Tavispoika

        Oon 12v tavispoika ;) Lisää tietoa sitten mesessä .. Pyydäs mua kaveriks [email protected] :-)


      • adduuu
        Tavispoika kirjoitti:

        Oon 12v tavispoika ;) Lisää tietoa sitten mesessä .. Pyydäs mua kaveriks [email protected] :-)

        nii oisin tavispoika kiinostunu, ja lähetin jo sähkistä sulle


    • leksu99

      Onko sulla Facebook? Mä oon 12 täytän parin päivän päästä 13 :)

    • ei´vittu

      Helvetti painukaa ny vittuun tällästa lapsellista paskaa!!! Alkakaa seurustelee vasta joskus 15v vitun idiootit nää perkeleen 13v leikit on tollasii kädest pitoo vaa vittu tollasii leikkei.

      TÄMÄ PITÄISI POISTAA KOSKA HENKILÖT EIVÄT SAA KENELTÄKÄÄN!

    • adduuu

      oon 12-v tyttö. oon blondi, hoikka, ihan kaunis, mukava. etin 12-13-v poikaa joko poikaystäväks tai textailukamuks. jos joku kiinnostuu nii lähettää viestii: [email protected]

    • samikki moi

      moi oon 19 ja asun toijalas. mu rupes kiinnostaa heti ku luin sun ilmotuksen. oon 189cm ja huumorintajunen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe