Miten koirien ja kissojen ruoat oikeasti eroavat toisistaan? Lähinnä siis mietin vertailua marketti ruoat vs. eläinkaupan ruoat? Itse olen syöttänyt koiralleni tavallista markettiruokaa satunnaisesti jotain ihmisten ruokaa, kuten perunaa hieman ja koirani on silti hyvinvoiva ja terve (eläinlääkäri on tutkinut ja todennut terveeksi). Myöskin koiran turkki on hyvä ja ihmiset ihastelevatkin, kuinka hyvä ja paksu turkki koiralla on. :)
Miten koiran/kissanruoat eroavat toisistaan?
2
147
Vastaukset
- mofmofff
Kissat kai tarvitsevat paljon lihapitoisempaa ruokaa ja ovat täysin lihansyöjiä, toisin kuin koirat jotka mättää sekaisin kaikenlaista vihanneksista, viljaa, teurasjätteitä jne. Kissat on myös pienempikokoisia ja syövät vähemmän kerralla niin ruuan on oltava hyvin ravinteikasta ja viljat sun muut on pahasta. Koirat kai tulisi toimeen jos eivät lihaa saisi kuin harvoin, kissalta menisi näkö ja henki.
Tarkoitin kysymykselläni sitä, että miten esimerkiksi koiranruoasta Hau-hau champion eroaa vaikkapa Royal Caninin koiranruoasta? Ja sitten taas, miten kissanruoasta markettiruoat eroavat eläinkaupan kissanruokamerkeistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024517Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831298- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826