Hei 15-17-vuotiaat pojat!

seuraa?<3

Eli oon -96 syntynyt, pian 15 täyttävä tyttö Itä-Suomesta. Kaipailisin luotettavaa, rehellistä ja huumorintajuista juttuseuraa pojista. (tytöt on niin tylsiä :D)
Käytän nettii kännykällä, eikä tässä toimi mese, joten jos joku haluu pistää linkkiä facebookkiin, niin olis kiva

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja<3

      Tai oikeastaan vielä helpompi olisi jos antaisit sähköpostisi. ^^ Ymmärrän toki jos et haluu... Mut jos kiinnostuit tästä, niin voisit esitellä itses, ja voitais eka jutella vaikka tällä sivulla tai jotain? :)

    • andreas-

      no mm :---o
      oisko sul sähköpostii johon voisin kirjottaa? =)
      tai laita se ossaa,
      [email protected]
      haaluaisin ttutustuu :3

      • aloittaja~

        Moi! Mä koitin lähettää sähköpostiosotetta sulle ton osotteen kautta, mut se ei suostunu lähettään sitä. :< Tiiätsä mitään muuta keinoa miten voisin antaa sen? Ja tosi kiva kuulla jos haluut tutustua, ihanaa ois saada kivaa juttuseuraa


    • dsbfsafs

      asenna mese^^

    • andreas--

      no jos sä antaisit hey mulle sun sen nii voisin kirjotel sulle o:

      • aloittaja~~

        Mm, juuh. Ei kai se niin riskialtista oo täällä antaa sähköpostii, kun sen voi kuitenki poistaa jos joku häirikkö tulee. ^^ (ja jos sä oot sellanen nii mä suutun >:( ) eli eääh mä en jaksa linkittää, mut tässä: [email protected] :>


      • (typerä)aloittaja
        aloittaja~~ kirjoitti:

        Mm, juuh. Ei kai se niin riskialtista oo täällä antaa sähköpostii, kun sen voi kuitenki poistaa jos joku häirikkö tulee. ^^ (ja jos sä oot sellanen nii mä suutun >:( ) eli eääh mä en jaksa linkittää, mut tässä: [email protected] :>

        Oh se linkittää automaattisesti. :3 (mä oon viisas >8_D)


    • moi vaan:)
    • andreas--

      Mee ny-96 muualle itkeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe