Heippa. Olisi mukava löytää sellainen tyttö joka on erilainen ja erottuu harmaasta massasta. Osaisit ajatella omilla aivoillasi ja sinulla on vahvoja mielipiteitä. Myös oikeanlainen rohkeus plussaa. Iältäsi saisit olla 11v ylöspäin. [email protected]
Massasta erottuvaa tyttöä
6
184
Vastaukset
- mitmiti
Taidan olla vähän vanha. Olen 22v.
- rautajani
Moi mitmiti en ole ikärasisti joten vastaile vain.
- handeeee
minkä ikäne oot ite ?
- hä?
Toi on 38v mies.Google autto.
Hyi hitto!Mitä kuvittelit ku tulit tänne hakemaan jotain 11v tyttöi?! Eikö ikäisiäs naisii riitä? - rikollista toimintaa
Pedofiili hyi stana !!!
- tällänen tapaus
Moi. Ihmettelen suuresti mihin Suomesta ovat hävinneet aidot nuoret naiset. Elävätkö kaikki vain tässä virtuaalimaailmassa luullen että toisien tunteilla voi leikkiä niinkuin se olisi jotain tietokonepeliä. Kaipaisin ystäväksi yli 16v tyttöä, joka erottuu tästä massojen valtakunnasta ja uskaltaa olla aito oma itsensä ja ymmärtää, että elämää on virtuaalimaailman ulkopuolellakin. Laita postia minulle jos haluat aidon ja kiltin ja toisen tunteita kunnioittavan ihmisen. Palauta siis uskoni siihen, että sinunlaisiakin voisi olla vielä olemassa.
Lähettäjä: Jani 38 v
Sähköpostiosoite (poista välilyönnit @-merkin molemmin puolin): rautajani @ gmail.com
Harrastukset: Luonto, ajattelu, filosofia
Ilmoitus jätetty 01.04.2011
Aikuiset (36- vuotiaat)
Ilmoituksia lisätty 20.05.2011
Kirjeenvaihtoon
Kotisivu
- 10 vuotiaat
11-15 vuotiaat
16-25 vuotiaat
26-35 vuotiaat
Toukokuu 2011
Huhtikuu 2011
Maaliskuu 2011
Helmikuu 2011
Tammikuu 2011
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019