Hei! Juttuseuraa? :D

Tällanen Itä-Suomest

Tää topic on kielletty teille oksettaville äijille jotka haaveilette teinien perseistä kieli pitkällä. Eli hyvästi vaan teille, ja hankkikaa se vitun elämä ja katelkaa ikäisiänne. ^^

Noniin, asiaan. >:) Eli kaipailisin e-mail, ja paremmin tutustuttua irl-seuraa pojista. ^^ (mä en tuu juttuun tyttöjen kaa) Itse olen 15-vuotias tyttö, jonka harrastuksiin kuuluu lenkkeily, taide, kirjoittaminen, musiikki ja öeeäh vähän kaikki. 0w0
Mut juuh, mieluiten voisit olla 15-17-vuotias luotettava, rehellinen ja huumorintajuinen tyyppi. :3 Ulkonäöllä ei nyt niin väliä... Paitsi että (anteeksi anteeksi anteeksi) haluan tutustua tyyppiin, joka huolehtii ulkonäöstään eikä iho ole finnejä täynnä. :'D Siis niin et en ees näe sun naamaa (xD),ei nyt pari siellä täällä mitään haittaa. :)
Eikä oikein kiinnosta liian lihava/anorektinen tyyppi, koska en varmaan koskaan tottuisi sun ruokatottumuksiin... ^^'
Omasta ulkonäöstäni... Punaiset (tällä hetkellä), lyhyet hiukset, kalpeat ja kapeat kasvot. Oon 173cm pitkä (olisinpa lyhyempi ;____;) ja mulla on ongelmia ulkonäköni kanssa... Perus pissis siinä suhteessa.. Mutta vaan siinä. D:< Oon myös hyvin hoikka. (yritän lihottaa vähän. :'D ) Ahdistun muuten jos joku katsoo kun syön. x'D
Pukeudun usein minihameisiin ja tummiin vaatteisiin. Joskus taas omituisuus iskee ja vaatetus saattaa olla todella random. X3
Luonteeltani: aluksi voin olla vähän ujo, mutta kun tutustuaan, voin olla todella... Energinen. xDD Joskus myös rauhallinenkin. >:3 Kuuntelen mielelläni toisia, ja juttelen vähän niitä näitä. Pidän monista asioista: piirtämisestä, kirjoittamisesta, musiikista, festareista... Hauskanpidosta hyvällä porukalla, mieluiten vielä päihteettömässä jengissä. :) Tosin ei mua pienimuotoinen päihteiden käyttö haittaa, kunhan pysytään omin avuin pystyssä. :P Eli ryyppääminen ei todellakaan ole suositeltavaa. >.> Tupakoida saat, ei oo mun asia se. :)
Ja tosiaan, sähköposti on [email protected] Mut jos irl tavataan joskus, haluan ehdottomasti tutustua suhun ensin kunnolla, koska oon tosi skeptinen nettituttavuuksien suhteen. >.< *kattoo kaikkia pedareita murhaavasti* Ja olis kiva jos linkittäisit kuvas

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • randomiD:

      Onkos sulla mesee? Laittasin kuvii yms . Mäki oon itäsuomesta -97 poijtsu(:

    • aloittaja~

      No siin se ongelma onki ku mulla ei oo mesee. :'

    • randomiD::

      Haista vittu sitte..ps:oot aika vitun nolo

      • aloittaja :DD

        Kukahan tässä on nolo, 97? :)


    • mörkä

      aloittaja~ : minä en siiten laittanu tuota edellistä^^ laittelen tnään sähköpostii:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe