laitan tämän tänne koska haluan teiltä naiset selvitystä...
eräs uusi tuttavani,nainen,joka ennen ollut naimisissa naisen kanssa,tällä hetkelle kuitenki seurustelee miehen kanssa,on tullut hyväksi ystäväkseni.olemme lyhyen tuttavuuden ajan puhuneet paljon tunteista ym nykyisistä suhteistamme että olemme ahdistuneita jne niissä...minä kun vasta tunnustin itselleni oleva bi,ja tämän kerroin myös tälle naiselle..no nyt sitten hän on alkanut kirjottaamaan tyyliin"ei uskalla kertoa ihastukselle fiiliksistä...ym ym...voisiko tämä ihastus olla minä...myönnän että hän vetää minua puoleensa mutta en kerro mitn hänelle koska en halua pettyä ja näyttää narrilta jos luulin hänen olevan ihastunu minuun..hän laittelee sydämiä viesteihin,linkittää ihania rakkauslauja minulle..en tiedä mitä aatella..kertokaa jtn mitä mieltä te olette..miten saisin tämän naisen kertomaan tunteistaa minulle,tai kyllä sanoin että ihastukselle pitää kertoa eihän se muuten tiedä,mutta hän sanoi että ennen tullut niin takkiin tunne asioissa ettei kai uskalla enää,on ihastumiset ollut kuulemma yksipuolisia..
ihastustako>?
2
329
Vastaukset
- lololzzz
Mikä sitten saa sut ajattelemaan että sun nykyisen suhteen huonon tilan korjaa se että aloitat suhteen toiseen varattuun naiseen? Noinko sä aiot elämässä mennä ja sitten mietit miksi ihmeessä se on niin kauhean vaikeaa.
MItä tulee noihin- apua kun en uskalla kertoa/näyttää/laulaa/kirjoittaa/tekstaa/sp/ että tykkään, niin kertoo sen ettei sulla ole paljoakaan valmiuksia moisiin askeliin joten ehkä kannattaa vain miettiä syyt miksi et uskalla, mitkä on ne asiat mitkä hidastaa sun ryntäystä tässä asiassa eteenpäin, ja sitä kautta miettiä onko niissä jotain asioita joita sun pitää läpikäydä, työstää yms.
Nyt sä olet sysännyt vastuun hänelle, odotat kuin viaton immyt kammiossasi että joku muu tekee kaikki hommat ja sä voit sitten vain nautiskella.
Mä kerron salaisuuden suhdeasioissa ja elämässä muutenkin, sen nimi on elämän ilmaveivi. Siinä sä kierrät sun ongelman ympäri, nappaat asian haltuusi ja yllätät kaikki rohkenemalla tekemään epätavallisenkin päätöksen asian ratakaisemiseksi.
Rohkeutta, arvoja ja hyvä omatunto. Minä todellakin epäilen että kumpikin teistä luultavammin etsii nyt paikkaa väärältä maalilta, ja ilmaveivinne luultavammin kaatuu siihen että lapa haroo tyhjää. Enkä edes koita väittää sen olevan huono asia. Ensin oma pää kuntoon ennen kuin aletaan pelamaan toisessa joukkueessa. - tietäväinentietäjä
olette molemmat heteroita. Unohtakaa koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328