Tääkin oli joskus keskinkertanen palsta mutta mitä tänäpäivänä? Pelkkiä 12 vuotiaita homoja koko etusivu täynnä.Tuppaa oleen kyllä niin paljon hinttareitä tänäpäivänä täällä suomi24:ssä ettei oo ihmekään ettei tämmösellä paskasivustolla jaksa vittukaan käydä nykyään.Homo tätä homo sitä homohomohomo voi vittu pelkkiä hinttiilmotuksia koko etusivu täynnä..menkää oikeesti hoitoo tai jotai? ootte oksettavia ja sairaita
Turha palsta
4
119
Vastaukset
- Kerrankin ASIAA
kerranki joku puhuu ASIAA.
Olen ollut samaa mieltä tästä sivusta aina ja olen sitä edelleen.
Vittu,10 vuotiaat nulikat on saatana jo homoja,hyi helevetti sentään. - ...
Totta!
- ~~
Oiskohan asia niin , että suurin osa teinihomoista on ns"kaappihomoja?" . Luuletko todella siellä viisaassa päässäsi , että seuran hankkiminen on helppoa kuin heinänteko? Ehkä heteroilla. Kaikki teini-ikäiset , jotka ovat avoimesti homoja , ovat koulukiusattuja tms . Ja he tekevät itsemurhia? MIKSI? no koska olet juuri tuollainen , että arvostelet ihmisen seksuaalisen suuntautumisen takia. Itselleni on aivan sama , onko paraskaverini hetero , homo tai bi .
Ja suoraan sanottuna , itse olet oksettava. Juuri sinunlaiset ihmiset ne sinne hoitoon kuuluisivat. Hommaahan ensin itsesi kuntoon ja arvioi sitten muita.
Mutta et sentään sairas ole , niinkuin me oksettavat homot. Olet vain murrosikäinen pikkupentu , joka (luulee) olevansa mailmanvaltias ja kaikkitietävä. Voi voi , onneksi tuo ikä on mennyt ohi ja saa olla juuri niiden ihmisten kanssa , keiden haluaa. Vaikka olisi homo. Ja onnea elämään tuolla asenteella . Pärjäät tosi hyvin! - lm,åmö
j
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172