Turha palsta

voi vittu minä sanon

Tääkin oli joskus keskinkertanen palsta mutta mitä tänäpäivänä? Pelkkiä 12 vuotiaita homoja koko etusivu täynnä.Tuppaa oleen kyllä niin paljon hinttareitä tänäpäivänä täällä suomi24:ssä ettei oo ihmekään ettei tämmösellä paskasivustolla jaksa vittukaan käydä nykyään.Homo tätä homo sitä homohomohomo voi vittu pelkkiä hinttiilmotuksia koko etusivu täynnä..menkää oikeesti hoitoo tai jotai? ootte oksettavia ja sairaita

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrankin ASIAA

      kerranki joku puhuu ASIAA.
      Olen ollut samaa mieltä tästä sivusta aina ja olen sitä edelleen.
      Vittu,10 vuotiaat nulikat on saatana jo homoja,hyi helevetti sentään.

    • ...

      Totta!

    • ~~

      Oiskohan asia niin , että suurin osa teinihomoista on ns"kaappihomoja?" . Luuletko todella siellä viisaassa päässäsi , että seuran hankkiminen on helppoa kuin heinänteko? Ehkä heteroilla. Kaikki teini-ikäiset , jotka ovat avoimesti homoja , ovat koulukiusattuja tms . Ja he tekevät itsemurhia? MIKSI? no koska olet juuri tuollainen , että arvostelet ihmisen seksuaalisen suuntautumisen takia. Itselleni on aivan sama , onko paraskaverini hetero , homo tai bi .
      Ja suoraan sanottuna , itse olet oksettava. Juuri sinunlaiset ihmiset ne sinne hoitoon kuuluisivat. Hommaahan ensin itsesi kuntoon ja arvioi sitten muita.
      Mutta et sentään sairas ole , niinkuin me oksettavat homot. Olet vain murrosikäinen pikkupentu , joka (luulee) olevansa mailmanvaltias ja kaikkitietävä. Voi voi , onneksi tuo ikä on mennyt ohi ja saa olla juuri niiden ihmisten kanssa , keiden haluaa. Vaikka olisi homo. Ja onnea elämään tuolla asenteella . Pärjäät tosi hyvin!

    • lm,åmö

      j

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe