Huumorilla helatorstaitavietetää,HALAUKSESTA

MERIHUISKU

Ketä haluasit halata mieluummin. halata 45kg vai 145kg..Tästä muodostamme hupi ketjun .Kaikki leikkiin mukaan.Lisäyksiä voi soveltaa mielikuvitustensa mukaan.SÄ SÄILYTÄ MIELESI KIRKKAUS,PYSY NUORENA KAUAN VIELÄ, SILLÄ AVOIN MIELI ON RIKKAUS,JOTA TARVITSET ELOSI TIELLÄ.

11

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 + 18

Isot kirjaimet tekstissä ovat vastenmielisiä.

• meri-kukka,,,

Hyvää helatorstaita kaikille.
      Varmaan nuo isot kirjaimet tarkoittaa että olis kiva halata vähän isompaa. Ettei tarvi katsoa että olikos siinä mitään muuta kuin tyhjää.
      Kyllähän se riippuu halattavasta persoonasta , harvemmin sitä ihan vierasta haalaakaan.. mutta sanotaan nyt että ei yli 200 kg
      Silloin loppuu omat kädet kesken.
      Jos nyt ekaks Merihuiskua halaisin. Montakohan kiloa, ja elämän iloa olisi ? Edellinen halaus eilen, tyttären poika valmistui ammattiin.

• Puskasuleima

Ku ol lyhykkätinej ja matalajalakane, ei järin suurta pysty halamaa, mut onneks om porukassa joka sortin sakkii ja kaikkii saa halata.
        Muutamam poikalapsen kans on sovittu, että halata passaa niin kauan ku halattava sanoo, et nys se ol loppu, se halamine.
        Ei ok kukaav viäl sanonu, et nyp piisaa.
        Ovattev vaa venuneet niim pitkiks meitin nuarimmat, et pitää ottaa oppii siit pikkusest pojaast, joka halata saa, ku ottaa pallin alleen.
        Se on mummon kans sama juttu.
        Terveisii vaa kaikille: halataa ku tavataa!

Jaa, ne isot puukstaavit? Ne varmaam meriteeraa oikeen isoo halii.

• he

Mukavastihan tämä päivä on alkanut ,halauksia on tehty.Olin aamukahvilla,kun mies kaverini kalasta tuli,joten Helatorstain ruoka on sitten kalaa. Sen kuitenkin halua mainita ,kun minä olen syntynyt,oli ollut Helatorstai, mutta toukokuussa. terveisin heta

• yks höpöttäjä*******

ISOJEN PUUKSTAAVIEN käyttäjä kertoo teille syyn = minäpä minä täällä taas, tuntomerkkihän tämä minusta on. Voinhan joskus kirjoittaa omalla nimmarillani, mutta silloin ei isoja kirjaimia ole tekstissäni.

Tämän oivalluksen kirjoittajan varmaan tunnette tyylistäni. Koettakaapa arvata, kerron jos arvauksesenne menee nappiin. Kyllä täällä toistemme konstit opimme tuntemaan.

• Yxäijä vaan

Älkää äijät halatko naisia.
      Naiset luulee, että me halataan niitä vaan rintojen takia.
      Naiset halatkoon toisiaan niin paljon kuin haluavat.
      Miehille riittää kättely ja sekin varovaisesti.

• MUSKETI KÄTYRI

Kyllä SINÄKIN OLET JA HALUASIT PARHAILLAAN halata ,heikkoa kuivahtanutta naista. Pitäisi vielä rasvatakin, kun kaperoksi on mennyt. Tarkoitukseni olisi repiä vähän huumoria..ÄIJÄT.

• Nettamus

Olen joutunut suorastaan surumieliseen tilaan, tätä kirjoittelua seuratessani. Niin vähäistä on osanotto huumorilliseen kirjoitteluun tähtäävässä aloituksessa.
      Onko todellakin tarkoitus tuonkin itsepilkan avulla saada hyvää tuulta tähän palstaan. Itselläni on edellisissä juhlissa jäänyt mieleeni nuori nainen joka kaukaa ojensi kätensä ikäänkuin peläten, että tuokin ukko pyrkii halaamaan.

Tokihan olen saanut kasvatusta ja tiedän halaamisen olevan tarkoin säännöstelty toimenpide, jota miehen ei kannata oma-aloitteisesti tuppaantumalla harjoittaa, vaan naisella on siinä määräysvalta.

• Halaan vanhaa rantakuusta,joka jotakuinkin kuudenkymmenen ikäinen.
      Halasin eilen miestän terveykeskuksen vuodeosastolla,joten sen puolen asiasta olen hoitanut.
      Minä halaan aina,kun meille tullee tuttuja kylään ja vielä kun he lähtevät,jokainen hyvästijättö voi olla se viimeinen.
      Suomalainen jäyhä kulttuuri ehkä estää sen,ainaskin meidän ikäihmisten keskuudessa,kun tunteita ei näytetty ainakaan minun lapsuudessani.
      Elin kasvattikodissa jossa vain työlle pyhitettiin jopa tunteetkin.
      Kiitos noiden isojenkirjaimien merkitys,ei kaiketi ole selvillä kaikille,joten please,
      älkää käyttäkö niitä.Isoisesti kirjoittelu ei tuo sanomaanne esiin,mutta ärsyttää,niin toivon Ama

• Itikat erityisen hanakoita tänään elämässäolontarkoitustaan täyttämässä. Söivät juuttaat nahkan kutiavaks.

Kerkesin jo alakaa noitumaan - varttukaas juuttaat vielä 4kk, niin eipä tarvita enää 'ohovia'.

• merihuisku

"Opettelen," uusi vipeltäjä palstalla,enkä ennen vapaa aikaani ole tämän vempeleen käyttöä. Kiittäen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe