Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Skype: on

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

  1. Leskenlehti kukki aman pientareilla!

    Eikä yhtään leskeä tuonut pihapiiriin! Kasveilla on aivan järkeenkäyviä suomalaisia nimityksiä. Se aika,jolloin piti kas
    80 plus
    9
    122
  2. Mahtuisiko ama vielä joukkoon?

    Olen pudonnut,kuin eno veneestä? No tosin tänäänkin lahjoja ja haukia ja siikoja oli verkoissa
    80 plus
    50
    1030
  3. Surun käsite!

    Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen
    80 plus
    17
    38
  4. Ama täysin pihalla!

    Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en
    80 plus
    11
    44
  5. Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun

    kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa
    80 plus
    4
    27
  6. Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!

    Lemmikiieläinten kauppa kukoistaa. Minä jouduin luopumaan hänestä Tikrukissastanj. El.lääkärini olisi myynyt minulle u
    80 plus
    0
    64
  7. Lemmikin myötävaikutus yksinäisen ihmisen elämään!

    Jouduin rakkaasta kissastani luopumaan. Elämä on luopumista! Ama se täällä menetettyjen lemmikkielänten myötätuntoa
    80 plus
    1
    50
  8. Radio auki koko vuorokauden,

    Parhaat ohjelmat tulevat yöllä? Kanavalintaakin löytyy? No tietenkin ymmärrän toisintoja. Rekkakuskit he jotka kuljetta
    80 plus
    22
    72
  9. Olin rosskisdyykkeri tänänään!

    Löysin aivan ihanan palmuvehkan jäteastiasta,siis biojätteeistä Ajattelin ensin,onko joku erehtynyt muoviroinaa laittama
    80 plus
    39
    717
  10. Hyvää joulua!

    Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    45
  11. Ei mitään motiivia!

    Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat
    80 plus
    37
    61
  12. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

    Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    28
  13. Nähdä Napoli ja kuolla!

    Tuli mieleeni tosta Diego Maradonasta Minusta epäsiisti kaupunki,tosin matkankohteeni oli Sorrento. Siellä minut aiotti
    80 plus
    39
    78
  14. Oppia olemaan ihmiseksi!

    Olla ihminen omilla mielipiteillään,loukaamatta toisten mielipiteitä on psykologiaa ja sen olen unohtanut täysin. Tänne
    80 plus
    28
    54
  15. Uusi lehti uudet kujeet!

    Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm
    80 plus
    3
    29
  16. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

    niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    34
  17. Aivan ihanat Muumimukit!

    Olen hurahtanut täydelliseti! Arabia toi esille koko Muumimaailman. Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin s
    80 plus
    13
    51
  18. Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.

    Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki
    80 plus
    4
    29
  19. Kilpailukyky palsta parenmuudesta.

    Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o
    80 plus
    7
    26
  20. Nettikirjoittelun alasajo?

    Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta
    Ikäryhmät
    11
    32