poikien stondis, häiritsee/kiihottaa tyttöjä?

tytöilläseisoo

No siis oon miettiny ku välillä koulussa istun/seison että opettaja tulee seuraavalle tunnille avaamaan oven (välitunnin päättyessä) niin ollaan siinä käytävällä monta luokkaa niin, mitä ajattelette jos pojalla selvästi seisoo ja se näkyy?

onko se teidän mielestä söpöä/kiihottavaa/inhottavaa/ärsyttävää/kivaa?

80

13058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö, joka huomasi.

      Se on kaikkia noita, ja enemmänkin.

      • seisooko 15v

        miten sä huomannu että pojalla seisoo näkyykö se farkuista ku seisoo onneks mulla lökäri farkut nii ei näy ( farkut roikkuu )


      • Halooo

        Sori mut yks mun luokkalainen käyttää verkkareita ja sit on sairaan pieni ja se näkyy siitä iha helposti


      • Jaaaaaaaaaasass
        Halooo kirjoitti:

        Sori mut yks mun luokkalainen käyttää verkkareita ja sit on sairaan pieni ja se näkyy siitä iha helposti

        Jaa


      • Halooo kirjoitti:

        Sori mut yks mun luokkalainen käyttää verkkareita ja sit on sairaan pieni ja se näkyy siitä iha helposti

        Velttona se on pieni. Kun kiihoittuu se kasvaa.


    • personnel

      no..tuntisin myötähäpeää sitä poikaa kohtaan..:/

      se on kiihottavaa vaan jos sen ois tarkotuskin seistä :D

      • litistynyt

        Miksi tuntisit myötähäpeää asiasta, johon pojalla ei ole osaa eikä arpaa? Ei ole lainkaan hallinnassa tuo teini-iässä, nimittäin.


      • gdgdsgd
        litistynyt kirjoitti:

        Miksi tuntisit myötähäpeää asiasta, johon pojalla ei ole osaa eikä arpaa? Ei ole lainkaan hallinnassa tuo teini-iässä, nimittäin.

        Toi on käsittämätön legenda, ettei muka olis ollenkaan hallinnassa. Herkästi stondaa joo ja joskus tahattomasti, mut ei se meinaa, ettei olis "ollenkaan hallinnassa"


      • legendaako puhut
        gdgdsgd kirjoitti:

        Toi on käsittämätön legenda, ettei muka olis ollenkaan hallinnassa. Herkästi stondaa joo ja joskus tahattomasti, mut ei se meinaa, ettei olis "ollenkaan hallinnassa"

        Ei se todellakaan oo hallinnassa,jos alkaa seisoon,niin ei sille mitään voi,
        Näet sen joka päivä uimahalleissa,jos ne kundit jotain sille vois,niin ei niillä stondais.


      • rfteteqwt
        legendaako puhut kirjoitti:

        Ei se todellakaan oo hallinnassa,jos alkaa seisoon,niin ei sille mitään voi,
        Näet sen joka päivä uimahalleissa,jos ne kundit jotain sille vois,niin ei niillä stondais.

        En oo muuten ikinä nähnyt ja ihan voin poikana sanoa että puhut täyttä paskaa.


    • tytttööönennn

      niin jos pojal seisoo ns. "mun seurassa" tai et oon tehny sille jotai tai et olisin ollu sen sylis nii kyll se kiihottais:) Ei oo kyll kokemusta, mutta tiedän jo et kiihottais:D

    • :D

      se on ihan saatanan söpöä

      • KurikastaOllahanJaKropsu

        Esimerkiksi Hienosti?


    • girll96kn

      jos esim mun seuras ni se on imartelevaa ;) ja kiihottavaa että tekee mieli kiusata poikaa enemmä kunnes ei voi enää vastustaa ;)) me like

      • Anonyymi

        Mun mielestä kun pojalla seisoo ja on sen sylissä nii on mukava kiemurrella siinä että sen tuntee pepussa kun se on kova. Varsinkin kun on verkkarit.


    • Miiieeeeeeeessssssss

      Etkö sä osaa hillitä munaas käytävällä? Vai ootko sä kattonu jotain muita poikia ja ajatellu että niillä seisois, meinaan jotku farkut jalassa saattaa esim. näyttää että muna seisois vaikka ei oikeesti seiso.

      • rehellinen tapaus

        Oos ny hiljaa. Jos on ollu tarpeeks pitkään runkkaamatta ja ilman seksiä niin se on yks sekunnin mielikuva vaan ku näkee jonku tosi söpön tytön johon on ihastunu tai jonku jolla on hyvä perse ja sit alkaa nouseen. Sit ku se on alkanu niin se myös tapahtuu, eikä sitä pysäytä enää mikään. Mut se on ihan luonnollista ja normaalia ku on nuori ja seksuaalisesti parhaassa iässä. Parhaat päivänsä nähneet vanhemmat miehet vaan haaveilee nuoruudestaan ja on kateellisia.


    • jk

      kaikkia noita

    • abcdaa

      no hyi ärsyttävää ällöä outoa varsinki josaki julkisella paikalla ois tosi outoa o.O

    • .........

      Se on tosi söpöö varsinki jos huomaa pojan punastuvan : D ja on se samalla kiihottavaakin jos sitä katselee vähän pidemmän aikaa...

    • tyttelii -95

      se kiihottais minua ! ;)

    • Yehrockneoll

      Kiihottavaa ja kivaa ;D

    • randommmmmm

      Se vaa on niin tosi söpöö

    • Zombiegirl96

      Itsessäni poikien stondikset eivät herätä minkäänlaisia tunteita. Lähes kaikki ystäväni ovat poikia, bestistäni myöten joten olen tässä vuosien varrella todennut, että randomit stondikset ovat ehkä maailman luonnollisin asia. Kerran kuitenkin naurahdin bestikseni randomille stondikselle sanoen samalla jotain piikikästä, tapansa mukaan hän höyhensi minulta melkein pään irti, mutta nauroi itsekkin. Eri juttu onkin sitten se, jos olen itse aiheuttanut tahallisesti hänelle erektion. Saan sadistista nautintoa huomatessani pojan olevan todella kiihottunut ja alan yleensä kiusaamaan häntä vielä enemmän. (vaikka en pojista loppujenlopuksi olekkaan seksuaalisesti kiinnostunut)

      • rendom pärinät

        mut tytöistä olet


      • okei....

        olet siis sadistinen lesbo? KIVA


    • hehhehh

      no itseäni ei ainakaan kiihota

    • ;)

      KIIIHOTTAVAAAA

    • asdfghjklö:3

      riibbuis tyypistä,seurasta ja paikasta mut on se aika söpöä varsinki jos se poika punastuis itte :D :3

    • yvenne

      oishan se iha imartelevaa jos pojan seurassa sillä alkais seisoo mut kyl hävettäis ihan sen puolesta.. eikse oo vähä noloo sille pojalle? itteeni ei ny kauheesti kiihottais jos jollai siel väkijoukos seisoo :D osa meiä luokan pojista masturboi tunneilla..hyi vittu. mutta toho stondikseen, riippuu nyt vähän.

      • -roskapostirobotti-

        millä luokalla mahdat olla? naura niille päin naamaa miten öö sivistymättömiä ne on.


    • kostunu

      Ahhhh kiihottuisin ihan vitusti jos näkisin mun ihastuksel stondiksen. pyytäisin sen vessaan ja avaisin sen farkut ja ottaisin ne pois ja sit ottaisin kalust kii ja hieroisin sitä ja lopulta ottaisin sen suuhun

      • tätä odotellessa..

        Niinpä. ;)


      • Ihan hyvä juttu.


      • Tosi hyvää


    • intristicwhispers

      uuuuh kiihottais iha vitusti ja tekis mieli helpottaa sen oloa, vessaa vaa ;) grrr, varsinki jos sen on itse aiheuttanut nii sit alkaa kuumottaa itteeki!

    • 1234asd

      söpöö :) ja toki myös kiihottaa ;)

    • Pojat...

      Mua kiihottaa iha vitusti jos pojal alkais stondaa ku oon sen sylis. Ku tyttö huomaa sen ja kattoo varmaa sua ihmeissää virnistä päälle söpösti ja next thing you know, sua naidaan. Rajusti.

    • namnamnam

      Jos nuolee jätkän kans sit istuu sen pääl tyylii, nii sen on vitu kiihottavaa :)

    • paineet

      Siis se on tosi kiusallista jos tyttö saa erektion aikaan koulussa missä o 500 muutakin oppilasta niimerkillä kokemusta on... Tosin parivuotta takaperin kun olin ysillä ja käytävässä istuin ni koulun kiimasin tyttö istu syliin, ei siinä mennyt kun se tasan kaksi sekuntii ku oli jo tatti ojossa. En oo varma huomasko se kyseinen tyttö mut se kävi aivan vitun kuumana muhun koko loppuvuoden, harmittaa vaan ku meijän tiet eros ku ysiltä päästii eikä olla sittemmin nähty :/ mut kyllä se vähän kiusallist on et alkaa ottaan eteen mis kaikki näkee...

      • Jokuvaajotaeikukaantunne

        No olisit vaa sanonu et haluutko nussia jos et oo hirveen ruma ja yms ni uskon et suostuis. (Ite oon poika)


    • Tyttönen 16 ve

      mulle kävi sillee et olin dösäs ja siel oli vaa yks vapaa paikka joka oli sellasen aik hotin ehk n.14 vee pojan vieres (ite oon 16) . Istuin sit siihe ja otin mun kännykän esii. Ja sit huomasin jonku parin minan pääst et sil pojal seiso! :o oli aik imartelevaa mut ehkä vähön häpeällist.
      Esitin etten huomais sitä mut ittelle tuli iha vitunmoiset halut ku näki et sil seiso , teki mieli vaa repii sen housut pois ja naida sitä (ja iha vitun lujaa)

      • nyt on kiimasta

        Pitäsköhä tää muistaa seuraavalla kerralla ku stondaa istuessa bussissa tytön vieressä


      • 888989

        Olisit pannu sitä


    • paineet

      Must tuntuu että pajalla saattoi olla samat mielikuvat mielessä ku sulla? ;D ite oon 17wee boi:) tyttönen 16 ve: ota asiakses vaan sitten seuraavalla kerralla ku mielihalut herää ni tilanne haltuun ja hoitaa homma kotiin ylämummon kautta :D

    • kiimanen tytsy

      Ois iha hirveen kiihottavaa ;) alkas ajatukset vaeltaa ja muuttusin hajamieliseks. Ja parastaha ois jos se ois oma poikkis jolla alkas vähä töpöttää ku istus sen sylis, silon varmaa virnistäisin vähä sillee höpsösti ja pussaisin sitä, oisha se iha vitun imartelevaa ;))

      • Tyttönen

        Aaahh...ihan sika kiihottavaa..,ja tekis mieli toki helpottaa kundia..,sit se on myös toki söpöö.. :33


    • himottais;))))

      jos seisoo mun takia, tosi söpöä ja kiihottavaa

    • 17V tyttö

      kiihottaa, jos seisos mun takia. =) muistan yhe kerra kun olin ihastukseni kaa kaupungilla hengaa. istuin sen sylii ja huomasin et sil stondaa. se oli niin kiihottavaa. teki mieli ryhtyä hommiin sen kaa...

    • Riippuu iästä

      No mitä itse muistelen niin ala-asteella ja yläasteella se oli lähinnä yököttävää jos näki että tuolla nyt sitten seisoo. Mutta se muuttui lukiossa, sitten se alkoikin olla aika kiihottavan näköistä ja jopa tunsi itsensä imarrelluksi. Muistan miten etenkin seiskaluokalla yläasteella pojilla seisoi niin että huomasi ja silloin en todellakaan pitänyt sitä kivana asiana, vaan ainoastaan ällönä. Muutenkin pojat mielestäni olivat aivan seksihulluja yläasteella, sanotaan että pikkuhiljaa ala-asteella se jo alkoi, 5 tai 6 luokalla ja 7 räjähti käsiin, niitä seisovia munia oli joka puolella :D Onkohan poikien seksuaalisuus jotenkin huipussaan tuossa 13 v lähtien?

      • 888989

        On kyllä, 14-vuotias on aina semmonen panohullu.


      • 888989 kirjoitti:

        On kyllä, 14-vuotias on aina semmonen panohullu.

        Ihan hyvää.


    • jolooooo

      Jos mun takii nii Se kiihottais mut muuten myötähäpeä

    • qwhgbvqirejh

      kerran ku oli liikka tunti nii oltii jotai ihme leikkii ja siinä piti istuu sylii ja sit mun piti mennä mun ihastuksen sylii sillä alko seisoo se oli aika kiihottavaa oisin halunnu panna sitä mut olin vasta 13v taino miks ei siinäkää iäs mutta kuitenki

      • oof

        samaa mieltä, muna vaa esille ja menoks


    • :))))

      oiha se ihanaa jos istuis pojan sylis ja sil alkais seisoo sit vaa olis sellane ihana tunne mut ei sillo ku joku ruma ja ällö poika yrittää ahdistella nii juu sillo iu

    • ;))

      Oltii vitosel ja luokal oli vaa 4 poikaa kyl niil välil jo seiso ja onse vähä söpöö kivaa ja jännää. Yks niist ainaski puhu tytöil tollasist poikien jutuist usein ;)

    • jghlih

      Kiihottas xd

    • Rosemäkinen

      Tosi kiihottavaa;) ja myös söpöö:3

      • KuhanPumppaan

        Bumb


      • yli 20v
        KuhanPumppaan kirjoitti:

        Bumb

        Kyllä noita tahattomia seisokkeja tulee vanhemmillekin,kuin teini-ikäisille.
        Se on vaan yksi miesten ominaisuus.

        Ei tarvita,kuin yksi harha ajatus,niin jo on kulli kovana,eikä se meinaa laskea millään.

        Ole siinä sitten,kulli seisoo ja kaikki varmaan huomaaa,jos vaan katsovat.
        Koita keskittyä matematiikan kaavoihin,maailman politiikkaan tai Suomen taloustilanteeseen,no ei auta.
        Sitten pidetään pervopappana,vaikkei mistään sellaisesta oo kysymys.

        Huoh...antakaa toisille tilaa ja aikaa,ei kenenkään housuissa pullotus ole sinulta pois.


    • piluman

      Mistäs tietää,että tytöllä "seisoo" ???
      NO,kun reikä on korkeemmalla kun reunat !!!!!

    • onnellinentypy

      Poikaystävä tekee aina nii että alkaa suuteleen mua ja sit se sanoo vaa että "etkai suutu ku mä oon mies?" ja sit sanon "en...kui?" sit se sanoo että "Mul on nyt taas näit poikien nolouksia housuis" ja repeen aina ja sit se on sillei "ei oo kivaa" ja repee itekki. Sit se on nii söpö ku sil alkaa seisoon siitä kun se puree mua kaulasta sillein söpösti x3

    • ihastuksellani juuri

      Mun omalla ihastuksellani seisoo joskus koulussa ku se on mun ja mun kaverin kanssa siinä ni on se tosi kiihottavaa ja äkkiä siinä kostuu itekki

    • StondaavaPoika

      Minkäs ikäsii te ootte ketä kiihottamisesta se

    • 15vtyttööö

      Kiihottaisi aika paljon ;)

      • 15vtyttööö

        Vielä jos istuisi syliin ja sillä seisoisi.


    • Jokutyttö

      Mä en tiiä misk mut jos mun poikkiksel seisoo ni must se on söpöö siis en tiiä miks. siit se on varmaa noloo mut mua se kiihottaa sillee jännäst

    • Haluaisinkokoeatuon

      Ei vittu mitkä fiilikset tulis ku istuis pojan syliin ja sillä alkais stondaa

      • Nauttisinsiitä

        Tuu istumaan mun syliin


    • Se on se tunne ku on 14cm kalu stondikses ja sit ku yht äkkiä vaan koulun käytäväl alkaa seisoo sen takii et bokserit painaa

      • miiiisaww

        Jep, varmaa aika noloo. Mut onneks on noin pieni nii ei sitä näe helposti :3


    • 221312

      Mä haluaisin että joku tyttö istuisi mun syliin, mulla rupeaisi stondaamaan, ja sinapinsiemenet pääsevät uimaan kohti munasolua.

    • Yök.pojat.on.tymii

      Hyi!

    • noloilija

      mulle kävi kerran tosi nolosti mut se oli kiihottavaa... Istuin yhen jätkän sylis (oon tyttö) ja tunsin ku sil alko seisoo en tienny pitäskö mennä pois, istuu liikkumatta vai ruveta kiusaamaan, käytäväs oli muitaki ja jäin istuu paikoillee mut katoin sitä jätkää sillee et se näki että huomasin.. sit se sano et on vessahätä ja lähti puoliseisokissa vessaan joko oikeasti tarpeille tai runkkamaan.. ajattelin et se runkkaa siel ja kiihotuin... onneks oli side nii märkyys ei näkyny :DD

    • Jos se ei oo ihan se koulun rumin jätkä, nii ihan sika söpöö :3 ja kiihottavaa kanssa, jos oot sen kaa kahestaa nii ihan sika imartelevaa

    • Hyiiiii

      Hyiii

    • martti15v

      Kesällä olin kaverini kanssa uimassa ja päästiin pois sieltä autolla ja matkaa jotain 4km ja auto täynä poikia ja jouduin istuu kaverin syliin se 14v ja mä 15v ollaan saman kokoisia joten se oli hyvä ratkaisu, tunsin kun Perttillä alkoi kalu seisoo ja tärinä kuoppaisella metsätiellä oli aika hyvä minun pylly hieroi Pertin etumusta varmaan kovasti ja ennen perille saapumista tunsin hänen laukeamisen ja poistuessa autosta sen kalun kohta oli märkä niin oli minunkin pylly. Kysyin et miltä tuntu se, oli vaisu jätkä mutta kalu sillä oli edelleen kovana, joten vetäsin sen simmarit alas ja sanoin mällejä osoittaen, että tätä tarkoitan ja haluan että minäkin saan orkut, sain hieroo sen pyllyä vasten mutta en panna ja mällit tuli sitten, kun munia hierottiin vastakkain, ollaan nyt tehty sitä heinäkuusta lähtien, ei olla viellä pantu se on tulevaisuutta kuten Pertti sanoo.

    • Kauha-Guru_

      FANTASIAT SEKSI PALSTALLE KIITOS!

      • Kauha-Guru_

        VAIKKA ENKS KIRJOTTANUKKIO AIKA HYVIÄ TÄHÄN. VUOSIEN TYÖ KIITOS!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe