Seuraukset venäläisten kiusaamisesta.

latexilaitinen

Kai te ymmärrätte minkälaiset seuraamukset tulevaisuudessa venäläisten kiusaamisesta seuraa. Nykyään niitä on vielä niin vähän täällä ettei muutama murto vielä aiheuta kovinkaan suurta haloota venäjällä ja varsinkin niiden mediassa. Siellä kuitenkin on suuri määrä isänmaallista väestöä jotka ovat valmiita puolustamaan heikäläisten oikeuksia. Kyllä olisi parempi jos vain nöyrästi hyväksyisimme heidän tänne tulonsa koska sille emme voi enään mitään. Tällaiset kodin rikkojat olisi hyvä saada kiinni ja lähetettyä venäjälle tuomittaviksi ehkä näin toimien emme suututa nukkuvaa karhua. Kymmenen vuoden päästä kun heitä on täällä moninkertaisesti niin silloin on todellakin tärkeää puuttua kovalla kädellä heihin kohdistuviin rikoksiin, vain ja ainoastaan meidän omaksi eduksi.

114

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pers on laki

      Nythän meillä on Persuissa Hillstreet Hirvonen, joten lain väkevä koura on ottanut perussuomalaisen asenteen. Mikäs puolue huolii vähemmistövenäläiset?

    • Joopajootaasnäitä

      Puolustakoot omiaan siellä omassa maassaan!Voi jessus mikä urpo!Onneksi ei 1930-40 luvulla ollut tuollaisia lampaita,puhuttaisiin nimittäin venäjää äidinkielenä nykyään!
      Vaan sehän varmaan sinulle passaisi?Nöyristele ihan yksinäs vaan niitä voissa paistettuja...

      • ARTYM

        Venäjä antoi teille itsenäisyyden ja oman kielen, älkä moukat unohdakaa sitä.


      • historiaa
        ARTYM kirjoitti:

        Venäjä antoi teille itsenäisyyden ja oman kielen, älkä moukat unohdakaa sitä.

        Vai niin venäjä teki :D Tokkopa kuitenkaan. Se olineuvostoliitto mitä vastaan taistelemalla sisukkaasti otimme eron tuosta ryöstövaltiosta.

        Sun kannattaa olla jatkossa hiljaa asiasta kun et näköjään mitään siitä tiedä.


      • Kotimaa!
        ARTYM kirjoitti:

        Venäjä antoi teille itsenäisyyden ja oman kielen, älkä moukat unohdakaa sitä.

        Vidu venäläised midä andanet :D Sanonko mitä antoivaD?
        Miultakin eno kuoli antaessaan maan meille suomalaisille ja toiselle enolle teki luoti jakauksen päälaelle. Että silleen. Te ylimieliset moukat.


      • nnuuuuhh
        ARTYM kirjoitti:

        Venäjä antoi teille itsenäisyyden ja oman kielen, älkä moukat unohdakaa sitä.

        Vai antoi? Mitenkäs ne Mainilan laukaukset sitte?


    • 123045

      Aloittajan esimerkkihän on kuin suoraan Virosta jossa joutuvat elämään kieli keskellä suuta venäläisvähemmistön kanssa. Toivottavasti Suomelle ei koskaan käy samoin.

      • NATALI9

        Luulen että käy samoin. Meitä jo paljon täällä kulta pieni!


      • selvä..
        NATALI9 kirjoitti:

        Luulen että käy samoin. Meitä jo paljon täällä kulta pieni!

        Myönnät siis että yritätte valloittaa Suomen.


      • Heh heh
        NATALI9 kirjoitti:

        Luulen että käy samoin. Meitä jo paljon täällä kulta pieni!

        Unohdat että olette täällä meidän luvalla ja suostumuksesta, ette omasta tahdostanne. Kun olette täällä, noudatatte meidän lakeja, tapoja ja systeemejä, ette omianne.


      • duudsoni@9@@
        NATALI9 kirjoitti:

        Luulen että käy samoin. Meitä jo paljon täällä kulta pieni!

        Äläppäs uhkaile?!!!!!


    • Sir I. Novski

      Latexiaivolaitinen ja muut hengenheimolaiset.

      Lukekaapa kirja BERIJAN TARHAT, kirjoittanut Unto Parvilahti. Suomen kommunistinen sisäministeri Yrjö Leino v. 1945 antoi neuvostoliittolaisille kansalaisiamme sinne tuomittaviksi.

      Kyllä olet paskahousu suomalaiseksi ja paskatoppahousu, mikäli olet slobo.

    • da

      HillStreet on kyllä oikeamielinen. nyt kyllä uskon homman hoituvan ja vääryyksien selviävän. Lain väkevä koura on taas kerran oikealla asialla!

    • 96752

      Eiköhän ryssien perseen nuolenta saa jo riittää!!

    • rupla=vessapaperia

      Hullua ajatella että esim Imatran talous olisi millään tavalla riippuvainen venäläisistä turisteista.

      • NATALI0

        MUTTA KULTA SE ON NÄIN!


    • sgvchsdv

      Jaha, vai tällainen varoittelu venäliäisestä propagandatuutista, vai ihanko olet pesunkestävä idioottisuomalainen? Suomi on kohta Naton täysjäsen ja osa Euroopan tulevaa liittovaltiota, joten voimme haistattaa venäläisten tykkäämisille hevonsonnat suorinvartaloin. Kuoleva (ei nukkuva) karhu saa olla mitä mieltä huvittaa ja se ei liikuta meitä suuntaan tai toiseen.

      Yritäppä mukautua tulevaan olit sitten toppahousuagitaattori, tai yksinkertainen kylmän sodan aikaisen Moskovan aivopesemä suomalaishölmö.

      • galina.l

        Hä! Minä olen venäläinen ja olen ylpeä siittä, älä haukku minua suomalaiseksi :(


      • huomattu on..
        galina.l kirjoitti:

        Hä! Minä olen venäläinen ja olen ylpeä siittä, älä haukku minua suomalaiseksi :(

        Se on huomattu että venakot (naiset miehet) on ylpeitä, muista piittaamattomia.


      • Heh heh
        galina.l kirjoitti:

        Hä! Minä olen venäläinen ja olen ylpeä siittä, älä haukku minua suomalaiseksi :(

        Siinähän annettiin vaihtoehdot. Venäläinen propagandatuutti/toppahousuagitaattori, tai suomalainen hölmö. Olet siis toinen noista vaihtoehdoista ja vieläpä kaikenlisäksi ilmoitat olevasi ylpeä siitä :D


    • SiittäSiittä

      Opettelehan galina sultsina suomea vielä pikkuisen.

      • ei sen tarvitse

        Mitä se suomen kielen taidolla venäjällä tekee??


    • Antti Hernekeitto

      Ketjun a loitus kun suoraan KGB:n konttorilta hehehehehehehehe.


      "jos sie ossaat laulaa nii hyräile hiljaksee,,,se pittää miele kepijän "

      • galinaui

        älä rassukka Antti Hernekeitto pelkää!


      • efasdgasdg
        galinaui kirjoitti:

        älä rassukka Antti Hernekeitto pelkää!

        Kuka täällä väitti mitään pelkäävänsä? Pelkääminen ei ole sama asia, kuin se että ei siedä paskaa ulkomaalaisten puolelta omassa maassaan. Sinäkin voit juosta mutkia!!!


    • zzZZzzz.............

      "Kyllä olisi parempi jos vain nöyrästi hyväksyisimme heidän tänne tulonsa......"
      Haista jo V****!
      Tässä ketään käydä nöyristelemään ja kumartelemaan!!!!!!!! Idiootti asenne!!

      Miksei kaikkia ihmisiä voi kohdella ihmisinä???? Totuus se on se että niin venäjältä ja aivan yhtälailla Suomesta löytyy vatipäitä, latvalahoja, dorkia ja kusipäitä.
      Sieltä ja meitäkin löytyy myös ihan mukavia normaaleita ihmisiä... mennään sen mukaan.
      Jos ei enkeleitä niin ollaan edes ihmisiä toisillemme. Kaikki pääsee paljon helpommalla. Viha on kuluttava voima, jos et rakasta muita niin rakasta edes itseäsi sen verran ettet kuluta itseäsi muita vihaamalla ja kiusaamalla. Ja muistakaa: Itserakkaus ja itsensä rakastaminen on aiavn eri asia.
      Ja eikös se niin mee että ei voi rakastaa adosti muita ennenkuin pystyy rakastamaan itseään?
      Menipäs nyt syvälliseksi ja filosofiseksi.
      Mää meen nukkumaan. Öitä.

      • suomalainenkysyy

        Jos jotkut ei käyttäydy kuin ihminen niin miten sitä voi kohdella ihmisenä.


    • Sniper,.,

      Kuule ei pelota yhtään. Venäläiset pysyköön Venäjällä, kun se maa on niin onnella. Sinun pitäisi muuttaa jo valmiiksi Venäjälle ,ettei tarttis lammastella täällä. Kuka muuten on sanonut, että nämä kodinryöstäjät olisivat suomalaisia? Onko se todettu jossakin? Ihmettelen, että miten onkin löydetty just kaikki russakoiden kodit. Ettei vaan ois ihan heikäläisiä?

    • Kalle Hukka-Taival

      voissapaistetut kaata voit toisten voissa paistettujen syliin.

    • inkeri..

      Joo, tuo suomalaisten syyttely venäkäisten kotien ryöstelystähän on silkkaa rasismia! :O

      • Vihapuhetta

        Rasismia Suomalaisia ja suomalaisuutta kohtaan!Miksei kukaan tee mitään?
        Ai niin, muistinkin että tää juttu ei toimi kuin toisinpäin,antaa olla sitten..
        Kysymys:Millä oikeudella Neuvostoliitto otti meiltä meille kuuluvat maat ja määräsi rajan nykyiseen paikkaan?Ja vielä piti sotakorvauksiakin maksella vaikka itse aloittivat koko rähinän!On ne aika veijareita!


      • Oi keus
        Vihapuhetta kirjoitti:

        Rasismia Suomalaisia ja suomalaisuutta kohtaan!Miksei kukaan tee mitään?
        Ai niin, muistinkin että tää juttu ei toimi kuin toisinpäin,antaa olla sitten..
        Kysymys:Millä oikeudella Neuvostoliitto otti meiltä meille kuuluvat maat ja määräsi rajan nykyiseen paikkaan?Ja vielä piti sotakorvauksiakin maksella vaikka itse aloittivat koko rähinän!On ne aika veijareita!

        Milläkö oikeudella? Kysyppä heiltä itseltään.


      • Shakkia
        Vihapuhetta kirjoitti:

        Rasismia Suomalaisia ja suomalaisuutta kohtaan!Miksei kukaan tee mitään?
        Ai niin, muistinkin että tää juttu ei toimi kuin toisinpäin,antaa olla sitten..
        Kysymys:Millä oikeudella Neuvostoliitto otti meiltä meille kuuluvat maat ja määräsi rajan nykyiseen paikkaan?Ja vielä piti sotakorvauksiakin maksella vaikka itse aloittivat koko rähinän!On ne aika veijareita!

        "Millä oikeudella Neuvostoliitto otti meiltä meille kuuluvat maat ja määräsi rajan nykyiseen paikkaan?"

        - Korjaan, se oli Toverimme Stalin Aurinkoinen. Muut, pienemmät toverit tästä Neuvostojen liitosta sattuivat vain olemaan sotilaina keskellä shakkimatsia, Karjalan shakkilaudalla, omasta tahdosta riippumatta. Se oli kahden ison Herran, kahden kuninkaan shakkiottelu. Kaikki muut oli pelkkiä nappuloita.

        Ja vastausta tämän ottelun lopputulokseen saa etsiä vain Kremlistä, samalta Toveri Aurinkoiselta jonka oma nappula kaatui jo vuonna 53'.


    • peukkua alas

      Temarin uus nimimerkki : Shakkia.

    • hölmöläinen.

      Voin kertoa että ryssän mentaliteettiin ei kuulu kunnioittaa nöyristelijöitä. Suomalaiset kuvittelevat että kun ollaan venäläisille mieliksi ja tehdään aina niinkuin sanotaan niin ryssä rupeaa kunnioittamaan. Venäläiset pitävät suomalaisia nimenomaan hölmöläiskansana koska meidän yli voi kävellä ja kusettaa koska tahansa. Venäläinen kunnioittaa voimaa.
      Virolaiset ovat olleet venäläisten kanssa riittävästi tekemisissä tietääkseen miten siinä käy kun päästää iivanan kukkoilemaan. Hatunnosto virolaisille jotka osaavat kunnioittaa itseään toisin kuin suomalaiset jotka pyytelevät kaikilta anteeksi olemassaoloaan.
      Yleisesti ottaen en ole venäläisten ylvästelyä koskaan käsittänyt. Miten joku voi olla ylpeä maasta jossa kaikki on päin helvettiä? Suomen ongelmat on ihan amatööritasoa verrattuna naapurin sekoiluun. En ihmettele että sieltä haluaa porukka muuttaa suomeen.Suomi kun sattuu olemaan oikeasti sivistysvaltio.

      • fin.

        Näinhän se on. Koomista kun nuo nöyristelijät paheksuvat meitä jotka emme nöyristele venakoita ja jotka tuomme sen julki. Itse en ainakaan kuvia kumartele. Ei venakot ole muita paremmassa asemassa.


      • comment.

        "Yleisesti ottaen en ole venäläisten ylvästelyä koskaan käsittänyt. Miten joku voi olla ylpeä maasta jossa kaikki on päin helvettiä? Suomen ongelmat on ihan amatööritasoa verrattuna naapurin sekoiluun. En ihmettele että sieltä haluaa porukka muuttaa suomeen.Suomi kun sattuu olemaan oikeasti sivistysvaltio. "

        Täsmälleen noin!


      • dublin32
        comment. kirjoitti:

        "Yleisesti ottaen en ole venäläisten ylvästelyä koskaan käsittänyt. Miten joku voi olla ylpeä maasta jossa kaikki on päin helvettiä? Suomen ongelmat on ihan amatööritasoa verrattuna naapurin sekoiluun. En ihmettele että sieltä haluaa porukka muuttaa suomeen.Suomi kun sattuu olemaan oikeasti sivistysvaltio. "

        Täsmälleen noin!

        Ihmiset muuttaa mihin haluavat. Suomi ei todellaa ole kaikkein suosittu paikka.


      • pois pois
        dublin32 kirjoitti:

        Ihmiset muuttaa mihin haluavat. Suomi ei todellaa ole kaikkein suosittu paikka.

        Hittoako tänne sit tulette! Painukaa hemmettiin. "Todellaa" :DDD


    • Love life

      Emmeköhän ole samanarvoisia Venäläisten kanssa.
      Se, miksi he tänne tulevat, niin he haluavat turvallisuutta, puhdasta luontoa, ja työtä.
      Tämän maanmyynnin taas Suomen valtiovalta hyväksyy, sillä siellä niitä oikeita vellihousuja istuu pilvin pimein.Kääntäkää tuo haukkuminen sinne, eikä toisen maan kansalaisia kohtaan.
      Ihmiset esim. Imatralla ja Svetogorskissa ovat samanlaisia mieleltään ja ajatuksiltaan. Ainoastaan ympäristötekijät vaikuttavat ihmisten käyttäytymiseen. Meillä on kulttuuriero.
      Venäläisistä löytyy myös ns. öykkäreitä, mutta kyllä niitä löytyy myös Imatralaisista, joten emme ole yhtään heitä parempia ihmisinä.
      Joten eiköhän anneta heidän elää täällä kaikessa rauhassa, niin ei tule Imatralaisillekaan porttikieltoa Svetoon tankkaamaan ja viinaa ja tupakkaa hakemaan. Ja tyttöjä hyväksikäyttämään.
      Nämä samat ihmiset, jotka täällä Venäläisiä haukkuvat, käyvät itse tankkaamassa Venäjällä ja tupakin ja viinan ostossa sekä tyttöjä hyväksikäyttämässä.
      Suomessakin on tehty ja tehdään edelleenkin rikoksia, ei ne ulkomailta tulleet ole rikosaaltoa mukanaan tuoneet. Tosin kyllä hekin niitä tekevät, mutta kyllä Suomalaiset kuitenkin voittavat heidät.

      • näin on näreet

        Voi temari sua. Vaikka kirjoittaisit millä nimimerkillä niin aina tuo sama venakoissa ei ole mitään vikaa, suomalaisissa kyllä -laulu raikaa.
        Minusta venakoilla ei ole mitään tarvetta asua Suomessa. Niillä on itsellään vaikka millä mitalla puhdasta luontoa omassa "ihanassa" maassaan. Sitä turvattomampaa täällä Suomessa on mitä enemmän niitä päästetään tänne. En luota yhteenkään venakkoon. Kulkevat niin lähellä laukkuakin että siitä on pidettävä tiukasti kiinni. Käyttäytymisessä ja muiden kunnioittamisessa niillä on vielä paljon tehtävää ennen kuin ne voivat omalle kohdalleen mitään vaatia.

        Itse olen päättänyt jo kauan sitten etten ikinä tule hommaamaan viisumia, ja se päätös on pitänyt. Miksi haluaisin mennä katsomaan kurjuutta? Polttoaineissakin on vettä ihan liikaa että sitä autoni tankkiin laittaisin. Tytöt ei kiinnosta pätkän vertaa, sellaisia riukuja ei kukaan fiksu edes katsoisikaan. Toisaalta minulla on kunnollinen suomalainen mies jota ei kukaan päihitä :)

        Onko se tosiaan haukkumista jos kertoo suoraan oman mielipiteensä venakoista? Jos niin on, siinä tapauksessa sinä haukut suomalaisia joita väität oman maasi kansalaisiksi.

        Tosiaan emme kaipaa venäläisiä tänne kauniiseen Suomeen molottamaan ja pilaamaan maisemia.


      • l,tolstoi
        näin on näreet kirjoitti:

        Voi temari sua. Vaikka kirjoittaisit millä nimimerkillä niin aina tuo sama venakoissa ei ole mitään vikaa, suomalaisissa kyllä -laulu raikaa.
        Minusta venakoilla ei ole mitään tarvetta asua Suomessa. Niillä on itsellään vaikka millä mitalla puhdasta luontoa omassa "ihanassa" maassaan. Sitä turvattomampaa täällä Suomessa on mitä enemmän niitä päästetään tänne. En luota yhteenkään venakkoon. Kulkevat niin lähellä laukkuakin että siitä on pidettävä tiukasti kiinni. Käyttäytymisessä ja muiden kunnioittamisessa niillä on vielä paljon tehtävää ennen kuin ne voivat omalle kohdalleen mitään vaatia.

        Itse olen päättänyt jo kauan sitten etten ikinä tule hommaamaan viisumia, ja se päätös on pitänyt. Miksi haluaisin mennä katsomaan kurjuutta? Polttoaineissakin on vettä ihan liikaa että sitä autoni tankkiin laittaisin. Tytöt ei kiinnosta pätkän vertaa, sellaisia riukuja ei kukaan fiksu edes katsoisikaan. Toisaalta minulla on kunnollinen suomalainen mies jota ei kukaan päihitä :)

        Onko se tosiaan haukkumista jos kertoo suoraan oman mielipiteensä venakoista? Jos niin on, siinä tapauksessa sinä haukut suomalaisia joita väität oman maasi kansalaisiksi.

        Tosiaan emme kaipaa venäläisiä tänne kauniiseen Suomeen molottamaan ja pilaamaan maisemia.

        venakko=venäläinen nainen


      • rfawfqwfq

        "Emmeköhän ole samanarvoisia Venäläisten kanssa."?

        Emme ole.


      • l,tolstoi

        minä annan vain sveton tytöille humaanitaarista apua,en käytä hyväksi


      • :)
        l,tolstoi kirjoitti:

        venakko=venäläinen nainen

        Nykykielessä venakko tarkoittaa kaikkia venäläisiä.


      • ijooooooooo
        :) kirjoitti:

        Nykykielessä venakko tarkoittaa kaikkia venäläisiä.

        Eikä tarkoita, nuoriso joka ei asiaa tiedä, puhuu kaikista venäläisistä venakoina.


      • :)
        ijooooooooo kirjoitti:

        Eikä tarkoita, nuoriso joka ei asiaa tiedä, puhuu kaikista venäläisistä venakoina.

        Kyllä ne vanhemmatkin käyttää kaikista ry**istä venakko sanaa. Se on ihan normaaliin puhekieleen vakiintunut sana, hyväksyt tai et :)


      • finskij femakko
        :) kirjoitti:

        Nykykielessä venakko tarkoittaa kaikkia venäläisiä.

        Suomi

        Substantiivi
        venakko
        venäläinen nainen
        Käännökset
        englanti: Russian woman
        http://fi.wiktionary.org/wiki/venakko
        Kyllä sana "venakko" tarkoittaa venäläistä naista.


      • finka feminin
        finskij femakko kirjoitti:

        Suomi

        Substantiivi
        venakko
        venäläinen nainen
        Käännökset
        englanti: Russian woman
        http://fi.wiktionary.org/wiki/venakko
        Kyllä sana "venakko" tarkoittaa venäläistä naista.

        "Finka" on venäjää ja tarkoittaa 'suomalaista naista'.


      • Inkerin Inkeri

      • fkghgjkgkj
        ijooooooooo kirjoitti:

        Eikä tarkoita, nuoriso joka ei asiaa tiedä, puhuu kaikista venäläisistä venakoina.

        Itse käytän kaikista venäläisistä venakko-sanaa, koska ne ovat kaikki säälittäviä ja joka asiasta iniseviä/itkeviä akkoja, joten Venakko sopii yleisnimitykseksi koko bakteerikannalle!


    • ven.ihminen

      Kaikkille on merkitys. Nyt tiedän miksi suomalaisa on noin vähän. Luonto hoiti asian, ei niita saa enemmän olla!

      • ewfwfwef

        Entä onko sinulla selitys sille, miksi sun oma presidentti/pääministeri/presidentti/pääministeri/presidentti Putin on huolissaan siitä että olette kuolemassa ennätystahtia sukupuuttoon? Ryyppäätte, poltatte tupakka ja teette abortteja sitä tahtia, että alhainen elinikä yhdistettynä alhaiseen syntyvyyteen on kuihduttamassa koko kansasi pois planeetaltamme reilussa 150 vuodessa nykytahtia...


      • ei ole ei
        ewfwfwef kirjoitti:

        Entä onko sinulla selitys sille, miksi sun oma presidentti/pääministeri/presidentti/pääministeri/presidentti Putin on huolissaan siitä että olette kuolemassa ennätystahtia sukupuuttoon? Ryyppäätte, poltatte tupakka ja teette abortteja sitä tahtia, että alhainen elinikä yhdistettynä alhaiseen syntyvyyteen on kuihduttamassa koko kansasi pois planeetaltamme reilussa 150 vuodessa nykytahtia...

        Ei huono asia ollenkaan.


      • kuvottavia
        ewfwfwef kirjoitti:

        Entä onko sinulla selitys sille, miksi sun oma presidentti/pääministeri/presidentti/pääministeri/presidentti Putin on huolissaan siitä että olette kuolemassa ennätystahtia sukupuuttoon? Ryyppäätte, poltatte tupakka ja teette abortteja sitä tahtia, että alhainen elinikä yhdistettynä alhaiseen syntyvyyteen on kuihduttamassa koko kansasi pois planeetaltamme reilussa 150 vuodessa nykytahtia...

        Jep, onneksi luonto hoitaa elinkelvottomat yksilöt ja pösilöt pois siellä. Suomi voisi hoitaa tuon roskasakin sinne takaisin. Ensin pilaavat oman maansa ja sen jälkeen tulevat tänne pilaamaan sen mitä me olemme itse rakentaneet.
        Suomi oli turvallinen maa ennenkuin nuo tulivat tännekin pilaamaan kaiken.
        Turha syyttää suomalaisia noista murroista, kyllä siellä on ollut ihan niiden ikioma mafia liikkeellä. Ja sitten syytellään suomalaisia.


      • Hölmöläinen..

        Hei ven.ihminen! On se nähty minkälaisen arvon venäläinen herrakansa on antanut valloittamillaan alueilla alkuperäisille asukkaille. Vastaus on = ei minkäänlaista arvoa.
        Ja venäjällä joutuu maahanmuuttajat kokemaan sellasta terroria ettei täällä edes ole nähty. Että on jumalauta otsaa tulla moralisoimaan. Venäjällä kuolisivat viranomaiset varmaan nauruun kun Suomi rupeaisi " valvomaan kansalaistensa etuja venäjällä.". Mitä nopeammin venäläiset ryyppäävät väkilukunsa alas niin sitä nopeammin saavat naapurivaltiot ola rauhassa.


      • Ryssäviha=fasismi
        kuvottavia kirjoitti:

        Jep, onneksi luonto hoitaa elinkelvottomat yksilöt ja pösilöt pois siellä. Suomi voisi hoitaa tuon roskasakin sinne takaisin. Ensin pilaavat oman maansa ja sen jälkeen tulevat tänne pilaamaan sen mitä me olemme itse rakentaneet.
        Suomi oli turvallinen maa ennenkuin nuo tulivat tännekin pilaamaan kaiken.
        Turha syyttää suomalaisia noista murroista, kyllä siellä on ollut ihan niiden ikioma mafia liikkeellä. Ja sitten syytellään suomalaisia.

        Miksi kunniasi ei anna myöntää, että syyllinen on SUOMALAINEN? Vai oletko todellakin AKS-fasisti, joka fantasioi Itä-Karjalan valtaamisella. Teidänkaltaiset luonto saisi kyllä hoitaa pois.


      • kuvottavia ovat
        Ryssäviha=fasismi kirjoitti:

        Miksi kunniasi ei anna myöntää, että syyllinen on SUOMALAINEN? Vai oletko todellakin AKS-fasisti, joka fantasioi Itä-Karjalan valtaamisella. Teidänkaltaiset luonto saisi kyllä hoitaa pois.

        Kuinka niin kunniani :D? Ei tässä ole kyse kunniasta :D vaan faktoista. Kukaan ei ole todistanut että syyllinen olisi suomalainen ja käännettynä toisinpäin, miksi järkesi(?)ei riitä siihen että syyllinen olisi venäläinen? Ryssien pilaamaa Karjalaa en huolisi takaisin vaikka maksaisivat siitä meille.


      • Suominatsi=idiootti
        kuvottavia ovat kirjoitti:

        Kuinka niin kunniani :D? Ei tässä ole kyse kunniasta :D vaan faktoista. Kukaan ei ole todistanut että syyllinen olisi suomalainen ja käännettynä toisinpäin, miksi järkesi(?)ei riitä siihen että syyllinen olisi venäläinen? Ryssien pilaamaa Karjalaa en huolisi takaisin vaikka maksaisivat siitä meille.

        Et sinäkään voi todistaa, että syyllinen on venäläinen. Miksi suomalainen, tuo valittu kansa ei voi olla syyllinen mihinkään, mutta venäläinen on syyllinen kaikkeen. Puheesi on kuin Hitlerillä. Hitlerin kohteena oli juutalaiset, sinun venäläiset.

        Suomalaiset ovat pilanneet oman nuorison, joka vain pistää toisia kylmäksi koulussa, juo, polttaa, käyttää huumeita ja elää sosiaalituilla. Miksi ette voi myöntää sitä, että Suomen nuorisoon ihan hunningolla? Ehkä hymynne hyytyy vielä...


      • hohhoijaa....
        Suominatsi=idiootti kirjoitti:

        Et sinäkään voi todistaa, että syyllinen on venäläinen. Miksi suomalainen, tuo valittu kansa ei voi olla syyllinen mihinkään, mutta venäläinen on syyllinen kaikkeen. Puheesi on kuin Hitlerillä. Hitlerin kohteena oli juutalaiset, sinun venäläiset.

        Suomalaiset ovat pilanneet oman nuorison, joka vain pistää toisia kylmäksi koulussa, juo, polttaa, käyttää huumeita ja elää sosiaalituilla. Miksi ette voi myöntää sitä, että Suomen nuorisoon ihan hunningolla? Ehkä hymynne hyytyy vielä...

        Turhapa ruveta nuorisoa vertailemaan, tuskin on sen kummempaa missään maassa. Venäläinen nuori juo, polttaa, käyttää huumeita ynnä muuta siinä missä muutkin. Suomessa ei ole mm. laumoittain uusnatseja jotka tekisivät kymmeniä rasistisia murhia ja pahoinpitelyitä vuodessa kuten venäjällä on.

        Jos asuisin sellaisessa kehitysmaassa kuin venäjä niin ei hymyilyttäisi kyllä.Pitäsin nöyränä pääni kiinni.Mutta ei nämä naapurin idiootit tunnu oikein tajuavan miten perseellään siellä on asiat. Ei ole täydellistä täälläkään mutta oikeasti, aika pitkä matka venäjän meininkiin.


      • Omat koirat puree
        hohhoijaa.... kirjoitti:

        Turhapa ruveta nuorisoa vertailemaan, tuskin on sen kummempaa missään maassa. Venäläinen nuori juo, polttaa, käyttää huumeita ynnä muuta siinä missä muutkin. Suomessa ei ole mm. laumoittain uusnatseja jotka tekisivät kymmeniä rasistisia murhia ja pahoinpitelyitä vuodessa kuten venäjällä on.

        Jos asuisin sellaisessa kehitysmaassa kuin venäjä niin ei hymyilyttäisi kyllä.Pitäsin nöyränä pääni kiinni.Mutta ei nämä naapurin idiootit tunnu oikein tajuavan miten perseellään siellä on asiat. Ei ole täydellistä täälläkään mutta oikeasti, aika pitkä matka venäjän meininkiin.

        Onhan meillä eduskunnassakin useita natseja. Venäjällä ei yhtään.


      • Suomi maailman napa
        hohhoijaa.... kirjoitti:

        Turhapa ruveta nuorisoa vertailemaan, tuskin on sen kummempaa missään maassa. Venäläinen nuori juo, polttaa, käyttää huumeita ynnä muuta siinä missä muutkin. Suomessa ei ole mm. laumoittain uusnatseja jotka tekisivät kymmeniä rasistisia murhia ja pahoinpitelyitä vuodessa kuten venäjällä on.

        Jos asuisin sellaisessa kehitysmaassa kuin venäjä niin ei hymyilyttäisi kyllä.Pitäsin nöyränä pääni kiinni.Mutta ei nämä naapurin idiootit tunnu oikein tajuavan miten perseellään siellä on asiat. Ei ole täydellistä täälläkään mutta oikeasti, aika pitkä matka venäjän meininkiin.

        Kehitysmaa?? Helsinki on Mogadishu verrattuna Moskovaan ja Pietariin. Taidat elää vieläkin Neuvostoliiton aikaa, vai oletko sittenkin kommunisti?


      • Heh heh
        Suomi maailman napa kirjoitti:

        Kehitysmaa?? Helsinki on Mogadishu verrattuna Moskovaan ja Pietariin. Taidat elää vieläkin Neuvostoliiton aikaa, vai oletko sittenkin kommunisti?

        Venäjä on kolmannen luokan kehitysmaa. Se elää raaka-aineilla, kuten kaikki kehitysmaat ja killuu niiden suhdanteissa. Venäjällä ei ole kehittynyttä jalostustoimintaa ja koko paskakasa pyörii miten pyörii vain raaka-aineviennillä. Jopa heidän oma raakaöljynsäkin pitää jalostaa ulkomailla mm Suomessa, kun ei löydy säälittävästä "suurvallasta" riittävästi jalostamoita, hah hah :)

        Lisäksi koko roskamaa on taas sulkeutumassa neukkutyyliseksi persuraksi Putinin johdolla, joten noiden turistirahojen varaan ei kannata mitään rakentaa. Seuraavaksi ne alkaa uhkailemaan ja röyhistelemään armeijan avulla, kun se on kehittymättömän paskamaan ainut keino päteä maailmalla. Onneksi maailman suurin ja tehokkain asevoima pitää Venäjän siellä missä sen kuuluukin olla ennen, nyt ja tulevaisuudessa.


      • Junttilandia
        Heh heh kirjoitti:

        Venäjä on kolmannen luokan kehitysmaa. Se elää raaka-aineilla, kuten kaikki kehitysmaat ja killuu niiden suhdanteissa. Venäjällä ei ole kehittynyttä jalostustoimintaa ja koko paskakasa pyörii miten pyörii vain raaka-aineviennillä. Jopa heidän oma raakaöljynsäkin pitää jalostaa ulkomailla mm Suomessa, kun ei löydy säälittävästä "suurvallasta" riittävästi jalostamoita, hah hah :)

        Lisäksi koko roskamaa on taas sulkeutumassa neukkutyyliseksi persuraksi Putinin johdolla, joten noiden turistirahojen varaan ei kannata mitään rakentaa. Seuraavaksi ne alkaa uhkailemaan ja röyhistelemään armeijan avulla, kun se on kehittymättömän paskamaan ainut keino päteä maailmalla. Onneksi maailman suurin ja tehokkain asevoima pitää Venäjän siellä missä sen kuuluukin olla ennen, nyt ja tulevaisuudessa.

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.


      • +0877
        Junttilandia kirjoitti:

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.

        Miksi suomalaisen pitäisi törsätä Venäjällä? Sekundatavaraa siellä on ja jos jotakin merkkitavaraa niin sikakallista verrattuna kotimaan hintoihin.


      • Heh heh
        Junttilandia kirjoitti:

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.

        Moskovassa ei asu eniten miljonäärejä maailmassa. Ei etenkään rehellisillä keinoilla ansainneita miljonäärejä. Hämäriä miljonäärejä rikollisilla tavoilla haalittuine rahoineen on jokaisessa kehitysmaassa ja Venäjä ei ole tästä mikään poikkeus.

        Venäjä on äärimmäinen ja roisi kehitysmaa mitattuna kaikilla mahdollisilla mittareilla.

        Kuten tuo toinen jo totesikin Venäjällä ei ole mitään mihin törsätä. Siksi venäläiset ramppaa täällä ostoksilla, koska siellä kehitysmaassa kaikki on jäljitelmäpaskaa ja sekin kallista.


      • Heh heh
        Junttilandia kirjoitti:

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.

        Niin ja Suomi ei ole maailman napa, vaan maailman bisneksille täysin merkityksetön mesta, jossa asuu vähän ihmisiä. Siltikään Venäjä ei ole mikään muu kuin kolmannen luokan kehitysmaa, jonka kansalaiset joutuvat tulemaan ostoksille merkityksettömään pikkumaahan, kun ei "suurvallasta" löydy mitä ostaa! Maa joka ei kykene jalostamaan raaka-aineitaan, on kehitysmaa isolla K:lla! Siksipä Suomi ei ole kehitysmaa, vaikka miljonäärejä ei hirveästi olekaan.


      • jepu.
        Junttilandia kirjoitti:

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.

        Siinä taas yksi venäläinen yrittää kehua venakkolaa.


      • hohhoijaa.......
        Omat koirat puree kirjoitti:

        Onhan meillä eduskunnassakin useita natseja. Venäjällä ei yhtään.

        Mutta ammattirikollisia on hallintotehtävissä vaikka kuinka paljon.Mitenkäs se siinä usa:n diplomaattipostissa muotoiltiin: mafiavaltio jossa rikollisia ja poliitikkoja on mahdotonta erottaa toisistaan. Että joku jaksaa väittää mustaa valkoiseksi.Venäjällä on tosi isoja ongelmia verratuna Suomeen.


      • voi voi....
        Suomi maailman napa kirjoitti:

        Kehitysmaa?? Helsinki on Mogadishu verrattuna Moskovaan ja Pietariin. Taidat elää vieläkin Neuvostoliiton aikaa, vai oletko sittenkin kommunisti?

        Asuvatko kaikki venäläiset moskovassa? tai pietarissa? Et näköjään ole käynyt svetossa. Siellä näyttää samalta kuin sarajevossa 90-luvulla. Ja sama juttu suurimmassa osassa muissakin venäläisissä kylissä ja kaupungeissa, surkeassa kunnossa. Tuttu, kauempaa venäjältä kotoisin oleva heppu sanoi muutama vuosi sitten pietarista, että siellä tuntuu kuin ei olisi venäjällä ollenkaan.Kuvaavaa. Moskvaa tai pietaria on turha vertailla muun venäjän todellisuuteen.


      • jeps jeps
        Heh heh kirjoitti:

        Niin ja Suomi ei ole maailman napa, vaan maailman bisneksille täysin merkityksetön mesta, jossa asuu vähän ihmisiä. Siltikään Venäjä ei ole mikään muu kuin kolmannen luokan kehitysmaa, jonka kansalaiset joutuvat tulemaan ostoksille merkityksettömään pikkumaahan, kun ei "suurvallasta" löydy mitä ostaa! Maa joka ei kykene jalostamaan raaka-aineitaan, on kehitysmaa isolla K:lla! Siksipä Suomi ei ole kehitysmaa, vaikka miljonäärejä ei hirveästi olekaan.

        Kehitysmaa määritelmää tukee myös korruption taso joka on venäjällä samaa luokkaa kuin afrikan synkimmissä loukoissa.Tilastojen mukaan. Sekä miesten kuolleisuus on tilastollisesti samaa kuin kehitysmaissa.
        Uskon kyllä että nämä tosiasiat käyvät naapurin itsetunnolle. Venäjähän pitäisi olla vahva ja sivistynyt maa mutta asiat ovat PER-SEEl-LÄÄN.


      • *******************
        Junttilandia kirjoitti:

        No, kehitysmaalla on monta käsitystä. Moskovassa elää maailmassa eniten miljonäärejä, mutta kovin monta suomalaista miljonääriä tiedät? Kovin monella suomalaisella on varaa törsätä Venäjällä, kuten venäläisillä Suomessa? Elät edelleen siinä käsityksessä, että Suomi on maailman napa ja täällä on kaikki täydellistä. Ehkä puliukoille.

        Juu ja rehellistä ryssää saa etsiä. Ketkuilulla rahansa saaneet. Rikollista sakkia ja tulevat pilaamaan tännekin maamme.


    • luikuriako

      tytöt ei kiinnosta pätkän vertaa,sellaisia riukuja ei kukaan fiksu edes katsoisikaan.toisaalta minulla on kunnollinen suomalainen mies jota ei kukaan
      päihitä.huom MIES????????.näin on näreet taitaa olla pahasti petäjässä.

    • ****************

      Voi luoja, tuollaisia vellihousuja ei onneksi ole kovin paljon. Jos sodassa olisi ollut sinun kaltaisiasi paskahousuja niin sinunkaan ei tarvitsisi kirjoitella täällä suomenkielellä.

    • yksi Suomalainen

      Suomesa ei olis mitään ilman Suomalaisia.Suomalaiset ovat rakentanet tämän maan,sen hyvän tieverkoston(joka johtaa myös niihin moniniin kauppoihin missä sitten kaikkien sopii asioida),sen terveydenhuollon (joka antaa ensiavun kaikille ihmisille jotka täällä asioivat,kansalaisuuteen katsomatta).Suomalaiset ovat luoneet Suomeen koulutuksen joka kestää vertailun missä vaan,jotta tämä kaikki jatkuisi ja kehittyisi Suomi tarvitsee Suomalaisensa.
      Venäjä,suuri naapurimme on vasta alkanut vapautua,sille on auennut mahdollisuus kehittyä paremmaksi maaksi kansalaisillee.Onnistuakseen se tarvitsee Venäläisensä ja heidän työpanoksensa.Niin että eiköhän eletä naapureina ihan niikuin tähänkin asti.

      • vasilyi25

      • vasilyille
        vasilyi25 kirjoitti:

        Sinun puhe hyvin liittyy tähän videon :) .
        http://areena.yle.fi/video/1317590636606

        Lueskeleppa vasilyi sinä niistä neuvostoliiton vankileireistä, Katynin metsistä ja muusta ennenkuin tulet moralisoimaan.


      • Idiootit pihalla
        vasilyille kirjoitti:

        Lueskeleppa vasilyi sinä niistä neuvostoliiton vankileireistä, Katynin metsistä ja muusta ennenkuin tulet moralisoimaan.

        Joo Suomi oli Jatkosodassa todellinen rauhan lähettiläs. :DD Hyökkäsivät Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan, laittoivat miehet, naiset sekä lapset keskitysleireille. Ne suomalaiset, jotka eivät suostuneet ylittämään rajaa ammuttiin. MIksi siitä huolimatta palvotte Mannerheimia, joka on sotarikollinen ja olisi aikoinaan pitänyt tuomita Haagissa sotarikoksista?


      • yksi Suomalainen
        vasilyi25 kirjoitti:

        Sinun puhe hyvin liittyy tähän videon :) .
        http://areena.yle.fi/video/1317590636606

        Heip hei Vasilyi,
        Et oikein ymmärtänyt kirjoitustani,ehkä sen keskeinen ajatus oli huonosti ilmaistu?En ihannoi sotia enkä niissä tehtyjä kauheuksia tai vääryyksiä joita löytynee molempien osapuolien teoista.Sodista on ,onneksi,kulunut kauan aikaa emmekä voi niiden tapahtumiin enää vaikuttaa.Voimme vaikuttaa tähänpäivään ja minusta yksinkertaisesti maailma olisi mukavampi jos ihmiset osaisivat ottaa toisensa paremmin huomioon ja kohtelisivat toisiaan hitusen paremmin.Tämä koskee mielestäni ihan kaikkia ihmisiä ei vain Suomalaisia tai Venäläisiä tai Ruotsalaisia tai Virolalaisia vaan ihan kaikkia : )
        Täytyy lähteä töihin ,mukavaa sateista syyspäivää sinulle ja kaikille muillekkin täällä kirjoitteleville : )


      • toinen suomalainen
        yksi Suomalainen kirjoitti:

        Heip hei Vasilyi,
        Et oikein ymmärtänyt kirjoitustani,ehkä sen keskeinen ajatus oli huonosti ilmaistu?En ihannoi sotia enkä niissä tehtyjä kauheuksia tai vääryyksiä joita löytynee molempien osapuolien teoista.Sodista on ,onneksi,kulunut kauan aikaa emmekä voi niiden tapahtumiin enää vaikuttaa.Voimme vaikuttaa tähänpäivään ja minusta yksinkertaisesti maailma olisi mukavampi jos ihmiset osaisivat ottaa toisensa paremmin huomioon ja kohtelisivat toisiaan hitusen paremmin.Tämä koskee mielestäni ihan kaikkia ihmisiä ei vain Suomalaisia tai Venäläisiä tai Ruotsalaisia tai Virolalaisia vaan ihan kaikkia : )
        Täytyy lähteä töihin ,mukavaa sateista syyspäivää sinulle ja kaikille muillekkin täällä kirjoitteleville : )

        Sori tämä välikommentti oikeesti, mutta Suomi on itsenäinen vuodesta 1917, jolloin meillä oli jo mm. Helsinki, joka oli nimenomaan erään venäläisen keisarin perustama pääkaupunki, plus Turku, Tampere ym. ym. isoja kaupunkeja jo siltä Ruotsalaisten valta-ajalta. Puhumattakaan vanhoista linnoista, kirkoista ym. kulttuurinähtävyyksistämme, jotka eivät myöskään ole Suomalaisten rakentamia. Eli kun yritit painottaa ensimmäisessä kommentissasi, että Suomi on NIMENOMAAN suomalaisten rakentama niin asia ei ole niin. Meidän nyky-yhteiskunnan juuret ovat peräisin Ruotsalaisilta ja Venäläisiltä jotka ennenvanhaan hallitsivat tätä maa-aluetta, nykypäivänään nimeltään valtiomme Suomen Tasavalta, Republiken Finland, kiitos, tack ja spasiba.


      • *************
        vasilyi25 kirjoitti:

        Sinun puhe hyvin liittyy tähän videon :) .
        http://areena.yle.fi/video/1317590636606

        ****** vaslyi. Opettele kirjoittamaan kunnollista suomenkieltä jos ränne perseesi hinaat meidän vaivoiksemme ja riesaksemme. Kuvottavaa tuollainen sönkkääminen.


      • Suomalainen......
        Idiootit pihalla kirjoitti:

        Joo Suomi oli Jatkosodassa todellinen rauhan lähettiläs. :DD Hyökkäsivät Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan, laittoivat miehet, naiset sekä lapset keskitysleireille. Ne suomalaiset, jotka eivät suostuneet ylittämään rajaa ammuttiin. MIksi siitä huolimatta palvotte Mannerheimia, joka on sotarikollinen ja olisi aikoinaan pitänyt tuomita Haagissa sotarikoksista?

        Venäjä hyökkäsi, joten kaikki seuraukset olivat venäläisten omaa syytä. Me Suomalaiset puolustettiin omaa maata ja me ollaan sotarikollisia? Mistä näitä idiootteja oikein tulee jotka tuntuu olevan sitä mieltä ettei toi naapurin paskakansa ole koskaan tehnyt mitään väärää? Venäläisten partisaanien Suomen puolella ampumat lapset ja naisetkin olivat varmaan vaarallisia sotarikollisia? Mannerheim oli sankari ja jokanen turpeeseen laitettu piippalakki sai mitä tilasi.


      • Adolf C. Mannerheim
        Suomalainen...... kirjoitti:

        Venäjä hyökkäsi, joten kaikki seuraukset olivat venäläisten omaa syytä. Me Suomalaiset puolustettiin omaa maata ja me ollaan sotarikollisia? Mistä näitä idiootteja oikein tulee jotka tuntuu olevan sitä mieltä ettei toi naapurin paskakansa ole koskaan tehnyt mitään väärää? Venäläisten partisaanien Suomen puolella ampumat lapset ja naisetkin olivat varmaan vaarallisia sotarikollisia? Mannerheim oli sankari ja jokanen turpeeseen laitettu piippalakki sai mitä tilasi.

        Ei ole. Suomi hyökkäsi Jatkosodassa Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan ja laittoi venäläiset naset ja lapset keskitysleireille. Ne, jotka kieltäytyivät rajan ylittämisestä ammuttiin. Tämä on todistettu useaan otteeseen, mutta Haloset ja muut höpisee vain jostain "erillissodasta". Ihmettelen, että miten tuollainen isänmaanystävä voi olla noin tietämätön historiasta.

        Kopioitu Wikipediasta:

        [i]Jo sisällissodan aikana vuonna 1918 Carl Gustaf Emil Mannerheim oli Antreassa Karjalankannaksella antanut julistuksen, jossa toteaa ettei tulisi viemään miekkaansa tuppeen ennen kuin Suomi ja Itä-Karjala olisivat vapaat. Jatkosodassa Mannerheim antoi kuuluisan ns. miekantuppipäiväkäskynsä, jossa viittasi julistukseensa. Päiväkäskyssä oli mainintoja myös "suuresta Suomesta", mikä jo tuolloin aiheutti myös kielteistä huomiota poliittisissa piireissä.

        Jatkosodan aikana 1941 Suomi miehitti historiansa laajinta aluetta. Monet muuallakin kuin oikeistossa halusivat liittää Itä-Karjalan Suomeen. Perusteet olivat paitsi ideologisia ja poliittisia, myös sotilaallisia: niin sanottu kolmen kannaksen linja oli aiempaa rajaa helpompi puolustaa. Saksan ollessa tukena siihen oli mahdollisuus.

        Toisaalta oli taloudellisia motiiveja Itä-Karjalan metsävarantojen hyödyntämisen muodossa. Alueita ei kuitenkaan juridisesti liitetty Suomeen, vaan eduskunta julisti vain talvisodassa menetetyt alueet Suomeen kuuluviksi. Alueiden hoidosta vastasi Itä-Karjalaan asetettu sotilashallinto, joka teki valmistelevia toimenpiteitä vallattujen alueiden väestön suomalaistamiseksi sekä valmisteli niiden liittämistä Suomeen.[/i]


      • Different Finn
        Suomalainen...... kirjoitti:

        Venäjä hyökkäsi, joten kaikki seuraukset olivat venäläisten omaa syytä. Me Suomalaiset puolustettiin omaa maata ja me ollaan sotarikollisia? Mistä näitä idiootteja oikein tulee jotka tuntuu olevan sitä mieltä ettei toi naapurin paskakansa ole koskaan tehnyt mitään väärää? Venäläisten partisaanien Suomen puolella ampumat lapset ja naisetkin olivat varmaan vaarallisia sotarikollisia? Mannerheim oli sankari ja jokanen turpeeseen laitettu piippalakki sai mitä tilasi.

        Miksi teidän logiikallanne suomalaiset on "rauhantahtoisia isänmaanpuolustajia", jotka ei koskaan ole tenhyt mitään väärää ja venäläiset syyllisiä kaikkeen? Ehkä kannattaisi tutustua aineistoon, jota löytyy kyllä paljon. Veikkaan, että 50 vuoden päästä kuva Mannerheimistä on ainakin ulkomailla täysin toisenlainen. Mannerheim voi olla sinun sankarisi, mutta minulle hän raaka sotarikollinen, kuten Ratko Mladic, Himmler tai Gaddafi.


      • gladiator€€€%%%%
        Different Finn kirjoitti:

        Miksi teidän logiikallanne suomalaiset on "rauhantahtoisia isänmaanpuolustajia", jotka ei koskaan ole tenhyt mitään väärää ja venäläiset syyllisiä kaikkeen? Ehkä kannattaisi tutustua aineistoon, jota löytyy kyllä paljon. Veikkaan, että 50 vuoden päästä kuva Mannerheimistä on ainakin ulkomailla täysin toisenlainen. Mannerheim voi olla sinun sankarisi, mutta minulle hän raaka sotarikollinen, kuten Ratko Mladic, Himmler tai Gaddafi.

        Siehä ootkii yks varsinaine kommunisti!


      • hei erilainen finni!
        Different Finn kirjoitti:

        Miksi teidän logiikallanne suomalaiset on "rauhantahtoisia isänmaanpuolustajia", jotka ei koskaan ole tenhyt mitään väärää ja venäläiset syyllisiä kaikkeen? Ehkä kannattaisi tutustua aineistoon, jota löytyy kyllä paljon. Veikkaan, että 50 vuoden päästä kuva Mannerheimistä on ainakin ulkomailla täysin toisenlainen. Mannerheim voi olla sinun sankarisi, mutta minulle hän raaka sotarikollinen, kuten Ratko Mladic, Himmler tai Gaddafi.

        Unohdit listasta Felix Dzerzinskin, Stalinin, Berijan, Tsherepanovin, Svetsovin, Anisimovin, Kozaksekin, jne, jne. Ja kaikki ne yksittäiset venäläiset sotilaat jotka suorittivat lähihistorian suurimman seksuaalirikoksen raiskaamalla tuhansia naisia Berliiniä kohti edetessään.

        Venäläiset HYÖKKÄSIVÄT Suomeen. Minulle on yksi lysti mitä venäläisten päänmenoksi tästä johtuen suunniteltiin. Jossei täällä olisi tarvinnut pelätä monta sataa vuotta venäläisten hunnien päähänpistoja niin vastaanotto olisi toisenlainen.

        Se on uskomatonta että sen jälkeen mitä täällä on saatu venäläisiltä sietää niin löytyy kaltaisiasi älykääpiöitä jotka paskovat omaan pesään. Luuletko urpo että venäläiset kunnioittaa sua kun nuolet niitten persettä?


      • Pieni kansa.
        Adolf C. Mannerheim kirjoitti:

        Ei ole. Suomi hyökkäsi Jatkosodassa Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan ja laittoi venäläiset naset ja lapset keskitysleireille. Ne, jotka kieltäytyivät rajan ylittämisestä ammuttiin. Tämä on todistettu useaan otteeseen, mutta Haloset ja muut höpisee vain jostain "erillissodasta". Ihmettelen, että miten tuollainen isänmaanystävä voi olla noin tietämätön historiasta.

        Kopioitu Wikipediasta:

        [i]Jo sisällissodan aikana vuonna 1918 Carl Gustaf Emil Mannerheim oli Antreassa Karjalankannaksella antanut julistuksen, jossa toteaa ettei tulisi viemään miekkaansa tuppeen ennen kuin Suomi ja Itä-Karjala olisivat vapaat. Jatkosodassa Mannerheim antoi kuuluisan ns. miekantuppipäiväkäskynsä, jossa viittasi julistukseensa. Päiväkäskyssä oli mainintoja myös "suuresta Suomesta", mikä jo tuolloin aiheutti myös kielteistä huomiota poliittisissa piireissä.

        Jatkosodan aikana 1941 Suomi miehitti historiansa laajinta aluetta. Monet muuallakin kuin oikeistossa halusivat liittää Itä-Karjalan Suomeen. Perusteet olivat paitsi ideologisia ja poliittisia, myös sotilaallisia: niin sanottu kolmen kannaksen linja oli aiempaa rajaa helpompi puolustaa. Saksan ollessa tukena siihen oli mahdollisuus.

        Toisaalta oli taloudellisia motiiveja Itä-Karjalan metsävarantojen hyödyntämisen muodossa. Alueita ei kuitenkaan juridisesti liitetty Suomeen, vaan eduskunta julisti vain talvisodassa menetetyt alueet Suomeen kuuluviksi. Alueiden hoidosta vastasi Itä-Karjalaan asetettu sotilashallinto, joka teki valmistelevia toimenpiteitä vallattujen alueiden väestön suomalaistamiseksi sekä valmisteli niiden liittämistä Suomeen.[/i]

        Aivan sama.Ekat pommit tuli venäjältä ja Suomi ei edes vastannut tuleen aluksi. Mulle on sama vaikka jokanen toppahousu olis skalppeerattu Karjalasta moskovaan saakka.Olisivat varmaan oppineet jättämään pienempänsä rauhaan.

        Uskomatonta että pitää edes ruveta väittelemään siitä kumpi on sotasyyllinen. Se joka hyökkäsi vai se joka vastasi tuleen?


      • hölmöläinen.....
        Idiootit pihalla kirjoitti:

        Joo Suomi oli Jatkosodassa todellinen rauhan lähettiläs. :DD Hyökkäsivät Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan, laittoivat miehet, naiset sekä lapset keskitysleireille. Ne suomalaiset, jotka eivät suostuneet ylittämään rajaa ammuttiin. MIksi siitä huolimatta palvotte Mannerheimia, joka on sotarikollinen ja olisi aikoinaan pitänyt tuomita Haagissa sotarikoksista?

        Venäjän armeijassa ammuttiin esim miehet jotka ei suostuneet kävelemään varmaan kuolemaaan ja ne jotka jäivät vangiksi ja palasivat. Niin kovassa arvossa pidettiin miestä venäjänmaalla. Ja pidetään vieläkin, raiskataan ja hakataan jos käy niin huono tuuri etteivät pääse karkuun armeijaa.


      • dafsdad
        Adolf C. Mannerheim kirjoitti:

        Ei ole. Suomi hyökkäsi Jatkosodassa Petroskoihin ja muuhun Itä-Karjalaan ja laittoi venäläiset naset ja lapset keskitysleireille. Ne, jotka kieltäytyivät rajan ylittämisestä ammuttiin. Tämä on todistettu useaan otteeseen, mutta Haloset ja muut höpisee vain jostain "erillissodasta". Ihmettelen, että miten tuollainen isänmaanystävä voi olla noin tietämätön historiasta.

        Kopioitu Wikipediasta:

        [i]Jo sisällissodan aikana vuonna 1918 Carl Gustaf Emil Mannerheim oli Antreassa Karjalankannaksella antanut julistuksen, jossa toteaa ettei tulisi viemään miekkaansa tuppeen ennen kuin Suomi ja Itä-Karjala olisivat vapaat. Jatkosodassa Mannerheim antoi kuuluisan ns. miekantuppipäiväkäskynsä, jossa viittasi julistukseensa. Päiväkäskyssä oli mainintoja myös "suuresta Suomesta", mikä jo tuolloin aiheutti myös kielteistä huomiota poliittisissa piireissä.

        Jatkosodan aikana 1941 Suomi miehitti historiansa laajinta aluetta. Monet muuallakin kuin oikeistossa halusivat liittää Itä-Karjalan Suomeen. Perusteet olivat paitsi ideologisia ja poliittisia, myös sotilaallisia: niin sanottu kolmen kannaksen linja oli aiempaa rajaa helpompi puolustaa. Saksan ollessa tukena siihen oli mahdollisuus.

        Toisaalta oli taloudellisia motiiveja Itä-Karjalan metsävarantojen hyödyntämisen muodossa. Alueita ei kuitenkaan juridisesti liitetty Suomeen, vaan eduskunta julisti vain talvisodassa menetetyt alueet Suomeen kuuluviksi. Alueiden hoidosta vastasi Itä-Karjalaan asetettu sotilashallinto, joka teki valmistelevia toimenpiteitä vallattujen alueiden väestön suomalaistamiseksi sekä valmisteli niiden liittämistä Suomeen.[/i]

        Oletko kommari, idiootti, ryssä, vai kommari-idioottiryssä?


      • äikkäope..
        ************* kirjoitti:

        ****** vaslyi. Opettele kirjoittamaan kunnollista suomenkieltä jos ränne perseesi hinaat meidän vaivoiksemme ja riesaksemme. Kuvottavaa tuollainen sönkkääminen.

        Jaahas, ei ole sinunkaan suomenkielen taidoissa kehumista...käyhän kunnolla koulusi.


      • Natsipaska haisee
        hei erilainen finni! kirjoitti:

        Unohdit listasta Felix Dzerzinskin, Stalinin, Berijan, Tsherepanovin, Svetsovin, Anisimovin, Kozaksekin, jne, jne. Ja kaikki ne yksittäiset venäläiset sotilaat jotka suorittivat lähihistorian suurimman seksuaalirikoksen raiskaamalla tuhansia naisia Berliiniä kohti edetessään.

        Venäläiset HYÖKKÄSIVÄT Suomeen. Minulle on yksi lysti mitä venäläisten päänmenoksi tästä johtuen suunniteltiin. Jossei täällä olisi tarvinnut pelätä monta sataa vuotta venäläisten hunnien päähänpistoja niin vastaanotto olisi toisenlainen.

        Se on uskomatonta että sen jälkeen mitä täällä on saatu venäläisiltä sietää niin löytyy kaltaisiasi älykääpiöitä jotka paskovat omaan pesään. Luuletko urpo että venäläiset kunnioittaa sua kun nuolet niitten persettä?

        Niin ja saksalaiset raiskasivat naisia ja lapsia HYÖKÄTESSÄÄN Neuvostoliittoon. Hitlerin tavoite oli tuhota kaikki slaavilaiset kansat. Mein Kampfissa puhuttiin "elintilan hankkiminen idästä", eli Neuvostoliiton vallattuaan paikalliset leiritettäisiin ja tapettaisiin ja tilalle asutettaisiin saksalaisia.

        Sie oot todellakin varsinainen natsi! Häpeä Suomen Andrer Behring Breivik.


      • Omat koirat puree
        hölmöläinen..... kirjoitti:

        Venäjän armeijassa ammuttiin esim miehet jotka ei suostuneet kävelemään varmaan kuolemaaan ja ne jotka jäivät vangiksi ja palasivat. Niin kovassa arvossa pidettiin miestä venäjänmaalla. Ja pidetään vieläkin, raiskataan ja hakataan jos käy niin huono tuuri etteivät pääse karkuun armeijaa.

        Ne suomalaiset, jotka eivät suostuneet ylittämään rajaa Jatkosodassa, ammuttiin. Olen sotasankari ja silläsipuli ja mitä nyt pienistä pikku leireistä. - C.G. Mannerheim.


      • lucky lucky
        Natsipaska haisee kirjoitti:

        Niin ja saksalaiset raiskasivat naisia ja lapsia HYÖKÄTESSÄÄN Neuvostoliittoon. Hitlerin tavoite oli tuhota kaikki slaavilaiset kansat. Mein Kampfissa puhuttiin "elintilan hankkiminen idästä", eli Neuvostoliiton vallattuaan paikalliset leiritettäisiin ja tapettaisiin ja tilalle asutettaisiin saksalaisia.

        Sie oot todellakin varsinainen natsi! Häpeä Suomen Andrer Behring Breivik.

        No mene saksalaisille itkemään niiden touhuista. Minulle ei muulla ole väliä muu kuin se että venäjä hyökkäsi Suomeen ja suunnitelmat eivät paljon poikenneet siitä mitä natseilla oli mielessään slaavien varalle. Kahden kusipääporukan kanssa saatiin tapella. Kumpikin ansaitsi miljoonat kuolleensa, niin venäläiset kuin saksalaisetkin. Turha on jeesustella Suomalaisten sotarikoksilla jos kerran itse tullaan kaivelemaan verta nenästä. Se oli Suomen onni että meidän sotilas oli kova ja häpeemätön tuolloin.


      • Hölmöläinen.......
        Omat koirat puree kirjoitti:

        Ne suomalaiset, jotka eivät suostuneet ylittämään rajaa Jatkosodassa, ammuttiin. Olen sotasankari ja silläsipuli ja mitä nyt pienistä pikku leireistä. - C.G. Mannerheim.

        Ne venäläiset jotka kääntyivät ympäri tai joutuivat vangiksi teloitettiin välittömästi. Olen rauhantahtoinen ja sivistynyt neuvostosankari ja mitäs valtavasta vankileirisaaristosta siperiassa johon siirrettiin kansoja balttiaa myöten.
        - J. Stalin

        Oletko sinä oikeasti jotenkin sokea neuvostojärjestelmän epäinhimillisyydelle? Suomen sodanjohto teki huonojakin päätöksiä karmeassa tilanteessa, mutta on todella kohtuutonta verrata Suomen toimintaa siihen lihamyllyyn joka söi naapurissa miljoonia ihmisiä. Ja olisi syönyt meidätkin.


      • ******************
        äikkäope.. kirjoitti:

        Jaahas, ei ole sinunkaan suomenkielen taidoissa kehumista...käyhän kunnolla koulusi.

        Tahattomia kirjoitusvirheitä sattuu kaikille mutta tuollaista ihme sönkötystä koko lauseen mitalla ei kirjoita kuin venäläinen.


    • heippahei, rasistit

      Tuttavani-suomalainen-meinasi muuttaa Imatralle, koska on sukulaisiakin täällä.
      puolisonsa on venäläinen.
      Nähtyään poliisi-tv.n jutun ja lehtijutut venäläisvihasta päätttivät olla tulematta....

      http://areena.yle.fi/ohjelma/7469

      Minäkin ajattelen muuttaa pääkaupunkiseudull tästä käpykylästä.
      sorry vaan.

      • Imatran Inkku

        Imatran väkiluku vähenee , saa kohta olla kaikki ryssänvihaajat onnellisia ...
        ja palvelut huononee verotulojen ja turistien vähetessä.

        muutan Lappeenrantaan minäkin, työpaikka on jo siellä, mutta nää maisemat olis niin "sydämessä"...

        ryssäviha ajaa pois, on kyl muutakin hampaankolossa...
        tämä on "piste iin päälle"


      • r-v
        Imatran Inkku kirjoitti:

        Imatran väkiluku vähenee , saa kohta olla kaikki ryssänvihaajat onnellisia ...
        ja palvelut huononee verotulojen ja turistien vähetessä.

        muutan Lappeenrantaan minäkin, työpaikka on jo siellä, mutta nää maisemat olis niin "sydämessä"...

        ryssäviha ajaa pois, on kyl muutakin hampaankolossa...
        tämä on "piste iin päälle"

        Hah luuletko ettei siellä ole ryssiä/ryssävihaajia! Minä muutan niin kauas ettei niitä tule joka mutkassa vastaan.


      • fiffttyy
        r-v kirjoitti:

        Hah luuletko ettei siellä ole ryssiä/ryssävihaajia! Minä muutan niin kauas ettei niitä tule joka mutkassa vastaan.

        Ei meidän Telluksellamme ole sellaista paikkaa missä ei ryssiä olis.


      • dfsaaf
        fiffttyy kirjoitti:

        Ei meidän Telluksellamme ole sellaista paikkaa missä ei ryssiä olis.

        Ja siellä missä on ryssiä, on myös ryssävihaajia. Sellaisia tulee luonnostaan, kun ryssien kanssa on tekemissä ja näkee/kokee millaisia ne oikeasti ovat.


      • vihhaa
        dfsaaf kirjoitti:

        Ja siellä missä on ryssiä, on myös ryssävihaajia. Sellaisia tulee luonnostaan, kun ryssien kanssa on tekemissä ja näkee/kokee millaisia ne oikeasti ovat.

        Täsmälleen! Siellä missä niitä ei vilise kuten täälläpäin maata, ei ymmärretä millainen riesa tuo öykkäröivä itsekeskeinen ällöporukka on.


      • Complete idiot
        vihhaa kirjoitti:

        Täsmälleen! Siellä missä niitä ei vilise kuten täälläpäin maata, ei ymmärretä millainen riesa tuo öykkäröivä itsekeskeinen ällöporukka on.

        Ketkähän ne öykkäröi ja kuseksii ja tappaa Ruotsissa? Pureeko taas omat koirat?


      • Heh heh
        Complete idiot kirjoitti:

        Ketkähän ne öykkäröi ja kuseksii ja tappaa Ruotsissa? Pureeko taas omat koirat?

        Hyödyllinen idiootti, tai propagandaryssä siellä inisee taas omiaan...


      • niinpä............
        Complete idiot kirjoitti:

        Ketkähän ne öykkäröi ja kuseksii ja tappaa Ruotsissa? Pureeko taas omat koirat?

        Oletpa onnistunut nimimerkkisi valitsemaan :DDD ihan nappiin meni.


    • Heheheheh

      Suomalaiset hallitsivat vuosia Ruotsin väkivaltarikostilastoja. Tämä on FAKTA. Tukholmassa käydessäni torilla oli heti suomea puhuvia puliukkoja. Yhtään venäläistä puliukkoa en ole Suomessa sen sijaan nähnyt. SInun väitteesi "propagandaryssästä" voi kääntää propagandanatsiksi, sillä puheesi täyttä paskaa, vaikka todisteita.

      • Heheheheh

        Äidinkielenopettaja haistakoon paskan. Tarkoitin siis VAILLA todisteita.


      • äikkäope...
        Heheheheh kirjoitti:

        Äidinkielenopettaja haistakoon paskan. Tarkoitin siis VAILLA todisteita.

        Opettele räkänokka oikein kirjoittamaan, muista käydä äidinkielen tunnelilla.


      • huoh...

        "Suomalaiset hallitsivat vuosia Ruotsin väkivaltarikostilastoja."

        Milloin? Ehkä vuonna miekka ja kirves. Taitaa olla "faktat" vähissä kun alat muuttamaan aihetta..


      • näin on

        Ne venäläiset pultsarit ei Suomeen tule kun saavat kaikki mitä tarvitsee venäjältä, eli viinan.


    • savakko evakko

      Moni evakko koki kiusaamista Suomessa...
      Kiusaaminen alkaa nykyisin Suomessa jo hiekkalaatikoilla ja päiväkodeissa.
      Jatkuukouluissa,
      ja koulukiusatut kouluampujat toivatkin Suomen maailmankartalle...
      Työpaikkakiusaamisessa Suomi on kärkimaita...

      Mistä lie moiset tavat Suomeen opittu?

    • temari,..,

      Jokainen oppii itse omat tapansa, eivät tavat ole tuontitavaraa.
      On omasta korvienvälistä kiinni mitä oppii ja mitä ei opi.

    • esa2

      Mikä imatran talous?Ei Imatralla mitään taloutta olekkaan!

      • aivot narikassa

        "
        esa2
        10.4.2014 14:32
        0
        Sulje
        Mikä imatran talous?Ei Imatralla mitään taloutta olekkaan! "

        Hei KANIN AIVO, kaivoit sitten taas tällaisen vähän vanhemman ketjun vastattavaksesi.


    • Kottii

      Kaikki venäläiset voisivat heti muuttaa kotiin ja heretä nurisematsta jostain syrjinnästä. Iso kotimaa odottaa,joten sinne siis. God bye.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe