On ilta, päivällä minä kaipasin jotakin, laitoin munakkaan ja söin, vettä oli satanut kun lähdin polkemaan päiväkotia kohti.
Poika, hömötiainen, tappeli vastaan. Lehdet puissa olivat hailakan keltaiset, kuin lasia, ilmassa lämmenneen sammalen ja märän maan haju. Lähdimme kotiin. Koko ajan minä olin yksinäinen.
Tulevat kohti surut, ja kellot raksuttavat, ja astianpesukone laulaa keittiössä. Tämä iltahetki puuduttaa jalan, ojennan sen suoraksi, koko jalkaterä kihelmöi ja sielu. Viime lauantaina me puhuimme ikuisuudesta, mies ja minä; eilen illalla yritin puhua muusta mutta hiljaisuus oli jähmeä tuuli enkä jatkanut.
Kaipaisin ystäviä Hyvinkäältä/lähikunnista. Olen hyvin yksinäinen reilu kolmekymppinen avioliitossa elävä nainen ja äiti. Minussa on paljon vikoja enkä ole pelannut korttejani kovin hyvin. Olen erittäin epäsosiaalinen, hankala, kärkäs, epävarma, pelokas, impulsiivinen, vetäytyvä, kyseenalaistava. Olen se tyyppi joka raivoaa, hermoilee, polkee jalkaa ja räjähtelee julkisesti. Toisaalta olen aika hauskakin ja minulla on hyvä huumorintaju. Puolustan aina heikompaa ja maan hiljaiset puhuttelevat väkevästi, toisin kuin ihmiset jotka ovat erinomaisia. Liikun laitamilla, vaivihkaa hiukan vasemmallakin. En juo. Poltan tupakkaa. Arvostan uuttaluovia ihmisiä. Sairastan kansantautiamme masennusta. Minulla on AD/HD.
Jos koet meillä olevan jaettavaa, kirjoita meiliä:
[email protected]
Odotan! :)
Kirjoittaisitko minulle?
9
631
Vastaukset
- Kabriella
hei
- viiva vedessä
Hei hei. Kuka sinä olet?
- Miesjokayrittipostia
moi, s-postisi ei suostunut ´vastaanottamaan postia.. :/
- viiva vedessä
Kokeile uudestaan, en ollut tajunnnut aktivoida tiliä. Nyt kaiketi pitäisi toimia.
- Kansantautinen
Vaude!!! Ihana ihminen! AD/HD on mielenkiintoinen diagnoosi. Jostain syystä pidän sellaisista ihmisistä. Itse asiassa Sinulla saattaa olla myös eräs toinen piirre; eräs oireyhtymä. Mutta ei siitä sen enempää.
Kirjoittaisin mielelläni Sinulle, mutta olen kai liian vanha ja ajatukseni eri vuosisadalta. En siis tuputa itseäni, vaikka kiinnostatkin minua.
Kaikkea kivaa Sinulle!
Yli kuuskymppinen avioliitossa elävä mies. - viiva vedessä
Jahas, en ole käynyt kurkkaamassa aikoihin enkä siis tiennyt täällä olevasta uudesta viestistä. Kiitosta vain, Kansantautinen. En ajattele että kukaan olisi liian vanha kirjoittaakseen ja mielelläni vaihdan ajatuksia, vuosisatojen ylikin. :) Etsin ensisijassa ihmisiä, tajuavia ihmisiä, yksinäisyys on välillä sietämätöntä. En hae seksiseuraa tai parisuhdetta.
Jos vielä käyt täällä, Kansantautinen, ja näet viestini, laita toki meiliä. Kirjoitat kauniisti ja sujuvasti.- Ruber..
Haetko elättäjää?
- metsäpolku..-..-
Kirjoituksesi ole humoristinen ja hauska.. En ole ikäluokkaasi vaan jo vanhempi nainen, mutta tekstisi on niin tuttua, kun itse olin ikäisesi..
Niin kyllä elämä muovaa, ja pehmentää ne särmät.. Nauti luovuudestasi ja ehkä taiteellisuudestakin jos sitä omaat.. itselleni ne ovat henki ja elämä..
Masennus.. en tiedä katsoitko tai katsotko tiede dokkareita ? Siinä oli asiaa siitä, miten ajatukset.. se mitä sydämessä on, vaikuttaa myös siihen miltä meistä tuntuu..!
Elämässsäsi on varmasti paljon hyvää ajattele sitä.. Ajattele sitä pientä "hömötijaista " Mikä ilon ja luovuuden lähde lapsi on.
En tiedä kiinostaako sinua usko, itse olen saanut siitä paljon.. Se on elämäni ja itsetunto perusta ja pohja..- viivavedessä
metsäpolku, toivottavasti satut lukemaan tätä ketjua vielä. Vaikutat sellaiselta että olis kiva kirjoitella! Jos kiinnostaa, laita meiliä [email protected]
:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?393001Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161442Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160915