Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma.

Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, politiikan, talouden ja turvallisuuden käänteitä. Se tarjoaa näkökulmia viihteen tapahtumiin, terveyteen, hyvinvointiin, ruuanlaittoon ja arjen ilmiöihin.

Kesälle on tehty iso muutos. Huomenta Suomi herättää myös kesäaamuissa, mutta tiukemmalla aikataululla. Viikonloppuisin Huomenta Suomi on monen suomalaisen pettymykseksi kesätauolla.

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/jarkytys-uutisten-ystaville-huomenta-suomi-kesaan-iso-muutos?s24

16

1032

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

En katso mainostv:n aamuohjelmaa, joten ei haittaa mua.

• Anonyymi00005

MTV:n mainospuuro (aamuisin varsinkaan) ei maistu.
        Miksi ihmeessä joku kiusaa itseään typerillä mainoksilla?
        - kun kaukosäätimen nappulasta painaa nroa 1. -niin eteen ilmestyy täysin mainokseton ja sisällöltään asiallisempi tv-kanava.

• Anonyymi00004

Millä kanavalla Huomenta Suomi tulee Elisan valokuitutalouksissa?

• Anonyymi00006

Ei haittaa, kesällä on parempaakin tekemistä kuin tuijottaa ruutua. Ja muistaakseni joskus nuoruudessani nämä olivat kokonaan kesätauolla juhannuksesta jonnekin elokuun alkuun.

• Anonyymi00008

Oikein mukava henkinen kiva ohjelma kyseessä kuitenkin.

• Anonyymi00009

Joo joo, ei ole. Maikkarin uutiset on pelkkää oikeiston kehuskelua, sillä kukapa siellä uskaltaisi omistajansa kättä purra.

Väittävät vielä että ovat riippumattomia ja tekevät riippumatonta uutistarjontaa.

Muistatteko ns. Panamapaperit? Joukossa ei ollut YHTÄKÄÄN kaupallisen toimijan journalistia mukana. Nuo kaupalliset "journalistit" uutisoivat asiasta ja silloinkin "täysin objektiivisesti", eli jättäen tuomitsematta mm. Orpon silloisten lupausten rikkomiset, kun Orpo oli ensin luvannut että kaikesta veronekierrosta tehdään loppu ja nuijitaan läpi edellisen vasemmistohallituksen tekemälakiesitys sellaisenaan. Mutta, kun Orpo ja Orpon määräämä valiokunta vähän rukkasi ja tarkasteli kyseistä lakiesistystä, Orpo päättikin että itsevalvonta sopii veronkiertäjille erittäin hyvin, ja jos nyt joku veronkiertäjä huomaakin että on rikkonut lakia ja kiertänyt veroja, ei siitä tule asettaa heille mitään rangaistusta, joten rangaistusvaateestakin luovuttiin kokonaan!

Maikkarin pellejournalistit vain taputtivat käsiään yhteen että kiva kiva, heidän omistajansa voivat jatkaa veronkiertelyä vapaasti ja ilman rangaistuksia.

Siinä hetkessä meni sekä Sanoman että maikkarin journalismiin usko täysin.

• Anonyymi00011

Ei ole mtv:n eikä elisan lähetyksiä tullut seurattua pariin kuukauteen.

• Anonyymi00012

Huomenta Suomi hyvin pyyhkii.

• Anonyymi00013

Eeeiii en kestä tätä ratkea ryyppäämään jo ennen juhannusta! Se on Suomi24 syytä mitä teen s24??? Teidän takianne alan juomaan syyttämää itseänne

• Anonyymi00014

Huomenta Suomi24

Kaikki muut on kännissä
      paitsi krapulaiset
      sdp- setalaisten asialla

• Anonyymi00015

Suomi on vasemmistolaisuuden korruptoima piilososialistinen yhteiskunta. Virastojen pitäisi olla auki silloin, kun ihmiset pääsevät niihin, mutta kun työntekijöiden edut ajavat palvelualttiuden ohi, kiitos AY-liikkeen. Kun ihmisillä olisi aikaa nauttia mediasta, tai mistä tahansa, kaikki suljetaan. Suomessa useilla aloilla liksan saa pelkästään olemalla olemassa, ja palkka myös nousee sitä mukaa kun tuota olemassaoloa jatketaan.

• Anonyymi00016

Huomenta Suomi on kuin katsoisi Iltalehteä ei mitään asiallisuutta , Puopolon YLE viha näkyy ja kukoistaa. Ei jatkoon toivon mtv lakkauttamista.

• Anonyymi00017

Toivottavasti löytävät jonkun juonen tehdä ohjelmaa.Mun mielestä kaljan maistelu jos vielä samaa lasia käyttää ennen kahtatoista tuntuu karanneille teineille . Ruuan tekeminen juontajan toimiessa apukokkina ym. Ei tee.ohkelmaa valittavaksi .surkea .on.mielestäni oikea.sana. MTV ja ruutu käyttää samoja naamoja useassa eri ohjelmassa se väsyttää useat ohjelmat

• Anonyymi00018

Hyvä olisi kantaa roskiin koko toosa!

• Anonyymi00019

Mainokset saa todellakin raivon partaalle. Miksi ihmisiä pitää kiduttamalla kiduttaa???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 171
      1860
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1328
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      973
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      861
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      716
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      552
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe