Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma.
Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, politiikan, talouden ja turvallisuuden käänteitä. Se tarjoaa näkökulmia viihteen tapahtumiin, terveyteen, hyvinvointiin, ruuanlaittoon ja arjen ilmiöihin.
Kesälle on tehty iso muutos. Huomenta Suomi herättää myös kesäaamuissa, mutta tiukemmalla aikataululla. Viikonloppuisin Huomenta Suomi on monen suomalaisen pettymykseksi kesätauolla.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/jarkytys-uutisten-ystaville-huomenta-suomi-kesaan-iso-muutos?s24
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

16
1032
Vastaukset 16
- Anonyymi00003
En katso mainostv:n aamuohjelmaa, joten ei haittaa mua.
- Anonyymi00005
MTV:n mainospuuro (aamuisin varsinkaan) ei maistu.
Miksi ihmeessä joku kiusaa itseään typerillä mainoksilla?
- kun kaukosäätimen nappulasta painaa nroa 1. -niin eteen ilmestyy täysin mainokseton ja sisällöltään asiallisempi tv-kanava.
- Anonyymi00004
Millä kanavalla Huomenta Suomi tulee Elisan valokuitutalouksissa?
- Anonyymi00006
Ei haittaa, kesällä on parempaakin tekemistä kuin tuijottaa ruutua. Ja muistaakseni joskus nuoruudessani nämä olivat kokonaan kesätauolla juhannuksesta jonnekin elokuun alkuun.
- Anonyymi00008
Oikein mukava henkinen kiva ohjelma kyseessä kuitenkin.
- Anonyymi00009
Joo joo, ei ole. Maikkarin uutiset on pelkkää oikeiston kehuskelua, sillä kukapa siellä uskaltaisi omistajansa kättä purra.
Väittävät vielä että ovat riippumattomia ja tekevät riippumatonta uutistarjontaa.
Muistatteko ns. Panamapaperit? Joukossa ei ollut YHTÄKÄÄN kaupallisen toimijan journalistia mukana. Nuo kaupalliset "journalistit" uutisoivat asiasta ja silloinkin "täysin objektiivisesti", eli jättäen tuomitsematta mm. Orpon silloisten lupausten rikkomiset, kun Orpo oli ensin luvannut että kaikesta veronekierrosta tehdään loppu ja nuijitaan läpi edellisen vasemmistohallituksen tekemälakiesitys sellaisenaan. Mutta, kun Orpo ja Orpon määräämä valiokunta vähän rukkasi ja tarkasteli kyseistä lakiesistystä, Orpo päättikin että itsevalvonta sopii veronkiertäjille erittäin hyvin, ja jos nyt joku veronkiertäjä huomaakin että on rikkonut lakia ja kiertänyt veroja, ei siitä tule asettaa heille mitään rangaistusta, joten rangaistusvaateestakin luovuttiin kokonaan!
Maikkarin pellejournalistit vain taputtivat käsiään yhteen että kiva kiva, heidän omistajansa voivat jatkaa veronkiertelyä vapaasti ja ilman rangaistuksia.
Siinä hetkessä meni sekä Sanoman että maikkarin journalismiin usko täysin.
- Anonyymi00011
Ei ole mtv:n eikä elisan lähetyksiä tullut seurattua pariin kuukauteen.
- Anonyymi00012
Huomenta Suomi hyvin pyyhkii.
- Anonyymi00013
Eeeiii en kestä tätä ratkea ryyppäämään jo ennen juhannusta! Se on Suomi24 syytä mitä teen s24??? Teidän takianne alan juomaan syyttämää itseänne
- Anonyymi00014
Huomenta Suomi24
Kaikki muut on kännissä
paitsi krapulaiset
sdp- setalaisten asialla - Anonyymi00015
Suomi on vasemmistolaisuuden korruptoima piilososialistinen yhteiskunta. Virastojen pitäisi olla auki silloin, kun ihmiset pääsevät niihin, mutta kun työntekijöiden edut ajavat palvelualttiuden ohi, kiitos AY-liikkeen. Kun ihmisillä olisi aikaa nauttia mediasta, tai mistä tahansa, kaikki suljetaan. Suomessa useilla aloilla liksan saa pelkästään olemalla olemassa, ja palkka myös nousee sitä mukaa kun tuota olemassaoloa jatketaan.
- Anonyymi00016
Huomenta Suomi on kuin katsoisi Iltalehteä ei mitään asiallisuutta , Puopolon YLE viha näkyy ja kukoistaa. Ei jatkoon toivon mtv lakkauttamista.
- Anonyymi00017
Toivottavasti löytävät jonkun juonen tehdä ohjelmaa.Mun mielestä kaljan maistelu jos vielä samaa lasia käyttää ennen kahtatoista tuntuu karanneille teineille . Ruuan tekeminen juontajan toimiessa apukokkina ym. Ei tee.ohkelmaa valittavaksi .surkea .on.mielestäni oikea.sana. MTV ja ruutu käyttää samoja naamoja useassa eri ohjelmassa se väsyttää useat ohjelmat
- Anonyymi00018
Hyvä olisi kantaa roskiin koko toosa!
- Anonyymi00019
Mainokset saa todellakin raivon partaalle. Miksi ihmisiä pitää kiduttamalla kiduttaa???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711860
- 831328
- 114973
- 96861
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66716Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
- 29552
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42544