Hei kaikille.
Erityisesti raittiille, tounille ja t.voipytylle.
Raittiina tietysti kun siihen on tottunut niin minkäs teet?
Ei tästä ole paluuta alkoon ja en enää laske päiviä edes kuukausia.
Huomasin että touni on päässyt valvojaksi ja onnittelut siitä olet juuri oikea mies siihen hommaan kuten raitiskin on aina ollut.
Väittäkää vastaan mutta ex-tissuttaja2 sanoo näin ja asiasta ei voi edes väitellä :)
Hei t.voipytty ja odotellaan sinusta kolmatta valvojaa :)
Toivotan kaikille Hyvää Joulua ja UuttaVuotta.
Ex-tissuttaja2
Tiistai 20.12-2011
14
181
Vastaukset
Hauska kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Hyvät joulut ja uudet vuodet myös sinne.
ex-tissuttaja2 kirjoitti:
Heips. Uskomatonta mutta muistin nikin vielä :)
Siis tunnusluvun.
- Huoh!!!
Siis tunnusluvun.
Salasanan...
- t. voipytty
Hei Ex-tissuttaja! Hyvää Joulua sinullekin ja Uutta Vuotta!
Raittiina olen ollut päivä kerrallaan AA-toveripiirin tukemana. Joku "huumorimies" on saanut suuren ilon kopsata vanhan viestini tänne lähes päivittäin.
Kirjoittele vähän useammin, sulla on niin selvät mielipiteet ja kokemukset alkoholiasioista. Jotkuthan on tänne kirjoitelleet kakkahuumoria ja muuta lapsellista ihan liikaa.
Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.Hei t.voipytty
Kiitos samoin ja kiva että AA on tukena sinulle ja sinä AA:lle kun minä en edes uskaltanut mennä sinne.
Minä kyllä eroitan mikä on sinun viesti ja mikä feikki.
Aikaa sitten kun kävin AA-pihalla pyörähtämässä niin nostin kytkintä ja en uskaltanut mennä sinne.
Vähän sama juttu kuin uskonnon kanssa etten halua antaa itsestäni palaakaan kellekään vaan kaikki pitää tehdä yksin koska valta ei olisi enää minulla?
Eli olen edelleen itsekeskeinen ja omituinen ihminen ja se hieman vaivaa minua.
Enpä tiedä noista selvistä mielipiteistä tai kokemuksista mutta olen alkanut oppimaan, hallitsemaan ja jopa hyväksymään stressitilanteita/vaikeuksia enkä pakene.
Ehkä teen sen vieläkin väärällä tavalla mutta kun kerta toimii niin...
Tai sitten olen jonkinlainen psykopaatti :)
Ainakin se on tullut selväksi että alkoholi ym. myrkyt eivät auta.
Kuten sanoit: Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.
Eihän se elämänilo siihen lopu jos lopettaa juomisen vaikka välillä tuntuisikin siltä.
Sanotaanko sitä vaikka suruajaksi kun luopuu jostain rakkaasta oli se sitten mikä tahansa riippuvuus.- kapula rattaissa
Hei t.voipytty
Kiitos samoin ja kiva että AA on tukena sinulle ja sinä AA:lle kun minä en edes uskaltanut mennä sinne.
Minä kyllä eroitan mikä on sinun viesti ja mikä feikki.
Aikaa sitten kun kävin AA-pihalla pyörähtämässä niin nostin kytkintä ja en uskaltanut mennä sinne.
Vähän sama juttu kuin uskonnon kanssa etten halua antaa itsestäni palaakaan kellekään vaan kaikki pitää tehdä yksin koska valta ei olisi enää minulla?
Eli olen edelleen itsekeskeinen ja omituinen ihminen ja se hieman vaivaa minua.
Enpä tiedä noista selvistä mielipiteistä tai kokemuksista mutta olen alkanut oppimaan, hallitsemaan ja jopa hyväksymään stressitilanteita/vaikeuksia enkä pakene.
Ehkä teen sen vieläkin väärällä tavalla mutta kun kerta toimii niin...
Tai sitten olen jonkinlainen psykopaatti :)
Ainakin se on tullut selväksi että alkoholi ym. myrkyt eivät auta.
Kuten sanoit: Raittiutta lisää päivä kerrallaan. Kun ei ota ekaa huikkaa, ei tuu känniin. On niin nerokas tapa ratkaista alkoholiongelma, että kaikki juopot eivät sitä usko.
Eihän se elämänilo siihen lopu jos lopettaa juomisen vaikka välillä tuntuisikin siltä.
Sanotaanko sitä vaikka suruajaksi kun luopuu jostain rakkaasta oli se sitten mikä tahansa riippuvuus.Tjaah, tiedä nyt sen nerokkuudesta. Nerokkaampaa on pikemminkin se, ettei kittaa alunperinkään sitä alkoholia niin helvetisti, että alkoholisoituu.
On niin nerokas tapa ehkäistä alkoholisoituminen, että kaikki AA-laiset eivät sitä usko. Sitten voisi juoda joskus saunakaljankin ja joskus punaviiniäkin eikä tarvitsisi pelätä, että siitä alkaisi viikkojen tai kuukausien kuuri.
Eikä tarvitsisi raittiuden tukikeppinä jauhaa tällä foorumilla päivästä päivään, että on taas onnistunut sinnittelemään yhden päivän raittiina (kai se korkki aukeaisi heti, jos päivittäinen avaus jäisi tekemättä). Alkoholi ei olisi mielessä jokaikinen päivä ja hetki. kapula rattaissa kirjoitti:
Tjaah, tiedä nyt sen nerokkuudesta. Nerokkaampaa on pikemminkin se, ettei kittaa alunperinkään sitä alkoholia niin helvetisti, että alkoholisoituu.
On niin nerokas tapa ehkäistä alkoholisoituminen, että kaikki AA-laiset eivät sitä usko. Sitten voisi juoda joskus saunakaljankin ja joskus punaviiniäkin eikä tarvitsisi pelätä, että siitä alkaisi viikkojen tai kuukausien kuuri.
Eikä tarvitsisi raittiuden tukikeppinä jauhaa tällä foorumilla päivästä päivään, että on taas onnistunut sinnittelemään yhden päivän raittiina (kai se korkki aukeaisi heti, jos päivittäinen avaus jäisi tekemättä). Alkoholi ei olisi mielessä jokaikinen päivä ja hetki.Se yksi päivä merkkaa joillekin aika paljon.
'poisti kapulan rattaista'
Kiva myös kuulla sinusta.
Hyvää joulunalusaikaa kaikille.
Tounille ja Raittiille myös.Hyvää ja raitista joulua sinullekkin! Raittina on minunkin aikomukseni joulu viettää.
- Oskari5
Raitista ja asiapitoista iltaa palstalaisille! Odotellaan jo pukkia, mutta ei niin, kuin joskus, että hölskyvä lahja oli se paras.
- kyllästynytxxx
Mikä ihmeen palsta tästä on tullut? Tämän kai pitäisi olla keskustelupalsta, mutta täällä vain seriffit heittää läppää toisilleen ja kirjoittelee palstan täyteen jotain raittiina tänäänkin - spämmiä?
No, mä lähden katsomaan, jos jossain muualla olisi järkevämpää ajatustenvaihtoa, Joulua kaikille.- ex-tissuttaja2(real)
Viimeinkin lomaa :) Niskat ihan jumissa.
Siis revit pelihousut kahdesta lyhyestä valvojan kirjoituksesta?
Olen iloinen että 'raittiina tänään' ketju ei ole katkennut vaan voimistunut entisestään ja sekös sitten harmittaa joitakin.
Tietääkseni 'raittiina tänään' kirjoittelu on alkanut vuonna 2004-2005... ja jatkuu edelleen eikä valvojat niitä aina aloita kuten olet varmaan huomannut.
Itse nykyään kirjoittelen omille sivuille.
Edelleen toivotan hyvää joulua/uuttavuotta kaikille ja erityisesti myös tosimiesxl ja Oskari vitoselle.
t: ex-tissuttaja2
ps. Voin vannoa että tämä palsta on auttanut minua raitistumisessa. - haukan
ex-tissuttaja2(real) kirjoitti:
Viimeinkin lomaa :) Niskat ihan jumissa.
Siis revit pelihousut kahdesta lyhyestä valvojan kirjoituksesta?
Olen iloinen että 'raittiina tänään' ketju ei ole katkennut vaan voimistunut entisestään ja sekös sitten harmittaa joitakin.
Tietääkseni 'raittiina tänään' kirjoittelu on alkanut vuonna 2004-2005... ja jatkuu edelleen eikä valvojat niitä aina aloita kuten olet varmaan huomannut.
Itse nykyään kirjoittelen omille sivuille.
Edelleen toivotan hyvää joulua/uuttavuotta kaikille ja erityisesti myös tosimiesxl ja Oskari vitoselle.
t: ex-tissuttaja2
ps. Voin vannoa että tämä palsta on auttanut minua raitistumisessa.Ex-tissun vanhoja viesteja. Ihanan tuttu mies! Niin tuttu ja turvallinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561465Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161432Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160905