OLI PETTYMYS,pieni ,likanen,käpykylä jossa wc käynnin jälkeen paperit laitetaan sankoon pöntön viereen , jossa ei ole edes pussia, yök....Kaksi tavarataloa jossa
paikallinen vahtii ettet vaan varasta...Esim jos lähtee kahdeksi viikoksi ,ei kertakaikkiaan ole mitään tekemistä eikä paljon näkemistäkään,riittäs kolme päivää aivan hyvin.Aika kävi todella pitkäksi.Kukaan ei jaksa istua vaan hierontoja ottamassa ja syömässä ja uimassa.KYLLÄ MENI RAHAT HUKKAAN, VAAN EIPÄ MENNÄ JATKOSSA SINNE PÄINKÄÄN.No entäs lennot ,KOLME TUNTOA MYÖHSSÄ!!!! ARVATKAA ILMOITETTIINKO, FIN-MATKA TOIMISTOSTA, KUN OLLAAN JO KENTÄLLÄ, JOTEN MENI MONTA TUNTIA TODELLA HUKKAAN,OLIS
VOINUT TEHDÄ MUUTAKIN KUIN ISTUA 5h LENTOKENTÄLLÄ.SURKEAA TIEDOTUSTA.
KRABI
50
1448
Vastaukset
- ---tiu
Kyllä krabilla tekemistä löytyy, jos vaan viitsii ottaa selvää.
Vuokraa taksi ja käy läpi nähtävyyksiä, emeral pool, hot springs, tiikeritemppeli. Käy toisena päivänä melomassa, yks päivä hongin saarella, yks podalla, käy snorklaamassa ja raylellä ja krabi townissa, sukeltamsaa tai kiipeliemässä..Tee päivä retki phi phille..
Ihan höpöhöpö etteikö olisi tekemistä! Meillä loppui ainakin aika kesken ja suunnistetaan krabille uudestaan muutaman viikon päästä..
Toki on ihmisestä kiinni mistä tykkää, mutta nyt meni yleistäminen turhan pitkälle.
Krabi on hieno paikka ja tekemistä löytyy jos vaan jaksaa ottaa selvää ja on sen verran budjettia, että voi retkiä tehdä.
Hyvää lomaa kaikille Krabiin päin suuntaaville lomalaisille! :D - ****
huomasitko sen käsisuihkun siinä pöntön vieressä? se oli tarkoitettu pyllyn pesuun,ei tukan....
- riippuu_mitä_tekee_
Oho. Mä olen luullut, että mulla ei riitä edes kolme viikkoa Krabilla :D.
Me olemme menossa laitesukeltamaan, melomaan, kiipeilemään, trekkaamaan ja tietenkin on kaikki nuo nähtävyydet ja nuo samat hieromiset rannalla, syömiset uimiset jne. tietty. Sitten pitää tietenkin ostaa jotakin ja sitä rataa...
Olisi vielä kiinnostusta heittää keikka johonkin toiseen lähellä olevaan kohteeseen, jää nähtäväksi. Saariakin kierrellään ja snorklataan.
Se on vähän, että mitä matkalta haluaa, toimintaa vai lekottelua. Tuolla tietääkseni aktiviteeteista ei ole pulaa.
Olen laskenut, että tiukille menee aika. Ollaan vieläpä siellä Ao nangin tuppukylässä :D. Uskon kyllä, että tylsää on pelkkä uiminen, syöminen ja hieronta...Tähän jälkinmäiseen tosin on aika vaikea kyllästyä.
Sitten vielä tuo kentällä istuminen ja koneessa oleminen. Mä olen siitäkin hullu, että tykkään näistäkin... - oijoi
Ohhoh, mitäs tähän nyt sanoisi.. Itse olen lähdössä pian parin viikon lomalle Koh Lantalle, joka tietääkseni on vielä pienempi "tuppukylä" kuin Krabi.
Ohjelmaa on kyllä etukäteen suunniteltu ainakin kahdeksi, ellei jopa kolmeksikin viikoksi! Harmi ettei taida kaikkea suunniteltua ehtiä tehdä! =)
Mutta makunsa kullakin, toiset tykkää ja toiset ei..
(Niin ja muistaakseni Kreikassakin joutui heittämään ne wc-paperit roskikseen pöntön viereen..) - HÖÖMÖTIÄINEN
HEMMETIN PELLE MEE TAKAS RHODOKSELLE TAI TURKKIIN JUNTTI.KRABILLA ON HEMMETISTI TEKEMISTÄ KUN VUOKRAA TAKSIN,HYPPÄÄ PITKÄHÄNTÄVENEESEEN TAI SHOPPAILEE.PAIKKAA PÄÄSEE VAIHTAMAAN HELPOSTI SIELLÄ.PAPERIT KORIIN ETTEI PUTKET MENE TUKKOON JA PESE PUKAMAS SILLÄ BIDEELLÄ.
- m-ä-
Juuri tultiin neljän viikon lomalta, kyseistä paikasta. Mukavaa oli, eikä aika todellakaan käynyt pitkäksi. Ihana paikka jonne varmaan mennään uudestaan. Lento oli myöhässä yli 30h, eikä sekään haitannut, päinvastoin, saatiin päivä lisää lomaa..
Hei m-ä-!!!
Millaista säätä oli tuona aikana, täällä kun ollaan ennusteita seurattu niin jokapäivälle miltei oli ja on pilvistä/ sadetta tai puolipilvistä /sadetta /ukkoskuuroja.. - kyllä! kyllä!
***************** kirjoitti:
Hei m-ä-!!!
Millaista säätä oli tuona aikana, täällä kun ollaan ennusteita seurattu niin jokapäivälle miltei oli ja on pilvistä/ sadetta tai puolipilvistä /sadetta /ukkoskuuroja..mekin ihmeteltiin että täälta kun netssä tarkiselin ilmoja, luvattiin yli viikoksi pelkkää sadetta ja ukkosta. Perillä satoi kaatamalla yhtenä päivänä. Kahden viikon lomaan mahtui muutama kevyt sadekuuro, jotka teki hyvää kärähtäneelle iholle..
- 6 kerta
Olet varmaan seilannut kaksi viikkoa näiden kahden tavaratalon väliä,etkä ole älynnyt mennä minnekkään muualle kun opas ei ole ollut pitämässä kädestä kiinni.Krabilla löytää varmasti tekemistä kahdeksi viikoksi tekemistä kun pikkuisen uskaltaa kysellä.parempi on sun varmaan mennä ruotsin laivoilla,tai sitten vaan pysyä siellä Limingan niityillä.
- miten joku voi olla.
Helpoittaako olla tollanen ivallinen, ei siis todellakaan väitteesi pidä paikkaansa.
On se vaan kumma ,että se sinun mielipiteesi on jotenkin olevinaan parempi kuin minun.Oletko nyt aivan varma että tiedät tämänkin asian paremmin??????
Kaiken lisäksi ruotsin laivatkin on kymmeniä kertoja nähty ja muutakin maalimaa
kierretty tosi paljon, empä ole ennen moista itsekkyyttä tavannut ja ennen kaikkea
tuota kaiken tietävyyttä.
EN OLE KUULE MIKÄÄN PERÄKAMMARIN POIKA.
Mutta jospa sinä vaikka aloittelisit ihan sieltä ruotsin laivoilta tai mene itse sinne
LIMINGAN NIITYILLE ota tietosanakirja mukaan.......
- Ohjeita
Ohje 1: kokeile rohkeasti laittaa roskikseen pussi ihan omatoimisesti.
Ohje 2: jos aika esim. Krabilla käy pitkäksi, lennä vaikka Bangkokiin nähtävyyksiä katselemaan tai shoppailemaan. - travelleri
Voi tsiisus näitä persaukisia keihäsmatkalaisia. Mennään kehitysmaahaan ostetaan halvinta ja odotetaan länsimaista tasoa. Peiliin katsomisen paikka.
- joko keittää
Ei olla persaukisia eikä olla ostettu mitään halpis matkaa, JÄLLEEN aivan VÄÄRÄÄ
tietoa, sinulle ITÄMAAN TIETÄJÄ.KYLLÄ sinne peiliin saat itte katella.Ei myöskään
ollut ensimmäinen matka eikä jää viimeseksi, valitan jos on aihetta, ei voi mitään
jos herne menee lukijan nenään, en usko että mielipiteeni on ainut enkä myöskää
,että on huonompi kuin sinun.Se nääs on sanan vapautta se.Eikö otakin pattiin
kun joku uskaltaa olla erimieltä????
- Ohjeita
Oi kamala. 3 tuntia myöhässä. Ei tullut mieleen, että se kolme tuntia on kuitenkin LOMAA! Et sit vissiin Krabilla istunut kolmea tuntia bissellä???
Eikä ne paikalliset ehkä kuitenkaan vahtineet varkauden pelossa, vaan yrittivät olla paikalla siltä varalta että tarviit apua.
Apuahan sä ilmiselvästi tarviit! - kapsu
Kolme tuntia myöhässä oleva lento ei ole yhtään mitään! Normaalia on noilla charter-lennoilla, että kone voi olla väh. sen 6 h myöhässä. Sellaista se elämä välillä on. Lounge-palveluita hyödyntäen (enkä puhu vain viinin siemailusta) menee aika mukavasti.
Mitä kuulin tuoreita terveisiä Krabilta, niin se on aktiivisten Thaimaa-lomailijoiden paikka. Paino sanalla aktiivisten. Jos haluaa mennä Kaukoitään viettämään Kanarian lomaa, on silloin kohteena Phuket / Pattaya. Kaupan päälle saa niiden paikkojen muut lieveilmiöt.
Mutta parastahan on, ettei Krabille tarvitse palata, jos se oli niin kamala paikka. Itse lähden sinne keväämmällä ja aion ottaa paikasta kaiken irti: taidan tehdä ihan päiväkohtaisen matkasuunnitelman, jotta ehdin mahdollisimman paljon nähdä ja kokea mitä siellä on tarjolla. - tekemistä löytyy
Mitä olisit tehnyt niillä "hukkaan menneillä" tunneilla kun ei tekemistä löytynyt 2 viikoksi?
- makeit
Kaikkihan on omasta aktiivisuudesta kiinni, kaikki kunnia avauspuheenvuorolle. Me lähdemme 1.2.12 kohti Krabia ja olemme sielä 12 päivää. Tälle ajalle on otettu kalastusta, 4 saaren kierros, phiphi saari, kaupunkikierros ja tiikeriluola. Noin kuusi aktiviteetti päivää ja loput perus löhöilyä. Enemmänkin olisi voinut ottaa tekemistä, mutta kohtuu kaikessa. Jos aika käy pitkäksi, niin nenä kohti mahdollisuuksia.
- Etkai sä urpo
Laittanut paskapaperia sinne roskikseen?! Ei Thaimaa ole mikään kehitysmaa niinkuin Kreikka, paskapaperit kuuluu pönttöön urpo ja sinne roskikseen tampooooooooonit, voi veeeeeeee noita pakettimatkalaisia!!!!
- tiedetään
Kyllä aloittaja on tässä asiassa oikeassa. Ao nagnin joissain hotelleissa on ohje ettei papereitakaan saa laittaa pyttyyn ja toisekseen tämän asian tietää vain, jos oikeasti on käynyt ko paikassa. Eikä sillä ole mitään tekemistä sillä miten on matkansa varannut.
- Ohjeita
Siinähän meillä oikein urpo löytyi! Monissa Thaimaan lomakohteissa wc-paperia ei saa heittää pönttöön siitä syystä että vessajätteet yritetään kierrättää "kompostoinnin" kautta. Vessapaperit ja muut jätteet haittaavat tätät luonnollista kiertoa.
Ota selvää faktoista ennenkuin kommentoit. Vaikutat itse paketimatkalaiselta jos et tuota tiennyt! - ****
Älä puhu asiasta mistä et tiedä,wc papereita ei nimenomaan saa heittää pönttöön.Siinä on suihku pesua varten,paperilla kuivataan ja heitetään roskikseen.
- .kklh
**** kirjoitti:
Älä puhu asiasta mistä et tiedä,wc papereita ei nimenomaan saa heittää pönttöön.Siinä on suihku pesua varten,paperilla kuivataan ja heitetään roskikseen.
minä olut hua hinissä ja phuketissa ja kyllä molemmissa sain wc-paperin pönttöön heittää. Pienemmissä/huonommissa hotelleissa käytäntö voi olla toinen.
.kklh kirjoitti:
minä olut hua hinissä ja phuketissa ja kyllä molemmissa sain wc-paperin pönttöön heittää. Pienemmissä/huonommissa hotelleissa käytäntö voi olla toinen.
ensinnäkin kysymys oli krabista...ja siellä on myös isoissa/kalliissa hotelleissa pesu/roskis käytäntö.
- gf
**** kirjoitti:
ensinnäkin kysymys oli krabista...ja siellä on myös isoissa/kalliissa hotelleissa pesu/roskis käytäntö.
no tämä käytäntö selviää meille kolmen viikon päästä ja voin kommentoida maaliskuun puolella että kuinka aonang villa resortissa piti toimia =))
- *.*.*.*
**** kirjoitti:
ÄLÄ KUULE TIETÄMÄTÖN URPO PUHU ASIOISTA KUN ET NIISTÄ MITÄÄN TIEDÄ, wc papereita nimenomaan SAA heittää pönttöön! Se suihku on MYÖS pesua varten, ketkä näin haluavat, paperilla kuivataan, mutta sitä EI heitetä roskikseen, niin tekevät vain ääliöt. Joissakin hotelleissa ympäri maailmaa voil olla yksittäin myös liian kapeat, vanhat viemäriputket, jolloin hotelli VOI ITSE ilmoittaa YKSITTÄIN paperin heittämisestä wc pönttöön, se on asia erikseen, mutta ÄLÄ ÄÄLIÖ TULE JAKAMAAN TUOLLAISTA TIETÄMÄTÖNTÄ VÄÄRÄÄ INFORMAATIOTA MUILLE.
Ota selvää faktoista ennenkuin kommentoit. Olet itse paketimatkalainen kun et tuota tiennyt! - ****
*.*.*.* kirjoitti:
ÄLÄ KUULE TIETÄMÄTÖN URPO PUHU ASIOISTA KUN ET NIISTÄ MITÄÄN TIEDÄ, wc papereita nimenomaan SAA heittää pönttöön! Se suihku on MYÖS pesua varten, ketkä näin haluavat, paperilla kuivataan, mutta sitä EI heitetä roskikseen, niin tekevät vain ääliöt. Joissakin hotelleissa ympäri maailmaa voil olla yksittäin myös liian kapeat, vanhat viemäriputket, jolloin hotelli VOI ITSE ilmoittaa YKSITTÄIN paperin heittämisestä wc pönttöön, se on asia erikseen, mutta ÄLÄ ÄÄLIÖ TULE JAKAMAAN TUOLLAISTA TIETÄMÄTÖNTÄ VÄÄRÄÄ INFORMAATIOTA MUILLE.
Ota selvää faktoista ennenkuin kommentoit. Olet itse paketimatkalainen kun et tuota tiennyt!Luo paksukallo siitä wc pöntön vierestä se lappu,kerro sitten lisää.
- *.*.*.*
**** kirjoitti:
Luo paksukallo siitä wc pöntön vierestä se lappu,kerro sitten lisää.
Käypä sinäkin Urpo pakettireissaja joskus toisenkin kerran matkalla, ettei tarvitse tulla tänne kertomaan kokemuksiasi siitä ainokaisesta matkastasi, kerro sitten lisää.
*.*.*.* kirjoitti:
Käypä sinäkin Urpo pakettireissaja joskus toisenkin kerran matkalla, ettei tarvitse tulla tänne kertomaan kokemuksiasi siitä ainokaisesta matkastasi, kerro sitten lisää.
hah hah hah,hyvä,hyvä.ihanko itse keksit??
- *.*.*.*
**** kirjoitti:
hah hah hah,hyvä,hyvä.ihanko itse keksit??
Mitä sinä oikein yrität, esittää jonkinlaista tietäjää? Voin kertoa ettei tuolla tietämyksellä pitkälle ponnisteta, olet varmaan kuullut sananlaskun luulo ei ole tiedon väärti, se kuvaa sua osuvasti. Luulet asian olevan niin, mutta sulla ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa siitä, mutta silti tulet tänne esittämään asian niinkuin se olisi totta, ikävä kyllä se on vain väärä arvauksesi senlisäksi, että alat urpona arvostelemaan sinun väärän arvauksesi oikaisevaa henkilöä, heh heh, työnnä sä vaan ne paskapaperisi ihan sinne minne sua huvittaa, ei paljon mua liikuta, urpo.
- EI OLE PERÄTÖN TIETO
*.*.*.* kirjoitti:
Ota selvää faktoista ennenkuin kommentoit. Olet itse paketimatkalainen kun et tuota tiennyt!OLET KUULE AIVAN VÄÄRÄSSÄ, KUN KÄYT WC JA PYYHIT TAKAPUOLES PAPERIT NIMENOMAAN LAITETAAN ROSKAKORIIN ,JOKA ON PÖNTÖN VIERESSÄ!!!!!!!!!! OPAS SANOI ETTÄ TÄÄLLÄ VAAN ON SELLAINEN KÄYTÄNTÖ.....
OLIN SIELLÄ VIIKKO SITTEN JA SILLOIN TEHTIIN NÄIN.EIKÄ ALAPESU SUIHKUA
OLLUT KOKO WC :SSÄ.MUTTA OLE VAAN KAIKKI TIETÄVÄ.EIKÄ HETI TARVII NIMITELLÄ PUHUMATTA HOITOON MENOSTA,KATTELE VAAN PEILIIN ITTE. - VAI TÄHTI LUULET OLE
*.*.*.* kirjoitti:
KUULEHAN URPO ITSE, MATKA EI TODELLAKAAN OLE ENSIMMÄINEN EIKÄ MYÖSKÄÄN VIIMENEN.KASVAAKO EGOSI KUN MUITA HAUKUT VAI MIKÄ ON ELÄMÄSSÄSI PIELESSÄ????KUULUT VARMAAN NIIHIN ,AINA TIEDÄN KAIKISTA ASIOISTA VARMASTI MIKÄ ON OIKEIN.VAIN PÄNNIIKÖ ETTÄ TÄÄLLÄ KERROTAAN ASIOISTA NIIDEN OIKEILLA NIMILLÄ EIKÄ KAUNISTELLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- EN OO SEN URPONPI KU
Sinulla on nyt valitettavasti väärää tietoa.WC:ssä ei todellakaan ollut mitään alapesu suihkua ja AIKAISTEN OIKEESTI paperit laitetiin pyyhkimisen jälkeen avo roskikseen pöntön vieressä.Opas oikei erikseen tästä asiasta meitä kaikkia opasti.Myöskää hotelli ei ollut mikään **kahden tähden**että kyllä nyt osu ja uppos.
Huomaa ettei sinulla ole oikeaa tietoa.Oltiin viikko sitten KRABILLA ja näi se menee usko pois.Toivottavasti et nyt järkyttynyt tälläisestä "pikku"asiasta pahasti.
EIKUN matkaan toteamaan sama:::::::::::::::::::::::::: - ****
*.*.*.* kirjoitti:
Mitä sinä oikein yrität, esittää jonkinlaista tietäjää? Voin kertoa ettei tuolla tietämyksellä pitkälle ponnisteta, olet varmaan kuullut sananlaskun luulo ei ole tiedon väärti, se kuvaa sua osuvasti. Luulet asian olevan niin, mutta sulla ei ole minkäänlaista oikeaa tietoa siitä, mutta silti tulet tänne esittämään asian niinkuin se olisi totta, ikävä kyllä se on vain väärä arvauksesi senlisäksi, että alat urpona arvostelemaan sinun väärän arvauksesi oikaisevaa henkilöä, heh heh, työnnä sä vaan ne paskapaperisi ihan sinne minne sua huvittaa, ei paljon mua liikuta, urpo.
aikamoinen tietäjä olet ja kovasti tuntuu liikuttavan,säälittävää..
- *.*.*
**** kirjoitti:
aikamoinen tietäjä olet ja kovasti tuntuu liikuttavan,säälittävää..
aikamoinen tietämätön olet, mutta kovasti koetat olla tietävinäsi, pateettista...
- Ei voi kuin ihmetell
EN OO SEN URPONPI KU kirjoitti:
Sinulla on nyt valitettavasti väärää tietoa.WC:ssä ei todellakaan ollut mitään alapesu suihkua ja AIKAISTEN OIKEESTI paperit laitetiin pyyhkimisen jälkeen avo roskikseen pöntön vieressä.Opas oikei erikseen tästä asiasta meitä kaikkia opasti.Myöskää hotelli ei ollut mikään **kahden tähden**että kyllä nyt osu ja uppos.
Huomaa ettei sinulla ole oikeaa tietoa.Oltiin viikko sitten KRABILLA ja näi se menee usko pois.Toivottavasti et nyt järkyttynyt tälläisestä "pikku"asiasta pahasti.
EIKUN matkaan toteamaan sama::::::::::::::::::::::::::ä.
Jeeeeesus mitä urpoja te pakettimatkalaiset olette! Vai että oikein OPAS kertoi kuinka pitää menetellä, hahahahahahah!
Jos olette tietoisia siitä MIKSI joissakin taloissa jossakinpäin maailmaa "pitää" laittaa wc paperit roskikseen, ensisijaiset syyt ovat tässä: 1 Vanha talo ja ruostuneet, huonot viemäröinnit, kapeat, liian ohuet viemäriputket, riittämätön vedenpuhdistusjärjestelmä. Ei tässä: kun opas oli sitä mieltä, hotellissa oli siitä lappu seinällä. Teille urpo pakettimatkaajille on aina vaikea asian mennä helpolla perille, kun kaikenlainen ymmärtämys on hukassa ja jo pelkän matkan varaaminenkin on niin vaikeaa.
Tottakai joissakin hotelleissa voi olla, riippumatta hotellin tähdistä, wc:ssä lappu seinällä wc papereista, hotellihan voi olla vanha ja huonokuntoinen, pintamaalattu ja laatat uusittu, että on saatu lisää tähtiä. Kyse onkin kokoajan ollut siitä, ettei THAIMAASSA ole normaalisti tapana se, että wc paperit heitetään roskikseen, jos olet majoittunut sellaiseen hotelliin, vaihda hotellia jos se sua häiritsee. Ainiin, ethän sinä voikaan vaihtaa, sinähän oletkin pakettimatkaaja.
terv. kaiken tietävä - TÄHDET ON LIIKAA SUL
*.*.*.* kirjoitti:
Ota selvää faktoista ennenkuin kommentoit. Olet itse paketimatkalainen kun et tuota tiennyt!EI SUINKAAN SULTA HIHAT PALA, TARKISTAPPA!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kukakohan on tietämätön URPO?MITÄ TULEE VÄÄRÄÄN TIETOON ET OLE KY. PAIKASSA KÄYNYT JOS TOISIN VÄITÄT,MIKSI IHMEESSÄ KERTOISIN SATUJA?????
KAIKEN LISÄKSI EIHÄN SINUN TARVII LUKEE NÄITÄ JOS NOIN KETUTTAA!!!!!!!!!!!!!! - ota selvää
TÄHDET ON LIIKAA SUL kirjoitti:
EI SUINKAAN SULTA HIHAT PALA, TARKISTAPPA!!!!!!!!!!!!!!!
Ja kukakohan on tietämätön URPO?MITÄ TULEE VÄÄRÄÄN TIETOON ET OLE KY. PAIKASSA KÄYNYT JOS TOISIN VÄITÄT,MIKSI IHMEESSÄ KERTOISIN SATUJA?????
KAIKEN LISÄKSI EIHÄN SINUN TARVII LUKEE NÄITÄ JOS NOIN KETUTTAA!!!!!!!!!!!!!!Ap kirjoitti: "likanen,käpykylä jossa wc käynnin jälkeen paperit laitetaan sankoon pöntön viereen , jossa ei ole edes pussia, yök"
Suomennettu tarkoitus: Ap on pakettimatkailija (oikein? Vastaus: On), joka VÄITTÄÄ, että Krabi on huono lomapaikka (likainen käpykylä), jossa KAIKISSA paikoissa (vaikka tuo tietämätön pakettimatkaaja on käynyt VAIN yhdessä hotellissa tuolla ainoalla matkallaan siellä; totta) on wc tapa "wc käynnin jälkeen paperit laitetaan sankoon pöntön viereen".
Olenko oikeassa? Vastaus: Olen
Onko tuosta jotain kysyttävää? Onko tuossa lauseessa jotain epäselvää? Oletko lukenut viestit ihan oikeasti vai vain omaa ääntäsi kuunnellen?
Vastasin : Etkai sä urpo Laittanut paskapaperia sinne roskikseen?! Ei Thaimaa ole mikään kehitysmaa niinkuin Kreikka, paskapaperit kuuluu pönttöön urpo ja sinne roskikseen tampooooooooonit, voi veeeeeeee noita pakettimatkalaisia!!!!
Oikein! Henk.koht. mulla ei ole tullut Thaimaassa vastaan hotellia, jossa wc paperia ei voisi pönttöön laittaa (hotellikokemuksia Thaimaassa 50-70).
Huomaan, että sinä olet tuo sama Urpo, joka kirjoittelet vastausviestejä sua arvosteleville oikein noilla Isoilla kirjaimilla, arveletko kenties sen pelottavan jotakin? Ei tuo ole kovinkaan poikkeuksellista, jos jossakin hotellissa tuo on käytäntönä, muttei sun noilla eväillä tarvitse kirjoitella tuollaista VÄÄRÄÄ informaatiota Krabi sivuilla niinkuin se olisi Krabin vika "likainen käpykylä jne".
Katselehan vain tuota omaa kirjoitustas, sen informatiivinen taso näyttää kyllä siltä, että sun peilissäs asuu se joka niitä hihojaan on polttamassa, eikä siinä taida ketuttamiseskaan auttavan yhtään mitään. - pöh
Ei voi kuin ihmetell kirjoitti:
ä.
Jeeeeesus mitä urpoja te pakettimatkalaiset olette! Vai että oikein OPAS kertoi kuinka pitää menetellä, hahahahahahah!
Jos olette tietoisia siitä MIKSI joissakin taloissa jossakinpäin maailmaa "pitää" laittaa wc paperit roskikseen, ensisijaiset syyt ovat tässä: 1 Vanha talo ja ruostuneet, huonot viemäröinnit, kapeat, liian ohuet viemäriputket, riittämätön vedenpuhdistusjärjestelmä. Ei tässä: kun opas oli sitä mieltä, hotellissa oli siitä lappu seinällä. Teille urpo pakettimatkaajille on aina vaikea asian mennä helpolla perille, kun kaikenlainen ymmärtämys on hukassa ja jo pelkän matkan varaaminenkin on niin vaikeaa.
Tottakai joissakin hotelleissa voi olla, riippumatta hotellin tähdistä, wc:ssä lappu seinällä wc papereista, hotellihan voi olla vanha ja huonokuntoinen, pintamaalattu ja laatat uusittu, että on saatu lisää tähtiä. Kyse onkin kokoajan ollut siitä, ettei THAIMAASSA ole normaalisti tapana se, että wc paperit heitetään roskikseen, jos olet majoittunut sellaiseen hotelliin, vaihda hotellia jos se sua häiritsee. Ainiin, ethän sinä voikaan vaihtaa, sinähän oletkin pakettimatkaaja.
terv. kaiken tietäväOnko pakettimatkalaiset tyhmiä? Vaikka pakettimatkoilla kävisikin ei se tarkoita, että opaan mukana kokoajan kulkisi.
- KYLLÄ ELÄMÄ VOITTAA
ota selvää kirjoitti:
Ap kirjoitti: "likanen,käpykylä jossa wc käynnin jälkeen paperit laitetaan sankoon pöntön viereen , jossa ei ole edes pussia, yök"
Suomennettu tarkoitus: Ap on pakettimatkailija (oikein? Vastaus: On), joka VÄITTÄÄ, että Krabi on huono lomapaikka (likainen käpykylä), jossa KAIKISSA paikoissa (vaikka tuo tietämätön pakettimatkaaja on käynyt VAIN yhdessä hotellissa tuolla ainoalla matkallaan siellä; totta) on wc tapa "wc käynnin jälkeen paperit laitetaan sankoon pöntön viereen".
Olenko oikeassa? Vastaus: Olen
Onko tuosta jotain kysyttävää? Onko tuossa lauseessa jotain epäselvää? Oletko lukenut viestit ihan oikeasti vai vain omaa ääntäsi kuunnellen?
Vastasin : Etkai sä urpo Laittanut paskapaperia sinne roskikseen?! Ei Thaimaa ole mikään kehitysmaa niinkuin Kreikka, paskapaperit kuuluu pönttöön urpo ja sinne roskikseen tampooooooooonit, voi veeeeeeee noita pakettimatkalaisia!!!!
Oikein! Henk.koht. mulla ei ole tullut Thaimaassa vastaan hotellia, jossa wc paperia ei voisi pönttöön laittaa (hotellikokemuksia Thaimaassa 50-70).
Huomaan, että sinä olet tuo sama Urpo, joka kirjoittelet vastausviestejä sua arvosteleville oikein noilla Isoilla kirjaimilla, arveletko kenties sen pelottavan jotakin? Ei tuo ole kovinkaan poikkeuksellista, jos jossakin hotellissa tuo on käytäntönä, muttei sun noilla eväillä tarvitse kirjoitella tuollaista VÄÄRÄÄ informaatiota Krabi sivuilla niinkuin se olisi Krabin vika "likainen käpykylä jne".
Katselehan vain tuota omaa kirjoitustas, sen informatiivinen taso näyttää kyllä siltä, että sun peilissäs asuu se joka niitä hihojaan on polttamassa, eikä siinä taida ketuttamiseskaan auttavan yhtään mitään.EN olekaan huomannut että kuljet kanssani maalimalla, kun näytät taas tuntevan minut ja missä olen käynyt.PELOITTELU ei todellakaan ,yritän vain kertoa omat kokemukseni, niin etkös pane ne ihan lyttyyn ja hakut heti urpoksi.En luullut mitään
näistä asioista kaikki ovat todella koettuja.
En myöskään ymmärrä miksi en saisi vastata ja puollustautua????????????????
En tunne sinua etkä sinä minua joten lopeta urpottelu......
JOTEN EIKÖHÄN TÄÄ OO TÄSSÄ.
- m-ä-
Kaikki on niin asenteesta kiinni ja maassa maan tavalla..
sinulle ***********************
Meidän loman aikana oli jonkin verran sadetta ja muutama ukkoskuuro,
ne ei kuitenkaan ainakaan minua haitanneet. Ainoastaan yhtenä päivänä satoi kokopäivän, muuten sellaisia 5-10min kuuroja ja nekin yleensä pimeään aikaan (eikä joka päivä). Ja sitä lämpöä on kuitenkin koko ajan ihan riittävästi.. - Herrag
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-56 LOOOOL :DDD
- krabi777
vittu mita idiootteja koko porukka itse 5v krabilla asunut etteko aaliot keksi mitaan muuta aihetta ku wc:paperin........................
- Krabille
krabi777 kirjoitti:
vittu mita idiootteja koko porukka itse 5v krabilla asunut etteko aaliot keksi mitaan muuta aihetta ku wc:paperin........................
Oisko Amalialla sormensa pelissä?
Don't Worry Be Happy.
- KOO0E
HANKKIKAA ELÄMÄ
- turisti
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun vierailin suomi24:ssä. Taso ylätti... arvatkaa mihin suuntaan. God bye forever.
- Pakettimatkaaja
Pakettimatkalainen näyttää olevan nykyään haukkumasana? Aika ikävää.
- pesu/paperi
Täytyy ihmetellä miten erikoiselta teistä maailmanmatkaajista tuntui WC paperin pönttöön laitto kielto. Esim. Intiassa ihan siistissä hotellissakin oli sama kielto. Käsittääkseni monet paikalliset menevät vesipullon kanssa pöntölle ja pesevät, eivät käytä paperia. Eikä se johdu paperin puutteesta.
- Myös lähempänä
Joo, ihmeellistä narinaa.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin vaikkapa Kreetalle Plataniaksen ympäristöön niin ihan sama homma.
Viemäriverkosto on vain alimitoitettu (tehty liian ohuesta putkesta liian pienellä virtaamalla) niin sinne ei yksinkertaissti saa laittaa mitään ylimääräistä. - pikkujuttu
Myös lähempänä kirjoitti:
Joo, ihmeellistä narinaa.
Eihän sitä tarvitse mennä kuin vaikkapa Kreetalle Plataniaksen ympäristöön niin ihan sama homma.
Viemäriverkosto on vain alimitoitettu (tehty liian ohuesta putkesta liian pienellä virtaamalla) niin sinne ei yksinkertaissti saa laittaa mitään ylimääräistä.Tollaiset pienet asiat ei paljon hätkäytä, mutta Thaimaan laajamittainen
prostituutio ärsyttää perheissä ja pariskunnissa uskomattoman paljon naisia, jotka ei tulekaan enää toista kertaa tähän maahan. - 6+6
pikkujuttu kirjoitti:
Tollaiset pienet asiat ei paljon hätkäytä, mutta Thaimaan laajamittainen
prostituutio ärsyttää perheissä ja pariskunnissa uskomattoman paljon naisia, jotka ei tulekaan enää toista kertaa tähän maahan.Siinäpä taas hakemalla haetaan UUTTA riidanpoikasta keskusteluun, kun edellinen tyrehtyi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?393001Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa792009Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161442Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1111186Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160915