Taidan olla ihan vääränkokoinen tähän maailmaan...

Kääpiö

...Jossa kaikkien pitäisi olla mallin mitoissa.
Olen siis tyttö, jolla on "ongelmia". En enään kasva...ja pituutta ei tullut kuin 158 cm! Kasvupyrähdys oli 8-vuotiaana, ja hiukan lievää ylipainoakin on taustalla. Paino on siis nykyään n.54 kiloa. Jotkut sanoo läskiksi (suurin osa), ja jotkut kauniiksi ja sopusuhtaiseksi. Minua kiusataan usein painoni takia, vaikka tiedän painoni olevan täysin normaali, ja varmasti muutkin tietävät sen. En ole enään pitkään aikaan välittää noista painokommenteista, mutta nyt huolettaa lähinnä tämä naurettava pituus...olen KÄÄPIÖ! Uskokaa tai älkää, ikää löytyy vasta 12 vuotta. Mutta sanokaa, minkälaisilta nämä mitat 12v/158cm/54kg kuulostaa? Jos kovasti huvittaa, sanokaa läskiksi ihan rauhassa, en jaksa välittää sillä BMI:kin on ihan vaan 22.

6

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miguel.

      Hei et ole niin, lyhyt kuin luulet! Olet ehkä lyhehkö tytöksi, mutta tuskin mitenkään silmäänpistävän lyhyt tyttö. Olet hieman alle 10cm keskimääräistä pituutta alempana. Tää ei ole läheskään iso yhtä juttu kuin, jos mies olisi 10cm alle keskipituuden. Se olisi sama kuin naisella olisi 10kg ylipainoa, joten molemmissa tapauksissa he joutuvat suuntaamaan salile. Pituus on ulkoisesti hyvin tärkeä ominaisuus miehelle, mutta naisille ei niinkään. Naisille on sallitumpaa olla lyhyempi. Monet miehet tykkääväätkin pienistä ja siroista miehistä.

      Noi sun mitat ei todellakaan ole pahat. Hyvä, että tiedostat olevasi normaali, koska niin oletkin! Fiksu tyttö! Ikääkin on sen verran, että pituutta pitäisi tulla myöhemmin lisää, koska aikuispituus tytöillä saavuteaan joskus 15v ellei 17v.
      Säälisit mielummin Jersey Shoren Snookia kuin itseäsi. Hän on kuitekin vain 145cm pitkä, painoa reilusti ja jatkuvasti kameran edessä. Olisit vain onnellinen, että et näytä häneltä : http://poponthepop.com/gallery/nicole-snooki-polizzi-short-and-fat/

      • miguel.

        En tiedä miksi linkillä on huono maine. Googleen voi kirjoittaa vain Snooki


      • vrt.näppäimistö
        miguel. kirjoitti:

        En tiedä miksi linkillä on huono maine. Googleen voi kirjoittaa vain Snooki

        on toi mun mielestä ihan normaalia,itte tykkään sellaisista vähän pulskemmista tytöistä :)


      • lollollolloool

        hyi vidu vähä ruma


      • lollollolloool
        lollollolloool kirjoitti:

        hyi vidu vähä ruma

        siis toi snooki


    • 155cm

      Hei! Minä täytän kuukauden päästä 20 ja olen 155cm. En pidä itseäni kääpiönä. Voisin olla jopa hitusen lyhempikin. Etkä todellakaan ole mikään läski! Mittasuhteesi ovat ihailtavat! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe