Karvaiset naiset!

Underwear220

Olen ollut noin kuusi vuotta alusvaateliikkeessä töissä pääkaupunkiseudulla. Minua ja muitakin työkaverita ihmetyttää/ällöttää naisia, jotka eivät viitis ajaa karvojaan ennen kun tulee liikkeeseen sovittamaan alusvaatteita! Siis Hyi hitto sanon minä!
Minun työhön kuuluu etsiä asiakkaalle sopivat rintaliivit ja alushousut ja niin teenkin ihan mielelläni.Olisi todella kivaa jos asiakas ottaisi myös minut huomioon!

Tänäänkin eräs asiakas halusi sovittaa erilaisia rintaliivivaihtoehtoja. Vein hänelle liivi pukukoppiin ja huomasin ällöttävät pitkät kainolokarvat ja alapääkarvat!! siis en ymmärrä miten joku kehtaa edes! Näitä tapauksia tulee päivittäin ! !

52

5363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • switchwork11111

      haha. vaiha duunii.

    • Mene itseesi

      Sinäkö määräät jotkut yleiset "säännöt", että pitää ja on jotenkin "normaalia" ajaa karvansa?! Kaikki eivät ajele karvojaan, ja se on ihan normaalia ja sallittua, itse asiassa taatusti luonnollisempaa kuin ajaminen. Jotkut ajavat harvemmin, kuten minä.

      Mutta olet tosiaan väärällä alalla, jos ajattelet noin. Miten ihmeessä hattukauppias kestää, kun asiakkaat kokeilevat hattua tukka päässään!? Tai kamalaa, kun miehet kokeilevat vaatteita, heillähän niitä karvoja on enemmän ja joka paikassa, hui!

    • Voihan,.

      Wattu,vai pitäis ihmisen ruveta ajelemaan ihokarvoja,kaikkee sitä kuulee.

    • liisuliina.

      Naisena 59v, olen aina ajanut ja siistinyt karvani niin ylä- kuin alapäästä. Itselleni tulee puhdas ja naisellinen olo. Muut saavat pitää karvansa minua se ei haittaa.

      • heips
        itse ajelen alapääkarvat ja karvat kainaloista, sääristä ja käsivarsista kerran kuu-
        kaudessa, alapääkarvat ajelen kuuakutisten ekana päivänä, et kk-veri pääsee
        paremmin tulemaan, ja tulee mullekin puhdas olo.....muut karvat ajelen joka kk:n
        ekana tai tokana päivänä, riippuen päivästä.......


    • öjbkjbkj

      Etkö tiedä että karvat ovat huomattavasti hygieenisemmät kuin karvattomuus?!

      Karvaton alapää, kun se on vähänkään kosketuksessa pikkuhousuihin, sen lämpö nousee ja kosteusprosentti nousee myös, ja siksi bakteerit alkavat lisääntyä hurjaa vauhtia.

      Karvaisessa pillussa bakteerit jäävät huomattavasti vähemmälle koska siellä ilma vaihtuu ja siksi se pysyy puhtaampana pidempään.

      Tämä on tutkittu jo niin monta kertaa että luulisi olevan sinullekin selvää!

      Sama juttu on esimerkiksi kun käytät kuulokenappeja, kuulosuojaimia tai kuppikuulokkeita. Noiden kanssa, bakteerikasvu voi jopa neljäsataakertaistua verrattuna siihen että korvaa ei peitä mikään!

      Vasta kun bakteereja on oikeasti valtavasti, alkavat paikat haisemaan. Siksi hajuttomuus ei kerro puhtaudesta yhtään mitään. Kuvittele nyt herranjumala sentään että joku vetää pikkuhousut karvattomalle pimpille siellä teidän pukukopissa ja sen jälkeen pillunhuulilla kihisevät bakteerimäärät pääsevät housuille, jonka jälkeen joku toinen karvaton kokeilee niitä, jolloin ne siirtyvät suoraan, ei karvoille, vaan suoraan naisen häpyhuulille jotka ovat jo valmiiksi vähän kosteina!

      Kainalossakaan, ei ne karvat haise, vaan iho! Vaikka ajaisit karvat pois, niin siitä huolimatta alkaa hiki haisemaan koska kainalossa on lämmintä ja kosteaa.


      Se että karvaton iho on näennäisesti helpompi pestä, ei auta mitään bakteerikasvun nopeuteeen, koska ne ovat kaksi täysin eri asiaa!

      • Hilma Hulmuhelma

        Puhtaat karvat eivät ole inhottavat!
        Itse tykkään karvoista ja luonnolisuudesta enemmän kuin tästä nykymuodista joka vaatii jopa miehiltä karvattomuutta. Luonnoton on karvaton kuin kanamuna :)


      • mjoo mutta

        paitsi että alushousuja tuskin saa sovitta paljaalle alapäälle, vaan omien pikkupökien päälle. eihän niitä muutoin voi antaa toiselle sovitettaviksi. ethän sä saa alusvaatteita ja uima-asuja palauttaakaan.


      • öjbkjbkj
        mjoo mutta kirjoitti:

        paitsi että alushousuja tuskin saa sovitta paljaalle alapäälle, vaan omien pikkupökien päälle. eihän niitä muutoin voi antaa toiselle sovitettaviksi. ethän sä saa alusvaatteita ja uima-asuja palauttaakaan.

        Siihen en ottanutkaan kantaa että onko tämä provo vai ei, mitä se toki on juuri noiden syiden vuoksi mitä sanoitkin.

        Otin tässä kantaa vain siihen että karvainen pipari on pidempään puhtaampi kuin karvaton, mikä on asia mitä useimmat eivät näytä tietävän.


    • Kennelnam

      Onko niistä karvoista ollut kamalasti haittaa sinulle? Kai ne karvaisetkin ihmiset peseytyvät samalla tavalla kuin muutkin.

    • karvat kunniaan

      Voi hyvä tavaton!! Johan on murheet!

    • 56565656565656565656

      Pistä kuule lappu liikkeesi ovelle, että "VAIN KARVATTOMILLE".

      Eiköhän se ole jokaisen oma valinta onko karvallinen ja karvaton - ei sinun! Jos ei kelpaa niin vaihda alaa...

    • kkkooojjj

      On murheet... no onneksi et joudu koskemaan näihin asiakkaisin sen enempää, korkeintaan mittaamaan ympärykset ja auttamaan hakasten kanssa.
      Toista se on meillä lääkäreillä, arvatkaa vaan, koko kansan kirjo ja lisät päälle.
      Entäpä poliisi, parturi-kampaajat, hehän joutuvat käpälöimään ihmisten likaisia ja hilseisiä päitä? Tai kosmetologit, paljain käsin vielä naamaa!

      Jos ei kestä, oikeasti voi aina siirtyä tai ainakin yrittää, saada työpaikka jostain muusta liikkeestä. Ala myymään vaikka tietokoneita!

      • nam nam

        Voi miten nainen saa olla ihanan mustakarvainen pimppa. Tykkään. nam nam


    • saimisemla

      Minulla on itselläni niinsanottu majava ja kyllä siitä on tykätty niin kaupoissa kuin kauppojen ulkopuolellakin.
      Se on helppo hoitoinenkin, vain pikku huuhtelu ja eikun menoksi sitten.

      • nam nam

        Hei majava. Saatan tykätä siitä.


      • nam nam

        Majavaasi haluaisin tutustua


      • nam nam20

        Ihana majava. saimiselma. Haluaisin tutustua majavaasi. 0400626864


      • KAARLO 55

        Sinä ja sinun Majavasi ei ole parempaa kun saa hyväillä karvaista naista ja hän nauttii siitä,ja saa tuntea olevansa nainen. Anteeksi että menen tälle puolelle mutta minulla on hyvää kun tulen takaapäin ja sormeilen klitorista ja on tosi tuuhea karvatussu kädessäni., En ole valittamista kuullut tähän saakka. Ole ylpeä itsestäsi, kuka oletkin.


    • siis iiiik

      No voi luoja,millainen binbo olet, jos kuvittelet että kaikki ihmiset ajavat karvansa,ja itseasiassa heidän myös täytyy, jos he haluavat edes astua jalallaan liikkeeseesi??! Mieti vähän,pitääkö sinun ollu joku rallikuski, että voit tuoda autosi huoltoon, tai määrätäänkö laissa, että vain laihat ihmiset voivat ostaa karkkia kaupasta? Kaikilla ei ole yhtä rupukäsitys maailmasta,kasva aikuiseksi.
      Ja miksi vain NAISTEN tulisi karvansa ajella,miksei myös miesten!Se on epätasa-arvoa tuollainen ajattelu!Typerä velvote vain naisille.

    • Kaikkea sitä

      Olet ilmiselvästi väärällä alalla. Kehotan vaihtamaan sellaiseen työpaikkaan, jossa karvat ovat piilossa. Tai opettele suvaitsemaan ihmisiä, jotka eivät aj(att)ele niin kuin sinä.

    • Huuli pyöreenä

      Kaikkea sitä kuulee... Rintaliivien sovituksen ymmärrän, mutta en sitä, että pikkuhousuja sovitetaan???

      • posliininenä

        Alkuperäinen viesti oli provo, sillä alushousujahan/bikinien alaosaa ei saa sovittaa paljaalle iholle, vaan täytyy olla omat pikkuhousut alla, joten myyjä ei voi mitenkään nähdä, millainen alapää asiakkaalla on.

        Rintaliivien myyjä joutuu ystävällisesti kysymään oven ulkopuolella, että voiko hän tulla koppiin vai ojentaako hän vain liivit asiakkaalle. Aika moni ei halua myyjää sovituskoppiin ja korkeintaan näyttää sitten paikalleen laiton jälkeen liivejä.

        Jos ostaa minkä tahansa vaatteen (varsinkin alusvaatteen!) niin sehän pestään ennen käyttöä. Siksi on ihan sama, että kuka sitä vaatetta on sovittanut (kainalokarvainen vai posliinikainalo).


    • just just

      Ihanko tosi, vaihda työpaikkaa tai pistäkää lappu ikkunaan ja oveen "Vain karvattomille".

    • P Öljänder

      Sarjassamme tyhmät kysymykset. Saako n eekeri olla musta mennessään ruoka kauppaan. Ajattele nyt vähän muuta kun ittees!!!!

    • tässä karvanainen

      Saako teidän kaupassa sovittaa alushousujakin? En ole tavannut vielä sellaista liikettä.

      • nam nam

        Tykkään kauniista naisten alushousuista. Karvanainen. Jatketaan aiheesta. Housuilla vai ilman,


    • dhdhgfh

      En mä ainakaan suunnittele että tänäänpä menen alusvaateliikkeeseen. Yleensä siinä shoppailun ohessa tulee vaan poikettua. Mulla kasvaa nuo karvat niin nopeesti että joka toinen päivä saisi ajella kaikki paikat, muuten näkyy jo kamala sänki. Varsinkaan talvella kun iho on muutenkin kuiva ja kaikki paikat piilossa niin eipä paljon kiinnosta lähteä sitä ihoparkaa rääkkäämään.

    • mites..

      Jos sovittaa liivejä, miksi alushousut näkyivät? Miksi tuijotat toisen kroppaa? Eikö ole intimiteettisuojaa heille? En tiedä miksi eivät aja kainaloitaan, muut karvat ovat oma asiansa. Ehkä heitä masentaa ja mies on jättänyt, kokevat etteivät enää kelpaa. Tai on köyhyyttä tai ylipainoa, ja se lannistaa.

      Jos rehottaa, voit kai jättää sovittamisen sovittajan huoleksi. Ei toki hygieenistä seuraavan sovittajan kannalta, koska hiki ja pöpöt siirtyvät karvoista rintaliivien kankaaseen.

    • posliini mies

      Kyllä minä ainakin miehenä ajelen kainalo ja munan karvat säännöllisesti vaikka en alusvaatteita sovitakkaan kaupoissa. Eihän se naisella kovin seksikästä ole jos karvat rehottaa joka suuntaan.

    • näin se menee...

      ...tämähän oli selvästi jonkun miehen kirjoittama provo.......
      ...toki jokainen kypsä nainen tietää karvojen hyödyt ja haitat....
      ..ja oli niiden laita miten hyvänsä....niin ei niitä myyjän miellyttämiseksi ajella....

    • Provoa pukkaa

      Älkää nyt hyvä kansa ruokkiko näitä huonoja provoja.

      • nam nam

        Tykkään tummakarvaisesta naisesta. Tule luokseni. Olethan puhdas


    • Harvassa.

      Vaatekaupassa esitellään sukupuolielimiä,eli,aloittajalla oli provo.

    • Muhkea on kaunis

      Huomio...karvat ovat ihmisen perusosia ja kuuluvat kehoomme,Muhkea karvoitus on ihailtavaa.
      MenMalli 37..etsillee

      • nam nam

        Onko tuuhea karvoitus sinusta miehellle kaunis. Minä tykkään. Soita minulle.


    • tupstups65

      Anna asiakaittesi pitää karvansa, nehän ovat hänen ongelmansa tai ilonsa. Jollakin on iso tussukka jollain pieni sänki, eihän asia sinua koske.

    • Älä tirkistele

      Sillähä siitä pääsee. Et kai sä mee samaan koppiin eikös niissä nyt yleensä ole
      verhot?

    • elämä opettaa

      Olet väärällä alalla ! Mikä sinä olet arvostelemaan kenenkään intiimiasioita, jokainen asiakas on ASIAKAS oli karvoja eli ei. Tulee vaan mieleen, miten muulla tavoin arvostelet ja arvostat asiakkaitasi. Kerro nyt ihmeessä, missä liikkeessä olet työssä, niin alamme boikotoida sitä liikettä ja kohta sitä ei enää ole ! Kerrot, että myös työkavereitasi inhottaa ja oikein ällöttää nämä asiakkaat, lähtekää siis porukalla meneen .....

    • Karvakolmionainen 34

      Karvat ovat meille naisille luonnollisia, ei niitä pidä poistaa! Mitä on alapää ilman karvoitusta? Siistiä pitää ja rajata häpykolmio ettei tursuta lahkeesta, mutta rajansa silläkin. On persoonallista olla karvainen. Mieheni ei pitäisi poistoista.

      • Luonnollisuutta

        Miehenä edelliseen: oikea mielipide. Nainen saa olla ja hänen pitää olla karvainen, nainen karvoilla. Käyn yhden aasialaisen naisen luona säännöllisesti ennen töihini menoa aamuvarhain pari kolme kertaa viikossa asialla, ja hän oli alussa posliini, mutta kasvatti häpykarvat uudelleen pyynnöstäni, ja alapää on nätti sekä haluttava nyt. Nainen myönsi ratkaisun oikeaksi, kun asiakkaat ovat karvoista pitäneet ja heitä kundeja on tullut lisää. Myös vaimoni on karvainen, samoin usea muut tuttavanainen.


    • armylyyli

      Entä sitten minä! Ajatelkaa, että hepeneitä myyvään kauppaan saapuu päänahkaa myöten karvaton lähes rinnaton nainen maastopuvussa (erittäin mukava käyttöasu). Kirjoittaisiko aloittaja, että se on taatusti lesbo, asioikoon miestenosastolla? (Itse asiassa olen ostanut nättejä armyboxereita Varustelekasta. Mustana ne ovat ihan toimiva pari urheilutopin tai hihattoman tiukan paidan kanssa.)

      Ja muuten: mieluiten sovitan alusvaatteet, tosin en pöksyjä paljaalle iholle. Vaatteet tehdään niin epämielyttävän mallisiksi, että monesti on vaikea arvioida, toimivatko ne käytännössä. Ehkä miehillä on todella helpompaa. Käytännöllisyyttä saatetaan vielä arvostaa.

    • Deadlift

      Kyllä sitä SAATANA kaikenmaailman keskustelunavauksia löytyy!!!

      Eikö TOSIAANKAAN ole tärkeämpääkin keskusteltavaa?!!!

    • Pöljä

      Hahhaa, kausiluonteinen vaatemyyjäkö sanelee asiakkaan ulkoisen olemuksen ?
      Kiikutapa vaan kiltisti niitä pöksyjä sinne sovituskoppiin , äläkä ihmettele liikoja.

    • ...

      Sovittaako joku alushousuja kaupassa...?En oo moista kuullu.Talvella ainakin liian vaivalloista alkaa riisumaan nakkisilleen jossain ahtaassa,hikisessä kopissa.En kyllä ymmärrä muutenkaan,miksi kaupassa saa sovittaa tekstiilejä.Hikiset ihmiset sovittelee vaatteita ja vie ne takaisin henkarille.Tästä lähtien alan tarkistella alusvaatteitakin,jos niissäkin on ylimääräisiä hikiläiskiä tai hajuja.Luullakseni useimmat naiset tietää rintaliiviensä koon,ei niitä tarvi kaupassa koittaa päälle.

    • nloln

      Kuka hemmetti muka sovittaa alushousuja kaupassa.

    • apulainen55

      alushousuja on pakko sovittaa nykyään. Kaupoissa ja erityisesti alusvaateliiikkeissä on niin paljon eri malleja tarjolla, et on pakko sovittaa,mutta omien pikkuhousujen päälle! Itse olen kans ollu muutama kesä alusvaateliikkeessä apulaisena. Ymmärrän täysin mistä kirjoittaja puhuu. Joillakin on niin pitkät alapääkarvat, että ne tulee pahasti sivusta ulos.

    • hahaha

      Joo vaihappa saman tien vaikka alaa jos et kestä sitä ku toiset ovat vähän karvaisempia ku sinä! :D:D naisten ei pitäisi ajaa karvojaan koska se on luonnotonta ja kaikki ovat kauniita omana itsenään :)

    • anatoli 90

      No kyllä se vaan niin on että jos olet karvainen niin se miestä kiihottaa. Ei se sinua saa häiritä jos sinä olet yleisön palveluksessa, niin jätä se omaan arvoonsa. Jos nainen haluaa olla karvainen niiin se on hänen oma asiansa , Hän on syntynyt sellaisena. Ei hänen tarvitse ajella itsenä POSLIINIXI sinun takia. Minulla on itselläni tumma nainen ja hän viihtyy minun kanssani, hän on Nigeriasta. Ja meillä menee tosi hyvin. Se on aika yksinkertaista kun mennään Dressmannille ja ostetaan hänelle alushousut ja rintaliivit, ensinäkin naiset jotka palvelevat hänet puhuvat Englantia ja tullaan hyvin toimeen, kiitos heidän asenteesta. Ei hän ole vähempiarvoinen sen takia että hänellä on tmma iho. KIITOS

      • Ei täsmää

        Anatolilla taitaa vähän muisti pätkiä. Dressmanilla ei myydä naisten vaatteita. En usko että olet ostanut sieltä naisellesi rintaliivejä kun sellaisia ei ole siellä. Mutta ehkäpä naisesi käyttää alushousuina miesten boxereita, niitä kyllä löytyy.

        Mikäli haluaa varmasti sopivat vaatteet, ne kannattaa sovittaa päälleen. Mutta jos kelpaa että vaatteet on melkein sopivat niin kyllähän pelkkä mittaaminenkin riittää.


    • anatoli 90

      En muista ainakaan että hän olisi tissiliivevänsä koskaan sovitellut,saatikka alushousut. Kyseisessä liikkeessä mittanauha riittää, eikä ole koskaan saatu semmoista vaatekappaletta joka ei olisi sopinut. Mahtaako johtua myyjien ammattitaidosta. Kun ostan itse farkut niin nekin täsmäävät , niinkuin Aolallekin. Enkä usko että myyjät katto jos on karvoja tai ei. Ilmeisesti ovat ammattitaitoisia, en ole koskaan kuullut vinoa sanaa meistä.

    • pipariaw

      karvanen on parasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe