k18 pelin tilaaminen postiennakolla

saippuakivikauppias1112

Eli voinko alaikäisenä saada pegi18 pelin postiennakolla tilattua ja haettua postista ilman että se kassatäti ei rupea mussuttamaan mitää iästäni että sitä tässä haen takaa että näkeeköse täti siinä kassalla sen turhan ikärajan siitä paketista missä se tulee vai lukeeko se ikäraja siinä ollenkaan

25

1966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin...

      Itseäkin on mietityttäny tuo asia. Mutta eikö se kuitenkin saavu postiin paketissa, ja eihän sitä näe mitä siellä sisällä on. Ja jos tulee kuitenkin joku lappu/kuitti niin siinä varmaankin lukee vain pelin nimi, ei muita tietoja. Ja tuskin joku vanha harppu kassalla tietää mikä on ikäraja sen nimisessä pelissä

    • Rettomus

      Teoriassa sun ei pitäis kyllä saada tilattua sitä olleskaan jos et valehtele ikääsi tilauslomakkeessa. En sitten tiedä kuinka tarkkoja nuo pelikauppiaat ovat, jotka ne tilaukset vastaanottavat, voithan kokeilla.

      Postiennakolla tilatut pelit ovat paketeissa, enkä usko, että postin työntekijöillä on oikeutta lähteä niitä aukomaan, joten se ei tuossa postiennakolla tilaamisessa liene ongelma.

      Homma tosissaan riippuu sitä, pistävätkö paketoijat alaikäiselle K-18 pelejä pakettiin, vai eivät.

    • Marsu tai joku idk

      Samaa oon itekin miettinyt. Mutta entä kun se peli tulee, niin tuleeko paketintulosta ilmoitus omaan postiluukkuun tai saako tekstarin? Koska jos vanhemmat ehtii poimia postin ennen mua ja tulee imloitus paketista, niin oon kusessa. Tai sit pitää keksiä joku hyvä selitys ja sit näyttää jotain toista peliä kun ne kysyy mitä mä sain. Mutta pääasia olis kyllä että saisin varmistuksen joltain kokeneemmalta, tai jonkun linkin postinsivuille tai jonnekin, jossa sanotaan että tuleeko postin tädit aukomaan mulle vai ei?

    • saippuakivikauppias^

      jooo tänään tuli gta iv postissa hain sen sieltä ilman ongelmaa ja saapumis ilmoitus tuli puhelimeen,postilaatikkoonja sähköpostiin

      • Marsu tai joku idk

        hyvä hyvä. Mun pitää sit vaa näyttää joku toinen peli jos vanhemmat ehtii poimia paketin saapumisilmoituksen ennen mua. Entä lukiko paketissa pelin nimeä?
        Kiitos.


      • saippuakauppiasss
        Marsu tai joku idk kirjoitti:

        hyvä hyvä. Mun pitää sit vaa näyttää joku toinen peli jos vanhemmat ehtii poimia paketin saapumisilmoituksen ennen mua. Entä lukiko paketissa pelin nimeä?
        Kiitos.

        Ei lukenut luki vain lähettäjä ja lähettäjän osoite ja vastaanottajan nimi ja osoite ja sitte hinta muita numeroita mutta pelin nimeä tai ikärajaa ei lue missään


    • Marsu tai joku idk

      Vielä kaikille jotka saattaa lukea tätä, minäkin tilasin nyt k18-pelin discshopista eikä paketissa lukenut mitään sisältöä paljastavaa. Postissa tullaan kuitenkin vaatimaan henkkareita, mutta se ei johdu paketin sisällöstä vaan luultavasti siksi että se menisi oikealle henkilölle. Ei ne ala postissa kellekään mitään aukoa asiasta, joten tilaamaan vaan kaikki joiden vanhemmat ei anna pelata k18-pelejä.

    • mikko jee

      postin saa otettua koulun jälkeen joka loppuu15.00 ja vanhemmat tulee töistä 16.30 ei mitään ongelmaa muista hakeen postiii tai oot kusessa älä kerro tilauksesta mitään vanhemmille onnistuin hakeen call of duty world at war2 postissa

      • mikko BUUU!

        jahas aika jännä kun mitään call of duty world at war 2:ei ole edes tullut eikä ole tulossa.


    • sappikivikauppias

      Hah, jonnet yrittää huijata vanhempiaan mutta ei me olla noin tyhmiä.

    • TheHuussi

      niin elikkäs ei sieltä postista tule mitään kirjettä joss menet hakemaan paketin samana päivänä kuin saat textiviestin. ja jos lähettäjä ei ota puhelinumeroa ylös niin saat ilmoituksen sähköpostiisi. on se kyll pakko myöntää ett on jäänu aika iso madonreikä tähän peleihin ja postiennakon risteytykseen mutt hyvähän se vain on.

    • Näin se meneeeeeee

      Ei se kassatäti nää sitä ikärajaa, mutta siinä on sellainen juttu, että jos olet alaikäinen, et voi _laillisesti_ tilata k18 peliä.

      • Discshop <3

        Noh Discshopissa ei edes kysytä ikää missään, joka oli aika outoa. Saa ny nähä, että saanko mun bo2:en.


    • underaged orderer

      Jep, itekki tilasin discshopista postiennakolla bo2. Ihmetytti aika kovasti tuo iän varmistuksen puuttuminen, sekä k18 pelien tilaamista koskevan varoitteen puuttuminen toimitusehdoista. Itse olen 16-vuotias, ja kyse ei ole siitä etteivätkö vanhemmat antaisi pelata k18 merkittyjä pelejä, vaan siitä että asun omassa kämpässä, joten peli piti itse ostaa. Vaativatko postissa todistamaan täysi-ikäisyyden, vai pelkästään sen, että olen se henkilö joka tilasi tämän pelin. Kiitoksia niille jotka vaivautuvat asiallisesti vastaamaan.

      • Kosmonde

        Se kirje mua mietityttää :/ eli posti ei lähetä kirjettä jos sen hakee samana päivänä kun se tulee sinne postii? Vai miten on?


      • Discshop <3

        Siis ne kysyy ne henkkarit vaan, että menee oikealle henkilölle, paketissa ei ole mitään sisältöä paljastavaa, jos tilaat Discshopista. Postista paketin hakemiselle/postiennakon maksamiselle ei ole ikärajaa.


      • pettynyt. .
        Kosmonde kirjoitti:

        Se kirje mua mietityttää :/ eli posti ei lähetä kirjettä jos sen hakee samana päivänä kun se tulee sinne postii? Vai miten on?

        Tiedän et viestisi on vanha mut vastaan silti. Itse tilasin bo2 konsolinetistä ja postilaatikkon tuli ilmoitus et peli on saapunut postiin. Tietenki isäni kerkesi hakee postin just ennen mua ja nyt sitä ollaan kuses. Vituttaa!


    • Tunnollinen myyjätär

      Henkkaristasi selviää ikäsi. Ja se sinun tulee tilauksen yhteydessä antaa.

    • ...

      Itekki just tilasin konsoli.netistä Black ops 2:sen. saas nähä jääkö peli postiin vai miten käy? :D

    • ...

      No eihän ne siellä mitään ikää kysy rahat vaan tiskiin ja paketti kainaloon :D helppo tapa hommata k-18 pelejä! =)

    • riuttala76

      Kaikenlaista on saatavilla postiennakolla kun löytää oikeat paikat. Esim. jos innostuu osoittamaan mieltä suomen typerää kannabis politiikkaa vastaan niin koska vaan voi vaikka Nirvanan siemenkaupasta tilata suoraan omaan postiluukkuunsa mitä haluaa. Sitäpaitsi vanhat pelit joita on saatavilla täysin vapaasti ja pelattavissa eri koneiden emulaattoreilla on monesti parempia kuin uudet. Uudet tuntuvat enemmän perustavan suosionsa suorituskykyvaatimuksiin kuin pelin todelliseen nerokkuuteen. Ampumapeleissäkin joku vanha Cannon fodderkin voittaa helposti monta uutta ampumapeliä. No en mä kauheasti kärryillä ole uusista tietokonepeleistä kun ehdottomasti suosin enemmän playstation 2;n ja 3;n pelejä. Joo kyllähän toki joku ps2:n timesplitters 2 varmaan voittaa vaikka vanhan kunnon Cannon fodderin mutta kun aattelee kuinka paljon on suorituskyky ja muisti koneissa lisääntynyt niin siinä mielessä moni vanha peli saa minulta paljon enemmän arvostusta kuin uusimmat hittipelit.

    • en oo varma

      oon ajatellu ennakkotilata gta v salaa discshopista, mut en tiiä uskallanko ku ei oo kokemusta oon 13v

    • voividduteidänganssa

      en oo varma - ei gta V sovi 13-vuotiaalle..
      sitäpaitsi, varmaan porukkasi ihmettelevät mitä pelaat?

    • postiennaakopelaa

      Ei vittu tätä max. 12. v jonnepossee :DDDDDDDDDD

    • Haloojata nuoriso

      Joo on ne ikärajat todellakin turhaan siinä kannessa ja turhaan asetettu. Voi hyvää päivää ja äly hoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe