Aika mennä kosmetologille?

arpinaama65

Minulle on suositeltu nuoruusiän aknearpiin timanttihiontaa sarjahoitona. Onko jollain kokemuksia timanttihionnasta ja paljonko suunnilleen maksaa jos käy sarjahoitona? Onko auttanut aknearpiin vai onko vain rahastusta? Asia rupesi nyt aikauisena vaivaamaan ja halauaisin päästä arvista ikuisesti eroon. Asun Espoon Kivenlahdessa. Osaisiko joku neuvoa onko täällä päin hyvää kosmetologia?

Kiitos vastauksista

6

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsdasdsadsad

      Kuka on suositellut? Lähinnä onko tullut esim. ihotautilääkärin vai naapurin Taijan suusta.

      Moisista timanntihiomisista e tie mittää, mutta (ellen ihan väärin muista) itse otin omien aknearpieni pohjalta selkoa ihan kauneusleikkausmestojen tarjoamista laser-hionta-pommitus-mikä-lie operaatioista ja hinnat lähtivät hoidettavan ihoalan mukaan n. 400e ylöspäin.

    • arpinaama65

      Tuttu kosmetologi suositteli. Hän asuu kuitenkin eri paikkakunnalla kuin minä joten hänen luo hoitoon en voi mennä. Olen vähän katsellut kauneushoitoloiden nettisivuja ja timanttihiontojen hintoja. Aika vähän löytyy tietoja, mutta esim kauneushoitola Astarassa timanttihionta maksaa sarjahoitona 45e/kerta. Ei kovin paha hinta.

      En haluaisi ihotautilääkärille mennä tuon ongelaman takia. Tai siis ei ole varaa mennä. Olisko kosmetologin tekemästä timanttihionnasta apua?

      Onko kellään kokemuksia kauneushoitola Astarasta Espoonlahdessa?

      • Lökäpoksy

        Juupajuu.Kokemusta on mutta yli vuoden takaa.Ihan käypäinen hoitolaympäristönä mutta ylimielistä kohtelua oli.Timanttihionnoista en tiedä mutta naama hoito oli kaukana rentouttavasta,hutiloinnin tunne jäi piällimmäiseksi ja rahat äkkiä pois ja finnejä tulikin "hoidon"seuraamuksena.Onkohan paja enää pystyssäkään.En suosita milleeskään.


    • Hei!

      Itse kokemuksesta voin sanoa, että nuo kosmetologien tekemät käsittelyt ovat toisinaan toimiviakin, mutta rahastusta ne ainakin ovat joka kerta aivan sataprosenttisesti.

      Itse olen saanut nujerrettua finnit ja arvet kotonatehtävillä erilaisilla kemiallisilla kuorinnoilla sekä mikrohionnalla, joka on todella tehokas tuote, aivan lempparini! Olen tilannut tuotteita täältä: www.chemicalpeelshop.mycashflow.fi. Kyseessä on suomalainen nettikauppa, tuotteet on tosi laadukkaita eivätkä kovin kalleitakaan. Toimitus on pari päivää. Olen tehnyt näitä erilaisia käsittelyjä siis sarjahoidon tapaan, mm. salisyylihapolla joka on tehokas akneihon hoitoon. Ennen kuin menet tuhlaamaan rahojasi kosmetologille, kokeileppa tilata tuolta aineita kotiisi. Rahaa säästyy rutkasti.

    • kosmetologi

      Aknearpien hoitoon timanttihionta on tosi hyvä menetelmä ja oikeastaan toiseksi paras vaihtoehto jossei ihan sitten näihin "kauneusleikkauspaikkojen" mittavampiin hoitoihin halua lähteä.

      Timanttihiontaa tehdään sarjahoitona yleensä vähän halvemmalla kuin jos joka kerran ottaisi erikseen, ja 4-6 kertaa yleensä tehoaa riippuen ihon kunnosta. Voin kosmetologina sanoa että en lähtisi mitään kotiin tilattavia HAPPOJA kasvoihini laittamaan, ja timanttihiontaakin uskallan suositella vain koska sanoit että tuttu ammattilainen näin on sanonut. Ihonhoito on aina todella yksilöllistä, ja hinta koostuu siitä että hoitaja on ihonhoidon ammattilainen joka tietää mikä hoito juuri sinun ihollesi on paras.

      Timanttihionnassa ihon pintaa kirjaimellisesti hiotaan jolloin se kiihdyttää ihon uusiutumista. Tähän perustuu arpien väheneminen. Laite maksaa tuhansia euroja joten ymmärrät varmaan miksi tämä hoito on hintava. Mutta sen voi kyllä sanoa, että tuloksia tulee! Olen itse nähnyt kuinka iho kirkastuu ja tasoittuu vaikeissakin tapauksissa (nuorena ollut paha akne yms.) silminnähden ja lopputulos tällä hoidolla on PYSYVÄ. Aknearpia voit uudestaan kasvoihisi saada ainoastaan jos aknea tulee uudestaan. Siksi hoitoakaan ei tehdä ennen kuin iho on rauhoittunut ja vahvan (Roaccutan) lääkekuurin loppumisesta on vähintään puoli vuotta.

      Kokeile suomen kosmetologiyhdistyksen opistoa, http://www.skyo.fi/?page_id=132 jossa palvelevat opiskelevat kosmetologit. Hinta on hieman halvempi mutta asiansa osaavat, ja opettajat valvovat oppilaiden työskentelyä. huom, mikrohionta on sama asia kuin timanttihionta, timantti on laitteena uudempi ja kaikissa hoitoloissa sitä ei vielä välttämättä ole.

      Toivottavasti oli apua!

    • evakko

      En tuosta kyseisestä hoidosta osaa sanoa, mutta kannattaa näin kesäisin muistaa, että aurinko voi tummentaa arpia entisestään. Suojakertoimet peliin!

      Freemanilla on edullinen kemiallinen kuorinta. Oisko ollut joku ananas? Kannattaa ottaa käyttöön. Kannattaa hankkia päivittäiseen ihonhoitoon joku salisyylihappoa sisältävä iholle jätettävä tuote, kuten kosteusvoide.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe