Kravin talli???

Heppatyttö

Minkälaisia hevosia siellä on? Ja MONTAKO poni?:)

43

6889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielipide....

      kravi on aika huono paikka, talli tosi romu ja pitäjä/ope on mun mielestä aika huono ja ei kovin mukava...
      Hevoset ei mun mielestä sovellu ratsastuskouluun vaan toimis paljon paremmin yksityisellä...

      • q6kueYFTQU2346O7

        mikä su ongelma o


      • heppa tyttö

        Talli voi olla aika huonossa kunnossa, mutta se kuitenkin on vanha talli.Opettajassa ei minun mielestä ole mitään vikaa, jos ei ymmärrä tehtävää, niin voi kysyä, ja mitä jos menisit jonnekkin kunnolliseen ratsastuskouluun ratsastamaan, niin eivät ne opettajat siellä ainakaan mukavempia ole, joten suhtessa niihin kravin tallin opettaja on todella kiltti ja tietää mitä tekee. Minusta ponit/hevoset ovat tallilla mukavia, ja osat ovat todella tottelevaisia ja toiset taas eivät arvosta ollenkaan yhteistyötä, mutta sillä tavalla oppii ratsastamaan erilaisilla hevosilla/poneilla.Sitäpaitsi, kravilla saa ajan hyvin kulumaan jos vain kysyy suskilta tehtäviä ;)


      • Anonyymi

        Hei! Talli on hyvin vaha jotens asttaa näyttää siltä mutta toimiva! Tallin pitäjä/omistaja (?) on tosi mukava ja sille voi sanoa kaikenlaisesta!! Hän opettaa eri tyylillä kun muut mutta silti hänen opetuksessa kehittyy!!:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Talli on hyvin vaha jotens asttaa näyttää siltä mutta toimiva! Tallin pitäjä/omistaja (?) on tosi mukava ja sille voi sanoa kaikenlaisesta!! Hän opettaa eri tyylillä kun muut mutta silti hänen opetuksessa kehittyy!!:)

        Tämä!


    • cho-

      Itse pidän paikasta. Talli kyllä tosiaan aika rähjäisen näköinen mutta opettaja hyvä! Poneja taitaa olla muutamia, itse kokoni vuoksi ratsastan isommilla hevosilla ja taitojen puolesta vireimmillä :)

    • 3ptg74ui1ctjyöiotrhg

      I love Chapelle! Suski o hyvä ratsastusen opettaja ja kuka tyhmä voi luulla et se talli o huono

      • 87gtiuyf

        Niimpä!


      • Anonyymi

        Talli näyttää rähjäiseltä mutta siellä on ihania poneja ja paras opettaja!!


      • Anonyymi

        Tämä!!


    • 67yvffityrdcvytfiyt

      ne o ihania ja toivon Chapellee tai Prinssii hoitohevoseks

    • heppatyttö

      Chappelle on PARAS heppa sielä. Poneja tais olla 7 mut hepoista en tiä. Kravin talli on kiva paikka vähän ränsistyneen näkönen, mut, Väliä???? Suski on tosi hyvä opettaan!

    • mä vaan

      en nyt ihan sanois hyväks talliks... En oo 3vuoden aikana hypänny siä ku vaa jotai ***** puomeja!!! mua ikettää et joudun käymään siä!

      • hyppääjä

        No mitä jos pyytäsit Suskii pitää estettunnin??


      • Ouhiuhköugökug

        Kraviilla hypätään vaan isojen tunnilla eli aikuisten tunnilla tai jos ratsastaa hevosella ja on kokenut ratsastaja ja kyllä niitä puomeja joskus nostetaan


    • 10vtyttö

      Talli on kyllä todella vanha ja kaipaa remonttia,mutta sekään ei ole mitään halpaa. Tallin opettajat ja hevoset ovat hyvin mukavia. Jotkut hevoset ovat hyvin erilaisia mutta kuten jo joku sanoi sitten opit olemaan kaikenlaisten hevosten kanssa tekemisissä!

      • Kenkku

        Juu mitähän toimintaa siellä tällö hetkellä on..


      • Minä89

        Minkä laisia hevosia siellä tällä hetkellä on?


      • Tiiän
        Minä89 kirjoitti:

        Minkä laisia hevosia siellä tällä hetkellä on?

        Tällä hetkellä kaks miniponia yks vähän isompi shettis sit viis isoo heppaa ja yks varsa


      • Käslkdchffjfqefiho

        Tällä hetkellä kravilla on kolme shettistä ja viisi hevosta jotka ovat tunti käytössä joista kaksi hevosista vähä kokeneimmille ratsastajille


      • käynkravilla
        Käslkdchffjfqefiho kirjoitti:

        Tällä hetkellä kravilla on kolme shettistä ja viisi hevosta jotka ovat tunti käytössä joista kaksi hevosista vähä kokeneimmille ratsastajille

        käytkö kravilla ja kel yleensä meet


      • Minä89 kirjoitti:

        Minkä laisia hevosia siellä tällä hetkellä on?

        Mukavia ja moni puolisia! Jerry näykkii joten oppii pitään ponia kiini ilman että pääse käsi suun vieree:) Osa säikkyjä mutta ihania persoonia


    • talli

      En tiedä montako hevosta sielä on mutta ole ratsastanut kravin tallilla jo vuoden,ope on hyvä mutta kentässä ei ole aitoja

    • 12hepan12vuotiasystävä

      Tallin hevoset ovat suurin osa kurjaa elämää eläviä hevosia, jotka eivät sovi ratsastuskouluun. Poneja oli muistaakseni 7 tai 8? En ole varma. Talli kaipaisi remonttia, ope ihan ok, mutta hevosten elinolot huonot.

    • Anonyymi

      Saako kravin tallilla kuvata

      • Anonyymi

        kyllä saa! olen itse kuvannut pari kertaa ja se on ihan sallittua.


    • Anonyymi

      Paljonko puoltuntia maksaa. Asun tässä tosi lähellä ja aijon joskus tulla ratsastamaan

      • Anonyymi

        ratsastus maksaa yleisin 18-20 euroa per tunti, on kyllä lippu / kausi maksu jossa on 5 ratsastus kertaa ja se maksaa noin 90 euroa.


    • Anonyymi

      Saako kravin tallilla hypätä pieniä esteitä Koska oon aina halunnu hypätä mut en viitti kysyä Suskilta, koska tääl on jotkut kommentoineet, että aikuiset/kokeneemat saa vaan mut haluun tietää kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ei saa

    • Anonyymi

      Tiiän tää koko juttu julkastiin 2012 :) Mutta Kravi on tosi huono paikka! Poneille pistetään liian isoja ratsastajia ja varusteita. Yhtäki hevosta pidettiin tunneille vaikka se oli tosi huonossa kunnossa! No se löydettiin sitten karsinasta kuolleena :( En suosittele kravin tallia, ihan huono paikka.

      • Anonyymi

        Kuka?


      • Anonyymi

        Kävin sielä just tunti sit ja siel ei oo kukaan kuollut!!


      • Anonyymi

        Kravi on tosi huono paikka oma kokemus oli tosi huono kun menin yhdellä ponilla niin ponilla oli tosi iso satula ja tunsin sen itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka?

        Kysy


      • Anonyymi

        Kenestäs sä nyt aijot puhua? Kravilla ei ole vuoden 2018 jälkeen kuollut ketään. Viimeisin joka lähti, lähti ähkyisenä eikä ole ollut ennen sitä viikkoon tunneilla.
        Tää on jännä tapa nuorilla varsinkin lapsilla vedota vain videoihin ja kuviin netissä ja sillä alkaa mustamaalaamaan talleja. Esim. Kt-tallin tapaus. Onhan se opettajan käytös tietysti väärin, mutta eihän se kokonaan pelkästään tallin vika ole. Herätkää oikeasti ja ottakaa tosi asioista selvää. Kravi on ollut pitkään tosi hyvä ja toimiva talli, itsekkin ratsastanut monta vuotta kunnes Suski kävi vaikeaksi, mutta en mä lähtisi mollaamaan tallia. Suski oikein loistava ja rauhallinen opettaja, tuntee hevosensa hyvin. Siellä mä olen eniten kehittynyt ja saanut luottamusta. Jos ette edes käy kyseisellä tallilla, on NAURETTAVAA mustamaalata netissä talleja vain yhden opettajan käytöksen takia.


    • Anonyymi

      en suoittele menemään, omistaja ei osaa kohdella hevosia oikein. siitä paikasta on joku toivottavasti tehnyt eläinsuojelu ilmoitukset, koska esim. opettaja laittaa liian pitkiä ja painavia ratsastajia pienten ponien selkään eikä edes kavioistakaan osata pitää oikeaoppisesti huolta. netti on täynnä todisteista millainen paikka tämä oikeasti on.

    • Anonyymi

      Oma kokemukseni Kravin tallista on tosi huono! Kun kävin tallia kokeilemassa opettaja ei kuunnellut kun pyysin selvennystä tehtävään ja kaverini oli liian pitkä ponille joka sille laitettiin poni. Kyseinen poni ontui myös vähän mutta opettaja keksi syyn saada ponin tunnille:/ en tallille suosittele menemään!

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Olen kuullut Kravista hirveästi pahaa vaikka en siellä ole käynyt en suosittele menemään olen nähnyt videoista kun ponit ontuu😢

    • Anonyymi

      Onko siellä tällä hetkellä mitään toimintaa? Onko siellä yksityishevosia hoidossa?

      • Anonyymi

        Ei oo yksityishevosia, joskus tuttujen kilpahevoset on yötä, mutta muuten ei. Ainoastaan tunti toimintaa lapsille/nuorille ja aikuisille.


    • Anonyymi

      Onko kravilla vielä toimintaa ? Puhelinnumeroa ei esim löydy mihin voisi soittaa ja kysyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe