Kuinka paljon kaloreita päivässä??

kalorikammo

Niin eli kuinka paljon päivittäisessä ruuassanne on kaloreita? Lasketteko niitä tarkasti ja syöttekö joka päivä saman verran?

121

14451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fufufufufufufu

      Riippuu ihan päivästä, kuinka paljon syön. Viikonloppuna enemmän. Päivä on onnistunut, jos syön alle 500 kcal.

      • I am just a dreamer

        0-150kcal koska enempää en ruokaa/juomaa pysty/jaksa enää syödä :( En usko selviäväni enää tästä sairaudesta... Mutta minkäs teet kun et enää yksinkertaisesti pysty taistelemaan vastaan?


    • jasmiiina

      Ennen 200-300, nykyisin pakolla syön sen 450-600kcal..

    • lihomaton

      Itse ennen söin 300-500, mutta nyt kun olen paranemassa (väkisin) syön 1300 kcal päivässä enkä liho. Ravitsmusterapeutti sanoi, että saatan jopa laihtua. Olen 160cm ja painan 35.5kg.

    • gbhjnkl

      300-550 kcal päivässä sitten viikon loputtua lasken yhteen koko viikon ja miinustan 14000 kcalista ja lasken kuinkapaljon painon olisi suunnilleen pitänyt pudota

    • keijukaiseksi

      Pyrin syömään alle 400kcalia.

    • XxxxXxxxXx

      Joskus 0. Useinmiten 500. Jos kykenen ja pystyn 1500, se on upea onnenpäivä, tuntuu fantastiselle! Mutta seuraavana päivänä hirvee morkkis ja rankaisen itseäni nollalla, ja siitä seuraa taas morkkis, miksi rankaisin itseäni. En olisi yhtä raaka ja armoton yhdellekään rakkaalle ystävälleni. Ehkä siinä on ongelman ydin ja ratkaisu, mutta en vain tiedä syytä, enkä ratkaisua, vaikka olen miettinyt pääni todella puhki.

    • kjnjknb

      Mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa, tiedostatte että teillä on syömishäiriö, tiedostatte että syötte sairaalloisen vähän, tiedätte varmasti ihmisten kommenteista että näytätte hirveiltä luukasoilta. Silti jatkatte laihduttamista, jaatte täällä vinkkejä ja välillä voivottelette että jospa pääsisi eroon joskus?

      • hh5r

        Miksi tulet tänne sivulle?


    • KerropaSeMeille

      No kerropa sinä viisaampana meille kaikille sitten hokkus pokkus, mikä *** meitä ihmisiä vaivaa, niin paranemme simsalabim sekunnissa. Sinähän sen sitten tiedät ja osaat parantaa. Miksi luet tätä palstaa, jos et itse ole samanlainen luukasa...siinäpä mielenkiintoinen kysymys...Harva tänne ihan vahingossa eksyy, saati kommentoi...jos ei yhtään kiinnosta. En minäkään lue koskaan auton öljynvaihto-palstoja enkä sinne kommentoi.

    • 500 kaloria niin menee hyvin, 800 taas jos tulee liikuttua enemmän tms

    • VAMMASET:D

      lähemmäs 3000 enkä pidä itseäni lihavana, olette sairaita jotka pystyy elämään päivittäin alle 500 kalorilla..... muuten. tän biitin nimi on DIGGOO ;------D

    • ganjamage609

      EMT MONTA SIXARIS ES ON :DDDDDD

    • huomiohuorat

      Joo, hihi

      oottepas tosi muodikkaita kun syötte niin vähän, kerjätkää toki myös vähän huomiota

      • zyzzz

        en tiedä :D


      • SSN 22

        Saa**nan idiootti. Tajuatko että tämä on psyykkinen sairaus, eikä mitään huomionhakuisuutta. Itse olen 22-vuotias AIKUINEN nainen ja ensimmäisen kerran kärsin kyseisestä sairaudesta ollessani 14-vuotias.
        Laske siitä montako vuotta olen "KERJÄNNYT HUOMIOTA"..
        Aivan kuin jotenkin nauttisimme tästä sairaudesta.


    • spurjo

      tuhat ziljoonaa :D eebens

    • Näin täällä

      1500-2500k. Salipäivinä pitäisi saada yli 2000... Läskiä löytyy näin salikautena hieman. Fittikautena syön about 500-1500 liikuntaa A LOT ja tuolla niin kauan että vatsalihakset näkyy. M21/185/82.

      • al-ana

        Kröhöm... Tämä on anoreksiapalsta, ei mikään fitnesspalsta...

        Itse syön normipäivinä 300-500. Päivinä joilloin on pakko syödä jossain juhlissa/tms, menee jopa 800-1000. Jos menee yli tuhannen, seuraavana päivänä en syö.


    • DIGGOO X-DDDDD

      Joo elikkäs ranet ja kanakastike

      • samafag :D

        ei vittu meil samat :D


    • Karvainen duunari

      Kun on duunissa rankkaa menee helposti yli 4000. Karkit ja limut päälle.

    • PureMasssss

      Itel menos tänään 2500kcal tavote ois 4000kcal. Tiedän että syön aika vähän mutta pitää vähä lisätä massaa.

    • Ebin ranut

      Ite koitan syödä >9000k

    • Irina96

      Noin 400 kaloria, mut tänään sorruin syömää ranut kanakastikkeella :ss

      • 168/37

        Joo mullaki on max. 400-500 kcal/pv mut tänää meni mässyks.. 1200 kcal tuli vedettyy napaan ja 700 kcal siitä tuli siitä hemmetin pizzasta minkä vanhemmat melkein tunki mun suuhun.. joo.. ne oli vaa sillee et "sun on pakko syyä!!" Yritin oksentaa, tuloksetta. Kauheen läski olo :(


    • Anon11567

      Se tunne, kun olen koko elämäni syönyt normaalin verran, ja aina olen ollut melkeinpä anorektikon mitoissa.
      Nyt ikää on 18v, 183cm/55kg ja painoindeksi on reilusti normaalimpaan päin verrattuna siihen, mitä se oli lapsena.
      Päivässä tulee syötyä 1800-3000 kcal riippuen päivästä.

    • steelfighter

      Semmonen 2700kcal oisko. Syön ihan normaalisti ja urheilen päivittäin.

      t: 182cm/85kg täyttä lihasta.

      • Diggooooo

        Ei välipäiviä? Burger servattu'd.


      • steelfighter
        Diggooooo kirjoitti:

        Ei välipäiviä? Burger servattu'd.

        Ei? Kyllä sitä pystyy terve yksilö liikkumaan päivittäin; jos paikat mäsänä niin kevyesti esim. ui.

        Laiska joni servattu'd.


    • spurdel

      2800-3500kcal
      t. 194/75kg

    • naiset huoria

      hyi vittu teitä. muijien pitäis olla lihaksikkaita, eikä tollasia siimoja kun te olette varmasti. vetäkää se dieetti aina bulkin jälkeen, eihä kukaa läskejäkää jaksa katella :D

      • Anonyymi

        Itse syön päivässä korkeintaa 750kcal koska haluaisik laihtua 3kiloa mahdollisimman nopeasti. Harrasta kyllä liikuntaa yms. Koska haluan kuitenkin pitää mahdollisimman pitkään sen, etten enään olisi normipainon ylärajoilla. Harrastin ennen cheerleadingia ja voimistelua. Nyt olen myös harrastanut ihan kuntoa vaativia tanssilajeja.


    • Kenraali Spurdö

      Vituttaa tommoset laihat huorat jotka luulevat olevansa kauniita kun painavat sen 30-35kg vituttaa saatana teitä pitäs heitellä seinille

      • SSN 22

        Kenraali Spurdö, vaikka anorektikko olenkin, kuka sanoi että minussa ei olisi lihasta ja voimaa?
        Luultavasti enemmän kuin sinussa, sillä oletettavasti olet joku hyllyvä 14-vuotias pullamössö ES-Jonne.
        Minulla on Anoreksiani lisäksi muitakin psyykkisiä ongelmia, joten katsotaan kuka täällä heittelee ja ketä seinälle. Painoja tulee nosteltua joka ikinen päivä, enkä puhu mistään kilon painoista.

        Tuollaiset Spurdöt kun uskaltaisivat edes tulla nokatusten jotain vikisemään.

        Säälittävää.


    • markoboy

      Tofii Toffiii!

    • Luut kolisee

      Ainakin 9000. Joskus menee vähän yli.

    • Ranut Och ChigunSauc

      Vitun kynäniskat. Ette taida edes nostaa? Itse vedän n. 5000-6000 kaloria päivässä, enkä ole edes lihava
      t. 150/94

      • joni1111111111111111

        Hahahahah 150cm vittu mikä kääpiö mee takas kääpiölandiaa vitu asburger :D


    • Hannaxxxx

      Hei vain teille kaikille. :) En ole mikään laihdutus-intoilija, mutta vastaan ketjuun kuitenkin sillä pudotettavaa riittää. Usein tulee syötyä jääpaloja, pieniä kiviä ja vähäkalorisia, kuivattuja puun lehtiä, mutta joskus palkitsen itseni pekonilla joka on kuorrutettu kermalla. Mittani ovat 32kg, 176cm ja ikää tasan 18 vuotta.

      • Hoida homma H

        Tottahan tuo, vielä on pudotettavaa ja reilusti, kannataisi nuo kivet jättää kun niihin kertyneessä paskassa on kaloreita joskus yllättävän paljon.


      • juujooniga

        Kivet nostavat ruumiinpainoa. Jätä kivet pois niin laihdut 2 kiloa todennäköisesti.

        Oletko ajatellut pääseväsi 20 kiloon?


      • Hannaxxxx
        juujooniga kirjoitti:

        Kivet nostavat ruumiinpainoa. Jätä kivet pois niin laihdut 2 kiloa todennäköisesti.

        Oletko ajatellut pääseväsi 20 kiloon?

        Tavoitteena olisi saada paino negatiiviseksi lukemaksi, jotta voisin muuttua antimateriaksi luoden mustan aukon ahmien kaiken maan päällä olevan sisääni.


      • vitun muodikasta

        haha mä syön ihan oikeasti jääpaloja mutta ihan pakastimesta


    • Mies

      Liian hoikat ja alipainoiset naiset/tytöt ovat mielestäni äärimmäisen epäviehättäviä. En koskisi pitkällä tikullakaan. Olette rumia!

      • kehtaatkisenkinnilkki

        haista vittu


    • ihanookoo

      itel perus semmonen 4000-5000k
      ja oon iha normi kokonen
      t:30/220/150

    • jonnah97

      itell joku 25 kalorii päiväs, eivaa jax enempää :/// mutsiis ihanaa et tääl on kans spanorektikkoi ni on vertaistukee

    • stöpö

      juuh elikkäs varmaan tää :D

    • NAMI

      Joo elikkä siis syön ainoastaan raneja ja kanakastiketta. Painan 50kg ja olen 165cm pitkä 19v tyttö.

    • Candygirl

      Aika vihaisia iso osa porukasta.
      AP, ite tällä hetkellä dieetillä että 50 kaloria päivässä ja dieetti kestää 3 viikkoa, ja tätä on kestänyt jo 2 viikkoa. Sen jälkeen nostan hetkellisesti (1viikoksi) kalorimäärän 70, ja tämä taas kestää vain viikon ettei lähde kertymään kiloja. Ja sitten taas 50 ja kun olen tämän toistanut 2 krt, eli 50 70 50 70 50 , niin nostan sen viikoksi 200 kaloriin jonka jälkeen taas alkaa 50/70 kierto.

      Tällä hetkellä painoa 43 kg, ja pituutta 165 :)

    • Body6-Builder09

      Tavoitteenani on saada päivittäin se 6000kcal puhtaasta ruoasta. Kanaa, riisiä, vähärasvaista lihaa, maitotuotteita... ja erittäin paljon vihanneksia!

      Miten vitussa te kukkakepit pärjäätte alle 2000kcal?

      Toihan on helvetti hengenvaarallista.

      • didn't you know

        NO SHIT SHERLOCK :DDDDDDDDDD


    • AC

      helposti yli 1000... olin pirun hoikka 60kg ja ahmin roskaruokaa enemmän päivässä kun kukaan pikkutyttö joka syö 150 kaloria päivässä

    • Liisa muhokselta

      Notta jottai 8000 kilokaloria tulloopi syötyähä ja siihennii tietty karamellit päälle!

    • Dolan-Akuttaja

      En laske, syön mitä huvittaa miten paljon huvittaa ja 180/60

    • Arvi Lind

      Suosittelen teille SS, 500 kcal/päivä. Rohkeasti sinne salille vaan, kaikkien on aloitettava jostain. Ei niitä isoja miehiä kannata pelätä.

      Itse pyrin syömään 3500-4500 kcal/päivä, riippuen siitä, paljonko harrastan liikuntaa. Yleensä yli 4000 kcal. Bulkki menossa. Cheat mealin pidän noin viikon välein, kakkua tms. hiilaripaskaa. T. 187/72 aloitteleva jonne

    • perseperseperseperse

      Oiskohan teillä anoreksiaa ihailevilla aihetta miettiä haluatteko orjuuttaa kehonne ja elämänne moiselle sairaalle ja luonnottomalle toiminnalle? Teidän minäkuvanne on poikkeuksetta vääristynyt, miksette puutu siihen ja kunnioita sen verran elämäänne, että elätte sen terveenä, normaalipainoisena ihmisenä?

      PS. Olen mies ja 2000-4000 kcal päivässä, mitat 180/67.

      • heiheiehi

        Okei no ihan alkuna vaan se että sinä voit syödä noin paljon ei ole mahdollista perus suomalaiselle naikkoselle. Meillä ei tule murrosiässä lihasta, vaan läskiä joka tarkoittaa että meidän kuuluu syödä paljon vähemmän. Jos me halutaan sitä lihasta se on myös meille vaikempaa niin meidät on valmistettu.

        On monenlainen käsitys elämän kunnitoittamisesta. Kunnioita elämääni niin paljon että annan itseni nauttia paljosta seksistä eri ihmisten kanssa, tai arvostan elämääni niin paljon että harrastan seksiä vain valittujen ja harvojen kanssa. Mutta kauneus on katsojan silmissä, ja kuka määrittää milloin se on vääristynyttä? verrattunua mihin?

        Olen kuitenkin samaa mieltä. Se ei ole tervettä ja siihen pitäisi puuttua? milläs vaan puutut? Se on sama kuin joku sanoisin sinulle että olet selkeästi sairas. Et näe mitään vikaa missään mitä teet? syöt hyvin, treenat koet olevasi terve?. Se on sama tunne heillä.


    • aasdfff

      Mikä helkutti teitä oikein vaivaa??? Onko hauskaa heittää huonoo läppää vakavalla asialla?? Muistuttaisin, että anoreksia on sairaus, eikä mikään pikadieetti, mutta tuskin te tunteettomat tolvanat sitä tajuatte.

    • Kompur609

      Tän biitin nimi on... Tän biitin nimi on.. ANOREGSIGGOO HAHAHAHAHHAHAH :DDDDDDDDD

    • ebuns

      yli on paras :D ja lauta :D

    • Horatsu :D

      Ei viddu D: join äske es ja vedin ranet kanakastikkeel:DdDD

    • Sssss

      Miksi tätä sivua, ketjua ja palstaa lukee niin moni agressiivinen henkilö monien tuhansien kaloriensa kanssa...? Kritisoiden vähemmän syöviä? Miksi heitä liikuttaa jonkun muun kalorit ? Herää kysymys, että miten he ovat tälle palstalle oikein eksyneetkään.....?

    • Lasken aina kalorit, ne ovat jotenkin helpotus tietää. Nyt on menossa sellainen 170 kcal pätkä, sitten varmaan tee/vesipaastoa jonkin aikaa... en silti suosittele tätä kenellekään, tuhoatte vain kehonne. (Minkäs sille voi jos en muuhun enää pysty kuin syömisten rajoittamiseen...)
      Päivä on hyvä, jos alle 300kcal. Jos tulee ahmittua (noin 1000 kcal) niin seuraava päivä on erittäin vähäkalorinen. Toisaalta, keho tarvitsee niitä "tankkaupäiviä" jotta ruoansulatus ei täysin kuole.

      • Laihuttava

        Syön päivässä noin 800-1200kcl. Liikun, koska haluan laihtua ja kulutan päivässä pelkällä liikunnalla n. 600kcl. Päivittäinen kalori kulutus on siis suunnulleen 1400-1500kaloria. Haluaisin syödä paljon vähemmän, mutta vanhemmat pakottavat syömään. Painoa haluaisin pudottaa 5kg, mitat nyt 158/40.


    • seisonsanojenitakana

      ihan oikeesti. oon itekkin sairastanut lievän anoreksian ja nyt normaalimitoissa sanon et anoreksialle pitäis nauraa. se on jokasen anorektikon oma pään sisällä apinoitu mielikuva, että muka läski. ne luulevat että on hienoa olla niin laiha että joutuu hoitoon. ajatelkaapa että sillä puolella anorektikot, missä te ootte on tyhjyys, siellä on se todella laiha "kaunis" ihminen, jota oikeasti kukaan ei arvosta eikä se ole kenenkään mielestä oikeasti kaunis, kaikki säälivät häntä..turhaan, SILLE PITÄÄ NAURAA "miksi sää hölmö noin ajattelet? eihän tuo ole totta :D" ja toisella puolella on se normaalikokoinen, terve iloinen onnellinen ihminen, jolla ON ihmissuhteita ja ELÄMÄ! miksi helvetissä me/te/ne anorektikot valitsevat sen "tyhjän" ? ajatelkaa tarkkaan ennenkuin lähdette laihduttamaan, satutatte sairaudellanne itsenne lisäksi kaikkia läheisiä..

    • thinny

      2000kcal vähintään , sairastan anoreksiaa mutta olen tajunnut ryhtyä taistelemaan tätä mörköä vastaan

    • juliet_dawn

      en laske kaloreita mutta joskus huomaan paastonneeni vahingossa monta päivää. En syö juuri lainkaan, mutta paino ei putoa tästä 50kg mihinkään. (pituutta 170cm) säästöliekillä?

    • girlgirllllll

      en laske kaloreita ja syön mitä huvittaa. Mitat 162/51. Tunnen itseni ihan kauniiksi ja timmiksi. Ei tarvitse olla malli ollakseen kaunis! Niinkuin Isabelle Caro sanoi: "Jokainen terve on kaunis!". Kärsin 1 v. sitten syömishäiriöstä, mutta enpäs enää! :) uskokaa että voitte parantua!

    • Noooob

      Yleisimmin max 600kcal/vrk, päivä onnistunut jos alle sen. Joskus boostaan syömällä about 1200kcal, mikä saa kuitenkin huonon omantunnon valtaamaan minut.

    • läski(oikeasti...)

      Ääsh näitä vastauksia. Voi kun olisi hienoa osata syödä 600kaloria päivässä,mutta kun EN VAAN PYSTY. Minulla on ylipainoa ja vasta olen opetellut syömään 1200kaloria päivässä,mikä tuntuu niin VÄHÄLTÄ!. Ja sen jo PITÄISI olla alle kulutuksen. Mitä ihmettä te syötte, en varmaan saisi kysellä mutta minun olisi pakko laihtua..Olen epätoivoinen. Teillä on varmasti vinkit vähäkalorisimpiin ruokiin ikinä. Auttakaa please!!

      • Jasmin123

        Ei kannattaisi syödä eddes niinkään vähää kuin 1200kcal/pv laihduttaessa, varsinkaan jos on mistä pudottaa. 1500kcal/pv voisi olla sopiva, jos liikkuu paljon niin ihan jopa se 2000kcal/pv. Painosi putoaa tasaisemmin, pysyvämmin ja sieltä mistä pitääkin, eikä lihaksista silloin kun syö riittävän paljon ja terveellisesti(todella paljon kasviksia ja hedelmiä, lisäksi siemeniä, pähkinöitä ja öljyjä). Vähintään se 1500kcal ehdottomasti, ja herkkupäiväkin kannattaa pitää esim. kerran viikossa, niin kyllä se paino siitä putoaa. Liian alhaisilla kalorimäärillä tekee vain hallaa itselleen. :)


    • joooooooooooo

      Noin 6 kcal yhtenä päivänä (3 kuppii kahvii mustana), seuraavana 56 kcal esim luumu 3 kuppii kahvii ja kolmantena alle 350-450.. Koitan vähentää .... nälkä .

    • deaf1

      en voisi elää alle 500kcal päivässä o.o

      tänään söisin yhteensä 2820,4 kcal __7 TUNNISSA__

      olen ylpeä ku jaksoin syö niin paljon ku jaksaa!

      Haluaisin mun paino nousee siksi syön nykyään yli 2700kcal päivässä :)

    • deaf1

      Te joilla syö alle 500kcal päivässä?? KUINKA NIIN??

      söin tänään yhteensä 2820,4 kcal jopa 7 tunnissa.

      syön nykyään enemmän koska haluan että mun paino nousee.

      oon 165cm 52kg ja haluan jotain 60-65kg.

      syökää paljon lisää kuin jaksaa hyvät ihmiset!

      • Huoh...

        Itse söin tänään 220 kaloria. Aamupalaa en ehtiny syödä, koska nukuin pommiin. Oli vaa 5 minaa aikaa laittautuu ennenku piti lähtee kouluun, laukku oli pakattavana ja vaatteet valittavana että minkäs teet. Olisin muutenkin syönyt vain banaanin ja juonut makeuttamatonta teetä, joten ero tuskin oli kovin suuri. Söin koulussa omenan ja join vettä, koska oli kiire liikkatunnille ja kamut ootti niin en ehtinyt mitään ihmeitä syömään. Vettä join siksi, koska maito kuulemma aiheuttaa finnejä. Koulunjälkeen sorruin ostamaan energiajuomaa, jonka join välipalan jälkeen (makeuttamatonta teetä ja kaksi leipää). Iltapalaksi söin 2 leipää ilman mitään voita ja päälikkeitä. Tavallisesti kuluu semmoset 250-400 kaloria, vaihtelee jonkin verran. Olen 13, jos jotakuta sattumoisin kiinnostaa.


    • Anorektikko vai?

      300 kaloria kuulostaa kamalalta, itse syön vain 155 kaloria. :)

    • kilokilok

      500-1300 kaloria, riippuu päivästä. noilla määrillä lähteny about kilo viikossa.

    • beenos

      anus ribale

    • 120kaloria :)

      max. 500kcl päivässä, mut yleensä syön sellaiset 120kcl. ja pyrin joka toinen päivä paastoomaan. :))

      • Eaydes

        0-200 kaloria päivässä. Liikun 250-500 kalorin verran joka päivä. 2kk syönyt tän verran, enkä kertaakaan ole sortunut ahmimaan :). Tätä ennen syönyt sen max. 800 kaloria päivässä. Painoa 49kg ja pituutta 165cm. Hidastettu itsemurha tiedetään, eikä aikomustakaan parantua :). En jaksa yrittää taistella tätä vastaan vaikka tiedän olevani pian täysin lihakseton ja muodoton luuranko.


    • itsensä orja

      Joka päivä 200-300 kcal. Joka päivä samaan aikaan samat syömiset. Tai mulla on tiettyjä sallittuja syötäviä, joista sitten valitsen. Useimmiten kurkkua, salaattia ja rasvaton jugurtti tai viili päivässä.

    • nallepuh4

      0-300kcal päivässä. Asun vielä perheeni kanssa (15v) ja he pakottavat syömään jotain. Yleensä heitän ruoan roskikseen tai jonnekkin paitsi jos oikeasti heikottaa niin paljon että pyörtyy kohta. Ja sitä ei saa tapahtua jos joku muu on kotona. Pakottaisivat syömään lisää.
      160cm 36kg

    • moimoimoi:)

      Mul tulee sellaiset 600kcal päivässä. Yritän johonkin alle 400kcal päivässä. Oon 13- v. 34.5kg, 155cm. Yritän laihduttaa alle 30kg.

    • Laiheliinindaaleni

      moimoimoi:): Onko sulla lihotuskuuri päällä? Ite syön noin 200-400kcal/päivä ja jos energiaa ei riitä, niin voin ehkä syödä 600kcal, mutta silloin kyllä ainakin minä lihon.
      Itse olen 16v 33,7kg ja 170cm

    • mmmnohgfdf

      paljonko kaloreita olis täydessä pikkulautasellisessa täysjyväriisiä ja kanakastiketta?? tänää sen lisäks 100kcal jugurtti:)

      • liiianvähän

        LIIAN VÄHÄN

        Syö se 2000 kcal päivässä, niin voit hyvin


    • Paranemassa

      Syön päivittäin n. 1500 kacl. Paino ei nouse! Eikä se nousisi kotona ollessa edes 2000 kacl ruuilla. Ja olen siis paranemassa!

      Mutta sairainpina aikoina se oli se max 100 kacl päivä.

    • SSN 22

      HEIPPA KAIKKI ANOREKTIKOT !!!

      JOS OIKEASTI HALUATTE KESKUSTELLA JOLLAKIN JÄRKEVÄLLÄ PALSTALLA ASIALLISESTI, KANNATTAA SE TEHDÄ MUUALLA KUIN TÄÄLLÄ JONNEJEN VALTAAMALLA SUOLI KAKSNELOSELLA, JOSSA JOKA IKINEN KETJU JOKAISESTA AIHEALUEESTA ON TÄYNNÄ ASIAANKUULUMATONTA PASKAA.

      MUROBBS ON ASIALLINEN JA LOISTAVA PALSTA, LÖYTYY KAIKKI KESKUSTELUAIHEET MAAN JA TAIVAAN VÄLILTÄ, ILMAN PULLAMÖSSÖJONNEJA. ;)

    • kisse x

      maksimissaan 200kcal.

    • teinixdomi

      Kannattaa syödä se 1000 kcal päivässä tälläsellä laihtuu pärjää ajan kanssa varsinkiin jos oot kasvavassa iässä, oon 173/59 ja yritän saada ainakin 3kg pois en ole fyysisesti rajoitettu ja muka ''normaalipainoinen'', mutta omasta mielestä näytän siltä, että olisin juuri saanut lapsen. Muuten älkää tulko jakelee teidän turhaa paskaa. jos olisin kukkakeppi olisin ylpeä toisin kuin sellanen 90kilonen mies..

    • Ahoy!

      Syön päivässä nykyään korkeintaan 300 kaloria = aamulla yksi ruokailu ja päivällä yksi, eli noin 150 kcal aina kerralla. Vielä muutama viikko sitten päivässä sallittu määrä oli 500kcal, mutta en tosiaan tiedä miten tää nyt on tähän mennyt. Pelottaa että jos syön edes 100 kaloria enemmän kuin normaalisti niin heti lihon :

    • Luinen viulu

      Oon ollu pirun laiha melkein koko elämäni ajan, tosin terveyssyistäkin. Nyt tilanteeni on kuitenkin melko huono, sillä repsahdin enkä oikein jaksanut välittää syömisistä kun ei välttämättä nälkä tullut.

      Nyt olen 163cm, 42kg ja 17 vuotta. Tiedän että mitat ovat aika hurjat, ei tarvitse tulla haukkumaan tai kertomaan kuinka oksettava olen. Olen hyvin hoikka mutta vielä ihan siedettävän näköinen, pelkään vain että paino lähtee tästä laskemaan kuten se helposti tapaa tehdä. Tavoitteeni on päästä viiteenkymmeneen kiloon mahdollisimman nopeaan (ja terveelliseen) tahtiin.

      Nostin vähän aikaa sitten radikaalisti päivittäistä kalorimäärää, vedän avokadoa, pähkinöitä ja maitotuotteita paljon ja toivon parasta. Tsemppiä kaikille. :)

      • Abcdefggsöndvd

        Syö paljon ja usein. Noin hoikka voi syödä vaikka 2 kunnon ruokaa ja 3 välipalaa. Leipä ja jugurtti ivat hyviä lihomiseen. :) pidä myös herkkupäiviä muutama kerta viikossa, lihot terveellisesti.


    • spörööö

      Mikäs tässä, juon tässä just limsaa jossa 1 tölkki on 150kaloria, ja syön sipsiä, tuossa tunti-pari sitten tuli käytyä mäkissä.

    • japebob

      soin just pizzan 5min sisään jossa oli 875 kcal, en ymmärrä miten joku voi pärjätä niin pienellä kuin alle 500 kcal/päivä, feels batman t: 182/78/ 21v

    • mittanauhaton

      1000-1300 kcal

      koska haluan pitää itteni ihmisen näkösenä ja päästä oikeesti rasvasta enkä kuihduttaa lihaksia pois.

    • läskiii

      Syön 1400. Miten on mahdollista, että lihon?

      • Kissatyttö3

        Syöt aika paljon. Jos koittaisit päästä alle 1000 kcl ni voisit laihtua


    • juuuhh2

      syön n. 2500 kcal.

      viikonloppusin aika vähän, ehkä alle 1500...

      pitäs lihottaa mut viikonloppusin on vaan jotenki vaikeempaa (?!!?) :(

    • pakkolaihtua

      Arkipäivisin vähemmän, viikonloppuisin hieman enemmän. Pyrin kuitenkin pitämään päivän kalorit alle 1000:ssa. Käyn kävelemässä joka päivä n. tunnin.

    • iloinen syöjä

      saan syödä päivittäin 2500 kaloria. ihanaa! :)

    • tietämätön

      hei haluaisin tietää miten paljon kaloreita minun pitäisi syödä.
      Olen siis 13,5 vuotias ja olen 162cm pitkä ja painan noin 42kg.
      Syön tällä hetkellä about 1000-1200kalorii päivässä onko se liian paljon vai liian vähän?
      Kuinka paljon minun pitäisi syödä päivässä kaloreita ?
      Liikunpäivässä noin 1-2h semmosta urheiluu jossa syke nousee kohtuun hyvin.

    • läskikö

      1750 kcal. Liikaa??

    • laiheliiini

      n. 2500 kaloria ja paino pysyy tällä. :----)
      bmi on 15.5

    • kristallinen1

      miten mä saan painon uusiks laskee? oon alkanut ahmii ja ennen painoin ihanan 40 kiloa

    • läski

      Mä söin tänään 2000 kilokaloria! Hyi! Ja illalla äske kun astuin vaa'alle: 38,9 kg! Eivittu oikeest! Normaalisti painan aamul jtn 35,5 kg ja illal 500 g enemmä eli 36.. nojuu normisti syön 300-600 kcal/pv ettäh.mitat sit nyt 164/39.. tai sanosko 36.. paastoon nyt next viikonlopun 60 kcal per pv. Nyt se vitun muija (äiti) ei mua pakota syömää vittu!! Ja huomen myös 2 h rankkaa uintii joka kuluttaa n. 200 kcal.. kävelylenkki 100 kcal.. juu kulutan tosi vähä sports trackerin mukaan? .ikää sit 12, 5v.

    • laihdu läski lapsi

      Nykyisin 1800, koska tiukka valvonta nopean laihtumisen takia.

      Ennen söin sellaiset 400-800 päivässä ja laihduin kauhean nopeasti.
      Ahdistaa tuo 1800 kaloria, en tahdo lihoa yhtään. Luultavasti yritän huijata jotenkin ja syödä korkeintaan 1000 päivässä.

    • syönormaalisti

      Päivässä saa syödä 2000-2300 kcal mutta laihdutukseen on ihan hyvä 1500-1900.Turhaan pelkäätte kun syötte noin vähän siitä ei muuta tuu kun paha mieli.

      • läskivaimuutenvainana

        Yritän pysyö alle 800 kalorissa.


    • Mulla tavoite alle 700 kcal

    • 200-500

      Mä syön päivästä riippuen 200-500 kcal

    • Läskidiabeetikkolapsi

      Tiiän että en on mikä anorektikko!mut haluun laihtuu!

      Puoli vuotta sitten mä olin 30kg ja pituudeltani 142cm, Sit mulle todettiin pian et mä sairastan diabetestä. sit jouduin viikoks sairaalaan, siinä yhes viikos mä lihoin 6kg koska en ollu saanu lääkettä niin olin niin "hoikka" sillo ennen ku mua alettiin hoitaa. Sillo ku olin viel 30 kilone niin olin jo sillon mielestäni sairaan läski niin arvatkaa kui läski mä nyt oon . Syön päiväs alle 850 kcal ja koko ajan lihon nyt mä painan 38 ja oon 145cm pitkä ja haluaisin laihtuu! Välillä onnistun laihtuu mut sit taas lihon ku alan napostele.:(((

    • Nina1177

      syön 1500 kcal ainakin päivässä. Ennen söin 600kcal. Mutta tiedustin että olen sairas ja rupesin syömään. Nyt mulla on aivan mahtava olo. Oon ihan täynnä energiaa. En osaa, muuta tehä kun nauraa ja hokea et rakastan ruokaa ja tarviin sitä elämiseen :)

      • 879865897e

        Nina1177: Kauanko olet syönyt 1500kcal? Onko paino noussut ja paljonko? :)


    • laiha

      kolmisen tuhatta koska nopea aineenvaihdunta :D

    • Anonyymi

      No aluksi söin 900-1200kcal mutta nykyinen kalori määrä on sen 500kcal kieppeillä.

    • Anonyymi

      vajaat 600

    • Anonyymi

      Arkena suurin piirtein ehkä n. 1300-1500. viikonloppuna joskus voi mennä yli 2000. tavoite laihtua 59 kilosta 48 kiloon.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan paljon laihtuu jos syö 1500 kcal päivässä ja mitat on 160cm ja 43 kg (haluaisin ens kesänä painaa sen 37 kg)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe