YAMAHA DT viritys

MOAB

eli oisko hyviä neuvoja detsin virittämiseen. vuosimalli on aika uus vaikka ei kai sillä välii oo. EI MUUTA KUIN NEUVOJA TULEMAAN!

31

7669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MOAB

      SAATANA MISSÄ NE OHJEET VIIPYY???

    • bötti

      ota kuri pois

      • gagagaga

        mitä se tarkottaa?


      • -,-,-,-,-
        gagagaga kirjoitti:

        mitä se tarkottaa?

        Huoh... Pakoputken alkukäyrässä on sellainen metallin pala, joka pienentää putken sisähalkaisijaa. Sen poraat irti niin silloin on kuri pois.


      • Anonyymi
        gagagaga kirjoitti:

        mitä se tarkottaa?

        Elä rupee virittää jos et edes tiennyt mikä on kuri.


      • Anonyymi
        gagagaga kirjoitti:

        mitä se tarkottaa?

        Tarkottaa et putkesta ottaa kureja pois et kiertää kovempaa


    • Amattilainen

      Noniin teen nyt perusteelliset ohjeet, koska et maininnut kovaa haluat teen jokaiseen nopeuteen omat suositukset:

      -

      • GGjammu

        eli mullaki ku oon ottamas alku käyrän kurin poies niin mikä suutin koko ku vakio 80 vastauksia!


      • hffkkhgffhmdt50rzzz
        GGjammu kirjoitti:

        eli mullaki ku oon ottamas alku käyrän kurin poies niin mikä suutin koko ku vakio 80 vastauksia!

        Etkö osaa lukee?? Se lukee tos edelises viestis :D


    • detsi3

      mul on yamaha dt. kuri poikkee menee sen 75 mulla on 105 suutin.
      jos oikeen tykin haluat osta 70cc pata negra. tai 85cc mrh team nuilla pääse jo yli 130 ja kiihtyy kun mikähi kiimänen kameli. ei mul muuta

    • höhöö juntti

      missä on alku käyrä?

    • Juntille

      Se iso häkkyrä pakoputken alussa.

    • vajaa14

      missä on on pakoputki ? onko se kytkin ? ja kuulemma jos oikeen viritetty, mopo vai puhuttiinko polkupyöristä niin keulii vilkusta :D ja eikös pytyn sisälle laiteta kilventeline ? ja sinappia katokku oon niin epätietoinen asioista.

    • gilera1&549

      hommaat tehoputken niitä on monenlaisia alavääntösiä ja ylävääntösiä. sitte ohitat tai poraat cdi boxin niin ei rajota kierroksia.
      vaihdat suuttimen koska tehoputken kanssa pitää vaihtaa.halutesassi vaihdat ilmanputsari ei pakollinen.isompi imukaula tai sitten otat vakio imukaulasta kuristuksen jos on. välitykset pitkillä väleillä saat huippunopeutta mutta et kiihtyvyyttä ja toisten päi.huom jos ajat liikenteessä kannattaa hommata poliisijen varalta nappirajoitin huom teet nämä omalla vastuulla.

    • REYTHJ

      XDXDXDDXDXDXDDXDXDXDXDXDXD

    • true bömberi Lololokokol

      Mun dt keulii kun paskantaa tankkiin ja työntää munaa putkeen

    • theretard

      oon nyt vaihtanu kilventelineen,öljyt ja tankannu mun detsin ni miks se ei kulje kovempaa?? :O

    • <3detsi

      jos ohitan moricin leidllä ni minkä värine/kokone pitää olla vai onko sillä väliä ?

    • Ääliöt

      Jos haluat viritetyn mopedin ni elä helevetti osta dt: tä koska niihin on tungettu kaikki helevetin kuristukset. Jos mopoa alakaa virittää ni osta derbi sillä se on virittäjän unelmaa. Huono puoli on vaan että siinä on rapasapaska kone. Mutta näi on faktat

      • DTKyselijä

        Derbi vaan leipoo :::::DDDDDDD


      • iteootääliö

        aina voi sähköt tehdä uusiks ja putken vaihtaa


    • Spurgu

      Mihin asennetaan detseissä rajoitinnappi? Kiitos :D

    • 12 v

      Perseeseen

    • paska7

      Mul on detsi vm 2010 ja on otettu kuri pois ja suutin 98 myös välei tullut vaiheltuu menee sellaiset 75kmh ja aatteellinen ostaa jonku hyvän vääntöputken kuten leovince V6 mutta tuleekos siin sit paljon kiihtyvyyttä lisää

    • asentaja112

      itellä 2011 vuosimallin detsi mistä on kuri otettu alkukäyrästä ja katiska paisarista sekä porattu moric ilmanputsarin oon vaihtanu vapaasti virtaavaan välit on 12/62 suoralla menee mittariin 91km/h gps:ään jotai 80 paikkeille. kannattaa tosiaan tuo ilmanputsari sit vaihtaa oli deetee viritetty tai ei koska siihen vakio ilmanputsariin menee putken alkukäyrästä semmonen hukkaputki mikä kulettaa vain kaiken paskan sinne ilmanputsariin ja sitä kautta kaasariin eli suosittelen ensimmäiseksi kun ostaa deeteen nii vaihtamaan tuon ilmanputsarin.

      • Detsipoika666

        ei sitä ilmaputsarii tarvi vaihtaa, vaa voi tukkii sen letkun mikä menee sinne :D


    • detsi viritys helppo

      Ostin vakio detsin vm 2010. pyörälle ei ole tehty mitään virityksiä meni mittariin n. 48km/h. välitykset siinä oli 12/55. meninpä sitten laittamaan 13 piikkisen eturattaan että on 13/55 nii nyt kulkee 115km/h gps:ään. halusinpa virittää vielä enemän niin nappasin etumaskin tarras pois niin pyörä tuli huomattavasti kevyemäksi ja nyt menee gepsii päälle 180km/h. keulii ja sutii ja grillaa makkarat jos ei oo grilliä. hyvin helpolla tavalla näin voi virittää mopon.

    • Dtmies100500

      Eli jos haluut detsin kulkemaan noin 70 vakioväleillä, poraa/ohitaledillä cdi boksi. Seuraavaks otat alkukäyrän irti ja poistat kurin. Sit isompaa suutinta . Ja jos haluat vielä lisää vauhtia lähes 80.....ja käytettävissäsi on dremel..tms/paineilmavinku, kannattaa semmosella hioa alkukäyrää paljon kurin kohdalta jolloin kaasut pääsee kulkemaan läpi kunnolla. Tämän kun itse tein, kone piristyi valtavasti ja kierrosherkkyyttä/kaasunvastetta tuli hieman lisää. Itsellä 12/65 välit ja nuo viilaukset menee 68

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitta ohitaledillä??? Ois mukava jos saisin vastauksen kun oon itekki ostamassa yamaha dt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitta ohitaledillä??? Ois mukava jos saisin vastauksen kun oon itekki ostamassa yamaha dt

        Yamaha deeteissä on moric box eli mopon tietokone. Moricista lähtee erivärisiä johtoja, niistä pitää katkaista sinivalkoinen johto ja laittaa siihen jonkinlainen sähköliitin. Itse laitoin ns. sokeripalan ja sitten sokeripalaan laittaa keltainen 5mm tai 8mm led. Siihen löytyy erilliset ohjeet kun vain etsii netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitta ohitaledillä??? Ois mukava jos saisin vastauksen kun oon itekki ostamassa yamaha dt

        Moric boxin voi myös porata reijän joka ohittaa rajoittimen, mutta sitä en itse suosittele. about 50% mahdollisuus kusta ja uus moric box maksaa 200-300 euroo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe