Valikko

Ajoneuvot ja liikenne

Keskustelua autoista, moottoripyöristä ja liikenteestä. Kysy neuvoja, vertaile käyttökokemuksia ja hae tietoa.

ALOITA UUSI KESKUSTELU


Keskustelut

Tänään 13.08
Toyota on laadun mittari
jäinkin eilen oikein miettimään roiskeläppiä kun olin ohjeet antanut jotta miten niinkin helpolla saahaan suojattua pelti eri maissa on erlliaisia rauta seoksia saksassa on pirskutti ongelmana rauta malmi jota pellissä paljon joka haperruttaa pellin nopiaan vaikka olisi kuinka paksua se haperoituu sisältä päin fransmanneilla sama ongelma ja fransmannit vielä pihtaa pellissä ja on niin ohkaista kuin vaan voipi lujuus ja muitten laskelmien osalta olla. Japanissa ja varsinkin Japanin ykkös prändissä Toyotassa on hyvä pelti vaikka on ohkainen niin on täyttä tavaraa ja Japanissa vielä hyvä pelti aines jossa ei sitä rauta malmia niin paljoa siksi Toyotan pelti kestää monen kertaisesti sen minkä euro räppänöitten vaikka humpuuki lehdissä sitä solvataan mutta olenkin tästä luottomyyjän kanssa usiasti jutellut ja hänkin sanonut jotta euroräppänät ovat rauta seoksen johosta haperoa. Moottori laatustrantantit ovat omaa luokkaa jota euroopassa ei osata ja ovat aina purkamassa Toyotan moottoreita ja siinä filmiä kuluu kuvatessa osia se on juurikin Proacen tehtaalla surkian näköistä kun huru ukot viinipäissään yrittävät linjastolla milloin milläkin verukkeella mukamas tehtaan johtajia ja muita mutta eivät pääse kopioimaan sähkölaitteet ja nivelet hylkivät kosteutta ja ovat releet sellaisia että vielä vanhanakin magneetti nappaa kiinni kyllä Toyota pyörittää maapalloa ja saa euroräppänä tehtailla kyynel virran aikaiseksi
24
Autot > Automerkit > Toyota > Yleistä Toyotasta 

Sivu /31706