ILMAISIA KOLEJA HABBOON!

Habbokoleja!!!

Näin niitä saa! Mee sähköpostiis ja kirjota tolle:[email protected] laita sinne habbotyypin nimen, salasanan ja sähköpostisi! Saat tilillesi 100000 kolikkoa!!!! :-D MAHTAVAA VAI MITÄ??!! TÄÄ ON TÄYSI TURVALLISTA!!!!

30

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cheattt...!!!!

      Jos annat salasanas se ei ole turvallista, kunnon kusettaja! Yrität vaan pöllii kaikkien tyypit!

    • homohuijari

      hah vitun habboo pelaaja nördelli 9 vuotias homo. surkein kusetus ikinä

    • Minecraftaaja

      Mitä paska puhetta! Pöllii kaikkien tyypit. Älä ikinä alennu tämmöseen paskaan.

      • lotta-97

        Eikä oo kusettaja!!!! Mä kokeilin tota!! Sain vartin päästä 1000kolea!!!!!! >:( Et kantsis teiä eka kokeilla ennenku rupeette pilkkaamaan!!!!!


      • Habbo koleja!!!!
        lotta-97 kirjoitti:

        Eikä oo kusettaja!!!! Mä kokeilin tota!! Sain vartin päästä 1000kolea!!!!!! >:( Et kantsis teiä eka kokeilla ennenku rupeette pilkkaamaan!!!!!

        Tää ei oo mun keksimä!!!!!! >:o Vaan mun kamu on Habbos mode nii se kerto!!! Tiiän paljo enemmä muitakin juttija! Esim jotta saa ilmasen VIPin, kamaa ja lemmikin!!!! Mä oon netis joka päivä ja etin sielt tollasii asioita!!!! P.S. en oo 9 vaan 14.


      • kiitiiiiii =DDD
        Habbo koleja!!!! kirjoitti:

        Tää ei oo mun keksimä!!!!!! >:o Vaan mun kamu on Habbos mode nii se kerto!!! Tiiän paljo enemmä muitakin juttija! Esim jotta saa ilmasen VIPin, kamaa ja lemmikin!!!! Mä oon netis joka päivä ja etin sielt tollasii asioita!!!! P.S. en oo 9 vaan 14.

        VAAU!!! TÄÄ TOIMII!!! :O ENNEN MULLA EI OLLU YHTÄÄ KOLEA JA NYT 1000!!!!!!!! :DD KIITTI HIRVEESTI!!!!! ÄLKÄÄ TE MINECRAFTIT SUN MUUT PILATKO TÄTÄ TEIÄN TYHMIL TIETTÄMÄTTÖMIL KOMMENTEIL!!!!!!!!!!


      • Satu.
        kiitiiiiii =DDD kirjoitti:

        VAAU!!! TÄÄ TOIMII!!! :O ENNEN MULLA EI OLLU YHTÄÄ KOLEA JA NYT 1000!!!!!!!! :DD KIITTI HIRVEESTI!!!!! ÄLKÄÄ TE MINECRAFTIT SUN MUUT PILATKO TÄTÄ TEIÄN TYHMIL TIETTÄMÄTTÖMIL KOMMENTEIL!!!!!!!!!!

        Kitz! Tää toimi!!!! Eikä kukaa oo vieläkää pöllinny mun tyyppiä te tietämättömät kakarat! >:P


      • KusetustaKaikki
        lotta-97 kirjoitti:

        Eikä oo kusettaja!!!! Mä kokeilin tota!! Sain vartin päästä 1000kolea!!!!!! >:( Et kantsis teiä eka kokeilla ennenku rupeette pilkkaamaan!!!!!

        hei, kuules jos et tienny Sulake Oy ja Habbo.fi ei kysy IKINÄ salasanaa eli jos laitoit tonne "salasanas" oot sama kusettaja :) ETTÄ HAISTA SINÄ MURSU ISO PASKA


      • Niin että.
        Habbo koleja!!!! kirjoitti:

        Tää ei oo mun keksimä!!!!!! >:o Vaan mun kamu on Habbos mode nii se kerto!!! Tiiän paljo enemmä muitakin juttija! Esim jotta saa ilmasen VIPin, kamaa ja lemmikin!!!! Mä oon netis joka päivä ja etin sielt tollasii asioita!!!! P.S. en oo 9 vaan 14.

        Olet varmaan tietokone nörtti


      • haista homopaska
        kiitiiiiii =DDD kirjoitti:

        VAAU!!! TÄÄ TOIMII!!! :O ENNEN MULLA EI OLLU YHTÄÄ KOLEA JA NYT 1000!!!!!!!! :DD KIITTI HIRVEESTI!!!!! ÄLKÄÄ TE MINECRAFTIT SUN MUUT PILATKO TÄTÄ TEIÄN TYHMIL TIETTÄMÄTTÖMIL KOMMENTEIL!!!!!!!!!!

        Haista iso paska! Viestiketjun aloitta yrittää uskotella, että tämä " toimii " noilla paska viesteillä
        saatanan 9 v jonne! Olet vitun naurettava


    • Habbo on paska

      Onko kiva kirjotella eri nimimerkeillä? :D

    • fgkfi

      Mulla on parempi tapa työnnä nyrkki perseeseesi ja pidä sitä sielä 2 päivää niin hahmollesi ilmestyy vaikka mitä vitun paskaa

    • Gotfather

      ookko tesmannu

      • mhnm

        kakku on m


    • Totta tuokin..

      Sehä toimi!!!!!!!!!!!! sain ukolleni 10000 kolöikkoa!!!!!!!! -__________-

    • kok3

      nii mäki sain oikeest

      • miksu1

        tuota kun mä yhentunnin annoin ladata koneen yhtäjuttuu joka littyy habooon
        niin mä sain 40000 kolee kokeilkaa teki se on ilmaista ja turvallista :d


      • urputtaja3
        miksu1 kirjoitti:

        tuota kun mä yhentunnin annoin ladata koneen yhtäjuttuu joka littyy habooon
        niin mä sain 40000 kolee kokeilkaa teki se on ilmaista ja turvallista :d

        äläpä urputa siinä mäkin testasin niin sain 43555kolee


      • huijausta
        urputtaja3 kirjoitti:

        äläpä urputa siinä mäkin testasin niin sain 43555kolee

        Ööm oon mäkin testannut ja ei tullu mitään. onneks oli köyhä ukko jo valmiiks ja käyhty lisäää eli tää on niin huijaus. !!!!


    • ImeMunaaVitunretardi

      Vitun retardi hirtä ittes niin saat habbo ukolles kaikkee paskaa

    • vihainen sulle
    • valitus

      onko tää ny totta vai ei kun en tiiä ketä uskoo..:(

    • möyts

      jos ei toimi niin susta tehään rikosilmotus!

    • LOL SÄ

      TROLLOLL TOTA SÄHKÖPOSTII EI OO OLEMASSA!! noob huijaus

    • Ilmaset habbo koliko
    • KOLEJA
    • ILMAISIA KOLIKOITA !
    • Habbopoju
      • Rikosilmoitushuijauksest

    • dsdsdds

      www.smx.nu
      Täältä näette aloittajan ip osoitteen, jota ollaan parhaillaan hakkeroimassa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe