Uusi ystäviä Tampereelta

Hiljattain muuttanut

Uusia ystäviä Tampereelta hakusessa tai vaikka baarikaveria?

48

2017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisätietoja?

      Mitä ikäluokkaa olet, nainen vai mies? Miksei kukaan hae koskaan muutakuin kaksikymppisiä uudeksi tuttavuudeksi. Entä onko anonyymiä sähköpostiosoitetta?

      • Tre tuttu

        Kyllä hakee! 30 naisystävä olisi kiva löytää Tampereelta 30 naiselle Tampereelta :D


    • Hiljattain muuttanut

      Olen 23 - vuotias nainen :) En ole ronkeli siitä minkä ikäisiä kaverikseni otan kunhan kemia pelaa :) Oletko itse nainen vai mies? :)

      • ystäviä vailla

        Täällä yksi 25 vuotias nainen. Oon vuoden jo asunut Tre:llä ja vähän niitä ystäviä jo on, mutta kaikkien kanssa vähän erialainen musiikkimaku. Kun tykkäät käydä tanssimassa, ota vaikka yhteyttä [email protected].


    • m32v tre

      Täällä olis yks 32v mies, jos seura kelpaa.. Mitäs sulla harrastuksina..?

    • Hiljattain muuttanut

      No, miksei seurasi kelpaisi :) Itse en tosiaan tunne täältä vielä paljon ihmisiä, työn kautta olen saanut muutamia mutta kavereita ei ole koskaan liikaa. Harrastuksina on ihan perus hyötyliikunta mutta suunnitteillani on aloittaa jokin uusi harrastus jota tosin en ole vielä saanut aikaiseksi.

    • Hiljattain muuttanut

      En haluaisi viettää ens viikonloppua yksin :( Voisko joku laittaa puhelinnumeronsa niin soittaisin

      • Heippa tamperelaiset,

        Huomioittehan, että julkaisemanne tiedot ovat täällä julkisesti kaikkien näkyvissä. Puhelinnumeron antamista emme suosittele julkisesti, vaan käyttäkää mieluummin muita yhteydenpitokeinoja. Helpointa yhteydenpito S24:ssä on rekisteröityä --> tällöin voitte esimerkiksi lähettää viestejä toisillenne ja kirjoittaa kuulumisiin ilman pelkoa, että henkilötietonne päätyvät vääriin käsiin.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24


      • Anonyymi
        suomi24 kirjoitti:

        Heippa tamperelaiset,

        Huomioittehan, että julkaisemanne tiedot ovat täällä julkisesti kaikkien näkyvissä. Puhelinnumeron antamista emme suosittele julkisesti, vaan käyttäkää mieluummin muita yhteydenpitokeinoja. Helpointa yhteydenpito S24:ssä on rekisteröityä --> tällöin voitte esimerkiksi lähettää viestejä toisillenne ja kirjoittaa kuulumisiin ilman pelkoa, että henkilötietonne päätyvät vääriin käsiin.

        Terveisin,
        Elina
        Suomi24

        täh?


    • kaveria vailla

      moikka:) oon 20-vuotias nainen ja itekkin vailla kavereita kun muutin toiselta paikkakunnalta. saanko sun sähköposti osotteen niin ollaan yhteyksissä?:)

    • Muuttanut hiljattain

      Tämä viesti on nimimerkille KAVERIA VAILLA

      Viestini on poistettu jossa oli sähköpostiosoite, turvallisuussyistä. Olen edelleen sitä mieltä, että meillä voisi tutustuminen toimia ja siitä mahdollinen ystävystyminen koska olemme aika samassa tilanteessa, molemmat vasta muuttaneita ja ikä on suhteellisen sama. (Ikä 23 - vuotta / nainen / Tampere) Etsin ensisijaisesti naispuoleisia kavereita koska olen itsekkin nainen kaipaan "tyttöjenjuttuja". En ole rekistöröitynyt Suomi24 palveluun, joten jos laitan taas oman sähköposti osoitteeni tähän se poistetaan taas, turvallisuussuussyistä. Olisiko ehdotuksia miten voisimme vaihtaa kuulumisia?

      • tuota.

        Sähköpostin pitäisi olla anonyymi. Mutta sun kannattaa luoda tunnus S24:ään ja siinä on viestimahdollisuus.


    • Morjesta! Olen itse 28-vuotias miespuolinen opiskelijanuorukainen. Myös vasta muuttanut Tampereelle. Jos seura kiinnostaa, niin ottakaahan yhteyttä.

      Tunnen kovin vähän ihmisiä täältä ja olisi kiva tutustua etenkin naispuolisiin henkilöihin :)

    • DsD--

      Täällä kans 26 v mukava ja rempsee nainen Tampereelta uusia tuttavuuksia vailla.. Tulet toimeen kanssani jos olet huumorintajuinen, puhelias, voi puhua asiasta kun asiasta :D Ikähaarukka 25 v eteenpäin

      • hymiö87

        Kukkuluuruu, onkos sulla spostia jonka voit tänne laittaa? :-)


    • hymiö87

      Heips! Täällä 25 v tamperelaistunut nainen seuraa vailla :-) Muutin joku aika sitten, eikä tuttuja täällä oikein ole. Olisi mukava saada kahvittelu-/baari-/lenkkeily-/leffa- tai ihan vain hengailuseuraa kaupungille, kaikki käy :-) Välillä on kiva vain haahuilla kaupungilla ilman sen suurempaa syytä ja kierrellä kauppoja, kirppareita ja toreja. Tykkään istuskella kahviloissa, puistoissa, rannoilla tai vaikka terasseilla. Jos omaat h-tajua, eikä iloisuus, positiivinen elämänasenne ja pieni seikkailunhaluisuuskaan pahitteeksi olisi, niin kommentoi ihmeessä tänne! Spostiosoitetta en viitsi tänne laittaa, kun ei ole anonyymiä.

    • Muuttanut hiljattain

      Hei hymiö87

      Itselläni sama tilanne, muuttanut olen hiljattain myös Tampereelle eikä kaveripiiri ole ehtinyt vielä uudella paikkakunnalla kasvaa :) Itse olen 23 vuotias positiivisen elämänasenteen omaava nainen olen luonteeltani ilonen, rempseä ihminen. Olen samoilla linjoilla nimimerkki HYMIÖ87 kanssa, että kahvittelu, baari, leffa yms seura olisi kiva, kiinnostuksen kohteet tuntuisi olevan aikalailla samat, olisi kiva jos vielä vastaisit tähän jotain :)

      • hymiö87

        Ootko sama tyyppi "Hiljattain muuttanut", joka on aloittanut tämän viestiketjun? :-) Onkos sulla anonyymia spostiosoitetta? Jos ei, niin mietin että pitäisikö tänne rekisteröityä.. Ilmeisesti sitten voisi lähetellä viestejä myös yksityisesti. Missäs päin Tamperetta asustelet?

        Myös DsD-- ja muut voisivat vastailla, vieläkö olette kaveria vailla? :-)


      • Muuttanut hiljattain
        hymiö87 kirjoitti:

        Ootko sama tyyppi "Hiljattain muuttanut", joka on aloittanut tämän viestiketjun? :-) Onkos sulla anonyymia spostiosoitetta? Jos ei, niin mietin että pitäisikö tänne rekisteröityä.. Ilmeisesti sitten voisi lähetellä viestejä myös yksityisesti. Missäs päin Tamperetta asustelet?

        Myös DsD-- ja muut voisivat vastailla, vieläkö olette kaveria vailla? :-)

        Olen kyllä sama henkilö, viestiketjun aloittaja :) Itselläkään ei ole anonyymiä sähköpostiosoitetta, rekisteröityminen olisi kyllä yksi vaihtoehto mutta tää Suomi 24 palvelu on vielä aika tuntematon itselle, ensimmäistä kertaa täällä aloitan viestiketjua ja näillä sivuilla vieraillut. Tuota tuota, mietin tässä erivaihtoehtoja, että miten voisi aloittaa tämän tutustumisen? Ehdotuksia?

        Asustelen Tampereen Hakametsässä :) Olen asunut nyt noin puoli vuotta Tampereella, kaupunki on kyllä viihtyisä ja paljon eri mahollisuuksia, tekemistä löytyy ja aina on jotain tapahtumia mutta ne olisi mukava jakaa ystävien kanssa :) Itse olen lähtöisin pienestä paikkakunnasta jossa kaikki oli kaikkien kanssa ystäviä, pienet piirit, täällä se ystävystyminen on ollut hankalempaa. Missäs päin sinä asustelet? :)


      • hymiö87
        Muuttanut hiljattain kirjoitti:

        Olen kyllä sama henkilö, viestiketjun aloittaja :) Itselläkään ei ole anonyymiä sähköpostiosoitetta, rekisteröityminen olisi kyllä yksi vaihtoehto mutta tää Suomi 24 palvelu on vielä aika tuntematon itselle, ensimmäistä kertaa täällä aloitan viestiketjua ja näillä sivuilla vieraillut. Tuota tuota, mietin tässä erivaihtoehtoja, että miten voisi aloittaa tämän tutustumisen? Ehdotuksia?

        Asustelen Tampereen Hakametsässä :) Olen asunut nyt noin puoli vuotta Tampereella, kaupunki on kyllä viihtyisä ja paljon eri mahollisuuksia, tekemistä löytyy ja aina on jotain tapahtumia mutta ne olisi mukava jakaa ystävien kanssa :) Itse olen lähtöisin pienestä paikkakunnasta jossa kaikki oli kaikkien kanssa ystäviä, pienet piirit, täällä se ystävystyminen on ollut hankalempaa. Missäs päin sinä asustelet? :)

        Vähän kesti vastata, nyt vasta pääsin koneelle..
        Eli rekisteröidyin nyt sitten tänne, laita postia tulemaan osoitteeseen [email protected]
        Vastailen sitten lisää :-)


      • hymiö87
        hymiö87 kirjoitti:

        Vähän kesti vastata, nyt vasta pääsin koneelle..
        Eli rekisteröidyin nyt sitten tänne, laita postia tulemaan osoitteeseen [email protected]
        Vastailen sitten lisää :-)

        Ja muutkin saavat tottakai kirjoitella!


    • ainoii

      Täällä pari viikkoa sitten hervantaan muuttanut kakskymppinen tytsy. Kaipailisin myös kavereita, lenkille, kaupungille, kahvitteleen jne. Sähköpostia voipi laittaa [email protected]

    • Muuttanut hiljattain

      Onkohan hymiö87 saanut sähköpostini?

      • hymiö87

        Jeps! Juuri kävin lukemassa ja vastasinkin jo sulle, kiitos vaan :-) Kävin täällä eilen illallakin, mutta postilaatikko ei silloin jostain syystä toiminut enkä nähnyt viestiäsi..


    • saragirlie

      Moi! Tännekkin kelpaa kaverit, naispuolisista ihmisistä mieluummin!
      [email protected]

      Mese ja skype on kans, elikkä sielkin voi jutel.

      - sara

      • hymiö87

        saragirlie, minkäs ikäinen oot ja millaisia kavereita etsit/minkälaisiin juttuihin? :-)


    • Tre mies 23

      Olen 23-vuotias myös hiljattain Tampereelle muuttanut mies, olis kiva jos löytyis vaikka joku miespuolinen kaveri joka lähtis mulle puhemieheksi naisseuran hakemisessa. Olen itse niin ujo etten osaa/uskalla tehdä aloitteita naisia kohtaa.

      • Toinen 23 v. mies

        Messissä tänään? Rohkeutta naisten kanssa kontaktin ottamiseen löytyy. Vinkkinä: ole oma itsesi ja aloita keskustelu ihan mistä vain (semmosesta mikä naista voisi kiinnostaa), kehu naista, tanssi naisen kanssa, pidä hauskaa=varma hauskanpito sille iltaa, kenties myöhemminkin, kun numeron pyydät (enkä tarkoita, että tuheroo saisit).


      • Tre mies 23
        Toinen 23 v. mies kirjoitti:

        Messissä tänään? Rohkeutta naisten kanssa kontaktin ottamiseen löytyy. Vinkkinä: ole oma itsesi ja aloita keskustelu ihan mistä vain (semmosesta mikä naista voisi kiinnostaa), kehu naista, tanssi naisen kanssa, pidä hauskaa=varma hauskanpito sille iltaa, kenties myöhemminkin, kun numeron pyydät (enkä tarkoita, että tuheroo saisit).

        Meni nyt ohi tämä tilaisuus minulta ja muutenkin epäilen että olisin edelleenkin liian ujo olemaan kontaktissa naisiin vaikka joku siinä mua auttais alkuun. En toisaalta haluaisi mitään pelkkää yhden illan juttua mutta toisaalta en ole valmis seurustelemaan vakavasti.

        Haluan siis kuitenkin vakituisempaa seuraa jostain naisesta enkä mitään sellaista että pannaan kerran ja sitten häivytään. Voishan sitä jossain vaiheessa palata asiaan jos joku lähtis mulle puhemieheksi.


      • nainen itsekin
        Tre mies 23 kirjoitti:

        Meni nyt ohi tämä tilaisuus minulta ja muutenkin epäilen että olisin edelleenkin liian ujo olemaan kontaktissa naisiin vaikka joku siinä mua auttais alkuun. En toisaalta haluaisi mitään pelkkää yhden illan juttua mutta toisaalta en ole valmis seurustelemaan vakavasti.

        Haluan siis kuitenkin vakituisempaa seuraa jostain naisesta enkä mitään sellaista että pannaan kerran ja sitten häivytään. Voishan sitä jossain vaiheessa palata asiaan jos joku lähtis mulle puhemieheksi.

        rohkeesti vaan! ei ne naiset pure :) ujous voi olla myös söpöä. jos ei kokeile, niin ei voi tietää :) sulla ei ole mitään hävittävää!


    • dulcet...

      Moikka!

      Oon Tampereella vaihtelevasti pari vuotta asunut 20-vuotias tyttönen. Mua kiinnostais löytää hyvää baariseuraa, sekä ihan oikeasti hyvää juttukaveria. Asun lähellä Tampereen keskustaa, joten liikenneyhteydet on hyvät ja oon myös tosi innokas tapaan uusia ihmisiä (jos työvuorot antaa myöten :))
      Ottakaa yhteyttä: [email protected] (kannattaa kopioida tästä, ei oo mitenkää helppo kirjoittaa :D)

    • Tampere nääs

      Uudet ystävät ovat aina tervetulleita :).

      • Trää!

        Hiphei! On jo jonkinaikaa tullu tampereella asusteltua mutta eipä tuo kaveripiiri mikään älytön ole joten uusia tovereita etsitään! Täällä huutelee 22 -vuotias parin koiran omistaja rennolla elämän asenteella. Oisko mitään miittiä aikomusta järjestää? Ite tuppaan aika harvoin täälä olemaan; järkevintä olis varmaan ryhmän perustaminen tonne fb:n ihmeelliseen maailmaan?


    • AnnunnA

      Tampereelle muuttamassa tämän kuun lopussa. Muutamia kamuja on siellä valmiiksi olemassa, mutta hengailu-, kahvittelu-, lenkkeily-, baariseura yms. olis hirrrrrmusen kiva juttu! Iällä ei juurikaan merkitystä, baarien kannalta tosin täysi-ikäisyys suotavaa, muahaha... Ukollekin olis ihan kiva löytää esim. turinointi- ja jäkismatsikamuja - se kun on vähän huono tutustumaan uusiin ihmisiin.

      Itse olen tämmöinen alunperin savolainen - nyk. salolainen - sekopää, jolla juttua riittää joskus jopa muiden mielestä kyllästymiseen asti! XDD Älkää antako sen pelottaa! ;D

      Jos joku jotain ryhmää jaksaa Buukkiin väsätä tämän aiheen tiimoilta, niin mielelläni olisin myös sinne liittymässä. Infotkee ihimeessä... :D

    • -jonna

      "Mun nimi on Jonna, mikä sun nimi on?"
      Tehdäänkö tutustumisesta edes hieman yhtä helppoa kuin mitä se oli silloin aikanaan hiekkalaatikolla? Netin keskustelupalstat on ammollaan ystäviä Tampereelta hakevaa nuorisoa, keräännyttäiskö kaikki samaan mestaan ja lähetään porukalla kahville ja pelailemaan?

      FB:hen perustettu ryhmä on julkinen, mutta ainoastaan ryhmän jäsenet voivat seinälle kirjoitella. Liityppä siis ryhmään niin pääset tutustumaan kaikkiin mahtityyppeihin :)

      Tampereen Toverit
      https://www.facebook.com/groups/356252384457917/

      jos joku mättää, laita mailia: nuoralllatanssija (at) gmail.com

      Nähdään!

    • decora73

      Heippa!

      Hakusessa olis menevää, hauskaa ja rentoa naisseuraa (myös miehet! Mutta todellakin vain kaveripohjalta!!!) kaveriksi yöelämään, konsertteihin, saunailtoihin, shoppaileen, matkaseuraksi, kuntoileen, rannalle, piknikille, skumppalasilliselle, kahvitteleen... mitä ikinä vaan keksitäänkin! Olen 39-vuotias heteronainen, mutta ikä ei näy eikä tunnu missään! Voit siis olla nuorempikin ja voin taata etten hyydy kesken bileillan, vauhtia kyllä riittää! Asun Tampereella, olen perheetön ja kaukosuhteessa, joten ystäville löytyy aina aikaa ja tilaa. Upeaa olisi myös löytää vaikka isompikin porukka jakamaan elämän iloja. Rakastan mm. matkustelua, tanssimista, sisustamista, eläimiä, kesää ja aurinkoa. Jos siis olet elämää rakastava, huumorintajuinen ja iloinen ihminen ja jokin kolahti viestissäni, niin rohkeasti vaan postia tulemaan osoitteeseen: [email protected]

    • Facessa kiva ryhmä :)

      Faces on tällainen ryhmä minkä kautta on helppo tutustua uusiin ihmisiin https://m.facebook.com/groups/356252384457917?ref=bookmark&refid=60

      Kaikki tamperelaiset (tai lähikuntalaisetki) saa liittyä, ikään ja sukupuoleen katsomatta :)

      Käydään porukalla mm elokuvissa, kahvilla,baarissa ja mitä nyt keksitäänkin, samalla tutustuen toisiin :€

    • Sadehinsa1

      Tääl olis 22-vuotias neito vailla kavereita. Asun Tampereen lähiellä,en ihan Tampereella. Olen räväkkä ja huumorintajuinen. Laitelkaa ihmeessä viestiä: mocana.serat (ät gmail.com). Älkää ihmetelkö osoitteen kirjoitusasua,haluan välttää roskapostin.

    • hyi-yäk

      Fese suxx. Ei sitä kukaan täysijärkinen käytä, joten pitäkää ne fesemölinät vain siellä fesen sisällä, ei muualle.

    • sunset881

      täällä olis 24v nainen ja Tampereella asun, hakusessa olisi sellaisia ystäviä joita voisi nähdäkkin, shoppailuun, kahvitteluun, baariin jne.. Mieluiten naispuolisista vain! Postia voi laittaa [email protected]

    • Hra47v

      Tää ois mukava 47v hoikka miekkonen lievästi hunningolla , lievästi yksin .
      Saa viestitellä [email protected]

    • minna_riina

      Täällä ois kolmekymppinen nainen kans ystäviä vailla treelta. plussaa on jos asut etelätreella,mut muualla asuvatkin käy. postia voi laittaa osotteeseen: [email protected]

    • hymiö87

      Uusia kavereita taas kaipailisin, ylempänä kerron itsestäni enemmän :) Ota rohkeasti yhteyttä tänne tai spostiin!

    • m21

      Mitä tehdä kun en uskalla tutustua uusiin ihmisiin?

      • minna123

        Tutustu uusiin ihmisiin ensin rauhassa netin kautta, se on helppoa :)


    • heipähei

      Täältä löytys treelle muuttanut mies ikää 21. Uusia kavereita olisi hakusessa, miäs tai nainen, jos kiinnostusta meiliä vaan [email protected]

    • morjens3

      Kavereita olis hakusessa 33v miehellä, naisista tai miehistä. Jos löytyy kiinnostusta tutustua ni viestiä voi laittaa [email protected]

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      173
      2950
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      429
      2345
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      46
      2254
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      130
      1580
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1370
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      131
      1355
    7. Hallitus käy seuraavaksi palkansaajien sunnuntailisien kimppuun

      Vuoro-ja sunnuntaityötä tekeville työntekijöille, muun muassa hoitajille, poliiseille, kaupan työntekijöille jne. on luv
      Maailman menoa
      251
      1295
    8. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      30
      1269
    9. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1223
    10. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      11
      1183
    Aihe