Tietääkö joku että missä myytäisiin Prismacolor markereita vai myydäänkö Suomessa ollenkaan? Voi olla että suomessa näistä kynistä käytetään jotain toista nimeä.
Prismacolor markers
3
1427
Vastaukset
- dabadaba
Olen etsinyt Prismacolor -sarjaa Suomesta
tuloksetta. Erityisesti kiinnostavat värikynät,
joiden pitäisi olla ominaisuuksiltaan peittävempiä
ja vahaisempia kuin useimmat muut värikynät.
Ovat tietääkseni Sanfordin valmistamia.
Jos Suomesta löytyy näitä, vaikka jollain
toisella nimellä, niin laittakaa ihmeessä vaikka
mailia, sillä kivien kääntäminen alkaa käydä
tylsäksi.
Kiitos.- JPQ
jos värikynä nyt sama kuin puuväri niin suomessa joutunee tyytämään cran d'achen,derwentin,faber-castellin kyniin joista viimeisiä on todellakin tuskaisa saada ja ikävä kyllä mielilaatuni. En tiedä mistä muita saisi ja olen melkoisesti kyselleyt itseänikin tuollaiset puuvärit kiinnostaa ja faber-castell on kiinnostava varsinkin vesiliukoisten osalta sävyt sekoittuu parhaiten muutenkin väri maailma minulle mieluisin mutta jos joku tosiaan tietää niin kiitos. Ja jos olisi rahaa varmaan noille olisikin jo maahantuoja.:)
- NÖFÖ
JPQ kirjoitti:
jos värikynä nyt sama kuin puuväri niin suomessa joutunee tyytämään cran d'achen,derwentin,faber-castellin kyniin joista viimeisiä on todellakin tuskaisa saada ja ikävä kyllä mielilaatuni. En tiedä mistä muita saisi ja olen melkoisesti kyselleyt itseänikin tuollaiset puuvärit kiinnostaa ja faber-castell on kiinnostava varsinkin vesiliukoisten osalta sävyt sekoittuu parhaiten muutenkin väri maailma minulle mieluisin mutta jos joku tosiaan tietää niin kiitos. Ja jos olisi rahaa varmaan noille olisikin jo maahantuoja.:)
Kannattaa ostaa postina esim Amazon.com:ista ja katsoa sieltä semmoinen linkki jossa lukee Internatonal Delivery. VAROITUS: Postitus on kallista!!!!! Mutta jos oikeasti haluaa sellaiset niin sitten tilaa.
Tilasin itse eilen setin ja postitus oli 20e ja setti 50e....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?433020Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352248Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari532162Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh551742Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161502Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571479Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221208Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian161944