Tappelu!!!?

indonesia12

Elikk'ä oon 12 vuotias poika vantaalta..ja minua aina hakutaan nössöksi ja homoksi..ja tulee aukoon päätä ja pukkimaan..niin et miten voisin reenata tappelua ??kumminkaan en haluais mennä mihinkään karate kerhoo..mut esim kotona..on meillä nyrkkeily säkki..ja hanskat..et voisin pieksää ne ja vähä muitaki..vastatkaa!!kiitos jos vastaatte..

15

4278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korsolainen

      moi, minäkin oon vantaalta ja oon ysille menossa jos haluut oppii tappelemaan ni teet sellasta kevyttä lihastreeniä joka päivä ja piekset sen säkin, venyttelet ni sulla rupee omat "tekniikat" luonnistumaan mut parempi ois ettet piekse niitä toisia vaan annat asian olla mut jos se ei onnistu ni mä voin pahoinpidellä ne

    • jeppe

      Se joka toista haukkuu, sen napa paukkuu...!

    • karate jim

      Osta karate kid 1,2 ja 3 elokuvat. Katsele ja opi treenaa vaikka pikkusiskoon(jos löytyy) Älä iso siskoon saattaa vaan sua sattua. Muutaman viikon treenauksen menet kiusaajiesi eteen ja sylkäiset niitä naamalle. Kun ne tulee kimppuusi virität kurkipotkun ja annat palaa ja nautit saamastasi selkäsaunasta.

    • toni

      Joissain DVD kaupoissa myydään opetus dvd:tä eri lajeihin, kannattaa varmaan hankkia sellanen.

    • Nick_Name

      Jos et halua mennä noihin "itämaalaisiin" lajeihin, niin suosittelen nyrkkeily treenejä. Siellä kyllä oppii ottamaan ja antamaan iskuja.
      Itse pienempänä auoin kiusaajille päätä sen verran että ne pistivät kunnolla turpaan, sen jälkeen nousin ylös ja jatkoin aukomista, kyllä ne kyllästy hetken päästä ja jättivät rauhaan. Eipä tarvinnut itse lyödä ketään ja tuli hyvä mieli kun tiesi että kukaan niistä ei olisi samaan pystynyt.

      • Anonyymi

        Nössö saa turpaan aina, niinkuin sunkin tapauksessa, sama aukooko päätänsä vai ei


    • tasan

      vilkase:kamppailu.net ,sieltä,lajiriippumaton keskustelu,ja aihe;missä menee kamppailutaitoja opettajan vastuun raja. -otsikko nyt ei lupaa liikoja,mut siel on paljon mielenkiintoista joukossa..ps.mielipiteet/kokemukset auki,ilman ikä dissauksii..-vituttaa vaa et ite ei osannu aikoinaan laittaa itsekunnioitusta terveeks,laittamalla takasin,sitä setvin vieläkin...

    • Kajaani girl-92

      itse olen judossa mutta en käytä siellä opittuja asioita toisen ihmisen vahingoittamiseen.. sen sijaan sanon sille suoraan että mitä ajattelen siitä ihmisestä! (mutsi opettaa mulle lisää sanavarastoo että ne menee hiljasex..:P ) jos se ei tehoa niin saattaa lipsahtaa pari tuhmaa sanaa.. mut jos se alkaa käydä päälle niin saatan tönäistä sen pois mun läheltä...;) ja tälleen..
      (on mul tos mailikin jos on jotain asiaa...)

    • Mook Jong

      Tota noin... Sä et todennäkösesti koskaan tuu veteleen näitä nykysiä kusipäitä (koska taitavuuden kehittämiseen kuluu aikaa) lättyyn mutta sun kannattaa pitää tätä alkusysäyksenä treenaamiselle. Aloita harjottelu ja ota selvää yksinkertasista tekniikoista ja esim siitä miten sitä säkkiä voi lyödä ilman että ranne menee paskaksi. Jos sä tutkit asioita ja treenaat päättäväisesti ja ahkerasti niin sun taitavuus kasvaa päivä päivältä ja sä voit voittaa joskus tulevaisuudessa vastaavanlaiset "kovat jätkät". Treenaa sitä mikä on realistista = yksinkertaista. Yksinkertaiset tekniikat punttien nostelu kunto on avaintekijöitä katutaistelun taidon syntyyn. Mutta älä mene vetelemään ketään päin näköä, se on väärin. Jos joku tulee aukoon päätään ja sä tiedät ettet voi välttää taistelua, silloin taistele ja puolusta ittees. Älä kuitenkaan mene kostomielessä veteleen ketään lättyyn. Kostomieli on hyvä alkusysäys sille että sä alat harrastaa kamppailutaitoja ja tutkia niitä mutta kostomieli ei saa olla se mikä ajaa sut tappeleen. Jos on pakko puolustautua, puolustaudu, mutta älä tarkotuksella vahingoita ketään. Älä edes niitä kusipäitä...

    • toinen kadunpoika

      Moi, eli siis jos aiot vetää turpaa mikä on siis aika huono idea koska eihän kukaa voita 1vs4 tai tollasia mut jos sul kerta säkkiä löytyy ja hanskat kato tubest niit videi miten lyödä toista ilman et satttuu tai jtn tollast ni vaikkka potkit ja polvella ja sitte nostelet aluks 3 kiloo yhel käel treenat sit hiljattai nostat painoo mut aina pitää olla välipv eli jos tänää treenat puntteja huomenna lepo ja sit ylihuomen vaikka lyöntejä mut älä rupee ikinä kovaks leijjaks jos oot oppinu vähä pommittaa säkkiä ite pienen harrastin thai nyrkkeilyä ja sit pistin turpaa ni sit joskus ne vanhemmat tekee sust rikosilmotuksen sit tulevaisuus on iha pai mönkää
      _ toinen kadunpoika

    • historian siivet

      Aloittajakin on nyt jo 20-vuotias, mitenköhän on elämä edennyt?

    • Mietiskelijä

      22-Vuotias hieman mietityttää?

    • Elämä on laiffii

      Vinkki tätä lukeville itsensä puolustamisesta huolestuneille: Älkää myrkyttäkö elämäänne lisää treenamaalla kaiket illat itsepuolustusta jotain pelottavaa tilannetta varten. Hankkikaa elämä. Hankkikaa harrastukseksi kamppailu-urheilulaji esim. judo, nyrkkeily, paini, bjj, thainyrkkeily. Tällä tavalla elämä ja harrastus keskittyy uhkakuvien ja itsepuolustuksen sijasta johonkin positiiviseen eli oman lajin kamppailussa kehittymiseen. Lopputuloksena on parempi itseluottamus, paremmat itsepuolustustaidot ja parempi fiilis.

      • hyvä fiilis

        Paitsi jos tulee vammoja päähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe