AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Pakkohuutokauppa

Pakkohuutokauppa

82 Vastausta 3 017 Lukukertaa
Oliko Salossa jonkun viher/piharakentajan pakkohuutokauppa lähipäivinä, koska ja mitä siellä olisi tarjolla, eli kannattaako lähteä katsomaan ja huutamaan ääni käheäksi.
essin paikka joo..
Onko vanhan ykköstien varrella?
Surku..
Myymälässä kaikki maksoi poskettomasti. Ja muutenkin.
ei ihme kyllä,oli omistajalla sen verran tyly palvelu,,asiakaspalvelu perseestä
Itse ihmettelen lähinnä sitä miten noinkin asiakaspalvelukyvytön johtaja pärjäsi näinkin pitkään, työntekijöiden asema myös käsittääkseni aina ollut huono ja siksi vaihtuvuus suurta työntekijöissä.
Työntekijöiden vaihtuvuus on ollut suurta. Työpaikkaa ei ole juuri kukaan kehunut, vaikka työssä itsessään ei mitään vikaa olisikaan.

Pomona oleminen ei kaikille vaan sovi.
No, ei tässä ole mitään ihmeellistä. Liian korkeat hinnat, ei alennuksia niin asiakkaat kaikkoavat ja lisäksi epäystävällinen palvelu.
kerkisikö esko myymään ne koneensa vai veikö vouti nekin?
Hyvä esimerkki miten korkeat hinnat auttaa! Varsinkin Salossa hintataso alkaa merkitä yhä enemmän. Moni kauppa kärsii ennenkuin tämä on sisäistetty! Kannattaa keräillä suurempi ostolista kerralla ja hakeutua muualle ostoksille! Samalla pääsee huviajelullekin.
Oikeassa olet, näin meillä on toimittu jo lähes 20 vuotta.

Sen lisäksi että Salossa on kallista on myös asiakaspalvelu usein hyvin tietämätöntä.
Hyvä esimerkki osaamattomuudesta kun olin ostamassa vahvistinta eräässä salolaisessa liikkeesä ei saatu esillä olevaa vahvaria soimaan, tee siinä sitten valintoja. Samassa liikkeessä olisi kodinkonetta ostaessani pitänyt laite ostaa näkemättä sitä.
No onneksi on niitäkin liikkeitä jossa homma toimii.

Ja kaiken muun kivan lisäksi Salo on valikoimaltaan surkea paikka. Sen on varmaan huomannut jokainen jolla on teini-ikäisiä lapsia taikka välineitä vaativia harrastuksia.
voi tätä riemun päivää,se ylimielinen nappikorva sai sit firman nurin,,hahah..
ei ihme,olihan esko kerran haastettuna käräjille työntekijöiden puolesta ja syy oli työpaikka kiusaaminen,ja esko hävis käräjät,,se kaveri ei työntekijöitä arvostanut eikä myöskään asiakkaita,,
no nyt kaikki sit menee,olihan yritys toiminimi
Haista passka, saaatanan passkiainen!
Ja huutokauppa peruttu... miksiköhän?
Silloin peruutan, kun velar maksetaan. Muutoin ei voi perua.

Konkurssikin voi olla syynä.
Aivan sama tuo firma, arvostan euroa siksi paljon etten siellä asioi!
Miksiköhän Salossa on aina vaan sellainen asenne joillain ihmisillä, että nautitaan toisen epäonnesta. Ja ollaan iloisia, jos jollain menee huonosti. Olkoon syyt mitkä vaan ja tuntematta ko.firmaa, minä ainakin toivon että kaikki Salonfirmat pysyisi pystyssä. Ja verotuloja tulisi kaupungin tyhjäänkassaan.
Sillä yksikin veronmaksaja on kullanarvoinen.

Miksi siis kadehtia, jokainen valitsee tiensä ja voi ryhtyä yrittäjäksi ja heittää toisten kadehtimisen.

Ja muistetaan että ellei yrittäjiä ja työntekijöitä ole, ei meillä ole palveluitakaan kauaa.
Kyllä se on vaan niin että tämän liikkeen asiakaspalvelusta ja hintatasosta ollaan Salossa harvinaisen yksimielisiä.
Tuskin millään muulla puutarhaliikkeellä Salossa on niin paljon entisä asiakkaita.
Se on se kauhea kadehtiminen, joka sitä iloa tuottaa toisen epäonnistumisesta. Menköön itseltä vaikka työpaikka, kunhan se työnantaja vaan menettää kaiken.

Kommunismia pahimmillaan.
Juuri näin !! hyvä kommentti....
Minä olen ainaskin paikalla klo 10.00
No, jos on peruttu, niin miksi olet paikalla?
Ei kai se kateutta ole, jos palvelutaso on todettu monesta suusta epäasialliseksi? Salossa on paljon sellaisia kauppoja, joissa saa hyvää palvelua. Mutta on myös aina niitä, joissa käyminen on loppunut myyjään ylimieliseen tyyliin puhutella asiakasta.

Siispä kaikki yrittäjät, kiinnittäkää oman käytöksenne lisäksi huomio myös muun henkilökunnan palveluasenteeseen. Ettei myymälään sisään astuneen henkilön käynti jäisi viimeiseksi.
itse aina silloin tällöin liikkeessä asioineena sanoisin että palvelu liikkeessä ollut todella hyvää ja asiallista. apua on saanut odottelematta ja rauhassakin on saanut katsella... valikoimakin todella hyvä niin kesällä kun talvellakin. myös lapset ovat olleet mielissään paikasta
joo tosi hyvää ollut palvelu,omistaja huutaa pääpunaisena työntekiöille ja vittuilee asiakkaille.
itse olin ostamassa siellä pensaita ja kun hinta oli aika korkea niin aloin kysellä alennusta kun useamman pensaan ostan,ei tullut alennusta ja kun menin itse tarjoamaan niistä niin omistaja tivas että ei myy niitä enään minulle mitään mistään hinnasta,,okei,,asia pihvi,marssin kodin terraan ja ostin vastaavat pensaat ja paljon halvemmalla,,
enpä tuossa liikkeessä enään asioi ja olen kyllä mainostanut sitä kaikille..en kylläkään hyvässä.
onnea vaan yrittäjälle,ja jaksamista työntekiöille
Kovaääninen asiakkaiden arvostelu jos mikä on hölmöä. Tuskin siitä ainakaan hyötyä liiketoiminnassa on, jos asiakas on maksanut ylihintaa rupusista pensaista ja saanut vielä myyjän pottuilut kaupan päälle.
Kaikkia ihmisiä ei ole luotu liikealalle. Ja myyjän on oltava lähestulkoon psykologi. Eikä kaikkia voi sittenkään miellyttää.

- Onneksi on valinnanvaraa ja voi itse valita missä liikkeessä asioi.

Itse olen vaan hiljaa vaihtanut liikettä, enkä käy paikoissa joissa en saa haluamaani palvelua. Mitä sitä tänne keskustelupalstoille ruikuttamaan.
olen luullut että se liike on suljettu ollut jo koko kesän,kun ohi ajan siitä päivittäin niin ei kyl ihmisiä ole näkynyt siellä olevan ja samat pensaat rehottaa siinä pihalla koko ajan,ei ainakaan vähene pensaat siitä pihalta.
tainneet asiakkaat äänestää jaloillaan.
Onpa tuo eskonen lain kirjaintakin vastaan pokkuroinut. Ei vaihtanut tai hyvittänyt viallista tuotetta, vaikka ystävällisesti reklamoin asiasta. Tyydyin jättämän asian sikseen ja välttämään kauppaa vastedes. Nyt tämä konkurssiuutinen lämmittää kyllä mieltä, enkä ihmettele että tähän päädyttiin.

Nimimerkillä: kiltti kilteille, mulkku mulkuille
Miten jonkun yrityksen konkurssiuutinen voi herättää tälläistä vahingoniloa, sairasta touhua. Kannustusta yrittäjille että saavat liiketoiminnan jatkumaan ja ei muuta kuin kääntämään kateellisten ivailut kannustavaksi voimaksi.
sitä saa mitä tilaa,näin se vaan on.
Niin oliko se huutokauppa, netissä luki että on peruttu.
Lainaus: "Miten jonkun yrityksen konkurssiuutinen voi herättää tälläistä vahingoniloa, sairasta touhua."

Ehkä siksi että yrittäjä oli oikeasti asiakaspalvelukyvytön jonka luona asiakkaat kävi kerran ja eivät toista kertaa kyseiseen liikkeeseen eksyneet.

Turha täälläkin joidenkin selittää ns. "Salolaista Kateutta", minä ainakin olen syntyperäinen salolainen ja toivon yritysten pärjäävän oikeasti, mutta tuollaisille yrittäjille mistä tässä tapauksessa on kyse minulla on tasan NOLLA arvostusta ja toivon luonnonvalinnan toimivan jotta mädät omenat saataisiin pois!

Toinen lainaus jonkun kirjoittamana: "Itse olen vaan hiljaa vaihtanut liikettä, enkä käy paikoissa joissa en saa haluamaani palvelua. Mitä sitä tänne keskustelupalstoille ruikuttamaan."

Typerää passiivisuutta asiakkaan puolelta jos noin käyttäytyy vaikka olisi saanut huonoa kohtelua. Minä ainakin kerron tutuilleni huonot kauppakokemukset jotta osaavat välttää kyseisiä paikkoja ja nyt internetin aikana muillekin kertominen asiasta on helpompaa ja huonojen yrittäjien on nykyään turha enää kuvitella että pystyisivät salaamaan huonon käytöksensä tai kauppatapansa asiakkailta Facebookkien ja suomi24 ym. kaltaisten palveluiden aikana.

Se vaan on nykyään niin että sopivasti kun yrittäjä mokaa ja joku sattuu asiasta kirjoittaa facebookkiinsa hyvän kertomuksen niin tuurilla jutun lukee enemmän ihmisiä kuin että se kirjoitus olisi vaikkapa Salkkarin yleisönosastolla! Että tuo kannattaisi pitää mielessä, vaikka nykyisin harva yrittäjä tuollaista edes tulee ajatelleeksi... niin salossa kuin missään muuallakaan suomessa.
"Minä ainakin kerron tutuilleni huonot kauppakokemukset jotta osaavat välttää kyseisiä paikkoja ja nyt internetin aikana muillekin kertominen asiasta on helpompaa ja huonojen yrittäjien on nykyään turha enää kuvitella että pystyisivät salaamaan huonon käytöksensä tai kauppatapansa asiakkailta "

Se että yhdellä henkilöllä on ollut huonoja kokemuksia kaupanteossa ei kai merkitse sitä että on niin jokaisen kohdalla. Jonkun kanssa kaupanteko vain sujuu jouhevammin kuin toisen kanssa. Myös myyjän kohdalle voi osua se huono päivä jolloin ei ehkä vain jaksa olla niin pirteä ja hymyilevä, vaikka aina pitäisi olla palveluhenkinen.

"sattuu asiasta kirjoittaa facebookkiinsa hyvän kertomuksen"

Kertomuksen, sopivasti suolattuna vai todellakin mahdollisimman puolueettoman version? Kuinka monella on todellakin mielessä puolueeton kirjoittelu kun kerovat omia "kokemuksiaan" kyseisessä mediassa?

Todella ikävää mikäli ihmisillä on ikäviä kokemuksia kaupungin eri yritysten toimintatavoista. Onneksi minulla on käynyt tuuri kun olen lähes aina saanut ihan hyvää palvelua.
Ei yksi henkilö, vaan aika moni.
Oikeesti, jos tämä kamu tulisi pimeään aikaan vastaan kadulla, niin vetäisin lättyyn. Tollasia mulkeroita ei yksinkertaisesti tarvitse sietää!

- Petkutettu
Hoidatko kaikki ongelmasi ja vastoinkäymisesi yhtä sivistyneesti ja aikuismaisesti?
Pari kertaa k.o. liikkeessä käytiin ostamassa kesäkukat (tosin tästäkin pari vuotta jo) ja saatiin kyllä ihan ookoo palvelua, mutta ei ollut kyllä pomoa kumpanakaan kertana lähellä. Siellä sai ainakin rauhassa asioida, ei tarvinnut jonotella missään jne. Tosin nyt kyllä tiedän miksi. :/
Kyllä hyvin huomaa, miten sisäänpäin käätyneitä salolaiset ovat. Itse olen saanut erittäin hyvää palvelu omistajalta itseltään. Kaikki ostamani monivuotiset kasvit ovat kasvaneet erittäin hyvin. On muistettavaa, että laatu ja hinta ei korreloi toisiaan. Aion jatkossakin olla asiakas, yleensä tyytyväinen asiakas saa myös parempaa palvelua.
TYYTYVÄSELLE
Ihan sama käsitys on minullakin. Olen oppinut, etten edes mene minnekkään muualle puutarhaostoksille. Kaikki ostamani kukkalaitteet ovat olleet todella upeita. Viiden vuoden aikana olen joutunut tekemään pari reklamaatiota, omistaja on hoitanut asian todella tyylikkäästi!
No nyt on "kamut" liikeellä!
Olemme ehkä toisenlaisia asiakkaita, ja tietysti myös toisenlaisia ihmisinä. Joillakin on synnynnäistä kateutta ja pahaa suopaa, ainakin tämän forumin kautta sellaisia on suurin osa. Olen todella iloinen, kun joku menestyy kovalla työllä, ettei pelkästään obligaatioilla ja pask... puhumisella. Onneksi itselläni ei ole yritystä Salossa, olen näköjään niin paljolta säästynyt! Ei todellakaan ole ihme, että kaiken kaikkiaan Salolla menee niin huonosti kuin menee. Toivon kaikkille rehellisille yrittäjille menestystä ja paljon rahaa!
Rehellisille, niille juuri. Siis rehellisille.

Ylihinnoittelu ja ylimielisyys ovat olleet tässä putiikissa ilmeisiä. Eipä kai niistä voi muuta sanoa.
Katselin tiistaina ajankohtaisohjelmaa oulusta, jossa ei olla jääty itkemään menetettyjä työpaikkoja ja siellä on päästy elämässä eteenpäin nokian jälkeen. Uusia työpaikkoja on syntynyt sinne ja lähes kaikki mahdollinen on yritetty.
Salossakin pitäsi jättää nyt ilkeät kirjoitukset yrittäjistä kirjoittamatta ja katsoa eteenpäin.
Sillä paikallaan itkeminen ja toisten haukkuminen ei valitettavasti auta omaaelämää kuntoon pysyvästi.
-Olisikko oulussa se lestadiolaisuuskin syynä siihen positiivisuuteen ja yrittäjyyteen.
Näköjään Salolaiset elää heidän pienessä kuplassaan. On asiakkaita jotka ostaa halpahalleista täyttä sontaa ja toiset taas panostavat laatuun, ainakin edellä olevista kommenteista saa sen käsityksen. Itse olen muutaman kerran käynyt kyseisessä myymälässä, ja saanut hyvää palvelua. Tilasin pari vuotta sitten koko piharakentamisen Essin Viherpalvelusta. Olen ollut todella tyytyväinen, piha valmistui nopeasti ja sovitussa budjetissa. Eihän kaikkia voi miellyttää, siksi asiakkaalla on vapaus valita. Aion jatkossakin säästää euroja ja panostaa laatuun!
Noin hyvään palveluun ei kaikilla vain ole varaa. Toiset joutuu laskemaan mihin eurot riittää!
Kyllä se yrittäjä pärjää millä alalla vain. Yritys tekee puu-, metalli-, betoni-, putki-, viher- jne työt. Mielestäni tuollaisia moni taitajia tarvitaan Salon seudulle. Näköjään täältä löytyy aina kateellisia ja vahingon iloisia ihmisiä.
Tämä viestiketju oli ja meni. Ketjun alussa on rehellisiä ajatuksia. Lopussa on jo selittelyn makua.
kyllä se ylös vielä kohoaa tämä firma,näin viime viikolla siellä ihan asiakkaan omin silmin kun ohi menin.
Mustamaalaajien harmiksi.
tuskin kovin hyvin menee kun firman autotkin on hukkaamiskiellossa.
Huomenna olisi vapaapäivä.

Taidan mennä pienessä krapulassa auttamaan porukoita - teen sen toki talkoohengessä ja ilman palkkaa. Ulkoalueet ovat ollet vastuullani aika pitkälti. Ei vaan ehdi joka paikkaan..

Saapuu uusi satsi upeita ja kestäviä syyskasveja. Asettelevat ne pöydille kumminkin väärin. Pakko mennä auttamaan.

Pomolla on erittäin laaja tietämys kasvesta . Joskus vaan hän ei jaksa jutella puolta tuntia kolmen (3) euron perennasta puolituntia. Yksityisyrittäjälle se on rahan arvoista aikaa. Hiukan kärjistettynä mutta tositapaus.

Olen tyytyväinen työntekijä.

Koko kateuden käsitettä en ole ikinä ymmärtänyt. Joku viisas voisi senkin minulle selittää.
Asiakaspalvelu olisi kuitenkin se asia, joka erottaisi tällaisen myymälän nettikaupasta, ns. lisäarvo, millä perusteellai voisi ylläpitää niitä kovempia hintoja. Kun tämä kauppa oli uusi, kävin kysymässä, myyvätkö irtomultaa peräkärryyn. Vastaus oli kaikkea muuta kuin ystävällinen, mutta asia tuli selväksi. Olin katsonut myös erään pihakoristeen valmiiksi ostettavaksi, mutta kohtelun tyrmäämänä googlasin tuotteen netistä ja sain sen kotiin kuljetettuna satasen euroa halvemmalla. Käynti oli ensimmäinen ja viimeinen.
kuinka sekaisin jyri olet?
Tule tarkistamaan työpaikalleni ja lupaan hyvää palvelua ... kuten aina ...
On se vaikeeta kun tietää, että työpaikka voi mennä koska tahansa alta.

http://www.facebook.com/jyri.lukkarinen.1
Onneksi Nokia oli varma työpaikka. Omassa työpaikassa ainakin voin hiukan vaikuttaa koska loppu häämöttää.

Loppujen lopuksi - kaikki on imastonmuutoksen syytä. ;-)
olet kyllä sopivassa duuni paikassa,nauti siitä ja muista lääkitys..
Olen ja muistan ;-)

Tervetuloa käymään edelleenkin. Upeat Callunat odottavat.

Ne on siis niitä kanervan näköisiä. Joista ihmiset ylensä tykkäävät syksyisin.

Minulle voi tulla paikan päälle kommentoimaan. En piilottele nimimerkkien takana.
Enkä muutenkaan.

Tulkaa sanomaan päin naamaan.

Olisi kiva kätellä ja jutella tällä osastolla keskustelleiden kanssakin.

Kunnioittaen: Jyri Taimistopuutarhuri
ja sit konkurssi.. ytj:ssä merkintä et essi julistettu konkurssiin 7.10
et se sit siitä
Onks ihan totta?
Pitihän se arvata!
no niin näyttää,ytj sivulta sen näkee.
no en ihmettele et konkka tullut,kyl se vaan niin on et jos kauppis täys mulkku niin kyl asiakkaat kaupasta katoaa.
ei siel essin liikkees ruuhkaa ollut,no ylimielinen kauppias sai sitä mitä tilas.
miten se konkassa jos mainosti viel tänään salkkarissa..
Hoitaako konkurssipesä kauppaa?
Mistä kannattaisi ostaa pihataimet?
Tuleeko huomenna pouta?
Poutaa tulee...
Essin mainoksia lehdessä joka päivä!
Hoitaako konkurssipesä kauppaa?
Kuinka kauan pulju pystyssä?
eiks sen k------n pulju jo kohta raivata maan tasalle...ei ollut rakentaminenkaan ihan lain ja pykälien mukaista...ihme, että joku antoi käyttöluvan...
Mikäs siinä rakentamisessa tökki?
Älkää aina haukkoko jos yrittäjällä menee heikosti!
Ei ole tälläkään firmalla helppoa!
Ei kenelläkään yrittäjällä ole helppoa, kannustakaa ja ostakaa paikallisilta.
Mainostaminen on kamalan kallista.
no mites nyt "jyrilukkarinen,taimistopuutarhuri" ?
kyllähän tämä oli odotettavissa, niin makaa kuin petaa. En ole iloinen konkurssista, kannatan pienyrityksiä, silloin kun heillä on konsepti joka toimii ja asiakkaana minulla on olo ettei minua huiluteta sekä minua ei haukuta. Olen ollut kyseisen liikkeen asiakas ja olin vakuuttunut taimien laadusta sekä myyjä oli hyvin asian tunteva. Mutta kesken yhden kaupan tuli mieshenkilö joka rupesi haukkumaan myyjää ihan kesken kaiken, en ymmärrä mistä, myyjä yritti pitää pokan ja palvella meitä sekä tehdä kuormaa isoista taimista peräkärryymme....kyyneleet poskillaan. Maksoimme ostoksemme ja olemme tyytyväisiä taimiimme. Mutta sen myyjän kohtelu jäi mieliimme..emmekä mennet enään liikkeeseen.
Kyl se oli itse Herodes!
 /   /  /  / Pakkohuutokauppa

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta