UMP-45, P90 vai MP7

Its mee maarioo

UMP-45: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGU_001_STD.html

P90: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB84P1.html vai P90 TR: http://www.nemesis.fi/acatalog/info_EBB70_2.html

MP7: http://www.nemesis.fi/acatalog/info_EBB001L_2.html

Jos on muillakin valmistajilla niin saa ehrotella kyseisii aseita

32

901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkgg

      g&g ump on noista paras, myös p90 hyvä, mutta ei missään nimessä mp7.

    • umppitietysti

      Umppi on hienoin, yksinkertasin ja helpoin varaosasaatavuus.

    • wdwdwdgg

      Mp7 on huonoin valinta noista. Mulla on ollut ja osia sai vain käytettynä. Ostat joko umpin tai p90. Molemmat on hyviä vaihtoehtoja ja helppo virittää tulevaisuudessa.

    • Its mee maarioo

      Onko P90 ja UMP muoviset rattaat?

      • Qermanni

        Ei missään yli 150€ AEG:ssa pitäis olla muovirattaita ;)


      • noeiolemuovia
        Qermanni kirjoitti:

        Ei missään yli 150€ AEG:ssa pitäis olla muovirattaita ;)

        Jos ase maksaisi alle 90€ ja painaisi alle 1500g, niin sitten tuo olisi ihan asiallinen kysymys.


    • 6VEE POIKKAAAA

      osta ämpe seiska ja sihen attakmentiks rapid fäijjö ja sailenseri nii mä sai heti multi kikkelikilin mw kolotsesta ja siten sain kikk mun partyst ku boostasin ja site mää sain triple mooaabb ja siten mä kuik skouppasin vähä ja vedin 360 en tiiä mitä se tarkota mut kuulostaa joujoulta sanoo se nii ma sanon sen ja sit mä sain jotan jännää ja käytin umppii ja sain moab ja sitte p90 triple ja lololol

      • taidat olla nauttinut vähän ES ennen tätä kommenttia...


    • fuuuuuuuuuck!!!!!!!!

      vitu MW-jonne

    • Miksi ihmeessä kaikki aina vetää jonkun pelin mukaan jos joku kysyy jostain aseista mikkä on jossain pelissä. Luulempa että nuo aseet on ennemmin airsoftiin tullut kuin johkin Mw/bf peleihin.

      GG UMP-45 hyvä valinta!

    • SoooFtarI

      UMP oilisi mun valinta

    • mp7MastergunUser

      mp7 on kyllä tosi hvä ase ja airsoftina kyllä hienoin ja paras airsolfti ase

    • softaaja170
      • ei dboys......

        ei ikinä mitään dboys paskaa


      • Guggenheimii
        ei dboys...... kirjoitti:

        ei ikinä mitään dboys paskaa

        Älä hauku Dboysia. Sisällä 2 kertaa parenmat osat kuin G&G. Koska XYT-rattaat,tiivis sylinteri,hyvä mäntä,7mm metallilaakerit ja hyvät rataslaatikon kuoret. Shimityksellä,AOEn säädöllä ja ylimääräisten rasvojen poistolla tosta saa hyvän pelin. G&G hinnalla tuosta saisi vaikka M150-viritetyn pyssyn.


    • 3+ 15 = ?

      mp7 on paska koska siitä kähtee hitaasti ja siitä kuluu panokset xd

    • a1rsoft

      suosittelisin tolla budjetilla ostamaan c02 aseita joita saa milgearista proairsoftista jne. että ostaisin täältä http://www.milgear.fi/kauppa/rynnkkkivrit-c-25_114.html esim jotain g39 tai scar malleja koska niissä on hyvä lähtö nopeus.tai sitten voit ostaa vaikka halvemman sähkö toimisen täältä http://www.proairsoft.com/acatalog/G_G_n_All_in_One_s_hk_asepaketit.html
      noita saa myös milgearista ja siiten jokin pistooli.itse ostaisin joko wingun/dan wesson revolverin proairsoftista tai milgearista tai toinen hyvä pistooli olisi tämä
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_CO2_XTR_BKL.html
      (huomaa lähtönopeus ja se että se tarvitsee omanlaisia kaasupatruunoita jotka ovat vähän kalliimpia) ja sitä saisi myös hopeisena on tosin väite että kaasua karkaa kun otat lippaan pois mutta en itse usko siihen.mutta toivon että tämä auttoi

    • dgtfgv

      Noi kaasukiväärin on ihan paskoi, kun niitten lähtönopeus laskee sitä mukaan, kun kaasu vähenee.

    • apina

      p90

    • a1rsoft

      mut kaasut on aina lippaassa eli kaasua on aina saman verran joka kierroksella ensin paljon joka aseessa sitten vähän vähemmän riippuu toki lippaiden määrästä.

    • jemppu23

      umppi on loistava

      • jemppu23

        Paitsi pienet lippaat


      • iul,jjgt
        jemppu23 kirjoitti:

        Paitsi pienet lippaat

        Pitää opetella ampumaan, niin ei tarvi isompia lippaita.


    • 20fffffhbgfshtrsyh

      kannattaa ostaa snipu ilman kiikaritähtäintä 50 kuulan lippaalla ja pelata samallatavalla ku muutki jolla on rynkyt

    • Jeeejjeeejjejeje

      Osta tää gifura.orzhk.org/src/1332235315120.swf tosi hyvä konepistooli

    • softri

      Älä nyt heranjumala tuollla summalla noin huonoja osta! Tolla rahalla saisit melkein minkä tahansa 140ms lähtevän kiväärin!

    • airshofter

      Ump

    • fzsd

      umg

    • mieli3

      Mun mielestä mp7 on iha jees airsoftis jos softaatte pienellä alueella koska ei oikeetkaan konepistoolit oo tarkotettu yli 100 metriin...Ostakaa isompi lipas tai ampukaa semillä

      • Ak-12

        Mp7 on ihan hyvä koska sitä ei ole kauheasti muilla mutta p90 riippuu ihan käsien koosta koska se on minun kätösiini liian pieni ja ump on liian perinteinen suosittelisin et ostat ak-12 Jos pelaat niin tuttu mm. Ghostista ja Bf4:stä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe