Samsung NP355V5C-S01SE

samsung

Olen miettinyt uuden kannettavan ostoa, ja vertaillut eri merkkejä ja malleja. Onko samsungin koneet yleisesti ottaen hyviä ? Kyseinen malli on ulkonäöltään hyvä, samoin teknisiltä tiedoiltaan kuulostaa hyvältä. Onko kellään kokemuksia ?

http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/SANP355V5CS01/samsung-15-6-kannettava-np355v5c-s01se-sininen

6

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samsungin koneet ovat ihan laadukkaita. Lisäksi suurimman osan mukana tulee palautus DVD media joten niitä ei tarvitse itse luoda.

    • samsung

      onko hinta-laatu suhteeltaan ookoo ?

    • Minun mielestäni hinta/laatusuhde on ok tuossa koneessa. Siinä on vielä kahden vuoden nouto/palautustakuu.

    • Minulla on Samsung NP355V5C lap top.Asensin siihen Kingstonin 128GB SSD-levyn CD-aseman tilalle.En saa näkymään SSD-levyä ollenkaan, en biosissa,Win7 levyhallinnassa enkä Win7 resurssihallinnassa.Ehkä bios-asetukset? Ulkoisella levyasemalla usb-portissa se näkyy ainoastaan WIN7 levyhallinnassa,joten SSD-levy on ehjä.Uudenmmalla Lenovo lap topilla SSD-levy näkyy ulkoisella levyasemalla usb-postissa edellämainituissa paikoissa.

    • Sung Sam.

      Itselläni on Samsungin läppäri R730, ja se täyttää toukokuussa viisi vuotta. Ainoa vähäinen ongelma on ollut, että näyttö on pimentynyt pariksi sekunniksi kolme tai neljä kertaa, mutta palautunut heti ilman mitään toimenpiteitä. Olen nyt päivittänyt näytön ajurit, joten kaipa tuo erikoisuus poistuu.

      Mitään muuta valittamisen aihetta ei ole ollut. Kone on niin hiljainen, että korvan saa painaa lähes läppäriin kiinni, että kuulee tuulettimen äänen. Windows 7 toimii kuin uutena. Minkäänlaista tahmautumista ei ole ilmennyt. Nettiin menen Welhon langattomalla 110 megan yhteydellä - tosin todellinen nopeus on huomattavasti alhaisempi. Koko helsinkiläinen kerrostalomme on liitetty Welhon internetyhteyteen, mistä syystä hinta on aika edullinen, noin 18,50 € kuussa.

      Olen käyttänyt CCleaneriä säännöllisesti, eikä koneella ole vierailtu hämäräperäisillä saiteilla. On päivänselvää, että seuraavakin läppärini on Samsung, jos tämä joskus lakkaa toimimasta.

      Aikaisemmista läppäreistäni yksikään ei kestänyt yli neljää vuotta. Merkkejä ovat olleet mm. Toshiba, Fujitsu Siemens, Acer, Compaq ja HP. Yhdestä hajosi kovalevy, toisesta emolevy, kolmannesta näyttö jne. Korjaaminen olisi tullut lähes yhtä kalliiksi kuin uuden koneen ostaminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe