kumpi can-am vai polaris?!?

kysyjä

elikkäs vertailkaas hyviä ja huonoja puolia can-am outlander 650 traktorimönkijää vs polaris sportsman xp 550traktorimönkijää vs polaris sportsman x2 550 traktorimönkijää.

mikä näistä olisi paras työ ja hvikäyttöön?

elikkä tarkoitus olisi että mönkijä kestää ja suoriutuu lumitöistä ja kovista metsätöistä,hiekan puskemisesta ym... ja tietysti metsä ja maantie ajosta.

eli mönkijä tulee joutumaan koville.

mikä näistä kestäisi ja olisi turvallinen? runko pitäisi kestää puskemis ja veto hommissa ja jousituksen ja ohjauksen tulisi olla hyvä ja tietysti hyvä pito(nelivetojärjestelmä)

olen kuullut että can-amissa katkeaisi runko helposti pitääkö paikkaansa? onkos tuossa uudessa can-amissa muuten uusi runko,onkohan luotettava?

nyt on polle ja polleja on ollut,mutta vähän kiinnostaisi tuo can-am eli kannattaisikohan vaihtaa merkkiä vai pysyä samassa?olen kyllä ollut polarikseen tyytyväinen.


eli ulkonäkö,luotettavuus,kestävyys,nelivetoisuus,toiminnoiltaan paras ym...
mikä näistä olisi näihin sopiva?????!!

vertailkaa muutenkin hyviä ja huonoja puolia.
kumman ottaisitte itsellenne?
onko jotain laatu eroja pollella ja can-amilla?
eli onko polle mersedes ja can-am opel```vai onko aika tasokkaita molemmat????!!!

28

15425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moukkari
    • Parempiakin on

      Suurin ero noissa on luotettavuudessa. Polariskaan ei ole viaton mutta tuo toinen merkki on oikea riesa. Kaikenmaailman vikoja ja osia saa odottaa viikkoja. Ominaisuudet aika samoissa kun menivät xp-polleen laittamaan liian pitkän pikkupuolen vaihteen. Canassa on ollut aina ylipitkä välitys pikkuvaihteessa.
      Kummallakaan ei voi oikeasti tehdä mitään kävelyvauhti hommia, esim. lumitöitä, ilman että varin hihna haisee. Vauhtia pitää olla, siihen noi molemmat on ihan yhtä hyviä tai huonoja. Oikeasti kun mönkijän vauhtileikittely on kuitenkin hyvin vaatimatonta verraten vaikka rätkään tai kelkkaan.
      Minulla on tallissa molemmat merkit ja yksi muukin, tosin vain yksi on oma ja muut ajokavereiden. Mutta jos noi on vaihtoehdot niin ota ilman muuta Polaris.

      • Polle on paras :3

        Polaris ilman muuta. Cana toimii vain myötätuulessa alamäkeen tuupattuna. Polle sen sijaan kulkee lähes missä vaan ja perus hommat hoituu. Ei sekään mitään 2metrin lumikinoksia työnnä mutta toimiva :)


      • Honda..
        Polle on paras :3 kirjoitti:

        Polaris ilman muuta. Cana toimii vain myötätuulessa alamäkeen tuupattuna. Polle sen sijaan kulkee lähes missä vaan ja perus hommat hoituu. Ei sekään mitään 2metrin lumikinoksia työnnä mutta toimiva :)

        can am ilman muuta polaris toimii vain köydellä kiinnitettynä can amin perään ainakin lumella. Can am tehokkaampi ja vääntöalue 5kmh vielä hyvä noissa uusissa.
        Jos sekään ei riitä osta honda.


      • ownwfrjne
        Polle on paras :3 kirjoitti:

        Polaris ilman muuta. Cana toimii vain myötätuulessa alamäkeen tuupattuna. Polle sen sijaan kulkee lähes missä vaan ja perus hommat hoituu. Ei sekään mitään 2metrin lumikinoksia työnnä mutta toimiva :)

        Polariksessa vain häiritsee hiukan työn jälki ja viimeistely verrattuna Japanilaisiin.


    • polaris4

      polaris kannatta ostaa,toimiva ja eioo ollu vikoja,itellä on polaris xp550 09 oon ajanut 1000km ja ei vikoja oleollut.

    • Outlander 650

      Can-am:ia suosittelen. Itsellä on juuri tuo outlander 650 ollut vajaat 4 vuotta ilman mitään suurempia vikoja. Lumitöitä ei ole tullut kyseisellä vehkellä tehtyä, mutta metsätöissä, safarilla ja maantiellä hyvin pärjännyt.

      • can am t3

        Itse ostan huomenna can amin. 5v takuu on kova sana can amissa. Mutta muuten en osaa sanoa kumpi on parempi


    • canami

      Can-am tietenki! Itelläni ei ainakaan jarruletkun katkeamista suurempaa vikaa ole ollut. Vikoja tulee kyllä jos ei osaa ajaa. Työntäkää polarikset bensa asemalle ku sielähän ne eniten pitä käyttää.

    • gffgdd

      Can Am ilman muuta, nykyään kärkimerkki Hondan kanssa. Polaris huonoin länsimönkijä, heikko kestämään.

    • 800xt

      Tuommosen 800cc can-amin räppäät ni ei lopu vääntö eikä runko katkia

    • Parrooni

      Mistä löydätte polarikseen etuperiä ku oma hajoaa. Ette mistää käytettyä ku niitä ei ole. Mitä se kertoo

    • fdff6

      Can Am ilman muuta.

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • can-am

      EHDOTTOMASTI CAN-AM!
      Polaris on paska!
      Polleen ei voi luottaa yhtään, toisinkun can-amissa ei ainakaan mulla oo ollut ikinä mitään vikoja...

    • Anonyymi

      Kaikki ne koppimönkijät on leluja. Tulee niistä mieleen joku golfauto. Ihan naurettavia pelejä. Miksei kelpaa jonnekkin maastoon. Alaikäiset nuorethan niillä ajelee kun rikas isi ostaa.

    • Anonyymi

      hommaa polaris can am on paska

    • Anonyymi

      Menkää penikat kouluun

    • Anonyymi

      Saatana ostakaa canam pollet sähkö vikadia ostakaa canam

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe