Aistinko paranormaaleja asioita?

riivattu talo(ko)?

Juttu on semmoinen, että tässä lähettyvillä on semmoinen talo, jossa asuu ihan normaali lapsiperhe.
Aina, kun kuljen kyseisen talon ohi, korvissani alkaa vinkua, ikäänkuin lepakot kirkuisivat korvaani todella kimeästi.
Silloin on melkein pakko ottaa ohimoista kiinni, ei ole meinaan mikään mukava tilanne.
Sitten kun olen kulkenut talon ohi, vinkuna loppuu, kuin seinään.
Tämä on oikeastaan aika pelottavaa, jos perheessä olevalle pikkutytölle sattuisi jotain, huhhuh...juoksisin varmaan mielisairaalaan ja käskisin teljetä minut joidenkin kaltereiden taakse.
Saattaisikohan talossa olla jotain paranormaalia, jonka jostain syystä aistisin?
Onko teillä jotakin samankaltaisia kokemuksia?

8

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riivattu talo(ko)?

      Voisin tähän suoraa päätä kertoa muitakin outoja juttuja, joita olen elämässäni kokenut:

      Mummoni näki tiesi asioita, ennen kuin ne tapahtuivat. Hän tiesi tasan mihin aikaan äitini oli lapsena tulossa kesäleiriltä ja hän lähti tätä vastaan autolla juuri oikeaan aikaan. Aina kun heille oli tulossa vieraita, mummoni nenää alkoi kutittamaan. Hän näki unta, että hänen sukulaiset pesivät todella isoa leivinuunia...muutama päivä myöhemmin eräs mies kuoli tämän uunin eteen.

      Itse en ole enneunia sen enempää nähnyt, paitsi että olen monesti unessani saanut kokeesta kutosen ja sitten saankin ysin, eli kutosen käännettynä toisin päin. Eräs ystäväni ei ole aikoihin suoristanut hiuksia, mutta eilen aamulla oli sillei, että hän on ihan varmasti suoristanut ne ja kun tuntia myöhemmin menin kouluun, ystäväni hiukset olivat kuin olivatkin suorat.

      hmmm. eipä nyt tule enään mieleen muuta...äsken mielessäni oli varmaan kymmenen asiaa, mutta pääni tyhjentyy sitä mukaan, kun kirjoitan.

    • tinittääkö,,kuuntele

      Minulla vinkuu koko ajan, on tinitys vaivana.

    • Asaah

      En osaa sanoa mistä on kyse. Mutta uskon, että on sellainenkin mahdollisuus, että kyseisen talon kohdalla olisi jokin sähkö-juttu/kentät (en tiedä miksi sitä kutsutaan :D). Mutta sähköönliittyvät jutut myöskin aiheuttavat tinnitystä ja jos on herkkä myöskin tuota, että päähänkin sattuu.

      Noh, ei kauheasti ole tämän tyylisiä kokemuksia. Viimeviikolla kun laitoin veljeni kanssa lamppua kattoon niin hänellä alkoi soimaan toisessa korvassa, ei kertonut kummassa. Itse sitten arvasin puolen minuutin päästä kummassa korvassa hänellä vinkui, kun itseäni alkoi sattumaan yhtäkkiä toiseen. Tässäkin olisi voinut olla kentät vain syynä, olimmehan samalla paikalla.

      Myös silloin on tinnitystä, jos joku yrittää ottaa minuun telepaattisesti yhteyttä tai tahtoo vain sanoa minulle kovasti jotakin. Muuten minua kirveltää tai kuumottaa korvia jos joku esim. vastaa netissä viesteihini.

      Yritä miettiä enemmän mitä omia kokemuksia sinulla on!!! älä kenenkään muiden, sillä monet kokevat ihan eritavalla tällaisia asioita. Mieti onko aina sama juttu, jos on joku henki on lähelläsi tai joku yrittäisi ottaa sinuun telepaattisesti yhteyttä? sen kautta pitäisi selvitä onko tuossa talossa jotain voimakasta paranormaalia vaiko ei.

    • ei paraa

      Voi olla että sinulla on vain pirun hyvä kuulo tai kuulet "normaalin" kuulorajan ylä-ja alapuolisia ääniä, ts. yliääniä joita esim koirapillillä saa aikaan.

      Itsekin voin melkein väittää kuulevani sähkön, kaikkien kodinkoneitten vinkunat ja surinat ja sähkölinjojen "laulun". Ei se niin harvinaista ole.

    • en ymmärrä

      noh siis mä oon nähny unta että mun kuollu isoäiti tuli mun luo kahville, se oli kertomassa jotain mutta uni loppui

    • Maailmassa on paljon yliluonnollisia juttuja, jotkut liikkuvat jopa suvussa (sukukiroukset), riippuen siitä millaista hengellisyyttä siellä on ollut, magiaa, ennustamista ym. Tosiasiassa kyse on valon ja pimeyden valtakunnan asioista, ja maailmassa monet elävät etsikkoaikaansa. Itsekin näin nuorempana kaikkia outoja unia, oli sellaisia ennenäkyjä ym. enkä osannut selittää syytä. Myöhemmin tajusin, että elämän tarkoitus on yksinkertaisesti etsiä yhteys Jumalaan, joten kaikki paranormaalit kysymykset ja etsinnät vaihtuivat Raamattuun. Minulla on vieläkin herkkyyttä henkimaailman asioille, mutta nöyrästi on myönnettävä, että jos ei ymmärrä, niin täytyy vain rukoilla. Valinta on selvä, pimeyden kanssa en tahtoisi olla tekemisissä. Ainut vapaus pimeydestä on Jeesus Kristus ja kaikki ilmiöt tulisi koetella Raamatulla.

    • AtAT141

      Vanha aloitus, mutta onko kyseinen talo Oulun seudulla?

    • skinnybob

      tunnetko myös epämääräisiä kehon tuntemuksia vastaus on helppo vitapro auttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe