Kokkolan ratsastuskoulut

Tiinuska

Millasia talleja Kokkolasta löytyy ja onko moniakin?
Tarkoitan nyt lähinnä ratsastuskouluja.

Itse tiedän Stall Classicin,mutta tuntuu
että sielä on vaan pikku poneja ja että talli
on tarkoitettu pienille ratsastajille..
Mutta voin olla väärässä,korjatkaa jos tedätte :)


Jos joku tietää jonkun muun tallin ni vois pistää
sen kotisivu ossan tänne. Kiitos!

57

12390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • redu

      se on hyvä ratsastuskoulu...osaavat hevoset ja opettaja!!kiva paikka muutenkin..tallin sivut löytyy ainaskin kun menee googlen hakuun ja laittaa hakuun isojärven ratsastuskoulu

      • Tiinuska

        ..mahtaakohan talli olla SRL:n hyväksymä??


      • Kotona
        Tiinuska kirjoitti:

        ..mahtaakohan talli olla SRL:n hyväksymä??

        Hei!

        Classikille hommaillaan kuulemani mukaan lisää tuntihevosia. Talli ei tosiaankaan ole pelkkä lapsitalli. Classikilla on hirmu hyvä opetustarjonta sekä koulutetut hevioset (ainakin viimeksi oli kun kävin)

        Vaikka talli onkin pääosin 'yksityistalli', minusta siellä on kyllä tuntejakin, ja hyviä sellaisia!


      • Miia
        Kotona kirjoitti:

        Hei!

        Classikille hommaillaan kuulemani mukaan lisää tuntihevosia. Talli ei tosiaankaan ole pelkkä lapsitalli. Classikilla on hirmu hyvä opetustarjonta sekä koulutetut hevioset (ainakin viimeksi oli kun kävin)

        Vaikka talli onkin pääosin 'yksityistalli', minusta siellä on kyllä tuntejakin, ja hyviä sellaisia!

        Kyl se isojärvi on ihana paikka :D


      • Sinnu <3
        Miia kirjoitti:

        Kyl se isojärvi on ihana paikka :D

        Musta isojärvi on aika peestä,...
        ku siellä on nytkin vaan yksityisiä...:(


      • joskus aikoinaan...
        Kotona kirjoitti:

        Hei!

        Classikille hommaillaan kuulemani mukaan lisää tuntihevosia. Talli ei tosiaankaan ole pelkkä lapsitalli. Classikilla on hirmu hyvä opetustarjonta sekä koulutetut hevioset (ainakin viimeksi oli kun kävin)

        Vaikka talli onkin pääosin 'yksityistalli', minusta siellä on kyllä tuntejakin, ja hyviä sellaisia!

        Classikilla ei oo ikinä ollu tarpeeks hevosia....! HARMI!!


      • satunnainen
        Miia kirjoitti:

        Kyl se isojärvi on ihana paikka :D

        Kivaa että isojärventilalle tulee uusi ratsastustallin yrittäjä, Outi Talvi... Uskon että paikka tulee menestymään tai ainaki toivon niin! Kokkola tarvisee juurikin uutta tuulta ratsukoulun taholta! uudet hevoset ja uusi opettaja,toivottavasti paikka vetää paljon porukkaa. Itse ainakin ajattelin käydä kokeilemassa :)


      • typy-girl

        Eli isojärventallille on nyt ihan kunnon tunti toimintaa!!
        opetus hyvää ja opetus hevoset ja ponit ovat koulutettuja ja kilttejä hoitaa niinkuin myös ratsastaa:)..
        Jos olet kiinnostunut HOITOHEVOSESTA nyt isoltajärveltä voisi saada, koska Outi Talvi etsii hoitajia hevosille ja poneille..


      • Muhonen on PARAS!

        Muhosen talli on paras!!!
        Mun lempihepat on Fia, Eki (BYÄÄÄ! SE MYYTIIN!), Pera ja hoitsuni Rölli. :D Olen ratsastanut n. vuoden. ;D


      • roosa rahkonen

        isojärven talli on ihan huono!!


      • essi
        Kotona kirjoitti:

        Hei!

        Classikille hommaillaan kuulemani mukaan lisää tuntihevosia. Talli ei tosiaankaan ole pelkkä lapsitalli. Classikilla on hirmu hyvä opetustarjonta sekä koulutetut hevioset (ainakin viimeksi oli kun kävin)

        Vaikka talli onkin pääosin 'yksityistalli', minusta siellä on kyllä tuntejakin, ja hyviä sellaisia!

        ensiks se ei ole ikään ollut yksityis talli tiedän koska käyn siellä ja hyvä että se on hyvä!


      • essi
        joskus aikoinaan... kirjoitti:

        Classikilla ei oo ikinä ollu tarpeeks hevosia....! HARMI!!

        siellä on vähän heppoja mutta lisää tulee kokoajan isojärvellä vasta vähän onkin että äläpäs sanio tolleen


      • minni 1997
        Tiinuska kirjoitti:

        ..mahtaakohan talli olla SRL:n hyväksymä??

        talli on SRL:n hyväksymä


      • minni1997
        Sinnu <3 kirjoitti:

        Musta isojärvi on aika peestä,...
        ku siellä on nytkin vaan yksityisiä...:(

        isojärvellä on 13 ratsastuskoulun hevosta! KAIKKI todella osaavia ja ihania!!!!


      • paras stall classic
        Kotona kirjoitti:

        Hei!

        Classikille hommaillaan kuulemani mukaan lisää tuntihevosia. Talli ei tosiaankaan ole pelkkä lapsitalli. Classikilla on hirmu hyvä opetustarjonta sekä koulutetut hevioset (ainakin viimeksi oli kun kävin)

        Vaikka talli onkin pääosin 'yksityistalli', minusta siellä on kyllä tuntejakin, ja hyviä sellaisia!

        tämä on totta stalkilla on hyvät kiltit ponit ja hepat ja opetajat ite käyn stall classikilla alotin 2luokalla ja oon nelosella ja muuten sielä on oikeestaan enenmän hevosia kuin poneja


      • pyh...
        joskus aikoinaan... kirjoitti:

        Classikilla ei oo ikinä ollu tarpeeks hevosia....! HARMI!!

        EI VAI ONPAHAN SORRY


      • Oppinutpaljon
        typy-girl kirjoitti:

        Eli isojärventallille on nyt ihan kunnon tunti toimintaa!!
        opetus hyvää ja opetus hevoset ja ponit ovat koulutettuja ja kilttejä hoitaa niinkuin myös ratsastaa:)..
        Jos olet kiinnostunut HOITOHEVOSESTA nyt isoltajärveltä voisi saada, koska Outi Talvi etsii hoitajia hevosille ja poneille..

        Isojärvellä ei ole kunnon tunti opetusta ei ole edes nettisivuja yms. Itse käyn stall classikilla sieltä on tullut ratsukkoja jo suomen mestaruus tasolle kilpailemaan. Todella mukava paikka kivat tallitytöt ja hevoset ei ole mitään automaatteja vaan itse pitää se työ tehdä.


    • Mimm.u

      Muhosen talli 15 km Kokkolasta matkaa. Sijaitsee siis Kälviällä. Siellä olen käynyt useamman vuoden ja tyytyväinen olen. Googlesta löytyy hakusanalla Muhosentalli.

    • minä.

      Kävin Muhosella ratsastamassa ekan kerran jotain 2 viikkoa sitten:) sielä oli kivat tunnit ja heti oppi paljon uutta, olen käynyt sitä ennen classikin tallilla mutta aijon muhoselle jäädä ratsastamaan!:D käykää kokeilemassa!:)

    • ...

      Itse menisin Classicille. Vaikka siellä onkin paljon poneja ja vähän isoja hevosia, ne kaikki on silti erinlaisia. Opetus on hyvää varsinkin esteillä. Tunnitkin halvempia kuin Isollajärvellä. Classic ei ole sen enempää ykstityistalli kuin Isojärvikään. Tuntihevosia on tosin aina ollu aika vähän, siis nimenomaan hevosia, mutta moni poni on sen verran iso, että sillä pystyy menemään aikuinenkin. Siellä et ratsastustunnilla saa mitään ilmatteeks, sillä hevoset luistaa työnteosta heti kun vain saavat siihen mahdollisuuden, eli jousut tekemään työtä jotta saat hevoset menemään hyvin.
      Suosittelen

      • Fiiukka

        Jos tarkoitat Stall Classickkia, niin onhan se ihan kiva paikka, mutta ope kertoo kaiken ruotsis ja sitte vasta suomeks. Ja hepat ei tee mitään. Vaikka niille kuinka antaa apuja, niin ei. Ne tekee mitä ne haluaa. Ja eihän hevosen/ponin pidäkkään olla 100% koulutettu. Et ikinä opi ratsastamaan kunnolla, jos et joudu näkemään vaivaa, että saisit hevosen liikkeelle. Mieti kun menet muulle tallille, missä pitää tehdä töitä, että hevonen liikkuu, niin et osaakkaan mitään ja joudut mennä talutukseen. Kommenttiesi perusteella menisin ehkä Isojärvelle. Vaikka miksei Classicin olis ihan kiva paikka. En oo kyl käyny ku 2 kertaa...


      • ......

        classikki on paras koska:siellä oppii,siellä on koulutettu hyvin pollet,ja koska että siellä saa päättää kenellä menee.
        käyn siellä itse ratsastamas joka toinen viikko tiistaina ja käyn hoitamassa keskiviikkona,tiistaina ja lauantaina:)
        en halua käydä missään tapauksessa muualla kuin siellä koska se on ehdottomaasti paras käykää siellä se on niin paras!!!!!!!


      • juuullskd
        Fiiukka kirjoitti:

        Jos tarkoitat Stall Classickkia, niin onhan se ihan kiva paikka, mutta ope kertoo kaiken ruotsis ja sitte vasta suomeks. Ja hepat ei tee mitään. Vaikka niille kuinka antaa apuja, niin ei. Ne tekee mitä ne haluaa. Ja eihän hevosen/ponin pidäkkään olla 100% koulutettu. Et ikinä opi ratsastamaan kunnolla, jos et joudu näkemään vaivaa, että saisit hevosen liikkeelle. Mieti kun menet muulle tallille, missä pitää tehdä töitä, että hevonen liikkuu, niin et osaakkaan mitään ja joudut mennä talutukseen. Kommenttiesi perusteella menisin ehkä Isojärvelle. Vaikka miksei Classicin olis ihan kiva paikka. En oo kyl käyny ku 2 kertaa...

        Tai sitten et anna apujaoikein.


      • samaamieltä
        ...... kirjoitti:

        classikki on paras koska:siellä oppii,siellä on koulutettu hyvin pollet,ja koska että siellä saa päättää kenellä menee.
        käyn siellä itse ratsastamas joka toinen viikko tiistaina ja käyn hoitamassa keskiviikkona,tiistaina ja lauantaina:)
        en halua käydä missään tapauksessa muualla kuin siellä koska se on ehdottomaasti paras käykää siellä se on niin paras!!!!!!!

        TOtta :)


      • kakka on hyvää
        juuullskd kirjoitti:

        Tai sitten et anna apujaoikein.

        sika on se uh


    • susuusuus

      kälviällä sijaitsee mukava talli,Muhosen talli.

    • ihhahhaa.

      kälviällä sijaitsee mukava talli,Muhosen talli.google.com---> haku sana muhosentalli.
      tosi mukavia hevosia.ja hyvät tunnit.
      kannattaa kokeilla ainaki.

      • hemanderi

        Tuosta Muhosen tallista olisi kiva kuulla lisää...


      • mä...
        hemanderi kirjoitti:

        Tuosta Muhosen tallista olisi kiva kuulla lisää...

        http://personal.inet.fi/yritys/muhosentalli/

        siinä on tallin osoite :) kannattaa käydä katsomassa ;) itse olen tykännyt palvelusta ja opetuksesta :)

        nimimerkillä ratsastanut 6 vuotta muhosella ;P


      • vmn
        hemanderi kirjoitti:

        Tuosta Muhosen tallista olisi kiva kuulla lisää...

        Niin, kyselit siitä Muhosen tallista. Se siis sijaitsee noin 15 km Kokkolasta Kälviälle päin. Tosi kiva paikka. Osaavat ja kivat opet ihanat tuntipollet... ym.. =) Kandee käyä


      • MPi
        hemanderi kirjoitti:

        Tuosta Muhosen tallista olisi kiva kuulla lisää...

        Olen käynyt kyseisellä tallilla jo monta vuotta, ja olen ollut erittäin tyytyväinen tallin toimintaa kaikinpuolin. Sirpa & kumppanit ovat opettaneet harrastuksen ohella myös ymmärtämään hevosen tapoja ja tottumuksia. Sirpa on aina jaksanut selittää asiat niin, että varmasti kaikki ymmärtää. Esteratsastusta on kumminki tallilla suhteellisen harvoin, koska ei ole silleen 'vakitunteja' niiden suhteen, yleensä järjestetään vain viikonloppuisin. Tallissa on eritasoisia hevoisia, on poneja ja suht isoja hevosia. Tallilla järjestetään myös kesäisin kursseja, Mutta kotisivuilta löydätte enemmän tietoja kaikesta!! :)


    • talleista

      Classic on ulkoisesti hieno ja "viimesenpäälle" laitettu talli mutta puutteita löytyy hevosten käsittelystä niin ratsailla kuin hoitaessa. Maneesi ja kenttä on tilavia ja asiakkaille löytyy hyvä katsomo jos tahtoo esim toisten tunteja katsoa. Myöskin opetuksen taso on mielestäni hieman heikkoa. Alottelijoille ei selvitetä kunnolla miksi mitäkin asiaa pitäisi tehdä, ongelmatilanteita ei käsitellä kunnolla ja turvavälit ratsastaessa ovat hyvin hyvin tärkeät ettei käy huonosti. Classicilla ratsastajat laittavat hevoset kuntoon ennen tuntia jos hevonen ei mene aikaisemmalla tunnilla.

      Isojärven tallin tämänhetkisestä tilanteesta en tiedä mutta aikaisemmin siellä on ollut hyvin lämminhenkinen tunnelma, hyvät kentät ja iso maneesi kuin myös hyvät maastot. (Classicilla myös hyvät maastot).

      Muhosella on myöskin hyvä tunnelma. Kysymyksiin vastataan selkeästi ja siellä on myös toivottavaa että kysyy jos on pieninkin asia epäselvää oli kyseessä sitten hoitaminen tai ratsastus. Maneesi ja kenttä saisivat olla isommat mutta hyvin niissä mahtuu menemään. Muhosella ei ratsastaessa tarvitse pelätä jos toinen hevonen tulee vahingossa liian lähelle. Hevoset ovat hyvin selväpäisiä ja kilttejä hoitaa koska niitä ymmärretään ja kohdellaan hyvin. Maastot eivät Kälviällä ole kauhean hyvät. Hoitajat yleensä laittavat hevosen kuntoon tuntia varten mutta ratsastajatkin saavat sen tehdä jos haluavat.

      • ... kokemusta on!

        Muhonen :
        hyvät hevoset
        iso maneesi

        - huono opetus , paljon kokemattomia opettajia
        - ei poneja ollenkaan
        - ei tasotietämystä
        - oppii vain perusasiat
        - ei hyvää tallihenkeä
        - ei SRL:n hyväksymä

        Stall Classic:
        iso maneesi

        - ilkeä opettaja
        - kaikki hevoset purevat
        - ei SRL:n hyväksymä

        Isojärvi:
        hyvä opetus
        SRL:n hyväksymä
        Hyvät ja tasokkaat hevoset
        iso maneesi
        hyvät maastot

        - voisi olla enemmän hevosia


        PS: lisää tietoa talleista saat minulta s-postitse ; [email protected]


      • Ex-ravuri
        ... kokemusta on! kirjoitti:

        Muhonen :
        hyvät hevoset
        iso maneesi

        - huono opetus , paljon kokemattomia opettajia
        - ei poneja ollenkaan
        - ei tasotietämystä
        - oppii vain perusasiat
        - ei hyvää tallihenkeä
        - ei SRL:n hyväksymä

        Stall Classic:
        iso maneesi

        - ilkeä opettaja
        - kaikki hevoset purevat
        - ei SRL:n hyväksymä

        Isojärvi:
        hyvä opetus
        SRL:n hyväksymä
        Hyvät ja tasokkaat hevoset
        iso maneesi
        hyvät maastot

        - voisi olla enemmän hevosia


        PS: lisää tietoa talleista saat minulta s-postitse ; [email protected]

        Nykyään Muhosen Talli on myös SRL:n hyväksymä.


      • Nii just
        ... kokemusta on! kirjoitti:

        Muhonen :
        hyvät hevoset
        iso maneesi

        - huono opetus , paljon kokemattomia opettajia
        - ei poneja ollenkaan
        - ei tasotietämystä
        - oppii vain perusasiat
        - ei hyvää tallihenkeä
        - ei SRL:n hyväksymä

        Stall Classic:
        iso maneesi

        - ilkeä opettaja
        - kaikki hevoset purevat
        - ei SRL:n hyväksymä

        Isojärvi:
        hyvä opetus
        SRL:n hyväksymä
        Hyvät ja tasokkaat hevoset
        iso maneesi
        hyvät maastot

        - voisi olla enemmän hevosia


        PS: lisää tietoa talleista saat minulta s-postitse ; [email protected]

        stall claskilla vain pari puree esim pekko myyty tanja ja tilda karkki välillä


      • HUUOOHH ei oonoin
        ... kokemusta on! kirjoitti:

        Muhonen :
        hyvät hevoset
        iso maneesi

        - huono opetus , paljon kokemattomia opettajia
        - ei poneja ollenkaan
        - ei tasotietämystä
        - oppii vain perusasiat
        - ei hyvää tallihenkeä
        - ei SRL:n hyväksymä

        Stall Classic:
        iso maneesi

        - ilkeä opettaja
        - kaikki hevoset purevat
        - ei SRL:n hyväksymä

        Isojärvi:
        hyvä opetus
        SRL:n hyväksymä
        Hyvät ja tasokkaat hevoset
        iso maneesi
        hyvät maastot

        - voisi olla enemmän hevosia


        PS: lisää tietoa talleista saat minulta s-postitse ; [email protected]

        TIEDOKS NYT VAAN ETTÄ SANOT VÄÄRIN!!!!
        Stall classic:
        hyvätkentät yms.
        uusi opettaja joka on kiva.
        ratsastajan tason mukaan heppa / poni
        Niin ja classic on SRL:n HYVÄKSYMÄ!

        eikä tuo isojärvi oo noin täydellinen
        ISOJÄRVI:
        - huono opetus
        -vähän heppoja
        - hepat ei oo tasokkaita


      • -,,-
        HUUOOHH ei oonoin kirjoitti:

        TIEDOKS NYT VAAN ETTÄ SANOT VÄÄRIN!!!!
        Stall classic:
        hyvätkentät yms.
        uusi opettaja joka on kiva.
        ratsastajan tason mukaan heppa / poni
        Niin ja classic on SRL:n HYVÄKSYMÄ!

        eikä tuo isojärvi oo noin täydellinen
        ISOJÄRVI:
        - huono opetus
        -vähän heppoja
        - hepat ei oo tasokkaita

        Isojärvsen hepat on nykyään äärettömän tasokkaita! Jopa liiankin, jos aloittelijoista on kyse niin harva siellä selässä pysyy sillä ei osaa ratsastaa hevosta oikein.


    • roosa rahkonen

      tiedän ainakin että on muhosen talli stall classic ja tää isojärven talli.

      • Horseilija

        Miten tuonne Muhosen tallille ajetaan Kokkolasta?


      • JEL
        Horseilija kirjoitti:

        Miten tuonne Muhosen tallille ajetaan Kokkolasta?

        Ite kävin eka Lipalla eli stall classicilla. TYkkäsin mut päätin sit testata isojärveä. Ratsastin siellä sellasen vähä yli puol vuotta. Sitten lopetin kun meni käsi siellä poikki. Käyn nykyään taas Lipalla. Suosittelen stall classikia niille jotka haluaa oppia! Erittäin hyvät hevoset ja Lippa on erittäin hyvä ope. On antanut vinkkejä oman hevosen hankintaa ja muutenkin on mukava ihminen. (: Saattaa olla aluksi hieman käskevä mutta se on vain hyväksi kun sen ymmärtää. :D


    • SS

      Moi.
      Itse olen käynyt Lipalla eli Stall Classicilla koko hevosharrastukseni ajan. Tuolla ylempänä joku mainitsi että opettaja on ilkeä ja että kaikki hevoset purevat. Ensinnäkin kukaan nykyisistä hevosista ei pure. Lippa ei ole ilkeä vaikka aluksi saattaakin tuntua käskevältä ja hieman kireältä. Hänen tunneillaan on kuitenkin oppinut paljon,varsinkin esteratsastuksessa. Jokainen opettaja esittää asiat eri tavoin. Lippalla on oma tapansa. Tallilla on myös tarpeeksi kaiken kokoisia hevosia niin pienistä shettiksistä ihan isoihin puoliverisiin saakka. Kukaan hevonen/poni ei ole automaatti, mutta se on vain hyväksi jolloin ratsastaja oppii reagoimaan eri tilanteissa, pitämään oikeat välimatkat jottei tule vaaratilanteita ja muokkaamaan oman istuntansa hyväksi. Itse kannatan siis Stall Classicia. Tulkaa kokeilemaan! :)

    • horses<3

      Hei! Muhosen talli on ainakin todella hyvä ja tasokas ratsastuskoulu kälviällä, lähellä kokkolaa siis =) olen ratsastanut siellä noin 4 vuotta ja hoitanut myös. Hoidan Rölliä kerran viikossa :) se on rakkain poni

    • Itikkaa

      Isojärven ratsastuskoulu on vaihtanut omistajaa muutama kuukausi takaperin! Nykyään ratsastuskoulua pyörittää Marko Väänänen, joka aiemmin piti Alavetelissä Ratsutila Kiveä.
      Tosi mukavia ja osaavia hevosia, jokainen on omanlaisensa persoona =) Tällä hetkellä tosin poneja ei ole kuin yksi, mutta mukavia pienikokoisia hevosia löytyy kyllä pari kappaletta. Tuntihevosia taitaa tällä hetkellä olla 8 ja lisäksi kaksi yksityistä, joita käytetään välillä tunneilla.

      Opettajina toimii lähinnä Markon ohella Sanna Niva. Molemmat mukavia, erityisesti Marko on loistava opettaja! Rauhallinen, mutta asiat menee perille tosi hyvin. Marko on aivan mahtava persoona ja oikea velho hevosten kanssa. Parempaa ratsastajaa en tunne... Ja erityisesti esteratsastuksessa itse oon kokenut Markon opetuksen aivan loistavaksi. Ei niin mitään pahaa sanottavaa tallista!

      Aloitin itse ratsastamaan nelisen vuotta sitten Isojärvellä, kun talli oli vielä ratsutila Aramaran omistuksessa ja opettajana oli Päivi Hietala. Kun Aramara sitten möi Kokkolan hevoset ja lopetti ratsastuskoulutoiminnan täällä, vaihdoin Alaveteliin ratsutila Kiveen. Classic ei tullut kysymykseenkään, sillä siellä oon ensimmäisen kerran elämäni aikana ratsastanu ja jäi niin huono fiilis, että sillon aattelin etten ikinä ala ratsastamaan.
      Mietin aluksi Muhosen tallia, mutta kun pari kertaa kävin siellä kokeilemassa, tulin siihen tulokseen, että Alaveteliin lähdetään. Muhosella on paljon ihania heppoja, mutta en pidä siitä, että samalla tunnilla on niin monta ratsukkoo yhtä aikaa.

      • Itikkaaa

        Niin, että lämpimästi suosittelen Isojärveä kaikille! =)


      • sfev
        Itikkaaa kirjoitti:

        Niin, että lämpimästi suosittelen Isojärveä kaikille! =)

        En todellakaan suosittele.


    • Kirppu :D

      Jep jep :) isollajärvellä on mukavia heppoja tällä hetkellä. Opetus on hyvää, Markon opetustyyli on hyvä ja siinä oppii. Samalla Marko on tosi rento ja hauska ihminen.
      Jos haluat päästä hyppykammosta eroon nii ei muutaku Markon tunnille.
      Kenttä ja maneesi ovat hyvänkokoiset ja maneesin pohja on nyt kunnostettu. Joten siellä on nyt hyvä päästellä sateisella tai kylmällä kelillä. (:

      Suosittelen tosi lämpimästi kaikille ratsastajille jotka etsivät tallia missä käydä. Mukavaa heppatalvea 2011

      • nipsis

        Minkä hintasii tuntei isojärvel nykyään on.. ku ei sen nettisivut täl hetkel toimi. Olin viimeks kokeilee muhosen tallii ja nyt kiinnostais kokeilla isojärvee. Sit vois tehä valinnan kumaan menee ratsastaa.. :)


    • Isojärvi

      Isojäreven tallia suosittelen kaikillee lämpismästi!!Marko väänäinen on opettajan mahtava,tallille on tullut myös toinen opettaja (en nyt muista nimeä) hänkin on osaava ja hyvä opettaja!Myös tallilla toimiva nuorisotoimikunta järjestää kokkolan parhaat kisat,sekä heidän yhteishenkeä on mukava seurata.

    • isojärvellä

      isojärven tunnit maksavat noin. 20euroa

    • IJTH

      RAsastustunnit maksasvat Isojärvellä muistaakseni 25€ ja Kokkolan ratsastajien jäseniltä 22€

    • Muhosen talli

      Muhonen on paras

    • lol teille!

      SINULLE KOKENUT: ÄLÄ LUULEKKAA ETTTÄ LIPPA ON ILKEÄ! JA VAIN JA AINOASTAAN 1 PONI PUREE! ja sulle huooh ei oonoin: Lippaon aina siellä ja on ollu:) Itte oon ratsastanu lipalla 7weestä asti ja oon nyt 11:DDd

    • peran fani:D

      muhonen on hyvä ratsastustalli sekä aloittelijoille että kokeneemmeille ratsastajille minu lemmppari siel on pera se on nii söötti
      p.s kaikki muhosen ponit ja hevoset on ihania:)

    • tallin etsijä

      mulla on sama ongelma

    • omat mielipiteet

      Mun mielest ei sellai kannata kysyy muitten mielipiteitä koska jokasel o oma mielipide. Toisen mielest jollai tallil o huonot hevoset toisen mielest samal tallil o loistavat tasokkaat hevoset.

    • kunkku♥karkki♥helios

      uhhh♥♥♥
      Stall classic on se paras!
      ja hei tiedoks vaan siellä käy rasittavia pikkutyttöjä jotka ruokkii kunkkua hirveen paljon porkkanalla, ruisleivällä, sokeripaloilla, omenalla ym. joten voisivat kyllä lopettaa sillä kunkku on alkanut purea !!!
      ratsastuskokemusta tallista noin puoli vuotta siistit tilat ihanat ponit ja hevoset, hyvä opetus, eikä lippa mitenkään erityisen kireä ole.
      jos joku pieni ratsastaja tippuu selästä niin lippa käskee mennä takaisin (eikö tuo nyt ole ihan perusasia) niin ne pikkuiset sitten itkevät ja rupeavat lippaa pelkäämään. ja sitten haukkuvat tallin, hevoset ja opettajan ihan lyyttyyn.
      sietäis hävetä.
      ja minkälainen ihminen lopettaisi ratsastuksen kloukkautumisen vuoksi
      sori kirjotusvirheet

    • Classicin ridaaja

      Stall Classic:
      -osaava opettaja Lisbeth Sorvisto!
      -Hevosia ja poneja
      -osaavaa ja todella mukavaa porukkaa
      -hevoset ovat hyvin hoidettuja
      -maneesi on tilava, kentät kans
      -ratsastajat saavat itse toivoa hevosia

      Miinuksia ei ole! Lippa on todella kokenut ja tietää mistä puhuu. Hän on aivan ihmeellinen ratsastuksenopettaja. OSAA TODELLAKIN ASIANSA!!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe