Ekoille treffeille lahja tms.? Tuliainen?

mie.

Moi.
Kantsiiko ekoille treffeille viedä lahja tai joku tuliainen?
Kirjoitan siis miehen näkökulmasta, mitä naiset ajattelevat? Onko liian innokasta antaa heti jotain? Löysin kerrankin kiinnostavan ja kauniin naisen enkä haluaisi sössiä tätä missään tapauksessa! Ja entäs miehet, veisitkö itse jotain? Vai pitääkö antaa vasta toisilla treffeillä lahja tms.?
Mitä treffeillä kantsis muuten tehä? Taitaa olla joidenkin mielestä tyhmä kysymys.
Kiitokset silti kaikille asiallisesti vastaaville!

44

13846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea

      Hieno ajatus, mutta ehkä hyvä malttaa lahjan kanssa toisille treffeille.
      Tietysti jos nyt heti toisen kotiin menee (harvinaista), niin sitten ilman muuta tuliainen.
      Eka treffeillä voi ihan syödä, kahvitella ja jutella eli tutustua toiseen ja jos molemmat pidätte liikunnasta, keilailusta ym. niin voi kysyä tehtäskö jotain niistä seuraavalla kerralla.
      Naisen toive: älä puhu existä, seksistä, rahasta.
      Ei muuta kun mukavia treffejä:)

    • Ni Nim

      Sun pitää tehdä vaikutus. Antaa lahja olla. Myöhemmin sitten.

      • lifemocker

        joo oishan se vähän kornia ekoilla reffeillä


    • .......

      Itse naisena hieman saattaisin hämmentyä lahjasta ja ehkä miehestä voisi saada hivenen lipevän kuvan. Toisille treffeille sit vaikka joku ruusu, mutta ei mitään ihmeellisyyksiä lahjaksi. Kannattaa ensin tutustua naiseen ja katsot mistä hän pitää.

    • What girls like

      Itse olen käyttänyt kikkaa että vien pienen leikatun ruusun tai sitten teen kukka origamin. Aina on tullut hymy korville ja jotkut oikein punastuneet. Suosittelen antamaan treffien lopussa jotta jää mieleen seuraavia treffejä ajatellen.

      http://www.youtube.com/watch?v=zJGC4aGfGoQ tuossa on suhtkoht helppo tehä jos on ensikertalainen.

      • Too slow too stupid

        Ihmisellä on noin seitsemän sekuntia aikaa tehdä ensivaikutus. Nainen tekee päätöksensä 90 sekunnissa, että haluaako nähdä miestä enää uudestaan.

        Eli anna kukka heti tai ole antamatta. Treffien päätteeksi sillä ei ole enää mitään merkitystä.


    • mie.

      Kiitokset hyvistä vastauksista. Taitaa olla parempi etten anna ekalla kertaa mitään, toisella kerralla jotain pientä...

      t:ap

      • lifemocker

        no ei kannata vielä toisillakaan


      • romant1kko
        lifemocker kirjoitti:

        no ei kannata vielä toisillakaan

        Ei niin. Vars. väkisin. Joskus samaakin mieltä tän mokkerityypin kanssa.


      • The truth
        romant1kko kirjoitti:

        Ei niin. Vars. väkisin. Joskus samaakin mieltä tän mokkerityypin kanssa.

        Itse olen huomannut olevani oikeastaan aina samaa mieltä tämän nk. mokkerityypin kanssa.


    • Naisen mielipide

      Yksi ruusu = romanttista, toimii ensimmäisillä treffeillä.

      Kun nainen kutsuu ensimmäistä kertaa kotia, leivos olisi ihan unelma.

      • Miehen mielipide

        Olet lihava ja siksi himoitset leivoksia. Kävikö mielessä, että aloittaja voi olla menossa tapaamaan fitnesstyttöä, joka inhoaa leivoksia?


      • Hyvä idea.

        Yksi kukka, mikä vaan (no ei nyt tulppaani) on ihan ok, sekin tosin hieman creepy. Parempi ehkä ettei mitään. Tuo kukkaorigami näytti kyllä hauskalta, harjoittele kunnolla ja tee vaikutus.

        Leivos "kotideiteille" on hauska idea, tai itseasiassa tietenkin kaksi leivosta :D

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • Eiköhän se naisen

      tulkinta tuosta ole. Hyii!!! Liian kiltti ja sitoutuva! Ahdistaa niin että hiuksetkin menee solmuun!

      • sin30

        Paitsi jos hakee sellaista, ja haluaa antaa kyseisen vaikutelman? Päinvastainen poikamiesrettelöinti karkoittaa ainakin ne "kiltit" tytöt. :D


    • M60v.

      Voi että jotkut miehet osaa olla tyhmiä, mitä viedä, mitä tehdä, huh! Minä miehenä veisin punaisen ruusun ja laadukasta likööriä/ kuohuviiniä pullon, toki itse suihkussa käyneenä siististi pukeutuneena. Eiköhän riitä, tai sitten ei !

      • Kori kaljaa

        Se on eläkeläisillä eri meininki.


      • Yks viisikymppinen

        Toi riittää :) Mut mä antaisin sen pullon takaisin, ellen säästäisi sitä muistona :)

        Vanhemmat miehet tietävät miten tehdään naiseen vaikutus, onhan heillä kokemusta :)


    • .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

      Vaikuttaisi vähän innokkalta vaikka olisihan se ihan ystävällistä. Ehkä on parempi odottaa ja antaa sitten myöhemmin lahjoja.
      En usko että lahjan antaminen vaikuttaa mitenkään suhteen tulevaisuuteen :)

      Minusta tuntui ahdistavalta kun olin ehkä toisilla treffeillä erään pojan kanssa ja hän olisi halunnut ostaa minulle korun (ei siis mikään kallis). En ollut vielä varma olinko kovin kiinnostunut joten en antanut hänen ostaa.

      Jos mies antaa lahjan, alkaa tuntua siltä että pitäisi itsekin olla/tehdä jotakin enemmän. Mutta minkä lahjan miehelle voi antaa vastalahjaksi kun on vasta tutustumassa? Ei ainakaan ruusua vai? :D

    • hyvä aloittaja

      Olisi ihana saada mieheltä jokin lahja ekoilla treffeillä. Tämä tietenkin edellyttäisi sitä, että on itsekin kiinnostunut miehestä. Lahjan saaminen tällaiselta mieheltä on aina positiivista. Hyvä että edes joku mies vielä miettii tällaisia aiheita kuin lahjan antaminen. Aika poikkeuksellista nykyajan piheiltä ja itsekkäiltä miehiltä. Tuollainen ele kertoo miehestä vain sen, että mies ajattelee toista eikä ole turhan pihi rahoineen. Tuollaisia miehiä saisi olla Suomessa enemmänkin!!

      • Gold digger

        Oletko miehen rahojen perässä?


      • Samat sulle

        " Aika poikkeuksellista nykyajan piheiltä ja itsekkäiltä miehiltä."

        No eipä ne nykyajan naisetkaan sen avokätisempiä tai epäitsekkäämpiä ole. Miksi oletatte miehiltä sellaista mihin ette itsekään kykene? Eivät miehet ole tiedän isänne, joka lellii vieläkin pikku prinsessaansa.


    • Malttia malttia

      Ei missään nimessä mitään lahjoja ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä. Vaikuttaisit epätoivoiselta.

      Mitä enemmän yrität sitä vähemmän naista kiinnostaa. Hieman kärjistäen.

    • 3+5

      kannattaa viedä mäyris tai pussikaljaa, toimii aina.

    • Onnellinenjuu

      Sitten kun menee kotiin, sitten pitää viedä jotakin. Eikä sitä tartte ekoihin illanisujaisiin lopettaa, toista kannattaa muistaa aina kun mahdollista.

      Kun oltiin nähty jo useamman kerran ja päätettiin jatkaa ja ns. alkaa olemaan yhdessä, sain 10 punaista ruusua. En unohda sitä koskaan. Mutta ekoilla treffeillä ne olis olleet ihan liikaa.

    • antero-anto

      Minä annoin ensi treffeillä kaksi vihkoa sätkäpaperia, ja sanoin
      "toin sulle tuliaisia." ja kyllä kelpasi.
      Oli ne tupakointi tavat tullu puheeksi jo 3,5 tunnin puhelinkeskustelussa.

      • sätkii

        Siinä on mies mun makuuni:D Harmi jos oot varattu nyt sitten ;)


      • antero-anto
        sätkii kirjoitti:

        Siinä on mies mun makuuni:D Harmi jos oot varattu nyt sitten ;)

        Jaa minäkö ?? :O

        Olen varattu, vaikka se suhde ei kestänytkään jolle tuliaisia vein :)


      • sätkii
        antero-anto kirjoitti:

        Jaa minäkö ?? :O

        Olen varattu, vaikka se suhde ei kestänytkään jolle tuliaisia vein :)

        Sinä just, tossa on asennetta. :)


    • viinilahja

      Jos nainen pyytää kotiin ekan kerran niin olen vienyt viinipullon yleensä. Jos menee raflaan niin en ole vienyt mitään lahjaa.

    • Lahjoja

      Riippuu paljon tapauksesta ja henkilöistä, mutta joku pieni persoonallinen http://lahja.eu lahja olisi ainakin itselleni mieleen. Ei mitään prameaa (no se ei kyllä taida olla pelkonakaan suomalaisten miesten kanssa). Joku pikku juttu vaan mistä näkee että henkilö on ajatellut asiaa. No, kuten sanottua riippuu toki tilanteesta ja henkilöistä aina. Viinipullot ym. säästäisin siihen että tuntee henkilön ja tämän maun paremmin. Toki laatushampanja tai punaviini kelpaa aina ;-)

      • Shamppanja

        Juu, ei tosiaan ole pelkoa suomalaisen miehen kanssa lahjoista. Tai no, muutama ihana poikkeus joukossa. Mutta muuten aika nihkeää porukkaa ;)


    • Luotettava nainen

      Näin naisena ekoilla treffeillä olisi kiva saada omalla nimellä luottokortti miehen tilille lahjaksi. Se osoittaa oikeanlaista kunnioitusta naista kohtaan ja kiinnostusta mieheltä. On tietty vaikka korutkin kivoja, mutta mieluumminhan niitä käy itse treffien jälkeen valitsemassa.

    • kokenut kinttu

      Joo, kannattaa todella. Itse sain ekoilla treffeillä mieheltä pingviini-pehmon . Ne treffit loppuikin sitten siihen. Mielummin ei siis yhtään mitään. Treffeille kahville, drinksuille, niin voitte keskittyä juttelemaan. Lahjojen antaminen liian pian on imelää, ja saa vaikuttamaan siltä että olet ostamassa jotain. Treffit voit tarjota, se on kaunis ele.

    • nianen

      Voi olla, että tulee liian innokas kuva, jos heti ekoilla treffeillä tarjotaan isoa kukkapukettia tai vastaavaa. Mieluummin sit vaikka toisilla treffeillä :).

    • Tonza_911

      Kohta olisi lähdettävä ensimmäisille treffeille ja kyllä minä herrasmiehenä ruusun vien tykkäs nainen tai ei :)

      • juurinoin

        Tee se :) Minä sain aikoinani ensimmäisillä treffeillä ruusun. Siitä lähti meidän 5 vuoden yhteinen taival. Oltiin kyllä puhuttu jo puhelimessa ja mies tuntui oikealta.


    • 76524970635412387654

      Riippuisi tilanteesta. Jos jo tunnettaisiin ja ensitreffit olisivat selvästi "vakavat", punainen ruusu hyvinpukeutuneelta mieheltä saisi polvet tutisemaan. Jos taas kyseessä olisi hyvin rennot kahvitreffit, lahja olisi vähän liikaa.

      Ylipäätään romanttiset eleet toimivat, jos nainen on kiinnostunut, mutta tuntuvat ahdistavilta jos ei. Mukava mies voi hurmata pienellä eleellä täysin, mutta vastenmielinen tyyppi ei niillä kiinnostavaksi muutu. Mutta itse en ainakaan lähtisi treffeille ellen olisi kiinnostunut.

    • Kukkia kiitos

      Herrasmies jos olisit ja todella kiinnostunut naisesta, niin tottakai viet vaikka kukat tai suklaarasian yms.

    • uhkapeliä

      Ei kannata. Kotona jo opetettiin ettei uhkapeliin kannata rahojaan tuhlata. Nainen on kuin pajatso. Niin kauan sitä paukutellaan kunnes on rahat loppu.

    • Anonyymi

      Minä veisin tähden se toimii varmasti ja on ilmainen.

    • Anonyymi

      Mä vien aina tytön äitille Fazerin sinisen, koska loppujen lopuksi kuitenkin haluun sekä äitii et tytärtä, suklaalevyllä äippä järkkää niin et onnistuu

    • Anonyymi

      Olisi tosi romanttista jos treffien päätteeksi käveltäisi jossai ulkona ja extempore mies pyytäisi odottamaan hetken hän kävisi kulman takaa olevasta putiikista ostamaan kukkakimpun ruusuja ! Ja antaisi sen ennenkuin tiemme erkaantuisi seuraavaan kertaan! Siitä jäisi lämmin mieli:)

    • Anonyymi

      ” Kiitokset hyvistä vastauksista. Taitaa olla parempi etten anna ekalla kertaa mitään, toisella kerralla jotain pientä...

      t:ap”


      Sama herra kyseli näköjään samaa asiaa vauva palstalla jo 2018. Tuskin on treffeillä käynytkään, tai sitten menee kokoajan vihkoon, eikä toisia treffejä ole tullut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe