esimurrosikäinen nukkuu isän vieressä

ex. avovaimo

Onko teistä normaalia että 5.luokkalainen tyttö nukkuu yh-isän vieressä parisängyssä, vaikka hänellä oma huone?
Isän mielestä siinä ei mitään väärää.
Tyttö terve ei siis mitään sairautta.

Isällä kyllä naissuhteita,aina joskus eli ei siis lasteensekaantuja.

29

3033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ila

      On minusta sopimatonta. Äidin vieressä vielä voisi nukkua, muttei miehen, vaikka oma isä onkin.

      • Anonyymi

        Mikäs sen äidin tekee enemmän sopivaksi , ihme kommentti sinänsä .


    • äit-sy

      No ei ole outoa, miksi ei saisi.

      • ex-avovaimo

        Kerran kun olin heillä, en voinut mennä saunaan.Isä ja tytär meni kaksin kuten kuulemma ennenkin.( Itse tuon ikäisenä en halunnut isäni näkevän mua enää alasti edes.Kun tissit jo alkaa kasvaa ja menkatkin jo .)
        Minä tein keittiössä iltapalaa ja kun katsoin olkkariin isä istui sohvalla ja tytär kainalossa.Mietin että onko tuo normaalia... aivan kuin pariskunta olisi käynyt saunas ja sen jälkeen istutaan vierekkäin sohvalla .
        Tytär myös siivoo heidän omakotitaloa, kuin vaimo touhuis.
        Miehellä ei muita lapsia ja vaimo kuollut kun tytär oli 2.v.
        Vuoden tuota juttua katselin ja nyt en ole puoleen vuoteen ollut tekemisissä, en tiedä mitä heille kuuluu, mutta nyt uuden suhteen myötä tuli he mieleen kun miehellä tytär joka käy joka toinen vkl. ja nukkuu omassa huoneessa ja ei suostu saunaan edes mun kanssa vaan haluu yksin mennä.


      • Anonyymi
        ex-avovaimo kirjoitti:

        Kerran kun olin heillä, en voinut mennä saunaan.Isä ja tytär meni kaksin kuten kuulemma ennenkin.( Itse tuon ikäisenä en halunnut isäni näkevän mua enää alasti edes.Kun tissit jo alkaa kasvaa ja menkatkin jo .)
        Minä tein keittiössä iltapalaa ja kun katsoin olkkariin isä istui sohvalla ja tytär kainalossa.Mietin että onko tuo normaalia... aivan kuin pariskunta olisi käynyt saunas ja sen jälkeen istutaan vierekkäin sohvalla .
        Tytär myös siivoo heidän omakotitaloa, kuin vaimo touhuis.
        Miehellä ei muita lapsia ja vaimo kuollut kun tytär oli 2.v.
        Vuoden tuota juttua katselin ja nyt en ole puoleen vuoteen ollut tekemisissä, en tiedä mitä heille kuuluu, mutta nyt uuden suhteen myötä tuli he mieleen kun miehellä tytär joka käy joka toinen vkl. ja nukkuu omassa huoneessa ja ei suostu saunaan edes mun kanssa vaan haluu yksin mennä.

        Ompa estoista porukkaa kun kaikessa nähdään väärää. Jos lapsi on kasvanut isän kanssa koko elämänsä ilman omaa äitiä niin totta kai heillä on läheiset välit
        Ihmeellistä kun isä lapsi suhde yritetään vääristellä omien sairaitten mielikuvien mukaan
        Ja tuo sauna juttu sitten, monissa perheissä käydään saunassa niin naisten kun miestenkin kanssa , ja heille se ei ole mitään erikoista, ainoastaan ihmisille joilla on valtavia ennakkoluuloja ja ovat estoisia aina jos näkevät asioita mistä saavat jutun aihetta .
        Jos nyt joku estoinen ihminen ei olisi voinut mennä saunaan perheen jäsenien kanssa niin se ei merkitse että kaikki ihmiset ovat samanlaisia
        Joka perheellä on omat tapansa , mitä niitä ihmettelemään .


    • outoapa hyvinkin

      On outoa, jos joku ajattelee että tuossa on jotain outoa. Tytöllä läheinen suhde isäänsä ja tuntee olevansa turvassa isänsä kanssa. Aivan loistavaa! On täysin normaalia että LAPSI nukkuu isänsä kanssa, saunomisesta nyt puhumattakaan.
      Itse olen 30 ja koko ikäni olen saunonut isäni kanssa, myös murrosikäisenä. Isä ja äiti erosivat ollessani pikkulikka, ja ädin vieressä nukun yhä, kun olen äitini luona kylässä. Mikäli tuohon aloittajan kirjoitukseen on uskominen, niin tarvitsen pikaisesti kriisiapua, meidän perhehän on täysin sairas..

    • räntää ja kristallia

      Ei minustakaan outoa, harvinaista kylläkin. Tämä meidän yhteiskunta arvostaa tänä päivänä lapsia, jotka itsenäistyvät jo 3-vuotiaina. Osaavat kaiken itse,pärjäävät , eivät tarvitse kohta aikuiselta edes hoivaa ja huolenpitoa...
      Tämän isän ja lapsen kohdalla voisi kuvitella, että välit säilyvät läheisinä myös hamaan tulevaisuuteen.
      Tiedänpä yhden perheen, jossa koko porukka kävi aina yhdessä saunassa vaikka lapset olivat iältään jo 17-v ja 18-v. Silloin ajattelin, että erikoista ehkä, mutta en sitä myöskään outona pitänyt.

    • kaitoisillaonnistuu

      No, hyvä jos tuo onnistuu.Itsellä oli kyllä viitosluokalla jo niin vilkas mielikuvitus, että tuo ei olisi onnistunut. Alkoi muutenkin kaikki sukupuoliasiat kiinnostamaan liikaakin. Enkä halunnut esim. saunoa koko perheen kanssa.Silti ihan kunnollinen nuori nainen minusta on kasvanut :)

    • Tyttö 18

      Ei tuossa mitään epänormaalia mielestäni ole. Itse olen 18 vuotta ja minulla on nuorempi sisko ja vanhemmat. Käymme kaikki samaan aikaan saunassa. Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Kaikki nyt tietää miltä oma perhe näyttää alastomana, yks hailee meneekö sinne porukassa vai yksin. :/ Vai onko kyse sittenkin jostain muusta?

    • Pikkuruinen

      Kyse siitä, että nolottaa. Ihan normaalia jos ei halua enää olla alasti vanhempien kanssa, keho muuttuu ja alkaa tuntua liian aikuiselta. Ei siinä ole mitään ihmeellistä, vaikkei näin tuntisikaan, päin vastoin vanhempiaan saa rakastaa.

    • kokeo1

      Nukuin tuossa syksymmällä montakin kertaa isäni vieressä, vaikken sitä olekaan moneen vuoteen tehnyt. Tilanne oli se, että jouduin valitsemaan, nukunko siskoni vai isäni vieressä (minulla ei ollut silloin siellä sänkyä, vanhemmat erosivat syksyllä), ja valitsin aina sen, jonka piti herätä aamulla myöhemmin, jos itse sain nukkua pitkään :) ei nyt niin kovin outoa ollut. Olen muuten 18.

    • asdfsdfasdf

      Lopetin nukkumisen vanhempieni vieressä vasta yläasteella.Syynä oli pimeän pelko ja se, että oma sänky oli liian kova ja kapea nukkua.

    • normipäivää

      Ei se outoa ole, ihailtavaa enemmänkin miten läheisiä he ovat. Luulen että äidin kuolema on tehnyt tyttärestä "silmänterän" ja isä yrittää olla mahdollisimman läheinen tytön kanssa ettei äidittömänä kasvuun vaikuttaisi.joutuuhan isä myös hoitamaan kaikenlaiset valistuksetkin hoitamaan minkä äiti yleisemmin tytölle pitää. Itse ainaki toivoisin että voisin oman isäni kanssa olla niin hyvää pataa kun he. tuollaiseksi pitäisi minusta jokaisen isän pyrkiä.

    • hmm.

      Tuskin mies naissuhdetta saa, jos parisänky on varattu perheelle eikä naiselle.

      • nuori morsian

        Totta tuo.Siinä voi käydä niin että tytär tulee mustasukkaiseksi, kun mies tuo naisen kotia ja nainen jää miehen viereen yöksi,ei tule olemaan helppo juttu!
        Nimimerkillä kokemusta on, suhde loppui kun tytär kotti tulla sänkyyn väliin ja nosti mekkalan kun ei päässyt ja osoitti mieltään.


      • Anonyymi

        Onkin ollut hyvä keskittyä perheeseen eikä suhteisiin ja unohtaa lapsi syrjään kuten nykyisin usein käy. Oma nautinto edellä elellään.


      • Anonyymi
        nuori morsian kirjoitti:

        Totta tuo.Siinä voi käydä niin että tytär tulee mustasukkaiseksi, kun mies tuo naisen kotia ja nainen jää miehen viereen yöksi,ei tule olemaan helppo juttu!
        Nimimerkillä kokemusta on, suhde loppui kun tytär kotti tulla sänkyyn väliin ja nosti mekkalan kun ei päässyt ja osoitti mieltään.

        Kyllä sen tytön mielenkiinto isompana on muualla kuin isissä pelkästään. Isä voinut hyvinkin naisystävän saada lapsen kasvaessa.


      • Anonyymi

        Lapsuuden aika on lyhyt , ja arvattavasti tämä mies haluaa olla lapselleen turva ja tuki että hänestä tulee tasapainoinen nuori ihminen . Sitä se on kun on yksinhuoltaja , kyllä se niin on että lapsi ja lapsen tarpeet tulee olla aina etusijalla , ne naiset voi sitten tulla kuvaan myöhemmin kun kasvatus tehtävät ovat ohitse ja lapsi on aikuinen
        Joten ei mitään väärää läheisissä suhteissa lapseen .
        Ja jos lapsi tekee kotitöitä niin ymmärtää että hanelläkin on hieman velvollisuuksia mitä tulee kotitöihin, joten miksi yrität maalata seksistinen kuva kirjoituksellasi ihmisestä joka on yksinhuoltaja ja todella välittää lapsestaan .
        Niin että mustasukkaisuus lapsesta on usein syy että miehen ja naisen suhde loppuu, kun ne uudet ihmiset eivät hyväksy että lapsi on etusijalla aina. Siis ovat ihan normaaleja isä ja lapsi


    • jijijijijiji

      Missäs sinä sitten nukuit? Sohvalla? :)

    • vieraantuneita

      Meillä on koko perhe äiti, isä ja minä käyneet yhtä aikaa saunassa koko elämäni ajan. Olen 22-vuotias nainen tällä hetkellä. Olen joskus nuorempana "lepäillyt" isäni vieressä samassa sängyssä säännöllisesti eikä mieleeni ole tullut mitään "epäilyttävää". Vieläkin joskus käyni isääni halaamassa hänen nukkuessaan ja käperryn muutamaksi minuutiksi viereen. Nukkumaan en ole pystynyt isäni enkä äitin vieressä enää pitkiin aikoihin, sillä kuorsaus herättää. Vanhempani ovat olleet naimisissa kohta 40 vuotta.

      Joskus mietin, että mitä kummallisuuksia ihmisten päässä liikkuu, jos lapsilla ja vanhemmilla on hyvät välit. Missä vaiheessa vanhempien halauksista ja samassa sängyssä nukkumisesta on tullut "pervoa ja kummallista". Ehkä hyvät perhesiteet ovat nykyään niin harvinaisuuksia tässä maailmassa, jossa parisuhteen eteen ei viitsitä tehdä töitä, kun eroaminen on vaan niin helppoa. Tuntuu, että nykyään on enemmän uusioperheitä kuin "tavallisia pysyviä perheitä" (en keksi nyt tuohon oikeaa sanaa...).

    • Tyttö vaa (:

      Olen myös viidennellä. Nukun joskus iskän vieressä, mutta yleensä omassa huoneessa :D

    • yh-insesti-iskä

      Nyt kaikki te, joilla mielikuvitus sykkii, niin tehkää varmuudenvuoksi lastensuojeluilmoitus. Tilatkaa samalla itsellene vastaanottoaika mielenterveysneuvolaan. Mustasukkaisuus on myös yksi pahimmista tarttuvista taudeista.

    • omasuoja

      Itse sain identtiteetti suojan isääni kohtaan jo 9-vuotiaana,en halunnut käydä enää iskän kanssa saunassa,saatikka nukkua vieressä,vaikka isän kanssa olen tosi läheinen,että pystyn puhumaan iskälle kaikki mikä mieltä painaa. Halauskin tuntuu jotenkin epämukavalta vaikka kyse on omasta isästä. Sama koskee äitiä tuon halauksen suhteen. Ehkä oma lapsi ja mies tekevät osansa siihen,etten enää osaa olla se vanhempien hellittävä pikku tyttö. Pikku siskollani 10.v on samanlainen suojeluvaisto tullu itsellä. Ylensä murrosikä pysäyttää sen iskä vaiheen pois ainakin osaltaan saunomiset ja muut.

      Tiedän yhden tuttavan joka käy isänsä kanssa kaksin saunassa ja on yli 20 vuotias.. En ymmärrä miten nuori nainen jolla on seksielämää pystyy tuohon.

      Itse en kykenisi enää. Äidin kanssa kyllä käyn saunassa.

    • lapsiminäkinvain

      Ei ole mitään pahaa nukkua isän vieressä aikuisenakaan, jos siis ihan tervejärkinen ja rakastava isä. Itse nukuin yläasteelle asti vanhempieni vieressä, koska pelkäsin yksin nukkumista. Vieläkin 16-vuotiaana nukun joskus isän vieressä, jos äiti on yön jossain. Saunomisen kyllä lopetin isän kanssa 13-vuotiaana. Alkoi hävettämään siinä 11-12-vuotiaana kun murrosiän merkit alkoivat näkyä, mutta jos koko perhe saunoisi yhdessä niin varmaan menisin vieläkin mutten kahdestaan isäni kanssa, vaikka olemmekin hyvin läheisiä.

    • Meillä kotona.

      Ainakin itse olen syyllistynyt tuohon samaan. Siis olin se tytär, en isä. Eipä siitä mitään haittaa ollut eikä mitään sopimatonta tapahtunut. Ei tullut mieleenkään ajatella että jotain voisi tapahtua. :) Jos joku olisi ruvennut vihjailemaan, että vieressä nukkumisessa on jotain väärää, niin olisi varmasti tullut tosi inhottava olo ja ehkä olisi jäänyt "traumoja" moisista puheista.
      Myöhempinä vuosina koiramme nukkui usein isän vieressä, mutta en huomannut siinäkään mitään erikoista. :)

    • qopiewu

      Miksi pedofiilikortti pitää aina ottaa kaikessa esille, etenkin kun MIES on läheisessä suhteessa lapsensa kanssa. Jos nainen olisi poikansa kanssa samalla lailla niin kukaan ei välittäis, että sehän on ihan normaalia? Mun mielestä on mahtavaa että on isiä, jotka pitävät huolta lapsestaan. Oletko kenties kateellinen että antaa niin paljon huomiota tyttärelleen?

      • Anonyymi

        Ehkä oli jos jäi toiseksi eikä mies laittanut naista ykkössijalle.


    • Anonyymi

      Oon 35 vuotias isä nukun alasti joka yö alaston 4 vee poikani kainalossa

    • Anonyymi

      Ihan normaalia se on että isällä ja tytöllä on läheiset välit. Miksi edes esität kysymyksen
      Läheisyys toiseen ihmiseen on tärkeä osa ihmisen elämässä , ja kysymyksesi on turha sinänsä , sillä sana normaali merkitsee joka ihmiselle eri asiaa, estoiset ihmiset näkevät joka asiassa epänormaalia .
      Muuten on todella normaalia että isällä on läheinen suhde tyttäreensä , sitä iloa ei ole monella lapsella , joilla isä on ainoastaan se joka tekee töitä ja maksaa kulut .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe