Amway Bisnes 2000usd/kk tulo ilman myyntiä.

Susi76

Amway maailman suurin VM yhtiö toimii 80 maassa. Jälleenmyyjiä noin 6 miljoonaa joista aktiivisia 3 miljoonaa. Laillisesti hommaa tekevillä on keskimäärin 20 asiakasta. Eli Amwayn tuotteilla on vähintäin 60 milj kuluttajaa vuosi. Keskimäärin yksi kuluttaja ostaa vuodessa 200 usd tuotteita josta noin 100usd näkyy Amwayn liikevaihtona. Jos siis verkoston liikevaihdosta haluaa saada 2000usd/kk tulot pitää jälleenmyyntiverkostolla olla asiakkaita 4800kpl mikä vaatii 240 aktiivisen jälleenmyyjän verkoston mikä käytännössä tarkoittaa noin 500 jälleenmyyjän verkostoa koska alle puolet toimii aktiivisesti. Laskelma on laskettu siten että keskimäärin 5% verkoston LV:stä tulee Bonuksina.

79

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susi76

      Jatkoa... noin 12.500 Amway jälleenmyyjää tienaa yli 2000usd/kk verkostonmyynnillä. On Amwayn ja GNLDn myyjät oikeassa että systeemillä voi rikastua 20.000usd/kk tulo vaatii vain 48.000 asiakasta esim jos kaikki Helsinkiläiset olisi Amwayn asiakkaita Helsingin myynnistä 10 jälleenmyyjää voisi tienata yli 20.000usd/kk

    • HHEEHE

      Juupajuu
      Kaksi (2) kertaa olen törmännyt Amwayn edustajaan ja
      kummallakin kerralla yritti vaan saada mukaan "pisnekseen".
      Kumpikaan ei yrittänytkään myydä minulle mitään eikä
      edes maininneet mitä myydään ;)

      • Susi76

        Olen ollut myynti alalla ja yrittäjänä kun laskee VM Firmojen saavuttamia tuloksia niin ei hyvältä näytä. Mikä VM Firma oikeasti tekee tulosta minä en löydä sitä.


      • 110 asenne vaaditaan
        Susi76 kirjoitti:

        Olen ollut myynti alalla ja yrittäjänä kun laskee VM Firmojen saavuttamia tuloksia niin ei hyvältä näytä. Mikä VM Firma oikeasti tekee tulosta minä en löydä sitä.

        Susi 76 ei se auta oletko ollut yrittäjä tai myynnin alalla.
        Ei kaikki voi olla menestyjiä.

        Tai kerro nyt mulle joku ala missä koko Helsingin kokoinen väestö on menestyjiä.

        Ei verkostot eroa missään suhteessa mistään muusta alasta.

        Jos haluat huipulle niin töitä on tehtävä joka alalla.

        Ainut tie huipulle on olla kuuntelematta muiden löpinötä, ja tehtävä tuplasti enemmän kuin muut ,ja laitettava asenteet menestys asenteiksi 110 %.

        Voit valita minkä alan haluat, lopettakaa täällä skeidan puhuminen ja tehkää töitä.


    • Ajattelija2013

      Tämä perustuu taas muistiini (korjatkaa lukuja jos muistan aivan pieleen), mutta suuruusluokka lienee oikea. Amwayn liikevaihto on noin 6 miljardia. Tätä lukua moni VM-jantteri rinta pyöreänä hehkuttaa. Mutta tehdäänpäs taikatemppu ja jaetaan liikevaihto myyjien lukumäärällä. Yhden myyjän keskimääräinen liikevaihto on tällöin noin 1000 euroa vuodessa, eli alle 100 euroa kuukaudessa. Onko tämä nyt siis sitä menestymistä, jota verkostomarkkinoinnilla voi saavuttaa? Ja kaikki businesihmiset tietenkin ymmärtävät, että liikevaihto ei ole sama asia kuin voitto.

      • Susi76

        Huomasin että VM firmat on alkaneet poistamaan sivuiltaan liikevaihto tietoja. Se miten laskin isompana summan perustui siihen että Amwayn liikevaihdossa ei näy Amwayn jälleenmyynti verkostonliikevaihto kokonaan esim myyjien provikat ja alvit. Jos Amwayn tuotteet on oikeasti niin hyviä niin miksei myyjät käytä niitä itse teoriassahan Amwayn jälleenmyyjät voisivat vaihtaa käyttämänsä Pesuaineet, Ravintolisät, hygienianhoitotuotteet, kosmetiikan, astiat jne Amwayn tuotteisiin mikä jo näkyisi liikevaihdon tuplautumisena.


      • Susi76
        Susi76 kirjoitti:

        Huomasin että VM firmat on alkaneet poistamaan sivuiltaan liikevaihto tietoja. Se miten laskin isompana summan perustui siihen että Amwayn liikevaihdossa ei näy Amwayn jälleenmyynti verkostonliikevaihto kokonaan esim myyjien provikat ja alvit. Jos Amwayn tuotteet on oikeasti niin hyviä niin miksei myyjät käytä niitä itse teoriassahan Amwayn jälleenmyyjät voisivat vaihtaa käyttämänsä Pesuaineet, Ravintolisät, hygienianhoitotuotteet, kosmetiikan, astiat jne Amwayn tuotteisiin mikä jo näkyisi liikevaihdon tuplautumisena.

        Tarkistin PM Tilanteen 100miljoonaa euroa ja 100.000 jälleenmyyjää. Ei hyvältä näytä sitte sekään.


      • Susi76
        Susi76 kirjoitti:

        Tarkistin PM Tilanteen 100miljoonaa euroa ja 100.000 jälleenmyyjää. Ei hyvältä näytä sitte sekään.

        Herbalife: LV 1.8miljardia euroa, jälleenmyyjiä 2.3miljoonaa eli 900e jälleenmyyjä.


      • BMNJIKELJAUSH
        Susi76 kirjoitti:

        Huomasin että VM firmat on alkaneet poistamaan sivuiltaan liikevaihto tietoja. Se miten laskin isompana summan perustui siihen että Amwayn liikevaihdossa ei näy Amwayn jälleenmyynti verkostonliikevaihto kokonaan esim myyjien provikat ja alvit. Jos Amwayn tuotteet on oikeasti niin hyviä niin miksei myyjät käytä niitä itse teoriassahan Amwayn jälleenmyyjät voisivat vaihtaa käyttämänsä Pesuaineet, Ravintolisät, hygienianhoitotuotteet, kosmetiikan, astiat jne Amwayn tuotteisiin mikä jo näkyisi liikevaihdon tuplautumisena.

        Voi voi, pojat. Taas kerran puurot ja vellit sekaisin. Luvuissa on aina mukana myös ne edustajat, jotka tilaavat käytännössä vain omaan käyttöön tuotteita, eivätkä mahdollisesti lainkaan myy tuotteita ja aiokaan tehdä bisnestä.

        Hyvä esimerkki taas, miten halutaan tilastoista väkisin löytää huonoja asioita. Silti fakta on, että isoista yhtiöistä löytyy lukuisia jälleenmyyjiä, jotka ovat rakentaneet ison bisneksen ja ansaitsevat erinomaisesti.


      • Susi76
        BMNJIKELJAUSH kirjoitti:

        Voi voi, pojat. Taas kerran puurot ja vellit sekaisin. Luvuissa on aina mukana myös ne edustajat, jotka tilaavat käytännössä vain omaan käyttöön tuotteita, eivätkä mahdollisesti lainkaan myy tuotteita ja aiokaan tehdä bisnestä.

        Hyvä esimerkki taas, miten halutaan tilastoista väkisin löytää huonoja asioita. Silti fakta on, että isoista yhtiöistä löytyy lukuisia jälleenmyyjiä, jotka ovat rakentaneet ison bisneksen ja ansaitsevat erinomaisesti.

        Laskelmat teen puhtaasti Firmojen itsensä ilmoittamien tietojen mukaan. Xango toimii 29 maassa Lv miljardi euroa tukkuasiakkaita noin miljoona. Tuote ihmeitä tekevä mehu. Firmassa etuna muihin alan Firmoihin yhdellä tuotteella lähes sama tulos kuin mihin Amway, PM, ja Herbalife on päässeet laajoilla tuotevalikoimilla eli sitä kautta pienemmät riskit. HUOMAA en ole sanonut etteikö tekisikin jotkut koviakin tuloksia.


      • Susi76
        Susi76 kirjoitti:

        Laskelmat teen puhtaasti Firmojen itsensä ilmoittamien tietojen mukaan. Xango toimii 29 maassa Lv miljardi euroa tukkuasiakkaita noin miljoona. Tuote ihmeitä tekevä mehu. Firmassa etuna muihin alan Firmoihin yhdellä tuotteella lähes sama tulos kuin mihin Amway, PM, ja Herbalife on päässeet laajoilla tuotevalikoimilla eli sitä kautta pienemmät riskit. HUOMAA en ole sanonut etteikö tekisikin jotkut koviakin tuloksia.

        Tubberware toimii 100 maassa jälleenmyyjiä noin miljoona ja liikevaihto 2 miljardia usd eli jälleenmyyjät tekee heillä yli puolta parempaa tulosta kuin mitä Amway:lla, Herbalifella, PM:llä tai Xangolla.


      • ALH2

        Amwayn liikevaihto on yli puolet enemmän kuin mitä luulet. Kannattaisi ottaa taas selvää asioista ennenkuin niitä vääristelee täällä palstoilla ja mustamaalaa toisten toimintaa. Ja kyllä sillä luvulla voi rintaa jo vähän pyöristelläkin. Monilla muilla firmoilla alkaa mennä miinuksen puolelle.


      • keskiarvo on susi
        Susi76 kirjoitti:

        Herbalife: LV 1.8miljardia euroa, jälleenmyyjiä 2.3miljoonaa eli 900e jälleenmyyjä.

        Susi76 jokainen suomalainen on 38 vuotiaita.


      • hohoijaa
        Susi76 kirjoitti:

        Tubberware toimii 100 maassa jälleenmyyjiä noin miljoona ja liikevaihto 2 miljardia usd eli jälleenmyyjät tekee heillä yli puolta parempaa tulosta kuin mitä Amway:lla, Herbalifella, PM:llä tai Xangolla.

        susi76 taas väärässä.
        Tubberware ei ole MLM yritys.
        Eli ei kuulu tähän joukkoon.


    • että tämmöistä pisne

      Näemmä keskiarvoa tuntuu biznezz henkilöilä tulevan 1000 taalan verran vuodessa ja miljardin verran konsernille.

      oletuksena kai voi pitää että 10 konsernin omistajaa vie tuosta 300 miljoonaa, tuotteet sen toisen 300 mijoonaa joten jaettavaa jää tuossa yhtälössä 400 miljoonaa.

      tuo tarkoittaa että liikevaihdosta jää toiminnan pyörittämiseen keskimäärin noin 40 eur kk joka takuulla menee kuluihin . jos olettamana vielä tehtäisi että jantteri kävelee paikasta toiseen kauppaamassa roinaa ja unelmia ja käyttää halvinta puhelinliittymää
      niin että kuluina on kengät ja 9.90 niin nettovoittoa / jantteri jää 30 eur kk.

      siirretään siitä ylälinjaan 15 eur joka tasolta niin siivoojan palkoille pääsee jo
      100 jälleenmyyjän alalinjalla ja tienisteille jollain 500 jälleenmyyjän alalinjalla olettaen että 500 alalinjalaisen suursmurffaaminen myös tehdään jalkapatikassa ilman kuluja.

      • Susi76

        Eli 100 aktiivisen myyjän verkostolla tienaa 100jm x 1000e x 5% : 12 = 416e/kk miinus verot


      • GNLD:nKate
        Susi76 kirjoitti:

        Eli 100 aktiivisen myyjän verkostolla tienaa 100jm x 1000e x 5% : 12 = 416e/kk miinus verot

        Myin atk tukkuliikkeessä nälkäpalkalla tietokoneita yms. 5%:n katteella ja vastasin 150-200 kertaa puhelimeen päivässä, oli niin koiran hommaa kun olla ja voi.

        Gnld:ssä on 25% kate, Luku on ihan eri planeetalta.


      • Susi76
        GNLD:nKate kirjoitti:

        Myin atk tukkuliikkeessä nälkäpalkalla tietokoneita yms. 5%:n katteella ja vastasin 150-200 kertaa puhelimeen päivässä, oli niin koiran hommaa kun olla ja voi.

        Gnld:ssä on 25% kate, Luku on ihan eri planeetalta.

        Mukavaa hommaa siis kun kate on isompi ja asiakkaiden puheluiden ei tarvitse vastailla mutta....


    • MmmWay

      Amwayn liikevaihto 2012 oli ~12mrd USD. Kasvua edellisestä vuodesta noin miljardi USD.

      • Ajattelija2013

        Ja entäs sitten? Jaa kyseinen luku jantteireden määrällä, niin tajuat ehkä itsekin, että luku on onnettoman pieni. On muuten myös osoitettu, että suuri osa liikevaihdosta tulee janttereiden omista ostoksista. Verkoston ulkopuolelle myydään hyvin vähän. Ja miksi myytäisiin, sillä eihen myyminen ole Amwayn idea. Aloitusmaksuista ja koulutusmateriaalista siellä rahat kääritään, tai siis jotkut käärivät.


      • Veka-58

        Amwayn liikevaihdosta kolmannes tulee Kiinasta, jossa taas verkostomarkkinointi on kielletty. Eli näihin laskelmiin voidaan käyttää lukua 8 miljardia. Amwayn liikevaihto Jenkeissä ei ole kasvanut viimeiseen 15 vuoteen, Länsi-Euroopassa se on romahtanut. Kasvu viime vuosina on tullut Kiinasta, Intiasta, Venäjältä ja Etelä-Amerikasta.


      • Veka-58
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Ja entäs sitten? Jaa kyseinen luku jantteireden määrällä, niin tajuat ehkä itsekin, että luku on onnettoman pieni. On muuten myös osoitettu, että suuri osa liikevaihdosta tulee janttereiden omista ostoksista. Verkoston ulkopuolelle myydään hyvin vähän. Ja miksi myytäisiin, sillä eihen myyminen ole Amwayn idea. Aloitusmaksuista ja koulutusmateriaalista siellä rahat kääritään, tai siis jotkut käärivät.

        Myyminen nimenomaan on Amwayn idea. Itse asiassa koko systeemi on nerokas. Luodaan illuusio helposta rahasta ja luodaan jälleenmyyntiverkosto. Amwayllä on 6 miljoonaa jäsentä = 6 miljoonaa uskollista asiakasta, koska tietysti jokainen haluaa ostaa saippuansa ja kosmetiikkansa omasta kaupasta. Verkoston ulkopuolelle myynti on melkein nolla, poislukien se kama mikää pakkotuputetaan jäsenten lähipiirille. Tästä syystä värväystilaisuuksissa ei puhuta myymisestä tai tuotteista mitään, tärkeintä on saada uusi jäsen mukaan Amwayhin, jotta hän ITSE ostaa tuotteita Amway:stä. Koko koulutusjärjestelmä on taas luotu sen takia, että saadaan muutama ylälinjan jantteri rikastumaan oikein kunnolla.


      • Susi76
        Veka-58 kirjoitti:

        Myyminen nimenomaan on Amwayn idea. Itse asiassa koko systeemi on nerokas. Luodaan illuusio helposta rahasta ja luodaan jälleenmyyntiverkosto. Amwayllä on 6 miljoonaa jäsentä = 6 miljoonaa uskollista asiakasta, koska tietysti jokainen haluaa ostaa saippuansa ja kosmetiikkansa omasta kaupasta. Verkoston ulkopuolelle myynti on melkein nolla, poislukien se kama mikää pakkotuputetaan jäsenten lähipiirille. Tästä syystä värväystilaisuuksissa ei puhuta myymisestä tai tuotteista mitään, tärkeintä on saada uusi jäsen mukaan Amwayhin, jotta hän ITSE ostaa tuotteita Amway:stä. Koko koulutusjärjestelmä on taas luotu sen takia, että saadaan muutama ylälinjan jantteri rikastumaan oikein kunnolla.

        Teoriassa VM on hyvä idea käytännössä kaikkea muuta. Jos ajatelen omasta tilanteestani käsin: tarvitsen työssäni hyvää yleiskuntoa, minulla ei ole vara sairastua jotenka immuuni järjestelmän on oltava hyvä, minkä lisäksi rentoudun työpäivän jälkeen pitkään saunassa. Kun tapaan asiakkaan hän on tietysti kiinnostunut tarjoamistani palveluista joita tekemällä otan elantoni. Mutta samalla tulee puhuttua asiakkaiden kanssa kaikkea muutakin. Terveydestä, vapaa-ajan jutuista, jne. Jos pajallani kirjoitus pöydän vieressä olisi myyntihylly jossa olisi esim Amway suihkusaippuat, deodorantit, monivitamiinit, omega3, proteiini ja urheiluvalmisteet. Ensinnäkin ne tulisi siitä otettua herkemmin matkaan kotiin lähtiessäni ja kun ne olisi myös omassa käytössäni niistä tulisi työasioiden yhteydessä puhuttua asiakkailleni ja sitä myöten ehkä myös myytyä. Ja jos hommasta saisi 100-150e/ekstraa niin se menisi jonkinlaisena palkan korotuksena. Sponsorin kannattais tutuilleen markkinoida verkostonsa jälleenmyyjien palveluja mitä enemmän jälleenmyyjillä olisi asiakkaita sitä enemmän tuotteita menisi myöskin kaupan. Jos olisin Amway myyjä ja Sponsori hommaisi toiminnallaan minun rehelliselle Bisnekselleni asiakkaita en välttämättä lähtis verkostosta pois vaikka homma itsessään ei olisikaan kannattavaa jos sen vaikutuksesta muut hommat tuottas paremmin.


      • MyösKäyttäjä
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Ja entäs sitten? Jaa kyseinen luku jantteireden määrällä, niin tajuat ehkä itsekin, että luku on onnettoman pieni. On muuten myös osoitettu, että suuri osa liikevaihdosta tulee janttereiden omista ostoksista. Verkoston ulkopuolelle myydään hyvin vähän. Ja miksi myytäisiin, sillä eihen myyminen ole Amwayn idea. Aloitusmaksuista ja koulutusmateriaalista siellä rahat kääritään, tai siis jotkut käärivät.

        Lue verkotomarkkinoinnin historiaa asiallisista tietolähteistä kuten kirjaston kirjat niin sinulle selviää että myynnistä on kyse ja jotta voit jotain myydä niin tulee tuntea tuotteet ja parhaiten niihin tutustuu itse käyttämällä niitä.

        Kaikesta käytöstä saa myös bonusta kuten plussakortilla tms. Miksi et siis siirtyisi käyttämään parempia tuotteita kun kaupassa joista saat vielä itsellesi bonusta ja opit myymään tuotteitasi koska olet luonut niihin henkilökohtaisen suhteen käytön kautta.

        Jos omistat firman joka edustaa tuotteita niin on outoa että maksaisit ulkopuoliselle samanlaisista tuotteista tehottomimmista tuotteista kuin mitä itse edustat, eikö ole luonnollista käyttää omia tuotteitaan kaupan tuotteiden sijaan? Varsinkin jos siitä saa vielä bonusta tilille.

        Osa porukkaa haluaa läöhteä mukaan pelkästään käyttäjäksi hyvien tuotteiden takia.


    • MmmWay

      Niin joo totta puhut Ajattelija2013.

      Kauankos olet ollut Amwayssa mukana?

      • Ajattelija2013

        Miksi minun pitäisi siinä olla mukana? Tietoa kyllä löytyy muualtakin, ihan kuin muistakin yrityksistä. Esimerkiksi Amwayn itse antamia tietoja voi käyttää ja jo niiden perusteella voi helposti laskea, että Amway ei ole kannattava bisnes juuri kenellekään. Avaa silmät niin ehkä sinäkin ymmärrät.


      • Susi76

        Kun yritin liittyä VM:n ihan kokeilun vuoksi minua ei otettu. Täällä Foorumissa syyksi epäiltiin että olisin rikollinen syy ei ollut se vaan se että kyselin numeroita. En tiedä mutta onko Verkostomarkkinoijat opetettu pelkäämään Laskukonetta. Toisaalta kun katselin eri Firmojen tuloksia ymmärrän syyn.


      • attilall
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi siinä olla mukana? Tietoa kyllä löytyy muualtakin, ihan kuin muistakin yrityksistä. Esimerkiksi Amwayn itse antamia tietoja voi käyttää ja jo niiden perusteella voi helposti laskea, että Amway ei ole kannattava bisnes juuri kenellekään. Avaa silmät niin ehkä sinäkin ymmärrät.

        mene WES-ssi iso kansanvälinen tapahtuma ja sitten kerro


      • nappikeitin
        Susi76 kirjoitti:

        Kun yritin liittyä VM:n ihan kokeilun vuoksi minua ei otettu. Täällä Foorumissa syyksi epäiltiin että olisin rikollinen syy ei ollut se vaan se että kyselin numeroita. En tiedä mutta onko Verkostomarkkinoijat opetettu pelkäämään Laskukonetta. Toisaalta kun katselin eri Firmojen tuloksia ymmärrän syyn.

        Heh! Sen perusteella mitä olen tavannut vm-tuotteita tai jopa selkeästi pyramidihuijaustuotteita tyrkyttäviä myyjiä, niin laskutaidon, tiedon ja oman ajattelun välttäminen mahdollisimman pitkälle on suurta. Ei auta vaikka heiltä kysyy pitävätkö he itse esimerkiksi 400 % tai 900 % vuosituottoa sijoittamilleen kymmenistä euroista tuhansiin euroihin potille mahdollisena.

        Uskomatonta, joku haluaa uskoa tuollaiseen. Kyse on mielestäni jostain muusta kuin työstä, sijoittamisesta, yrittämisestä.
        Ehkä kuulumisesta (edes) johonkin, tarpeesta tulla osaksi jotain ulkoa päin tulevaa. Näkyväksi sillä tavalla, kuulluksi viimeistään siinä vaiheessa, kun värvääjän ja sijoittajan osa vaihtuu huijatuksi tulleen uhrin osaksi.


      • EiJärkeä
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi siinä olla mukana? Tietoa kyllä löytyy muualtakin, ihan kuin muistakin yrityksistä. Esimerkiksi Amwayn itse antamia tietoja voi käyttää ja jo niiden perusteella voi helposti laskea, että Amway ei ole kannattava bisnes juuri kenellekään. Avaa silmät niin ehkä sinäkin ymmärrät.

        Miten firma on edelleen pystyssä jos ei ole kannattava, outo ajatus.

        Miksi kukaan pitäisi kannattamatonta firmaa pystyssä väkisin? Tuo on myös käytännössä mahdotonta. Ei kellään ole loputtomasti varaa pumpata rahaa kannattamattomaan liiketoimintaan. Rajalliset on resurssit kaikessa toiminnassa.


      • Susi
        Susi76 kirjoitti:

        Kun yritin liittyä VM:n ihan kokeilun vuoksi minua ei otettu. Täällä Foorumissa syyksi epäiltiin että olisin rikollinen syy ei ollut se vaan se että kyselin numeroita. En tiedä mutta onko Verkostomarkkinoijat opetettu pelkäämään Laskukonetta. Toisaalta kun katselin eri Firmojen tuloksia ymmärrän syyn.

        Ei pidä paikkaansa! Kaikki luvut on olemassa mutta ei niitä täällä foorumeilla julkisesti levitellä.


      • Pettynyt 53
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Miksi minun pitäisi siinä olla mukana? Tietoa kyllä löytyy muualtakin, ihan kuin muistakin yrityksistä. Esimerkiksi Amwayn itse antamia tietoja voi käyttää ja jo niiden perusteella voi helposti laskea, että Amway ei ole kannattava bisnes juuri kenellekään. Avaa silmät niin ehkä sinäkin ymmärrät.

        Perinteistä amerikkalaista pyramidi kusetusta! Varokaa...


    • MmmWay

      Ehkä pitäisi niin sinäkin ymmärtäisit.
      Tai ainakin saisit hieman laajemman näkökannan.

      • Ajattelija2013

        Joopajoo. AMway on itse kertonut, että esimerkiksi Briteissä vain noin yksi tuhannesta myyjästä pääsee edes omilleen. Miltä esimerkiksi tällainen silmien avaaminen kuulostaa?


      • Usko Maton
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Joopajoo. AMway on itse kertonut, että esimerkiksi Briteissä vain noin yksi tuhannesta myyjästä pääsee edes omilleen. Miltä esimerkiksi tällainen silmien avaaminen kuulostaa?

        "AMway on itse kertonut, että esimerkiksi Briteissä vain noin yksi tuhannesta myyjästä pääsee edes omilleen. Miltä esimerkiksi tällainen silmien avaaminen kuulostaa?"

        Missä ne noin olisivat kertoneet? Ei kai kukaan harkitsekaan liittyvänsä, jos on 1/1000 tsäänssit päästä edes omilleen...


      • Niin kertoivat
        Usko Maton kirjoitti:

        "AMway on itse kertonut, että esimerkiksi Briteissä vain noin yksi tuhannesta myyjästä pääsee edes omilleen. Miltä esimerkiksi tällainen silmien avaaminen kuulostaa?"

        Missä ne noin olisivat kertoneet? Ei kai kukaan harkitsekaan liittyvänsä, jos on 1/1000 tsäänssit päästä edes omilleen...

        "Missä ne noin olisivat kertoneet? "

        Heidän oli pakko ilmoittaa se oikeudenkäynnissä tuomioistuimelle.

        "Ei kai kukaan harkitsekaan liittyvänsä, jos on 1/1000 tsäänssit päästä edes omilleen..."

        Luku oli tosin 3/1000.


    • MmmWay

      Miksi pitäisi seurata muiden epäonnistumisia?

      Ajattelet varmaa kaikesta muustakin samalla lailla. Jos joku ei onnistu siinä tai tässä niin minullakaan ei ole mitään mahdollisuuksia.

      Jos briteissä on huono mahdollisuus onnistua niin älä tee liiketoimintaa siellä. Tee jossakin muualla missä vaikka kolme tuhannesta pääsee omilleen.

      Ja hyvin vaikeaa on kyllä päästä omilleen kun aloitusmaksu on 125€.
      Itse pääsin omilleni ekana viikkona liittymisestä.

      • Susi76

        Eihän aloituspakkaus kallis ole ja loppujen lopuksi sen rahan saanti takaisin ei pitäisi olla vaikeaa.


      • Ajattelija2013

        "Miksi pitäisi seurata muiden epäonnistumisia?

        Ajattelet varmaa kaikesta muustakin samalla lailla. Jos joku ei onnistu siinä tai tässä niin minullakaan ei ole mitään mahdollisuuksia. "

        Siinä on taas yksi verkostomyyjien typerimmistä hokemista. Fiksu ihminen päättelee, että jos epäonnistumisprosentti on noin huima, niin miksi en tekisi jotain, missä on paremmat mahdollisuuden menestyä.

        Ja kaikenlisäksi, mitä harvaan asutumpi maa, niin sitä vaikeampaa on verkostossa menestyä. Ja Suomi on aika harvaan asuttu maa.

        Ihan sama mitä intät, mutta jopa Amwayn itse antamat luvut kertovat kaiken oleellisen. Menestymisen mahdollisuus on käytännössä olematon. Ja ne jotka todella menestyvät, eivät menesty tuotemyynnin, vaan uusien jäsenien sekä ennen kaikkea koulutusmateriaalin myynnin takia. Myymällä tuotetta ei Amwayssa voi menestyä.


      • Ajattelija2013
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        "Miksi pitäisi seurata muiden epäonnistumisia?

        Ajattelet varmaa kaikesta muustakin samalla lailla. Jos joku ei onnistu siinä tai tässä niin minullakaan ei ole mitään mahdollisuuksia. "

        Siinä on taas yksi verkostomyyjien typerimmistä hokemista. Fiksu ihminen päättelee, että jos epäonnistumisprosentti on noin huima, niin miksi en tekisi jotain, missä on paremmat mahdollisuuden menestyä.

        Ja kaikenlisäksi, mitä harvaan asutumpi maa, niin sitä vaikeampaa on verkostossa menestyä. Ja Suomi on aika harvaan asuttu maa.

        Ihan sama mitä intät, mutta jopa Amwayn itse antamat luvut kertovat kaiken oleellisen. Menestymisen mahdollisuus on käytännössä olematon. Ja ne jotka todella menestyvät, eivät menesty tuotemyynnin, vaan uusien jäsenien sekä ennen kaikkea koulutusmateriaalin myynnin takia. Myymällä tuotetta ei Amwayssa voi menestyä.

        Ja tässä vähän faktaa. Muutama vuosi sitten, uusien jäsenien värväämisen ja koulutusmateriaalin kate oli 85 %, kun myytävien tuotteiden kate oli 32 %. Jokainen vähänkään myynnistä ymmärtävä tajuaa, kannustaako tämä myymään tuotteita, vai värväämään uusia jäseniä ja myymään heille koulutusmateriaalia. Tässä aletaan luultavasti olla jo lakien rajamailla.

        Toinen aika järisyttävä fakta on se, että tiimien vetäjien tuloista 70-80 % on tullut koulutusmateriaalien myynnistä. Siis kuten sanoin, myymällä tuotteita ei menestystä, vaan tulot tulevat uusien jäsenien värväämisestä ja koulutusmateriaalin myymisestä heille.


      • Ajattelija2013
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        Ja tässä vähän faktaa. Muutama vuosi sitten, uusien jäsenien värväämisen ja koulutusmateriaalin kate oli 85 %, kun myytävien tuotteiden kate oli 32 %. Jokainen vähänkään myynnistä ymmärtävä tajuaa, kannustaako tämä myymään tuotteita, vai värväämään uusia jäseniä ja myymään heille koulutusmateriaalia. Tässä aletaan luultavasti olla jo lakien rajamailla.

        Toinen aika järisyttävä fakta on se, että tiimien vetäjien tuloista 70-80 % on tullut koulutusmateriaalien myynnistä. Siis kuten sanoin, myymällä tuotteita ei menestystä, vaan tulot tulevat uusien jäsenien värväämisestä ja koulutusmateriaalin myymisestä heille.

        PS.

        Myös Yhdysvalloissa yli 99 % jäsenistä häviää rahaa järjestelmään. Ja tässä ei ole huomioitu itselle tehtyjä ostoksia, joita on käytännössä "pakko tehdä".

        Nyt voit vaikka kuinka väännellä ja käännellä asiaa, mutta faktaa on se, että Amway on yksi maailman huonoiten kannattavista keinoista yrittää tienata.

        Toinen fakta on se, että nekin jotka menestyvät, menestyvät vain sen takia, että värväävät tahallaan mukaan mahdollisimman paljon epäonnistujia, joilta rahat nyhdetään.


      • Susi76

        Mmmway:lle mitä siinä 125e aloituspaketissa on ja kerro miten sait siitä omasi takaisin.


      • HyväMmmWay

        Asiaa MmmWay GNLD:ssä liittyminen on 65e, ei tarvi olla kovin suuri nero että tuon saa kasaan. Itse olen saanut sen moninketaisesti jo ensimmäisena vuonna.

        Mistä saat ostettua firman itselles tolla rahalla? Toimivat testatut tuotteet pienellä riskillä.

        Lisäksi unohdetaan kaikki se ilmanen koulutus ja materiaali jonka saa emoyhtiöltä, sekä toimiva logistiikka sekä tuotekehitys. Aina vaan puhutaan pelkästään rahasta.

        palkintomatkat yms.


      • MielenvikastLäppände
        Ajattelija2013 kirjoitti:

        PS.

        Myös Yhdysvalloissa yli 99 % jäsenistä häviää rahaa järjestelmään. Ja tässä ei ole huomioitu itselle tehtyjä ostoksia, joita on käytännössä "pakko tehdä".

        Nyt voit vaikka kuinka väännellä ja käännellä asiaa, mutta faktaa on se, että Amway on yksi maailman huonoiten kannattavista keinoista yrittää tienata.

        Toinen fakta on se, että nekin jotka menestyvät, menestyvät vain sen takia, että värväävät tahallaan mukaan mahdollisimman paljon epäonnistujia, joilta rahat nyhdetään.

        Ajattelija2013
        Miten epäonnistujilta rahat nyhdetään jos liittyminen on 65e ja se kattaa esitesalkun? Noi esitteetkin maksaa varmaan enemmän painattaa.

        En todella ymmärrä tällästä logiikkaa. Tossa ei ole järjenhiventä.

        Totean vaan että tollasella businessälyllä varustettujen ihmisten on kyllä syytä pysyä kaukana tällesestä busineksesta. En kyllä haluais omaan verkostooni tälläisiä ns. vapaamatkustajia jotka eivät ymmärrä liiketoimintaa.

        Muutenkin annan sulle ystävän neuvon älä ikinä perusta mitään firmaa! Tee se palvelus yhteiskunnalle, pliis! Äläkä liity mihinkaa verkostobusinekseen!


      • 9+17
        HyväMmmWay kirjoitti:

        Asiaa MmmWay GNLD:ssä liittyminen on 65e, ei tarvi olla kovin suuri nero että tuon saa kasaan. Itse olen saanut sen moninketaisesti jo ensimmäisena vuonna.

        Mistä saat ostettua firman itselles tolla rahalla? Toimivat testatut tuotteet pienellä riskillä.

        Lisäksi unohdetaan kaikki se ilmanen koulutus ja materiaali jonka saa emoyhtiöltä, sekä toimiva logistiikka sekä tuotekehitys. Aina vaan puhutaan pelkästään rahasta.

        palkintomatkat yms.

        " Itse olen saanut sen moninketaisesti jo ensimmäisena vuonna"
        kaksin vai kolminkertaisena? Mahtavaa tuloa vuodessa!


    • MmmWay

      Aloituspaketissa on noin kymmenen tuotetta ja arvo lähes puolet liittymismaksusta.

      Osa tuotteista oli minulle jo entuudestaan tuttuja. Tilaamalla ja myymällä muutamia meikkituotteita aloituspakkauksen hinta oli katettu. (ostin ~38€ ja myin 50€).
      Kaverini halusivat kokeilla tuotteita ja en tarvinnut täten montaa kontaktia.

      Uusia vastaavia tuotteita heille (5 hlö) ei tarvinnut enää "myydä" vaan he pyysivät minua tilaamaan näitä lisää.

      Ajattelija2013: Mikään koulutusmateriaali ei ole pakollista hankkia. Eikä ole mitään osto/myynti pakkoa. Uusien värväämisellä ei ole mitään hyötyä jos he eivät tee mitään.

      Varsin uutana en tiedä varmaksi mutta koulutusmateriaalin myynnistä (lue alalinjan ostoista) hyötyy vasta kun on rakentanut tietynlaisen tiimin olisikohan tämä ns. Platina. Tämä on siin oma arvioni.

      Mutta uudet eivät tästä ainakaan saa senttiäkään.

      Se on kyllä tosiasia että on paljon helpompia keinoja tehdä rahaa. Mutta tässä liiketoiminnassa on paljon muutakin kun vain rahan / voiton tekemistä.

      • Ajattelija2013

        Kyllä siitä uusien värväämisestä joku hyötyy, jos aloituspaketin arvo on puolet sen hinnasta. Ja arvollahan sinä tarkoitat sitä arvoa, jonka sinä siitä joutuisit maksamaan. Tämän tarkoittaa, että aloituspaketin kate on luokkaa 70 %, juuri kuten aikaisemmin totesin. Huvittavinta kirjoituksessasi on se, että sanot ettet itse hyödy aloituspaketin myymisestä mitään!!! No kahta suuremmalla syyllä joku muu siitä silloin hyötyy, eli kyseessä on pyramidi!

        Tietenkään mitään ei ole pakko hankkia. Mutta juuri sitä kamaa nämä platinat yrittävät tuputtaa ja siihen heidän tulonsa perustuvat.

        HUHHEIJAAA kun olet pihalla!!

        "Varsin uutana en tiedä varmaksi mutta koulutusmateriaalin myynnistä (lue alalinjan ostoista) hyötyy vasta kun on rakentanut tietynlaisen tiimin olisikohan tämä ns. Platina. Tämä on siin oma arvioni."

        Sinähän puolustat Amwayta juuri sellaisissa asioissa, jotka aiheuttavat sen, että raha siirtyy ylöspäin, eikä normaalilla myyjällä ole mitään mahdollisuuksia päästä tienisteihin. Tuossahan sinun itsesi kirjoittamana on juuri se asia, josta minä sinua olen varoittanut.

        No mutta viimeinen lauseesi kertookin sitten kaiken oleellisen. Rahaa ei Amwayssa tehdä, jos tykkää harrastuksen vuoksi touhuta kippojen, kuppojen ja pesuaineiden kanssa, niin mikäs siinä. Itse kyllä harrastan mielummin jotain muuta.

        PS. Toivottavasti kukaan muu Amwayssa ei lue kirjoituksiasi, suuttuvat vielä. Sinähän lyttäät Amwayn pahemmin kuin minä, vaikka et edes yritä sitä! :D


    • MmmWay

      Hehe, ehkä Ajattelijan pitäisi opetella luetunymmärtämistä.

      Kirjoitin että pelkästään myymällä katoin jo oman aloituspakettini hinnan.

      Sopii kysyä kukakohan on pihalla se joka tekee tätä liiketoimintaa vai se joka vain lukee siitä jostakin.

      • Ajattelija2013

        Nimenomaan pihalla ovat ne jotka ovat kyseiseen "liiketoimintaan" liittyneet. Itsekin jo edellisessä viestiässäsi myönsit, että kyseessä on harrastus.

        Sinä voit selitellä umet ja lammet, mutta kuten edellisessä viestissäsi nähtiin, mitä enemmän selität, sitä syvemmälle suohon uppoat. Eikä ihme, sillä onhan Amwayn itse antamia lukuja varsin vaikea selittelemällä muuttaa. Kyseessä on bisnes, jossa noin yksi kymmenestätuhannesta tekee rahaa. Loput ovat maksumiehiä/-naisia. Verkoston ulkopuolisilta rahaa ei juuri tule ja tämän voi jokainen todeta tarkastelemalla Amwayn itse antamia lukuja.

        Selitä mitä selität, mutta siinä on Amwayn itse antamien lukujen totuus. Toisaalta eihän se sinua liikuta, sillä kuten myönsit, kyse on harrastuksesta.


      • TarttuukoTyhmyys?

        Hei MmmWay eiköhän lähdetä täältä palstalta ennen kuin näiden kirjoittelijoiden tyhmyys tarttuu meihinkin.

        Nää tyypit ei ymmärrä eivätkä halua ymmärtää, lisäksi eivät kuuntele järjen puhetta eli meitä jotka olemme mukana toiminnassa. Noi raukat eivät omassa yksinketaisuudessaan tajua mitään muuta kuin tuon mitättömäön liittymiskulun joka ei kata edes emoyhtiön kuluja materiaalejen ym. suhteen.

        Kaikenlisäksi nää pelkurit ei uskalla edes kokeilla tätä juttua kun niillä menee laittomat pyramiidit ja laillinen yrittäminen eli verkostomarkkinointi sekaisin omassa pienessä rajoittuneessa päässään.

        Mä ainakin lähden täältä ennenkuin tää tyhmyys tarttuu muhun, tää jorina tällä palstalla ei vie mun businesta eteenpäin millään muotoa.

        Lyhyt oppitunti siitä miten pyramiidi ja verkostomarkkinointi eroaa toisistaan. Pyramidi on laitonta ja siinä ei tavara vaihda omistajaa eli nää tyypit jotka vaan liitttyy myymättä mitään kellekkään harjoittavat itse laitonta liiketoimitaa laillisessa verkostossa kun kerran tavara ei liiku.

        Mä en ainakaan halua yhtään vapaamatkustajaa verkostooni. En usko että työpaikaikallakaan katottaisiin pitkään ihmistä joka ei tee mitään palkkansa eteen.

        Verkostobusineksessa on 100% Tulospalkkaus. Jos ei ole halukas tekemään mitään ei kannata liittyä. Tämä ei ole mikään kahviseura tm. sellainen taho jossa vaan roikutaan mukana. Maailmassa on paljon yhteisöjä joihin voi liittyä mukaan ja roikkua siellä jononjatkeena.

        Suomenkaltaisessa maassa ei yksikään laiton firma joka kiertää veroja toimi vuosia! Joten miettikää sitä!


    • MmmWay

      Hyvä sovitaan näin.

      • Susi76

        Mmmway:lle. Suoraan sanottuna en itse ymmärrä kaikkea Verkostomarkkinoinista. Luultavasti alalla voi menestyä jotenkin mutta sinun kannattaa jättää kaikki Verkostomarkkinointi firmojen omat koulutukset väliin ainakin näin alussa ja etsiä paikkakuntasi uusyritys neuvoja ja tehdä hänen kanssa homman tekoa varten LTS tai Toinen vaihto ehto on että menet yrittäjä kurssille niitä on myös iltakursseina lähes kaikilla paikka kunnilla kurssien aikana tehdään LTS ja siinä samalla tapaisit myös henkilöitä jotka voi kiinnostua Amwaysta ja liittyä verkostoosi. Älä tee hommaa niin kuin ne jotka ei saa LV aikaiseksi muista Amway on Bisnes ei uskonto. Luo liikevaihtoa unohda verkoston teko se syntyy itsestään jos systeemi ja tuotteet on toimivia.


      • rutinoffi
        Susi76 kirjoitti:

        Mmmway:lle. Suoraan sanottuna en itse ymmärrä kaikkea Verkostomarkkinoinista. Luultavasti alalla voi menestyä jotenkin mutta sinun kannattaa jättää kaikki Verkostomarkkinointi firmojen omat koulutukset väliin ainakin näin alussa ja etsiä paikkakuntasi uusyritys neuvoja ja tehdä hänen kanssa homman tekoa varten LTS tai Toinen vaihto ehto on että menet yrittäjä kurssille niitä on myös iltakursseina lähes kaikilla paikka kunnilla kurssien aikana tehdään LTS ja siinä samalla tapaisit myös henkilöitä jotka voi kiinnostua Amwaysta ja liittyä verkostoosi. Älä tee hommaa niin kuin ne jotka ei saa LV aikaiseksi muista Amway on Bisnes ei uskonto. Luo liikevaihtoa unohda verkoston teko se syntyy itsestään jos systeemi ja tuotteet on toimivia.

        Jos Amwayllä ei pärjää Britanniassa jossa on 10xsuomen väestö, n 60 miljoonaa potentiaalista asiakasta ja kulttuuri johon amerikasta on helppo tulla ja myydä uusia ajatuksia ihan jo vain kielen takia ei kannata ajatella että suomessakaan olisi yhtään paremmat saumat.

        Jos yhtään ymmärtää liikevaihdon ja katteen käsitteiden eroa, ei myöskään ole kovin vaikea ymmärtää että Amwayn 12 miljardin taalan liikevaihto on jotain muuta kuin kate jota jäsenille jaetaan. Ajatellaan että katetta on 30 % joka olisi jo aika paljon mutta ajatellaan näin. Jaettavaa on siis 4 miljardia dollaria eli
        4 000 000 000; neljä tuhatta miljoonaa. Jos jäseniä on 6 miljoonaa tulee jakolaskuksi 4000 000 000 / 6 000 000 eli 4000 / 6 eli keskimääräinen tulo per jäsen on, yllätys yllätys, 666 dollaria ja rapiat vuodessa. Jos käytetään hyvää ja toimivaa 80/20 sääntöä niin että 20 % jäsenistä vie 80 % rahoista saadaan seuraava tulos: 4 000 000 000 x 0.8 = 3 200 000 000 / 1 200 000 ja tulos per jäsen :2666 per vuosi tälle eliitille ja 80 %(4 800 000 ihmistä tai pariskuntaa ) jakaa loput 800 000 000 eli 166,666. Mainittakoon nyt vielä että Amwayn suuri liikevaihdon kasvu on suurimmalta osalta aiheutunut dollarin huonosta vaihtokurssista muihin valuuttoihin nähden. Kappalemääräiset volyymit ovat ihan jotain muuta kuin kirjanpitäjien dollareiksi muuttamat valuuttamäärät.


    • bedvelle

      Amwayn liikevaihto kasvoi muistaakseni viime (tai toissa vuonna) 6-7%, vaikka ollut pystyssä 60 vuotta.

      ps. en käytä tuotteita enkä ole liiketoiminnassa mukana, just sayin', että tehkää päätöksenne faktojen pohjalta, ei siitä mitä nettiporukkka huutelee.

      • Ajattelija2013

        Nimenomaan, niin kannattaakin tehdä. Ja juuri sen vuoksi Amwaysta kannattaa pysyä kaukana. Satuitko lainkaan lukemaan viestejä sinun viestisi yläpuolella. Se liikevaihto ei ehkä olekaan ihan niin mairitteleva, kuin mitä te Amwayfanit luulette.


    • MmmWay

      Voi vitsi, mitenköhän me nyt pärjätään.

      • Susi76

        Verkostonmarkkinoijat seuraa hyvin tarkkaan Pyramidi pelien järjestelmiä mikä näkyy hyvin selvästi heikkona liikevaihtona. Jos VM jälleenmyyjät ottaisivat huomioon sen että järjestelmän tarkoitus on myydä pääyrityksen tuotteita systeemillä voisi tienatakkin. En ymmärrä miksi hätyytellä ihmisiä Bisneksellä sillä jos tuotteet ja järjestelmä toimii verkostoalkaa syntyä myös itsestään. Aikoinaan kun kilopultti aloitti pultti auto Bisneksen kymmenet muut yrittäjä henkiset ihmiset alkoi kopioida Kilopultin liikeideaa joista varmaan Kärkkäinen on kuuluisin ja menestynein. Pulttiautot kasvoi valtaviksi ostoskeskuksiksi.


    • Tarkkaeuro

      Miksi kaikilla vm tuotteilla hinnat ovat kalliita eli tuotteet kun olisivat HALPOJA ja kansa ostaisi niin hyvä. Perustellaan niin loistavalla laadulla ja tehoilla että huh..
      Oikee kuluttaja osaa ostaa edukkaasti shamppoonsa ei ylihintaisella tavalla vm
      kautta. 1000 värväystä ja tienaa hyväuskoisilla vm porukalla.. niinpä..

    • Älä mene halpaan

      Tuotteet on kalliita kun ne tuodaan lentorahtina USA:sta. Amway-puuhastelua kutsutaan liiketoiminnaksi, mutta sitähän se on vain niille jotka ovat liittyneet mukaan jo kauan sitten ja päässeet pyramidin yläpäähän. Myöhemmin liittyneille ei yksinkertaisesti riitä asiakkaita. Keskiverto suomalainen ostaa päivittäistavarat marketista, eikä ole valmis satsaamaan joihinkin amerikkalaisiin hintaviin merkkeihin.

      Niin kuin joku tuolla kirjoitti, tuota toimintaa voi hyvin verrata Tupperware tai Oriflame -myyntiin. Vähän lisätuloa siitä voi saada, mutta satsaus/tuottosuhde on onneton (käytetty aika vrt. ansiot). Aivopesu amwaylaisilta kyllä onnistuu, olen ollut yhdessä heidän tapaamisessaan ja meininki oli ihan kuin hihhulien joukkokokouksissa, hallelujaa, näin tehdään rahaa, pian olet rikas! Hah hah.

    • Vinkkinä vaan

      Jokaisen kannattaisi lukea verkostomarkkinoinnin perusteista. Sieltä kyllä lukea kuinka kannattavaa touhu oikeasti on (tai siis ei ole).

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Verkostomarkkinointi

      Tuolla mainitaan myös Amway ja se kuinka paljon se muistuttaa ihan perinteistä pyramidipeliä. Kun tekee mieli liittyä tällaiseen touhuun, niin lukekaa ensin ja käyttäkää sitten omaa järkeänne. Laskekaa vaikka kuinka monennella tasolla itse olisitte kun touhu on ollut pystyssä ja niin ja näin pitkään. Laskekaa ovatko ne lupaukset huimista rahoissa edes teoriassa mahdollisia, huomioiden markkina-alueen suuruus ja verkostomarkkinointiin pettyneet ihmiset (niitä on Paljon).

      • Rivot numerot...

        Täältä löytyy Amwayn itsensä antamaa dataa ansaintamahdollisuuksista. Kyseesä on tuorein saatavilla oleva tieto, ja kieli pitkällä luonnollisesti odotamme ilmeisesti piakkoin julkistettavia vuoden 2012 lukuja.

        http://www.amway.co.uk/_fileserver/item/10213/incomeDisclosure.pdf

        No niin Amweijarit, repäiskääpäs nyt tästä.

        Valitukset voi osoittaa suoraan Amwaylle.


      • ..SAIPPUAKAUPPIAS..

        Tässä lukuja Amway Suomen tuloksista:

        Amway Finland

        2002/08 2007/12 2008/12 2009/12 2010/12
        Liikevaihto (1000 EUR) 1800 15904 15045 12898 11330
        Liikevaihdon muutos% 68.30 -5.40 -14.30 -12.20
        Tilikauden tulos (1000 EUR) -552 -424 -748 1274 753

        Eli liikevaihto putoaa kuin lehmän häntä. Taannoin joku väitti tällä palstalla, että huonot ajat parantavat verkostomarkkinointibisnestä. Eipä ainakaan Amwayn osalta siltä vaikuta - vuoden 2007 jälkeen on liikevaihto romahtanut noin 30 prosenttia.


    • JaadaJaada
    • pusinesmies

      Oooteeta, mutta mikähän nykyään mahtaa olla amwayn aloituspaketin hinta? ja kuinkahan käy Network 21:sen kun suoraveloitus päättyy, heh heh

    • Tässä tämmöstä

      Varmaan on mahdollista tienata mutta kovaa työtä se vaatii. Tiedän että suomessakin on mukana ihmisiä jotka elävät tällä ja muilla vastaavilla verkosto markkinoinnilla. Mikäli näillä haluasi tienata täytyisi olla mukana heti alussa jolloin pääsee pyramidin huipulle, alaosassa olevat kun maksavat tämän menestyksen. Kaikkien menestys on yhtä mahdoton yhtälö kuin se että kaupassa olisi ainoastaan myyjiä muttei asiakkaita. Myöhemmin mukaan tulevillakin on ainakin teoriassa mahdollista menestyä mutta töitä se vaatii huomattavasti enemmän kuin alukuvaiheessa liittyneiltä.

      Mukaan hinkuvien kannattaa muistaa että menette sinne alapäähän.

      Alla pari linkkiä mitkä kannattaa katsoa

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012916599701_uu.shtml

      http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html

      Vaimoni hurahti AmWay:hin parivuotta sitten ja on totaalisen aivopessyt itsensä näillä maksullisilla koulutuspaketeilla seminaareilla. Pienintäkään epäilytä saati kritiikkiä en aiheesta koska siitä syntyy heti riita. Parisuhteelleni AmWay on ollut todella vahingollinen.

      Itsekkin kävin muutamankerran noissa seminaraissa kunnes totesin ettei ole minun juttuni.

      Syy salamyhkäisyyteen on pelko että ihmiset googlaavat nämä kriittiset keskustelut mihin tässä itsekkin syysllistyn

      • Jatkot - kiva, kiva!

        " Parisuhteelleni AmWay on ollut todella vahingollinen. "

        Hmm..ikävä nyt heittää fakta pöytään - mutta etköhän se SINÄ juuri ole parisuhteellesi vahingollinen...??? Varsinainen lannistaja, mikset mielummin kannusta ja ole tukena, kun toinen yrittää. Heti tuomassa vain kritiikkiä ja epäilyja pöytään!

        Onneksi kaikki eivät ole tuollaisia, vaan antavat ihmisen yrittää mitä haluaa.

        Olet siis vain mustasukkainen ja valmiiksi kauhuissasi, jos vaimo sittenkin pärjää ja alkaa tienaamaan enemmän kuin sinä - - - KAAMEA AJATUS! MYÖNNÄ VAIN, ETTÄ SITÄ SINÄ PELKÄÄT!

        Ja myös sitä, että vaimo hurahtaa vähän muuhunkin, kuin vain itse bisnekseen. Tiedän tasan tarkkaan, kuinka eri seminaarien jatkot venähtävät pikkutunneille ja hotellihuoneissa käy kuumana arviot siitä, miten palkkiot eri tasoille jakautuvat.

        Poikamiehenä ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on varattujen verkostomimmien kanssa käynyt makoisa flaksi - ja laivaseminaarit on aina kivoja!

        Myönnä, että pelkäät.


    • kokeilija

      Päätin kokeilla itse tätä touhua, olen kyllä kuullut asiasta hyvin paljon juttua. Jos alkaisin pitämään blogia, jossa kertoilen miten homma menee -> tappiota vai voittoa jne. Kiinnostaisiko ketään lukea ja seurata ihan "ajantasalla", että millaista on.

      Näin kaikki saisi yhden kokeilleen ihmisen kokemuksen tietoonsa. Vetäköön siitä johtopäätöstä?

      • kokkelia

        Jos laitat Amwayn papereihin nimesi sitoudut pitämään suusi supussa ja olemaan kertomatta asioista julkisesti. Et saa edes kertoa mitä firmaa edustat kun värväät muurahaisia allesi.


    • kokeilija vastaa

      "Et saa edes kertoa mitä firmaa edustat kun värväät muurahaisia allesi. "

      Josko menisit kertomaan omaa totuuttasi muualle? Sopimuksessa luki jo ensimmäisten lauseiden mukana, että ennen kuin esität toimintaa, pitää ihmisten tietää mikä firma kysessä on. Totta oli kyllä se, että esim. sosiaaliverkoissa ei saa asiasta julkisesti höpistä, mutta se että ihminen värvättäs johonkin mistä se ei itse tiedä, on hölönpuppua.

      Vähän rajaa tuohon firman lokaamiseen, olit sit mitä mieltä vain...

    • kokeilijas

      Pikku tarkennus. Tuo että et saa kertoa mihinkä firmaan värväät on ylälinjasi antama toiminta-ohje, lukekoon papereissa mitä vaan. Ja jos et verkoissa saa asioista puhua taitaa bloqin pito Amwaystä olla aika hankalaa.

    • Tässä tämmöstä

      "Heti tuomassa vain kritiikkiä ja epäilyja pöytään!"

      Kyllä, Näin toimin myös itseni kanssa ja jos homma näyttää kritiikinkin jälkeen hyvältä niin silloin mukaan lähtemistä kannattaa harkita (oli kyse mistä tahansa).

      Olet ymmärtänyt väärin, en ole kieltänyt mukanaolemista. En vain itse vältitä toiminnasta joka ei tunnu menevän jakeluun.

      "jos vaimo sittenkin pärjää ja alkaa tienaamaan enemmän kuin sinä - - - KAAMEA AJATUS! MYÖNNÄ VAIN, ETTÄ SITÄ SINÄ PELKÄÄT!"

      Niin on minun ei tarvitsisikkaan maksaa kaikkea, nyt meni yöunet!

      "Poikamiehenä ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on varattujen verkostomimmien kanssa käynyt makoisa flaksi - ja laivaseminaarit on aina kivoja!"

      Tästähän saadaan mielenkiintoinen keskustelu illalla. Ilmankos tuosta vaimosta on tullut hirveä pihtari

    • Folio

      Ketään täällä ei taida ymmärtää Amwayn todellista tarkoitusta, joka on rahojen pitäminen itsellään eikä niiden antamista valtiolle. Amway on myös suurin hyväntekeväisyyslahjoittaja ja suurin osa tuotteista on 100% luonnontuotteita, toisin kuin teidän edukkaat shampoonne, joista ette edes tiedä mitä ne sisältää tai mitä haittoja niistä voisikaan olla. Kansa kun on niin sinisilmäistä tänäpäivänä, että kaikki mitä ylemmiltä portailta sanotaaan menee päähän kuin raha.

      Toimiiko nykyinen systeemi? Jokainen joka sanoo, että kyllä valehtelee muille ja ennenkaikkea itselleen. Onko ihmisen tarkoitus tällä pallolla stressata siitä, miten saa rahaa ja tyydytettyä herrojen halut? Jos jokin on pyramidihuijaus, niin nykyinen hallitus. Ainoa ketä hyötyy siitä, että teet töitä ja menetät lopulta mielenterveytesi on salkkuja napsauttelevat herraskoirat. Jokainen joka väittää vastaan on valitettavasti ehdottoman väärässä. Herätkää ihmiset ja alkakaa päättää itse siitä mitä haluatte elämältänne.

      Oletko tällä hetkellä täysin onnellinen ja tyytyväinen elämäntilanteeseesi? Mistä se johtuu? Esimerkiksi siitä, että ihmisiltä on pikkuhiljaa riistetty vapaus, joten toisinsanoen olette kaikki palkkatyössä käyvät systeemin orjia.

      Loppukevennys; Suomesta karsitaan terveyteen ja ihmisten hyvinvointiin perustuvia laitoksia vuosittain, koska ihmisiä ei ole varaa hoitaa. Samaan aikaan maailmalle nousee museoita, elektroniikkaliikkeitä ja kaikkea muuta välttämätöntä sontaa, mistä ketään ei hyödy niin mitään. Samoin armeija, johon syynätään tajuttomia summia valtion rahaa. Oletko halukas puolustamaan maata, jossa sinulle valahdellaan ja ihmisarvosi on täysi nolla?

      • LaiLai

        Zsiisus..aika surullista.

        Kysyppä seuraavassa kokouksessa, että onko amway jotenkin poikkeava yritys joka ei voi mennä nurin? Joku esim. GM, mikä muistaakseni on hiukan isompi putiikki joka oli mennä konkurssiin, miten amway eroaa siitä? Mitä te sitten myytte, positiivisuutta?


    • Tässä tämmöstä

      "Poikamiehenä ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on varattujen verkostomimmien kanssa käynyt makoisa flaksi - ja laivaseminaarit on aina kivoja"

      Pidin tätä kommenttia lähinnä provokaationa mutta nyt se on osoittautunut todeksi ainakin minun kohdallani, vaimo on käynyt vieraissa noilla seminaarimatkoilla.

      Meillä on pieniä lapsia joten en oikein voi erota vaan kärsin mieluummin itse kuin anna lasten kärsiä eron takia.

    • extunkki itsekin

      Ei ole ainoa. Kotirouvat sekoavat kun pääsevät seminaarimatkalle. Saa unohtaa kaiken vastuun kun ylälinja määrää vessatauoista lähtien kaiken. Itse poikamiesaikoina en ole koskaan saanut pi####iä niin helposti kun WES matkoilla. Tarvitsi vain vähän puhua haaveista ja unelmista ja bisneksestä. Ja varattu nainen ei jää roikkumaan.

    • aliis

      Voisitko laitta minulle viesti?

    • Tampio1

      "Ketään täällä ei taida ymmärtää Amwayn todellista tarkoitusta, joka on rahojen pitäminen itsellään eikä niiden antamista valtiolle"

      Niin on ja siitä syystä Canadassa tulikin aikoinaan veronkierto tuomio.

      "Amway on myös suurin hyväntekeväisyyslahjoittaja"

      Ja mistähän ne lahjoitukse on peräisin kun tuotteita myydään vain jäsenille (lue kukaan muu ei osta)

      "suurin osa tuotteista on 100% luonnontuotteita,"

      Niinkö? en ole nähnyt missään muualla yhtä puuttellista tuoteselostusta kuin amway purkissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe