Joku oli kuulemma piarassu viksperin siwassa?

hernekeittoa

Aika touhua kun pitää kaupassa kaasut päästää suolestaan!

22

850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruisleipää

      mä oon pierassu useimmissa Forssan kaupoissa. Myös viksperin siwassa.

    • ari-FFF

      Tarjoustalo on niin suuri että siellä piereskelen usein.

    • Kokkoomusnuari

      Täällä pitäis nyt esiintyä fiksummin, kun ollaan Porvarienemmistöinen paikkakunta.

    • pieru piimä

      Minä tykkään pieraista hississä,on jännää odottaa tuleeko joku hissiin pois jäädessä.

    • Vualivoittajat

      Suattaavat porvarit käydä rehvakkuutaan pieremässä työväen kaupassa.

      • ei enään seikytlukua

        Kaikissa kaupoissa käy kaikkea väkee - onneksi.
        Ainakin meidän siwassa käy pariskunnan yhteistulot moninkertaiset meihin verraten ja me käydään harvemmin.


    • pöööööööööpreeee

      Hieno ihminen ei pahoja kaasuja pidä sisällään, eikä tarvii ihmeparantajaa ajamaan paholainen pois, kun se tulee, pikkasen kankkua levittää ja huiskii kädellä, niin siinä se on.

    • kaasuttelija

      Tunnustan.

    • VIKSPERSKA

      AIKAMOISTA! ETTÄS KEHTAATTE! PORTTIKIELTO PAUKUTTELIJOILLE!

    • Markka Tuli

      Täytyy myöntää että pierasin kans kerran viksperin sivassa, oli niin kova paukku että meinas tulla varren kans. Tajusin kuitenki nopeesti mitä oli tapahtumassa, annoin pökäleen kurkistaa noin 3cm verran ulos ja työnsin sen "taksimiehen tulpaksi" takaisin peräaukkoon. Kyllä helpotti ja sai tehdä loput ostokset rauhassa ja ilman pelkoa että kakkantaisi housuun.

      • Beerfart

        Mulla taas kävi niin että olin kauheessa krapulassa Siwassa ostamassa korjaussarjaa. Siinä kassalla oli melkoinen jono ja suureksi kauhukseni maha tietysti alkoi myllätä kovalla voimalla. Päätin päästää oloani helpottaakseni pienen tuhnun äänettömästi. Paine oli kuitenkin niin kova että ensin tuli ääni, jonka kuuli varmasti jokainen kaupassa ollut, sitten tuli myyrä kurkistamaan eikä tyytynyt vain kurkkimaan vaan vetelänä putosi kalsareihini. Lopuksi tuli tietysti murhaava haju.
        Itteni nöyryyttäneenä naama punaisena maksoin oluet ja poistuin Viksbergin siwan takana sijaitsevaan metsikköön tyhjentämään ekaks housuni ja toisena vuorossa olivat kaljapullot. En kehdannut mennä edes palauttamaan tyhjiä hylsyjä tämän jälkeen vaan ne jäi sinne metsään.


      • vihreäatte

        Ei saisi jättää pulloja luontoon.


    • Entkojolainen

      Aika meininkiä tuolla Viksperissä, minä kävin kouluni Kojolla, osaan Italiaakin, en ole pierryt edes miehelleni.

      • Entkojolainen

        Taidan muuten olla niin hieno, ettei minulla ole edes persreikää.
        Tämän halusin kertoa vielä. Tuli vahingossa pieni kiljoitusvilhe, italia kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, mikäli kyseessä on kieli eikä maa.
        Sitten olen hyvä nostamaan vanhoja ketjuja, varsinkin sellaisia, jossa on tärkeät aiheet.
        Ai niin, kaupunginosa on Viksberg, ei Viksperi. Mitä minä nyt tällee, miehenkin sentään sain.


    • Entkojolainen

      Vielä kirjoitusvirheitäni tuotanoin, piaruhan kirjoitetaan pieru. Mieheni kyllä pieree kun on täältä Kojolta päin.

      • Iltrenova

        Kannattaa käydä Italiassa oppimassa kulttuuria ja tapoja, kun kielikin on hallinnassa. Siellä pieruhuumori ei kuulu hyvään käytökseen. Toisaalta, ihmettelen, että nainen suoltaa tekstiä, jota palstalle raapustat. Ihan sama mistä olette kotoisin, hyi! Tunnen myötähäpeää. Ja kyhäelmiesi lukeminen ja kommentoiminen loppui.


    • Kojoltataas

      Italiaa opin Baarimikolta reisussa nuorena, ei piereskelty, oli muuta meininkiä.

    • Matkulaine

      Pierasin kerran kukkapään katuvaloissa, ilma parantui.

    • muualta

      Tämä ketju kertoo aika paljon forssalaisista.

    • Kepukylä

      Kojolaiset tuo nyt itseään esille, kun on Kepun puoluekokokus.

      • Muualta1

        Täällä Forssassa on muutama "kaupunkihullu", ei niistä kannata välittää. Heillä on omat agendat, joita toistavat kuin papukaijat. Sitten on puoluejääriä, jotka elävat vielä 1918 sotaa. Suurin osa forssalaisista on fiksua porukkaa.


      • Kokous

        On oikein mukavaa, kun on puoluekokouksia, olkoon mikä tahansa puolue. Pitäähän puoluekokouksia olla, jos on puolueitakin.
        Mikä nyt milloinkin on kenenkin kylä, mitä niitä pohtimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe