Huomentaaaa

Anonyymi-ap

Hyvää huomenta....
Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään?
Mukavaa päivää... silti.

43

2653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

meno mun kanssa ei ole tervettä

• Anonyymi00003

Haluatko, että asia on noin?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Haluatko sinä nähdä asiat siinä valossa mitä trollisetä esittää? Kysymys kuuluu oikeasti noin päin peltoelvis

• Anonyymi00037
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onpa fiksua viestittelyä taas.

• Anonyymi00002

tehkääpä perässä

• Anonyymi00004

Miksi teet noin?

• Anonyymi00026

Ei ole mahdollista ;-)

• Anonyymi00005

Mikä on vaikeata? Minun mielestä on selvä että haluan viettää aikaa kanssasi.

• Anonyymi00007

Ei ole selvää tuokaan.

• Anonyymi00015

Kirjoitit tänne tuuleen huutaen viiden minuutin kuluttua tästä kommentista taas täyslaidallisen sitä ihtiään. Ihana ihminen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole selvää tuokaan.

Minun tilanteessani se on aika selvää joten taitaa mennä ohi, mutta koitetaan nyt kuitenkin. Oletko tulossa perjantaina?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minun tilanteessani se on aika selvää joten taitaa mennä ohi, mutta koitetaan nyt kuitenkin. Oletko tulossa perjantaina?

En ole tulossa. Olen ihmeissäni, mistä niin päättelit, että voisin tulla?

• Anonyymi00006

Sama tunne.

• Anonyymi00008

En ole yhtään niin ristiriitainen toimissani.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinusta ei ota selvää kehen sinä haluat tutustua. Tuntuu, että mies kuin mies kelpaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinusta ei ota selvää kehen sinä haluat tutustua. Tuntuu, että mies kuin mies kelpaa.

Ohi todellakin :-D

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinulle tuntuu olevan elinehto mussuttaa anonyymeille, enimmäkseen naista esittävälle trollille tällaisia vahvoja ja synkkiä konnotaatiota joita tuputat rienaavasti jonkun naisoletetun niskaan. Onko jotain körttitaustaa vai mistä tämä nk miehen malli on peräisin?

• Anonyymi00012

Tykkäät kuitenkin vaikka oon tämmönen.

• Anonyymi00013

Kun tietäisi edes, että millainen.

• Anonyymi00017

Ei kannata yrittää. Aloin lopulta uskoa niitä ilkeilyjä. Oon menettämässä elämän haluni.

• Anonyymi00018

Mitä ilkeilyjä?

• Anonyymi00019

Hauskuus jatkuu? Kysyjänä Topi

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mitä ilkeilyjä?

No näitä palstasedän itsensä kirjoittamia enimmäkseen naisten ulkonäköä (no voi ei) sättiviä kommentteja se tarkoittaa itselleen satutettua naista näytellen. Herää jo. T naiselta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Hauskuus jatkuu? Kysyjänä Topi

En tunne Topia en tunne ketään T naista. En jaksa kertoa. Ei täällä kukaan välitä kuitenkaan oikeasti. Ilkeillään vaan siitäkin sitten.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No näitä palstasedän itsensä kirjoittamia enimmäkseen naisten ulkonäköä (no voi ei) sättiviä kommentteja se tarkoittaa itselleen satutettua naista näytellen. Herää jo. T naiselta

Miksi palstasetää ns. aina haukutaan? Mitä hän on tehnyt väärin?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

No mitäpä luulisit? Palstasetä on se trolli joka haukkuu naisia ja tekeytyy välillä itse naiseksi ja pitää täällä teatteria mies-naisrooleillaan.

On ollut jo tovin eläkkeellä ett sillee huvittavaa kun haukkuu naisten ulkonäköä näkisittepä sen äijän 🤣

No vähän on erikoista ett kuvittelis opettajanakin aikanaan työskennelleen ihmisen pystyvän vähän parempaan käytökseen?!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuo ihminen on sekaisin. Mikä lie vetääkö huumeita en tiedä. Kutsuu kaikkia harhoissaan palstasedäksi. Minä olen kyllä ihan nainen.

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00023

Tiedän se on ihan tarkoituksen mukaista monestakin eri syystä (mä en tee mitään ihmiskunnan hyväksi) vaan lasteni takia

• Anonyymi00024

Ohi.

• Anonyymi00027

jos lkäy lääkäreillä 20 kertaakin p äivässä niinpysyy terveenä.

• Anonyymi00028

Sama, kun syö viikon ruoat päivässä, niin ei tuu nälkä?

• Anonyymi00030

Iltapäivää, ja mukavaa päivää sinnepäin :)

• Anonyymi00031

Miun pittee hakkaa itten irti näist.

• Anonyymi00033

Pyrin olemaan totuudenmukainen, hengessä, en kirjaimellisesti.

• Anonyymi00035

Minussa ei ole selkeää ydintä. Tunnen halua pyyhkäistä oikealle vain epämääräisiin. Kohdata rakoilevien merkitysten risteyksissä. Sinunkin vetovoimasi on ollut vetovoimaa tähän joille olet käytännöllinen korvike. Jännitettävissä oleva lelu joka kykenee ilmaisuun. Seksuaalisen alalla keho on taisteluareena. Siihen on ollut kovin vaikea palata. Pystyn jo anteeksiantoon, myös naiiveille versioille itsestäni. Niille jotka yhä sanomassa maailmalle kyllä ​​, joskus omaksi vahingokseni, ja vain lisätäkseen itseni määrää. Ailahtelevimmat ja kuluttavimmat kaipuuni osaan jo tiivistää haluksi jäsentämättömään elämään, sellaiseen, jossa ei ole muuta organisoitua kuin jonkinlainen tarkkaan harkittu kaaos. Suruni pitkittynyt hätätila. Unia sen väreissä. Käytän sen sotkuista kieltä. Himoitsen yhä tulevaisuutta, mutta kaipuuni ovat ristiriidassa sen saatavilla olevien versioiden kanssa, pahus. Muistoissani on aukkoja joissa ne, joita ajattelen rakastavani , ne, joita ilman maailmassa oleminen olisi ehkä raskasta, eivät kuin enää olisikaan olemassa, ikään kuin aivoni olisi jaettu kahtia. Noita aukkoja täytän vihreällä jotteivät nielisi minua, sillä joilla on paikka varhaispsyykessäni siellä, missä kehonikin pitäisi olla. Ei ole hyötyä säilöä sitä, miten ja mistä syistä aukkoja siellä, missä pitäisi olla hyvän tunteen utu. Rakkauteen kuuluu hallinnan puute, sillä ei voi koskaan riittävästi ennakoida, miten suhde kohteeseen voi muuttua ajan tai muun myötä. Se myös moninkertaistaa rakastavat. Tapahtuman ja sen ymmärtämisen välisessä kuilussa myllertää.. Välillämme on pysynyt vakiona tämä menettämisen ja löytämisen kierre, loputon elämän voiman siirtyminen, jota ilman saattaisi ehkä tuntea itsensä suunnattomaksi. Tämänomainen ei tarkoita tiekartan tekemistä toiselle, josta tulisi kompassi. Ajatus on nojata keskinäiseen lahjaan.

• Anonyymi00038

Kauheeta lukee tollasta pitkää pötköö. Miksi sä et osaa kappalejaottaa tekstiäsi. Jos et niin kirjoita vaan lyhyitä viestejä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kauheeta lukee tollasta pitkää pötköö. Miksi sä et osaa kappalejaottaa tekstiäsi. Jos et niin kirjoita vaan lyhyitä viestejä.

Olisko adhd...

• Anonyymi00039

Tämä oli ennenkaikkea hauraan luottamuksen testi. Uteliaisuuden ja kiehtovuuden testi, rinnakkain pelon kanssa kulkien. Testi siitä, halusiko olla ennemmin tietämätön vai turvaton. On olemassa tietynlaisia ​​tuhoja, joita ei luulisi odottavan elävänsä uudelleen, ​​yhteyksiä, joiden katketessa tuntee jonkin napsahtavan sisällään. Siellä silloin minusta oli jo alkanut tuntua, että se oli turha yritys pelastaa siltä kuka pohjimmiltaan on. Vaarantaa vapaa tahto houkutuksen vuoksi. Ja kamalinta, ehkä, ajatus, jota ei voi täysin karkottaa se, ettei voi enää vakuuttaa itseään sen olleen huono ajatus. Kun tietyllä hetkellä kaikki entinen tuntui enemmänkin unenomaiselta. Välisemme asiat ovat todellisia ja epätodellisia. Olemassa ja eivät ole kun luon kaiken mielessäni uudelleen jokaisen uuden ajatuksen, jokaisen muistetun yksityiskohdan myötä, ja joka kerta hieman erilailla. Joskus ne ovat kuin naamiointia tai valeasua. Joskus jotain paljon totuudenmukaisempaa.

• Anonyymi00040

Elämä tapahtuu ihmiselle se kai se pääselitys on: Rahat loppuu, joku kuolee, usko horjuu..

Mistä tulikin mieleen, että onneks oot olemassa, mulle tulee niin hyvä mieli, kun mietin sua.

• Anonyymi00041

Anna nyt jo olla toi sun mukavuus esitys ei se mua kiinnosta yhtään

• Anonyymi00042

Tuskin sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      134
      3227
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2114
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1805
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      126
      1705
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      24
      1697
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1355
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1192
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1045
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      50
      1014
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      30
      944
    Aihe